b_skaal og den slatne skulder


b_skaal
 Share

Recommended Posts

Vivsen og Maxp- ja, og jeg ved jo også at jeg har fået givet meget godt videre til en masse mennesker, der har fået noget positivt ud af det (når jeg går helt kold tænker jeg på at det var mig, der lokkede Arne til at begynde på spinning og det får mig altid til at smile). Og der er jo faktisk folk, jeg har talt med om kost lige på det tidspunkt, hvor de netop var motiverede og åbne for noget ny viden.

Vivsen - Workout og F - yes yes har sendt en blanket ind og så sender de et regelsæt til mig, som jeg så lige skal læse igennem, før jeg beslutter mig endelig. Men Spock og jeg har en aftale om at gøre det uofficielt anyway, så vi tager før-billeder d. 1. april og så igen 12 uger senere.... Du er velkommen til at være med.....

Edited by b_skaal
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Selvfølgelig kan man ikke redde hele verdenen. Men hvis jeg havde været i din situation, ville jeg måske konfrontere personen med dine frustrationer (på en pæn måde selvfølgelig ;) ) Forklare vedkommende at du ikke gider bruge din tid og energi for at fortælle og forklare om noget du virkelig brænder for, når personen er ligeglad bagefter. Det er overfladisk og uhøfligt over for dig. Så kan personen gøre 2 ting: Fortsætte med at være ligeglad eller øge sin respekt for dig og lytte mere næste gang. Det kan måske være svært hvis man ikke vil såre den anden, men du er jo i forvejen blevet såret af din klassekammerats opførsel. Så tabet ifht. gevinsten er vel til at overse.

Bare mine 10 cents :)

Link to comment
Share on other sites

Hold da op en klaphat hende med chipsene ! Øv øv :)

Men på alles vegne, så øs endelig ud af jeres viden, så må vi bare håbe at det ikke perler af som vand på en gås.

Til gengæld, så kan man vel blive helt varm om hjertet, når man kan se udviklingen hos nogle af dem det har hjulpet :bigsmile:

Vil gerne være med på den uofficielle :)

Link to comment
Share on other sites

Vivsen - Workout og F - yes yes har sendt en blanket ind og så sender de et regelsæt til mig, som jeg så lige skal læse igennem, før jeg beslutter mig endelig. Men Spock og jeg har en aftale om at gøre det uofficielt anyway, så vi tager før-billeder d. 1. april og så igen 12 uger senere.... Du er velkommen til at være med.....

Den er jeg med på - uofficielt :bigsmile:

Det passer også fint med at jeg har planlagt at starte cutting der.

Link to comment
Share on other sites

freeze - du har ret. Vil jeg huske til en anden gang. Pigen her har bøvl nok med en dumpet anatomi-eksamen, så jeg tror ikke, hun ville have haft så godt af en konfrontation med 11-tals-normalvægtige-else (moi) lige nu. Men som sagt du har ret...

Skønno med en kæmpe uofficiel New body Challenge - vi bliver for skønne til sommer, gør vi.

Altså billeder i undertøj 1. april af spock, mig, maxp og CLO. Mon ikke der er flere, der vil være med?

Link to comment
Share on other sites

Cilius - klart du skal være med... i hvert fald i den uofficielle... Nånej, du er jo toplækker hele året, så der er ikke noget at lave om på...

Spock vil gerne lægge server til alle vores billeder - vi tænker lige over, hvordan det skal gøres - om det kun er os, der er med i udfordringen, der skal kunne se billederne eller om det er alle - om vi kun skal have et før-billede eller om vi skal opdatere oftere... input modtages.

Dagens kalorier: 1370

Dagens aftentræning: 1 times aerobic med lidt mave og lændetræning... fuuuuuck, det var hårdt, helt skønt. 4 x :banana:

Link to comment
Share on other sites

Ja, inputs mht hvordan det skal bruges/vises modtages med kyshånd, så flikker jeg noget sammen til 1. april ... jeg har også lige en måned til at komme op på beatet igen... :lol:

Altså: billeder, hvor ofte, hvordan, format, hvilke andre oplysninger skal der vises, hvad med kurver osv - defintion på hvordan de skal være, osv osv osv ...

Mette: irriterende med det med chips-pigen men det kan jo være det virker i længden.. hun skal bare lige tage tilløb... :lol: - men flot at du gad bruge tid på hende... iøvrigt var det da også dig og Arne der fik mig til at spinne !!!! (bare så I ved det).

Var læser på MOL i 3-5 måneder før jeg fik oprettet en profil... :lol:

Link to comment
Share on other sites

det må have været arnes levende beskrivelser af min musik....

skal du ikke se fodbold, multitaske-ole? ;)

ja, hende chips-tøsen må sejle sin egen sø, - hvis hun spørger til det igen, bliver mit info-niveau noget mindre, med mindre hun virkelig mener det. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

skal du ikke se fodbold, multitaske-ole?

Du kender mig jo, lige nu:

- ser jeg Barcelona-BIF

- chatter med Arne

- arbejder (koder)

- hører musik fra juken

- besvarer obskure SMS og MMSer fra genboerne

- mailer med gamle køkkenfæller angående fødselsdagsfest lørdag

- nåja, så læser jeg også MOL :lol:

Link to comment
Share on other sites

kommer ikke som den store overraskelse :)

vejede ind på 63,5 kg WHAT, checke kalenderen, nååååjo, det er jo ved at være den tid, bum bum bum, ingen panik.

Dagens første træning: Et mislykket forsøg på powerwalk. Blev til 15 minutters stille og rolig gåtur - det var skide koldt, jeg havde vist ikke fået nok tøj på + at jeg bare ikke duer til at gå hurtigt... Men vældig frisk blev jeg da

Link to comment
Share on other sites

Nu er jeg jo ikke lige præcis skidestolt af min krop, såeh ........ hva' fa'en det går nok, de fleste har vel set en feeee' fyr i hylere.... ?!

Passer jo fint med datoen, for jeg regner med at få lavet et styrketrænings-/stramme-op program i slutningen af marts......... måske :)

Link to comment
Share on other sites

Niske - jeg har tænkt lidt over det og jeg er egentlig heller ikke så vild med mig selv i undertøj på nettet, tro det eller lad være... Der er en grund til at jeg kun har været i svømmehallen 5 gange de sidste 10 år....

Men men men, det skal da ikke forhindre os i at tage et billede af os selv første april og så se 12 uger efter om der ikke skulle være en seriøs forbedring. Det er vel sådan med "før"-billeder at de er mere til at holde ud, når der er et godt "efter" billede. Og i den anledning kunne det da være sjovt at have en masse MOL-folk-forandringer samlet et sted (og her kommer Spocks larmende badeværelses-server så ind i billedet).

Jeg synes klart at alle vi andre skulle få taget et billede 1. april og så vurdere hvor offentligt vi har lyst til at det skal være. Det er jo bare for at få lidt ekstra motivation i min kost og min træning, at jeg gør det her - vil så gerne "i mål" som Arne kalder det - og som det ser ud lige nu, ser jeg sgu meget sød ud med tøj på, men i underdrenge, der er jeg bare overhovedet ikke tilfreds eller afslappet. Så jeg trænger virkelig til at skulle vise et resultat frem for nogen.

Nå, træning:

Torsdagens træning: 1½ times "motionsdamer", det blev rigtig godt, synes jeg, jeg er sgu øm igen. Ved ikke hvad min krop sige til det her man-tirs-ons-tors-træning med mange muskelgruppe overlap, men det er kun et par uger endnu.... 3 x :banana:

Torsdags kalorier: 1800 kcal, skulle lige have en MEGA-bøf til min evige jernmangel.

Fredagsvægt: 62,9 kg

Fredagsmorgentræning: 5 x 10 x 5 kg hammer curl + løbetur 20 minutter.

Link to comment
Share on other sites

godt! :) Så er der sikkert også flere der vil være med i denne uofficielle. Jeg melder mig nu stadig til W & Fs konkurrence, sandsynligheden for at komme med i bladet er rimelig lille - og hvis jeg endelig kommer med, er det jo fordi ændringerne er store og gode og så er jeg jo sikkert glad for at få dem offentliggjort.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan også godt følge jer mht billederne. Jeg er trods alt heller ikke meget for at have identificerbare billeder af mig på nettet, hvor jeg leger Mr Flex i tights :lol:

Dem jeg har postet i min log har altid været med maskeret ansigt (eller bagfra :) )

Billederne hvor man løfter tungt og i øvrigt har tøj på er naturligvis noget andet ;)

Men når det er maskeret så kan man heller ikke snyde med resultaterne ved at se sur ud på før-billedet og glad på efter-billedet :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share