b_skaal og den slatne skulder


b_skaal
 Share

Recommended Posts

Vejede i dag ind på 63,8 kg, hvilket er løn som forskyldt efter en perfekt weekend i København med fantastisk mad og selskab. :santa2:

Jeg tager afsted til hovedøen allerede 19. december og det giver mig anledning til at overveje mine jule-målsætninger - jeg når realistisk set ikke at tabe næsten 4 kg inden jul og slet ikke mellem jul og nytår. Desuden er den intensive anatomi-terpning på vej ind i sin akutte fase, så jeg tror heller ikke, at mit ønske om at kunne bænkpresse 50 kg kan blive opfulgt af tilstrækkelig træning.

Så målene er hermed udskudt til 14. februar, altså til træffet. Kunne da være skønt.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

tja, så kan jeg lære det.... bliver også nødt til at finde på en måde at være i København på, uden at spise for meget, hvis det nu skulle ende med at jeg fik lov at komme tilbage.

har lige fået bekræftet at jeg har fået et dejligt kollegieværelse på 12 m2!!!! lidt røv at skulle fra parcellen på 125 m2!!! - der bliver nok ikke plads til det hele.

Så nu skal jeg være ung med de unge... <_<

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med værelset :w00t:

Vægten har da vist også været lidt rutschebaneagtig her i december, men du har da trods alt fået taget et godt ryk.

Du tror ikke der kan snige sig et lille bitte maxforsøg ind på lørdag - med masser af MOL hep og hujen? Det er jo snart mange uger siden du løftede de 47,5 :devil:

Link to comment
Share on other sites

Så målene er hermed udskudt til 14. februar, altså til træffet. Kunne da være skønt.

Hejsa

Det lyder som en meget mere realistisk målsætning! du skal jo hellere ikke køre helt surt i det i julen og få dårlig samvittighed ;)

Og så tillykke med kollegieværelset

Link to comment
Share on other sites

halløj alle - det er jo i JYLLAND, jeg har fået kollegieværelse, så klap I bare housewarming hestene lidt endnu :)

Ved som sagt ikke noget om overflytning til København før i februar/marts.

Vejede i dag ind på 63,0kg, så københavnerturen i weekenden er allerede ved at være slettet...

Gårsdagens træning med aerobicholdet, blev næsten udelukkende cardio fra moderat til meget høj intensitet, med jernsmag i munden og det hele. Kanon. Vi nåede dog 5 x 10 strækkere.

4 x :banana: til mig for den omgang

Link to comment
Share on other sites

;) alt i orden...

vejede i dag ind på 63,0kg efter kæmpe julebuffet på sygehusets kantine, så det skal jeg bare være glad for.

Har haft en træningsmæssig god dag med en gang bryst og ryg og en masse skulder, men jeg lå og kæmpede med 6 rep af 35 kg i bænk og jeg var nødt til at sætte TEMMELIG meget af for at klare 2 singler i chins. Intet under, når man ikke passer træningen så godt. Men det var dejligt bare at løfte noget. 3 x :banana: til mig for den omgang, den sidste fordi man kan se alting på mine skuldre, blodårer og streger og hele molevitten og det er godt for forfængeligheden... :tongue:

Kostmæssigt har det kokset lidt i dag, jeg går og pakker parcelhuset ned og det gør mig bare så ked af det, der er så mange minder (både gode og dårlige) og det er jo ikke, fordi at forløsningen på det hele er nær - ingen aner, hvor længe jeg skal bo på kollegie i jylland. Så jeg er godt gammeldags stresset og lidt ærgelig over det hele. Så i stedet for frugtsalat og cheasy yoghurt blev det til en kæmpe portion grovvalsede havregryn med en milliard rosiner, ½ liter skummet og en skovlfuld nesquick. Den perfekte trøstemad, men ikke så god i regnskabet eller på vægten i morgen.

Vil købe cola light på vej hjem, så jeg har et bedre alternativ.

Link to comment
Share on other sites

Så i stedet for frugtsalat og cheasy yoghurt blev det til en kæmpe portion grovvalsede havregryn med en milliard rosiner, ½ liter skummet og en skovlfuld nesquick. Den perfekte trøstemad, men ikke så god i regnskabet eller på vægten i morgen.

Så skulle du se mig, når jeg spiser trøstemad. :blink: Synes sgu, det er okay det der. :devil:

Krydser fingre for, at du får lov til at komme til Kbh. snarest muligt. :xmas:

:wave: Kathrine

Link to comment
Share on other sites

har lige fået bekræftet at jeg har fået et dejligt kollegieværelse på 12 m2!!!! lidt røv at skulle fra parcellen på 125 m2!!! - der bliver nok ikke plads til det hele.

Så nu skal jeg være ung med de unge... <_<

Forsinket "tillykke" med kollegieværelset. Nu er det nok slut med nattero torsdag, fredag og lørdag :unsure: Kan godt forstå det er træls.. men bedre end at havne på gaden ;) Håber juleferien i københavn kan peppe dig lidt op :bigsmile: Og ellers kan du altid komme ned og få et grin over min kiksede handicap træning :tongue:

Link to comment
Share on other sites

tak, tulle, ja, det er sgu ok med det værelse, jeg overlever nok.

vægt

torsdag: 62,9kg

fredag: 62,8kg

lørdag: 62,5kg og store glade tømmermænd. Drak en milliard snapser i går, som de påstod var lavet på opkog af klumpfisken fra Hirtshals. Synes jeg godt, jeg kan mærke det nu.

glæder mig til fællestræning, I må ikke råbe for højt, mor har nedtur ( nå, i hvert fald ondt i hovedet :thumb_down: )

Link to comment
Share on other sites

I lige måde, snoopy :xmas:

ja, det går sgu ok med min vægt:

søndag: 63,1kg

mandag: 63,1kg

lørdagstræning med københavnerslænget inde på idræt, det var virkelig sjovt og det kunne i hvert fald godt mærke i de små tændstikker dagen efter! :4flex: 5 x :banana: selvfølgelig

mandagstræning på englandsvej, full body uden ben men med mavetræning (vedtaget på fællestræningen i lørdags at jeg skal have flere end to synlige mavemuskler, så må jeg jo til at træne dem...) 3 x :banana:

Link to comment
Share on other sites

tak til jer alle tre, jeg er også rigtig godt tilfreds med min indsats både indenfor råbning, mavefremtoning og vægttab.

I dag vejede jeg ind på 62,7kg, så jeg holder stadig liiiiige skruen i vandet. Jeg tror i hvert fald jeg kommer igennem julen uden de der klassiske 3-4 kg ekstra på...

Senere skal jeg KONDITIONSTRÆNE, har man hørt magen....

Glædelig jul til alle der kigger forbi :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share