b_skaal og den slatne skulder


b_skaal
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

tak alle sammen, jeg har det meget bedre her til morgen og har nu igen skruet forventningerne op til en super præstation.

Vejede ind på 61, 3 kg, det laveste endnu, går ud fra at kamille-te er vanddrivende...

Så er der 1½ time til, har taget mit lucky-underwear på ( det plejer at virke...), stoppet maven med panodiler og skal forbi bageren og hente en masse morgenmadsguf på vejen...

Det eneste, der egentlig plager mig: Er m. extensor carpi radialis longus at regne for en albuefleksor? Den hæfter jo lidt højere oppe end de andre? Det har jeg nemlig drømt om hele natten :lol:

Kan heldigvis nå at slå det op i Finn Boysen.

God weekend til alle :)

Link to comment
Share on other sites

Hey Mette :)

Krydser fingre for dig, selvom du sikkert ikke behøver det. ;)

Har vist sagt det før, men nu siger jeg det lige igen: Glæder mig til, du flytter tilbage til Kbh. :w00t:(Så skal der hammercurles, heppes og køres forced reps!!! :4flex: :4flex: :4flex: :tongue:)

Også flot med vægten. :thumbwink:

/Kathrine :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Tak til max og katrine og sms-heppekoret. ;)

det gik rigtig godt, tror jeg - lige nu kan jeg kun komme på en ting, som jeg måske har skrevet forkert, så det tegner godt... Jeg plejer at vide det, jeg ved, hvis I ved, hvad jeg mener.... :blink: :)

Jeg hostede og ipren-ede og kamille-te-ede mig igennem, så trods vilde planer om ædeorgie under eksamen blev det kun til:

2 gulerodsboller

smør

ost

syltetøj

½ liter cola fed

1 liter kamille-te

1 liter vand

1 væk-i-morgen

2 ipren oven på min morgen-ibumetin 400mg

Så det var egentlig ikke så imponerende...

Får besked fra eksamen om ca 14 dage og så kan de ikke se min mås for bare skosåler i vest-jylland, så skal jeg til storbyen og plage og plage og plage....

Edited by b_skaal
Link to comment
Share on other sites

Hov hvad var det....ingen bananer?????? :o nej pjat det var godt, at det gik som det skulle, så må vi jo håbe, at du kan blive overflyttet :) ses til moltræf, hvis du vil må du låne min briks, jeg har været til C-dm en uge inden moltræf, så er ikke sikker på hvor tændt jeg er på, at massere en hel dag, du kan jo evt. smide en pm

Link to comment
Share on other sites

tak claus! :)

Er nu nede på 37,5 grader, så det lader til at jeg overlever denne omgang. Bliver dog i Kbh og kommer til kræfter hele ugen, det har jeg sgu fortjent.

Drømte i nat, at jeg fik lavet en aftale med skodsborg fys skole om at starte til sommer og så tog jeg orlov fra studiet og trænede og hyggede et halvt år... Men et par småjusteringer kunne det faktisk være en ok plan - ville alligevel skulle tage et semester om, hvis jeg skal gå på skodsborgskolen. Og når jeg ringer til Kbh skolen er de SINDSSYGt afvisende og dårlige til at holde og huske aftaler og virker som om de ligger i administrativt kaos....

Så måske, måske...

Man har så god tid til at tænke, når man får ondt i hovedet af at se tv og derfor bare ligger og glor...

NB Københavner vægten sagde 60,0 kg her til morgen, tror den er lidt upræcis i forhold til min egen vægt, men så har jeg da set det med. Havde selvfølgelig håber at også de sidste kilo skulle komme af med god kost og god træning, i stedet er de svedt af i sygesengen (nej, ikke på den måde...).

Jeg kan så afsløre, at jo, maven er flad, "mormor" (fedt på bagsiden af overarmen) er der ikke noget af, men selv om lår og balder er fladet lidt ud, er det en helt anden fornemmelse end overkroppen. Mangler så vildt noget muskelmasse nedenunder, det virker meget løst og jeg kan også stadig meget tydeligt se hvordan fedtvæv organiserer sig, når det får lov ( i små firkantede enklaver...).

Gode råd modtages, hvis du er ved at brænde inde med en ide til at få det sidste på plads. :)

Edited by b_skaal
Link to comment
Share on other sites

tak, drengene!

Jo, der er klart en grund til at understellets træning har været nedprioteret så meget.

Der er det evindelige knæ-bøvl, som gør at jeg ikke squatter med mere end mig selv og så har halebenet x 2 gjort at jeg har været temmelig forsigtig med alt fra navlen og nedefter.

Jeg havde nogen rimelig gode oplevelser med at løbe i mellem jul og nytår, gad vide, hvad der ville ske, hvis jeg kunne blive ved med det? Også få trænet stængerne i maskiner + Finde nogle øvelser, hvor jeg får trænet min mås uden at skulle bruge knæene.

Så blev der lige tænkt højt

Link to comment
Share on other sites

godt tænkt, ved du hvad, det er lige før jeg glæder mig til at komme tilbage til Jylland og se hvad jeg kan holde til...

Og jo, mine ben er stive som en bryllups... (sorry), og dødløft har en speciel plads i mit hjerte...

Prøver at udtænke en ugeplan.

Mandag: aerobic

Tirsdag: Ryghold

Onsdag: aerobic, sent, kan godt nå at træne inden...

bum bum, så skal vi have 2 gange ben og 2 gange overkrop ind på en uge... Ok, tirsdag + overkrop, onsdag + ben....

Torsdag: Overkrop

en af de næste 3 dage: Ben

Det er da til at leve med. Så kan jeg jo se, om jeg kan finde ud af at løbe. Så snart skødet for huset er tinglyst, får jeg lidt penge på lommen og så skal jeg have nye trænings sko - løbesko, aerobicsko og almindelige træningssko. Hurra...

Link to comment
Share on other sites

Og når jeg ringer til Kbh skolen er de SINDSSYGt afvisende og dårlige til at holde og huske aftaler og virker som om de ligger i administrativt kaos....

Administrativt kaos....det er vist en mild underdrivelse. De er nu ret flinke på kontoret men vores skole kører generelt dårligt lige for tiden. Pga. staetens nedskæringer og at skolen ikke har nedjusteret i tide, ja så rammer sparekniven ekstra hårdt. Der skal spares 50 timer pr. semester, svarende til en fuldtidsstilling. Der er blevet fyret pedeller, kontorets åbningstid er skåret ned med ca. 1 1/2 time pr. dag, rengøring bliver holdt til et minimum, skolens kantine ordning er blevet sagt op da den var for dyr og jeg kunne blive ved. Det værste er nu at det går ud over undervisningen. Færre forberdelses timer til lærerne, flere forelæsninger istedet for på klassebasis, moduler i undervisningnen der er blevet fjernet pga. de færre timer vi får. Ikke for at skræmme dig væk, men vi er spændt hårdt for her i Kbh. ;) Vi bliver nok nød til at hoppe op på barrikaderne og vise at vi ikke finder os i en ringere uddannelse. Men alt den klagesang, skal du no få at høre når du lander ;) Jeg håber da vi ses i kantinen (hvis de altså har fundet nogle nye samarbejdspartnere til den tid).

Skal jeg forresten stadig tage din briks med til Jylland til MOL-træf eller har du fundet en anden løsning?

Link to comment
Share on other sites

hej freeze...

ja, det var noget i den stil, jeg fornemmede ;)

du må meget gerne stadig tage min briks med til Århus, jeg pm'er dig lige mit mobilnummer, så kan vi aftale videre.

hej fra mette

NB Københavner vægten sagde 59,5 kg, flippet oplevelse. Glæder mig til at checke det på jydevægten.

MEN MEN MEN - hvem gider at have en lille røv, hvis den hænger... så jeg tror, jeg vil gå mig en tur på de amagerske trapper.

Edited by b_skaal
Link to comment
Share on other sites

svækling, en pind? næh, bare sådan lidt flad :lol: Jeg ligner lidt sådan en tegneserie figur, der er blevet smadret ind i en væg, ingenting fra siden og godt bred forfra.

Kørte 3 x 8 x armbøjninger på knæene i går aftes, og det var tungt. Ja, det går hurtigt ned af bakke.

Maxp :) , skal nok forberede mig. Den her vægt plejer at være ca 1 kg forud, så jeg er rimelig tæt på målet om de 60 kg til d. 14/2.

Mht til de 50 kg i bænk, så er jeg nok røget et godt stykke tilbage, skal vist være glad, hvis jeg kan flytte 40!

Har ellers overholdt mine nytårsforsæt nogenlunde, har ikke røget eller drukket overhovedet efter kl 00 nytårsaften. Det kniber mere med konditionstræning og genoptræningen. Mon ikke der bliver overskud til det inden længe...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share