b_skaal og den slatne skulder


b_skaal
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Til gengæld har jeg besluttet mig for at købe et årskort til SATS ... 

Nu ikke noget med at betale fuld pris, vel? :o Der er 117 uigennemskuelige maader at faa rabat paa i den koncern (fx. igennem min fagforeing), saa du har sikkert fundet din egen vej i den jungle... ;) Ellers er det bare med at komme igang. :devil:

Tillykke med dine fine praestationer i oevrigt.

:) meadow

Link to comment
Share on other sites

Dagens første træning:

Inspireret af TV-shop windsor pilates har jeg efter 10 minutters aerobic opvarmning rodet rundt på stuegulvet, det var alletiders og hårdt for min lille mave.

Og nu - i bad og så ud i det dejligt vejr....

Stadig intet svar fra fysskolen i Kbh - de vil nok ikke have mig :(

Link to comment
Share on other sites

Hej Mette.

Det er jo skæbnen:

Så nu satser jeg på at komme ind på Skodsborg til sommer i stedet, det er vist også et noget mere checket sted.

Det er jo en del af en større plan :)

Nå, spøg til side. Det er jeg ked af at høre, men så krydser jeg bare fingrene endnu hårdere for dig til sommer !

Cheer up & go' weekend :) Husk at solen skinner & dagene bliver længere :bigsmile:

Claus

Link to comment
Share on other sites

Snøft, det er ærgeligt !

Jeg håber, at du kan bide tænderne sammen i det lille halve år der forhåbentligvis kun er tilbage.

Men dejligt at se at du stadig kan presse dine hold :lol: Savner egentlig nogle af dine meget levende beskrivelser af dine hold........

Link to comment
Share on other sites

glemte at skrive torsdagens 1½ times "motionsdamer" ind - ikke lige den intensitet jeg havde håbet på.

Til gengæld var dagens 1½ times aerobic helt perfekt, enkel koreografi og fuld knald... jeg må have 4 x :banana: for den.

Og nu, pepsi max, badning og C.S.I

Hey, er der andre, der vil være med i Workout og fitness' New Body challenge? Med før og efter og hele pivtøjet.... :w00t::cry: :lol:

Link to comment
Share on other sites

tænkte jeg nok :lol: næh, det var såmænd på den gode gamle papir metode, læste bladet og der kunne man skrive ind og få et "regelsæt". Jeg kan finde adressen til dig...

Sportsmedia aps

Trekronergade 147

2500 valby

eller måske er der noget på www.workout.dk - og ja, det er der - en side, hvor man kan udskrive en "be om regelsæt"-formular.

god fornøjelse og må den bedste forandring vinde

Edited by b_skaal
Link to comment
Share on other sites

fandt lige vægten frem - og den sagde 63,5 kg. Kunne godt se at det var på vej i den retning, men det generer egentlig ikke.

Med tanke på workout og fitness tror jeg dog allerede nu, jeg vil stramme lidt op igen, så det kun er de rigtige problem-områder, der er problemer med, når jeg starter... Der er jo ingen grund til at være ALT for klam på før billedet.... :lol: :lol: :lol:

OOOOOOg derfor har jeg lige været ude og løbe en tur på 20 minutter. ( 2 x :banana:) Vi skal have cooper test i fysiologi på onsdag, Vor Herre bevares, det bliver ømt. Kan huske de gode gamle dage, hvor jeg var med Arne oppe hos Zacho og Søndergaard og få målt et cyklende kondital på 49,5... akja, det var i mine unge dage :( :lol:

Tager en måned med vejning og kalorietælling, det tror jeg, jeg vil blive glad for.

Link to comment
Share on other sites

tirsdagen anden træning: 1½ times ryghold med guest star massage-Dorte. En dejlig træning, kan virkelig mærke forskel på især mine mavemusklers udholdenhed fra sæsonstart i sommer. Lavede også noget goodmorning agtig, uden extra vægt selvfølgelig - kan mærke det i baglårerne BIG TIME.... 3 x :banana:

Tirsdags kalorier: ca 1400

Vejede i dag ind på 63,3kg

Havde en lidt dum oplevelse i går.

En klassekammerat spurgte hvad det egentlig var for en kur jeg havde været på.... bum bummelum, hvor skal man starte: DET ER IKKE EN KUR!!!!! Så spurgte jeg om hun virkelig ville høre baggrunden for hvordan jeg gør, jaja, meget gerne.... Så fortalte jeg i korte træk om kalorier og om hvordan man kigger på varedeklarationer.

Jeg gav et eksempel med hvor meget der er i en pose med 250 g chips i (ja, der er jo ca så meget så jeg skal have på en hel dag). Og hun spørger interesseret og virker til at forstå konceptet.

Senere ankom endnu en fra vores klasse, som er temmelig meget overvægtig. De to finder så ud af, at de skal ned og hente vingummi og chips, selv om hende, der spurgte allerede havde spist en kalorie-dagsration-pose-chips i forvejen + selvfølgelig dagens øvrige måltider.

For det første synes jeg, det er tarveligt med den nye viden hun lige har fået at hyggelokke den overvægtige pige med på en pose chips, som hun jo nu udmærket ved, er klart over hvad der er plads til på en almindelig dag. En ting er at de fleste godt ved at chips ikke ligger øverst i nogen som helst kostpyramide, men ikke alle ved hvor galt det egentlig er.

Og udover det følte jeg bare, at jeg havde snakket til en dør og følte mig lidt dum over at have brugt tid på det og følte, at jeg ikke havde formået at give min viden videre på en god og overbevisende måde.

Men det viser jo bare at vaner er møgsvære at gøre noget ved og at viden ikke er lig med handling.

Og nu: 20 minutters løbetur med en dejlig doms alle vegne. Skal nok blive godt :devil:

Edited by b_skaal
Link to comment
Share on other sites

åhhhhhhhhhhhhhhhh b_skaal hvor jeg føler med dig ! hold k... hvor har jeg dog prøvet det/oplevet det en milliard gange i de sidste 1½ år............ man blir bare så!!!! frustreret! :devil::devil:

MEN det er da godt at der er et par personer eller flere, der har styr på kosten .. :)

Har du fået meldt dig til udfordringen hos Workout ??? jeg hepper fra sidelinien!!!! :bigsmile:

/Vivsen

Link to comment
Share on other sites

hmm, nogle VIL bare ikke lære. Det hænder jo også af og til jeg forsøger at lære nogle ordentlig teknik i forskellige øvelser, men nogle står bare og nikker og går tilbage til deres håbløse stil igen bagefter.

Så må de også selv om det - vi har gjort hvad vi kunne ;)

Og tillykke med domsen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share