b_skaal og den slatne skulder


b_skaal
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pulsuret er nu dit Mette. Jeg stoler på at du behandler det godt - og husk at det er vandt til et aktivt liv!! Måtte det tjene dig godt og må dine pulskurver blive lige så smukke som dine andre....

Du har jo den helst store lyriske pen fremme, Arne :tongue: . Tror der er gået en digter/casanova tabt i dig B) .

Niske

Link to comment
Share on other sites

Arne - det er på toppen. Lover at gøre mig umage.

Dagens vægt: 62,0 kg

Dagens første træning: Løbetur ned på posthuset for at hente min nye WINDSOR PILATES fra TV-SHOP!!!!! + min fitnessmåtte.... Gåtur hjem.

Dagens anden træning: 1½ times ryghold + "fortræning" 20 minutter med aerobic-serie-produktion til onsdagsholdet.

Dagens tredje træning: Styrketræning med Tulle som jeg glæder mig helt vildt til!!!! Opdaterer senere om mine sørgelig løft. :chicken:

Link to comment
Share on other sites

Halløj. CLO - det skal jeg sørge for - der er 5 videoer og der er træning nok på programmet i dag synes jeg, så det bliver lidt senere. Men jeg har dog lige prøvet de første par minutter (ud med constance, ind med mari windsor :lol: :lol: ) og hun er meget fokuseret på korrekt vejrtrækning og god udgangsstilling. Så langt så godt, det skal nok blive sjov.

Og Spock - der er en hilsen fra Daisy vedlagt...

Desuden en kostplan som jeg glæder mig til at kigge på - det første ord er "Proteins", så det tegner jo godt.

Løbeturen gik ok - bare fordi man er tung i røven, kan man jo godt have tynd mave (nå, det var ikke sådan den var :tongue: )

Edited by b_skaal
Link to comment
Share on other sites

lea - AMEN to that :w00t: (og jo, hun var vært for et hjemmevideoprogram på et tidspunkt)

Jeg er i øvrigt helt pjattet med reklamen for Winsor Pilates - især der hvor de fortæller om at pilates forlænger og slanker musklerne, og Daisy fortæller hun bliver stor og "bulky" bare ved at kigge på en vægtstang :lol:

Glæder mig til at høre hvad du synes, Mette :)

Link to comment
Share on other sites

tak for billede af den skønne daisy - sådan kommer jeg også til at se ud - bare mere bulky fordi jeg i dag har kigget på en vægtstang. :bigsmile:

Træningen med Tulle var på toppen, hun diskede op med den ene PR efter den anden og jeg var slet ikke blevet særlig slap af al den aerobic træning.

Jeg havde lige skrevet hele træningen ind, men så døde min computer uden at jeg havde gemt og nu magter jeg bare ikke at skrive det igen.

Men vi fik kørt en god bryst-dag og jeg kom op på 16 kg i Incline DB press og det er sgu i orden efter kun at have hevet i elastik så længe.

Måske kan Tulles anden træningsven tage min fedt% på fredag, det kunne være spændende... vi kunne jo oddse lidt på det... Jeg vil gerne byde ind på 24%.

5 x :banana: for hele dagen - en rigtig motionsdag med god undervisning og gode tv-shop ting og godt træningsselskab...

og nu vil jeg se (og måske prøve) Pilates indtil der kommer C.S.I.

Link to comment
Share on other sites

Måske kan Tulles anden træningsven tage min fedt% på fredag, det kunne være spændende... vi kunne jo oddse lidt på det... Jeg vil gerne byde ind på 24%.

No way den er 24 :w00t: Jeg tror simpelthen ikke på den er mere end 20... og med den mave du viste frem i dag tror jeg den er lavere end min :bigsmile:

Det må være al den aerobic :unsure: Tror sq også jeg skal til at hoppe op og ned mellem alle set :firebounce::firebounce::firebounce: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Lige lidt logspamming: En af mine klassekammerater påstår at Daisy har spillet på det amerikanske volleyball landshold. Er der nogen der kan be- eller afkræfte det?

Jeg kiggede 3-4 biografier igennem og der stod intet om volleyball. Derudover lyder det til hun har haft rigelig travlt til at dyrke eliteidræt oven i hatten :)

Link to comment
Share on other sites

Sikke en dag:

Dagens vægt: 62, 1kg - nu må den snart gerne hoppe lidt nedad, tænker jeg

Dagens marathon-træning:

Part I - i motion og trivsel - ryg-dag:

6 minutters CII

Træk til bryst:

3 x 8 x 30 kg

Bent Åge:

10 x 20 kg

3 x 8 x 30 kg

En arms kabel oppefra roning:

3 x 8 x 20 kg

Bagskulder froggy style:

4 x 10 x 3 kg + lidt stilfærdig skulderblads stabilisering (sætte det på plads)

Dødløft:

3 x 8 x 40 kg

Hyperextension:

3 x 8 x mig

Øhm, på siden i hyperextension-stativet:

3 x 8 x mig

Hyperex med lille drej af overkroppen:

3 x 8 x mig

Leg press - lille bevægelse:

5 x 30 x 50 kg

Leg raises:

3 x 8

Gunnars cable show off:

3 x 8 x 10 kg

Mave på swissball:

3 x 8 x mig

Herefter 6 minutters solarie... :)

Så 1 times aerobic på egen hånd - skulle lave ny serie, den blev cool med spark og halløj

Og lige til at rulle af på 1½ times aerobic, fordelt på 50 minutters kondi og resten lænd, mave og stræk.

endnu en rigtig fitness-else (mit kælenavn) dag som inkasserer 5 x :banana: - især pga dødløft og høj puls til aerobic.

i morgen er der bib-test, submax-cykel test og watt-max test på programmet i skolen - men jeg er bange for at jeg må springe cykel-testene over, mit knæ bliver fornærmet....

MEN - i dag har jeg købt et par røde støvler og et par røde sko og en rød håndtaske, så er verden bare dejlig!!!

Trænger godt nok til en gang massage.

Link to comment
Share on other sites

MEN - i dag har jeg købt et par røde støvler og et par røde sko og en rød håndtaske, så er verden bare dejlig!!!
OG en kjole, glem ikke den :bigsmile: Du bliver ballets dronning :)

Og endnu en gang tak for massagen :bigsmile:

Edited by tulle
Link to comment
Share on other sites

Tulle - jeg byttede kjolen lidt senere - folk var gået væk fra galla-tanken (noget med nogle smokinger, der var blevet for små ;) ), og så var der jo pludselig plads i budgettet til at købe røde ting. Velbekommen med massagen, det var hyggeligt.

Shop-aholic, tja, har aldrig rigtig været sådan en før - har altid hadet prøverum og skoforretinger og frisører og den slags - har følt mig kikset og grim, men det begynder at hjælpe på det, efterhånden som jeg bliver mere og mere glad for min krop. Der vil dog stadig være masser af butikker i Kbh, hvor jeg lige skal tage en dyb indånding, før jeg går ind.

Dagens vægt: 61,9 kg - jeg sværger, at jeg ikke får mere end 1400-1500 kcal om dagen, det er strengt at der ikke sker mere... hm. Min træning er ikke forbrændende nok åbenbart - men min krop kollapser, hvis jeg laver mere.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share