b_skaal og den slatne skulder


b_skaal
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

tak, svesker!

ja, jeg fik trænet og en salig doms har bredt sig...

Jeg er blevet inviteret til frokost i hørsholm - og det er ligesom om der ikke går nogle busser i dag... så jeg har fundet vandreskoene frem og vil begive mig mod nord - jo, jeg er i Kbh igen, slem vane...

Glæder mig VILDT meget til træffet, det bliver supercool at se alle tosserne igen.

Dagens morgentræning:

3 x 8 x armstræk, hurra, hurra, tøse-tøs. :chicken:

Anatomi-karakterer i morgen... har fundet en fejl indtil videre, uha uha, kryds fingre, så er I søde. :)

Link to comment
Share on other sites

yes yes, karakter i morgen :unsure: ;)

DOMS DOMS DOMS DOMS DOMS og det bliver bare bedre og bedre op af dagen.

Træf-træning:

Bænk:

10 x 20 kg

2 x 8 x 30kg

2 x 6 x 35kg

1 x 8 x 32,5 kg

Massage:

Arne

Sonny vægtløfter-dude (ikke MOL'er)

Breaker TG

Foodman

Stegger

Maxpower

Træstamme løft:

20 kg miss

17,5 kg miss

15 kg x 41 gentagelser.... slog saint pauli, der kun lige slæbte sig til 40 stk.... nej, ok, der er forskel på halv og kvart kropsvægt - og jeg havde vist også et par pauser ind i mellem.... bare ind i mellem.... Men reglerne var fastsat af selveste onkel /Niels, så jeg VANDT :devil: :lol: .

Cola light:

2, 5 liter

Tak for det - det var kanon!!!!!! :)

Link to comment
Share on other sites

sladderhank, Klaus ;) , ja, jeg fik faktisk 11, rigtig fedt, havde været lidt nervøs...

Maxp - tak for billederne, så er der noget at arbejde hen i mod.

Endnu en grund til at veje 50 kg - udover at man så slipper for at være bloddonor... :lol:

Tak for alle de krydsede fingre, DE VIRKEDE :w00t:

Dagens træning: 1½ times aerobic

Link to comment
Share on other sites

Endnu en grund til at veje 50 kg
Say what??? :blink: Du ville nok være pæn på 50 kg... hvis altså ikke det var fordi jeg tror du ville forsvinde i den blå luft med den vægt ;) Synes det er flot det du har nået nu :bigsmile: :thumbwink:

Og endnu en gang tillykke med den fabelagtigt flotte karakter :step: :step: :step: :step: :step:

Link to comment
Share on other sites

tak, søde svesker

Har lige snakket med Københavner-Connie (inde på Fys-skolen i Kbh) og hun siger, at der kun er 1 der er dumpet, og han/hun har ikke en gang været til re- eller re-re-eksamen endnu og vi skulle vist være omkring 18 ansøgere.... Så høj karakter eller ej, jeg ville nok ikke oddse på min overflytning lige med det vuns (mettevuns). Så nu satser jeg på at komme ind på Skodsborg til sommer i stedet, det er vist også et noget mere checket sted.

Til gengæld har jeg besluttet mig for at købe et årskort til SATS fra på torsdag eller fredag - jeg er alligevel stort set i Kbh hver weekend :wub: og torsdag og fredag med ind i mellem og det passer lige med, at mit jyde-motions-kort udløber.

Så har jeg min undervisning mandag, tirsdag, onsdag i Jylland og SATS for resten... så skal der nok komme gang i de københavnske gunz igen (en sær effekt mit selskab har på folk...).

Mht til 50 kg DET' GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS, så ville jeg bare være omvandrende røv med et hoved på en pind, det går ikke. Men en Britney mave, det skal jeg da ha :devil: B)

Dagens træning:

Ryghold + hygge-stadigdoms styrketræning og liiiiiidt cardio :banana: -split....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share