b_skaal og den slatne skulder


b_skaal
 Share

Recommended Posts

Kan også godt forstå folks holdning til det at lade sig selv udstille i undertøj. Jeg regner dog med at få taget nogle i kort fitness top og cykelshorts både før og efter. Det har jeg vist mig i i et center før (da jeg vejede 5 kg mindre godtnok :rolleyes: ) så det har jeg ikke problemer med. Og hovedet kan jo sløres ;) Men forstår godt dem der ikke vil...

Alternativt kunne man jo lade sig fotografere i fx shorts og tanktop, forandringerne vil jo stadig kunne ses :) Ellers kunne en målebånds status før og efter jo også være en idé :unsure:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Alternativt kunne man jo lade sig fotografere i fx shorts og tanktop, forandringerne vil jo stadig kunne ses

Mine forandringer vil ikke kunne ses i tanktop, da mine arme er og altid vil forblive spaghetti-arme :angry:

Dem jeg har postet i min log har altid været med maskeret ansigt (eller bagfra  )

Billederne hvor man løfter tungt og i øvrigt har tøj på er naturligvis noget andet

Men når det er maskeret så kan man heller ikke snyde med resultaterne ved at se sur ud på før-billedet og glad på efter-billedet

Ja, vi kan jo bare fjerne hovedet eller klippe billede, som i vedlagte "eksempel". Så kan man jo ikke genkendes :lol:

post-12-1078481656.jpg

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Min "forvandling" vil forhåbentlig kunne ses meget på maven, men jeg kan godt se pigernes situation er en smule anderledes. Men en lille top og et par stramme shorts så er den vel i vinkel ;) :tongue:

som i vedlagte "eksempel".

:dropjaw:

Hvad er det lige din mission bliver, spock? Ikke så meget cutting fornemmer jeg :lol:

Link to comment
Share on other sites

Hvad er det lige din mission bliver, spock? Ikke så meget cutting fornemmer jeg :lol:

Billedet er taget 6 uger siden - der er sket en hel del efter 5 uger uden styrketræning i nævneværdig grad :angry: - men ellers har du ret: mere masse kunne vel gavne lidt..

Mette: sorry about the tråd-spamming.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan også godt følge jer mht billederne. Jeg er trods alt heller ikke meget for at have identificerbare billeder af mig på nettet, hvor jeg leger Mr Flex i tights :lol:

Dem jeg har postet i min log har altid været med maskeret ansigt (eller bagfra  :) )

Billederne hvor man løfter tungt og i øvrigt har tøj på er naturligvis noget andet ;)

Men når det er maskeret så kan man heller ikke snyde med resultaterne ved at se sur ud på før-billedet og glad på efter-billedet  :)

Hvad er I så bange for ?

Hvorfor putter I hovedet i busken ? :chicken:

b_skaal, som DIFD medlem, er det tilladt at føre sig frem :bigsmile:

Henning :pumpin:

Edited by Henning
Link to comment
Share on other sites

Hvad er I så bange for ?

Hvorfor putter I hovedet i busken ? :chicken:

I de forkerte hænder kan billeder hvor man ikke står i andet end undertøj yderst let misbruges.

Fremskridt kan sagtens vurderes uden et ansigt.

Lidt genert skal man vel ha' lov at være ;)

Link to comment
Share on other sites

Hvad er I så bange for ?

Hvorfor putter I hovedet i busken ?  :chicken:

I de forkerte hænder kan billeder hvor man ikke står i andet end undertøj yderst let misbruges.

Fremskridt kan sagtens vurderes uden et ansigt.

Lidt genert skal man vel ha' lov at være ;)

Så kan man tage benene for sig og overkroppen for sig?

Jeg har også været anonym på MOL, men det er jeg jo, som i ved, ikke mere. ;)

Jeg kan ikke se, hvad der skulle ske ved det?

Jeg håber der kommer nogen billeder af dig snart Mette. ;) :)

Link to comment
Share on other sites

Så kan man tage benene for sig og overkroppen for sig?

Det kunne man jo, bliver bare lidt sværere at vurdere helheden.

Personligt ser jeg også meget forskelligt på "rigtige" billeder, som f.eks. dem fra MOL-træf ift. mine poseringsbilleder. Måske er det lidt pjattet, men sådan er det nu engang.

Undskyld svineriet Mette, hvis du vil have det flyttet må du lige sige til. :)

Link to comment
Share on other sites

halløj i loggen, man kan da heller ikke vende ryggen til jer et øjeblik. :tongue:

Dagens vægt: 63 kg

Dagens træning 20 minutters løb med kæresten = lidt højere tempo end normalt :cry: :) med et par indlagte spurter mellem lygtepæle. Skønt. Har aldrig prøvet at løbe med en kæreste før, det var hyggeligt.

Gårsdagens kalorier: Ikke talt hele dagen, men jeg gætter på omkring 2100 kcal.

Mht til det forandrings billeder show - alle gør det, de har lyst til - og Henning, jeg tror godt du ved at jeg ikke har nogen problemer med at føre mig frem - bare ikke lige i bar røv. :)

Tag nu bare et godt billede 1. april, så finder vi ud af det.

Og nu småkage-bagning....

Link to comment
Share on other sites

dagens vægt: 62, 6 kg

gårsdagens kalorier: uha uha, fiskesuppe og tyndstegsfilet og jyde-brunch....... i omvendt rækkefølge altså.... frokost godt nok kun yoghurt men alligevel....

dagens træning: Solskinsgåtur

dagens anden træning: 15 minutters løbetur + 3 x 10 x 5 kg lateral raises (og sådan blev min nye avatar til....)

Har desuden fået taget "før"-billeder.... hm, det var ikke så sjovt... overkrop + billedet forfra kunne jeg fint holde til, men billedet bagtil var sgu ikke særlig sjovt. Jeg er bare asymmetrisk så det gør noget. Øv. Jeg er meget, meget motiveret til at gøre noget ved det her.

Ville give meget for at have et knæ, der ville squatte med mig.... :thumb_down:

Men, men, men....

Det skal nok blive godt :devil:

Edited by b_skaal
Link to comment
Share on other sites

dagens vægt: 62,8 kg

dagens kalorier: 1450 kcal

dagens træning: 45 minutter styrketræning a la aerobic + 45 minutters konditionstræning.

3 x :banana: fordi jeg ikke kom ud og løbe i morges... havde lige en københavner, jeg skulle have sendt afsted kl 6 og så røg humøret lidt ned og så gad jeg ikke lige ud i kulden...

tager revance en af de nærmeste dage - cooper test onsdag... åhhhnej....

Link to comment
Share on other sites

dagens vægt: 62, 7 kg

dagens morgentræning: 15 minutters løbe/lunte-tur...

skal have rygholdet på min egen skole i dag, så de skal rigtig have gang i alt vores sjove fys-legetøj og swiss-bolde og hele møget. Glæder mig. :)

NB - hende med chipsene fra sidste uge fejrede sin overståede re-eksamen i anatomi med 300 g peanuts i dag = 1800 kcal. God løbetur siger jeg bare....

Link to comment
Share on other sites

maxp - takker - jeg kunne ikke finde ud af det med opløsning og halløj og så kom det til at se sådan ud... og jo, jeg skal have et billede med hammercurls, det ser bare lidt pinligt ud at stå der med de blå 5 kgs vægte og curle derudad.... melder mig ind i motion og trivsel i dag, så må vi se om jeg ikke kan få curlet lidt seriøst...

Meadow :lol: :lol: :lol: og det eneste hun skulle var at køre hjem i bil og så på mc'en i aften for at fejre videre. Jeg giver op. Min veninde Ditte (som også er vældig ferm til at tælle kalorier og tabe sig, når hun vil) og jeg kiggede bare på hinanden, da chipse-pigen hældte peanuts op og vi kom til at grine, fordi vi godt kunne regne ud, at den anden sad og gangede..... Festligt. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

melder mig ind i motion og trivsel i dag, så må vi se om jeg ikke kan få curlet lidt seriøst...

Hvis det kniber med motivationen er der hjælp at hente :bigsmile: Stiller gerne mine stemmebånd til rådighed hvis hep, råwen eller :kj: skulle vise sig nødvendig :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Nope: Da du skrev at du havde fået ny, var den gamle stadig på. Så kom den nye på, så dukkede den gamle op igen & nu er den nye på....... :blink:

Det lyder mere som din cache der laver spas. Det skulle vel aldrig have været på forskellige maskiner du oplevede det?

Link to comment
Share on other sites

nu ingen computer-panik i de små hjem... jeg tror den var af og på en enkelt gang, lige da jeg lagde den på, den første opløsning var simpelthen for rådden, så jeg satte den anden på mens jeg rodede rundt.... Så træk vejret dybt, jeres computere har det a-ok.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share