b_skaal og den slatne skulder


b_skaal
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Senere skal jeg KONDITIONSTRÆNE, har man hørt magen....
Pas på med det når du kommer tilbage til Holstebro. Tror de forgifter luften med noget afhængighedsdannende nede i M&T... mig har de jo fået skovlen under med deres cardiomaskiner så vogt dig :tongue: ;)

Og igen en rigtig god jul til dig :santa2:

Edited by tulle
Link to comment
Share on other sites

tak, Zoa, men læs nu blot, hvordan det videre gik:

Gårsdagens træning: 32 minutters løb (!!!!!!!) Det er første gang, jeg har prøvet at løbe, hvor det rent faktisk kørte, hvor jeg havde overskud og det ikke gjorde ondt alle vegne, helt skønt og klart til 5 x :banana:

Vejede i dag ind på 63,0kg og det er vel rimelig nok.

Dagens træning: Løb ud til SATS englandsvej (20 minutter), trænede en hurtig omgang full body minus ben og supersettede det hele, løb og powerwalkede hjem igen (25 min). 3 x :banana: for det gode initiativ.

Dagens madorgier:

Julefrokost kl. 13

60 års fødselsdag kl 18.

Lur mig om vi ikke passerer 64 kg i morgen - men de skal nok komme af :)

Link to comment
Share on other sites

vejede her til morgen ind på 62,8 kg, så jeg ånder lettet op. Checkede lige inden jeg gik i seng : 64,2kg - jeg sveder åbenbart meget, når jeg sover :tongue:

Og nu: Ud og indkassere min hatfield-gevinst-burger med Arne :cheeburga: og det skulle så være det sidste "usunde" indslag i den juleferie....

Link to comment
Share on other sites

hm, der smuttede lige en enkelt julefrokost mere på programmet... det lykkedes mig at nøjes med et lille stykke karrysild, 2 stykker røget ål, 1 fiskefilet med remo, ½ stk brød med leverpostej, 1 skive elg-mørbrad, 1 stk gravad renfilet, 1 pæresnaps, 1 stk kyllingefilet....og 1½ liter cola light...

det imponerende ved det var selvfølgelig at jeg kun fik ½ stk brød...

nå, men så fik jeg løbet en frisk lille aftentur på 17 minutter og så skulle den være hjemme... 2 x :banana: for det.

men NU skal det også være slut med det æderi - nu skal jeg lige ind i kampen igen :)

Link to comment
Share on other sites

hatfield-gevinst-burger
hmm jeg vidste ikke der hørte sådan en med til hatfield....

Det er måske bare mig der ikke har læst programmet ordentligt. :blink:

1 skive elg-mørbrad, 1 stk gravad renfilet

Det lyder godt nok spændende :tongue:

jeg tror nu nok du skal komme helskindet gennem julen...

Du ser da ud til at få dækket dit proteinbehov....

men NU skal det også være slut med det æderi - nu skal jeg lige ind i kampen igen 

Det skal danses væk B)

Link to comment
Share on other sites

Vejede i dag ind på 63,2kg - skal vist have noget sveskegrød til at få lidt gang i systemet ;)

Spock - ved godt, at alt under 9 sharwarmaer og 3 x tør buggi ikke regnes for mad i din bog, men jeg har spist meget, meget mere end jeg plejer og i hvert fald meget mere koncentreret, så man bagefter sidder med den der dumme fornemmelse af at skulle have stoppet for lang tid siden, fordi maven næsten gør ondt af udspilethed..... en fornemmelse jeg er sikker på, at du kender.

Så det jeg mener med, at æderiet skal stoppe, er bare, at jeg skal finde tilbage i mine gode madvaner, hvor jeg siger nej og ja på de rigtige tidspunkter og spiser rart fordelt over dagen.

Nightbringer, yes, det var super lækkert - det er min mors svenske mand, der kan nogle tricks med lidt svenskermam.... og gu' skal det danses væk! :mandance:

Dagens træning i SATS amager var helt skøn, fullbody minus ben - det tog næsten 2 timer, så der blev pumpet igennem. Der var rigtig mange mennesker og god stemning. Må give mig selv 4 x :banana: og en befrier i skuffen, fordi jeg løb hjem (20 minutter, stille og roligt tempo). Det griber lidt om sig med det der løberi

Edited by b_skaal
Link to comment
Share on other sites

Hej Mette.

Laaaaaaaaaaaaaaang men spændende log. Startede i formiddags på jobbet & så igen da jeg kom hjem fra spinning (v. 20 tiden) kun afbrudt af madlavning & tv-kig med et øje.

Du har bare selvkontrol ! :dropjaw: :worship: Og humor ! :lol: Den selvkontrol er lige til at få dårlig samvittighed over. :)

(Sidder lige og undrer sig over om det er tegn på at man ikke har noget liv, når man læser MOL-logs i 6 timer fredag aften/nat........... <_< )

Var der egentligt ikke noget med at du havde prøvet noget Yoga fitness ? Kan det anbefales selv om man er ca. lige så bøjelig som en 4x4 bjælke ? Har overvejet at det nok er sundt for min ryg & sjæl.

Keep it up & godt nytår.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share