NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

Lede øvelser du kører :superman:

Det ser rigtig fornuftigt ud. Hvad der kravene til Bænkpres hos ordensmagten? (det står garanteret tidligere i loggen -har sgu ikke lige "tid" til at lede efter det :blush: )

Hey Tunen

Tror vist ikke jeg har fået sagdt hej til dig før??? Så er det da på tide.. har lige været inde og lure lidt i din log..

Du er jo også en konkurrance gut.. :smilerock: Og Øøhhhhhhh NICE billede der, hvis det er din Mavvvse :clap:

Kan se Lillen lige har været hurtig og givet dig svar.. Dem i Benchpress brude alle her på MOL kunne klare, og lidt mere til ..*smiler*

Tudefjæs ...Tude fjæææææs :laugh:

"Den" tid på måneden er ingen undskyldning for ikke at give den max gas fru ordensmagt :tongue:

Hold smilet ...Det giver færere rynker og et bedre humør, god stil :smile:

LOOOOOOL NANdró

Mig... et Tude Fjææææss?? Tsk tsk tsk... :nonono: :4whistling:

I skal bare være glade for at i ikke har "den" tid på måneden.. Alle ved jo at de største PIVEDYR er MÆND..!!! :flipa:

Jeg smiler alt hvad jeg kan... problemet er bare at der også er noget der hedder "smile-rynker" :tease: Men jeg LOVER at gi den gasss.. ALTID .. :dumbbell_lift:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey Tunen

Tror vist ikke jeg har fået sagdt hej til dig før??? Så er det da på tide.. har lige været inde og lure lidt i din log..

Du er jo også en konkurrance gut.. :smilerock: Og Øøhhhhhhh NICE billede der, hvis det er din Mavvvse :clap:

Thanx :wink: -og hej :smile:

Kan se Lillen lige har været hurtig og givet dig svar.. Dem i Benchpress brude alle her på MOL kunne klare, og lidt mere til ..*smiler*

Hihi ja det er da ikke de store krav de stiller må man sige :tongue: -medmindre der er strængere krav til andre øvelser...?

Link to comment
Share on other sites

Flot mandags træning Nille :4thumbup: Det med skulderen tror jeg ikke du skal tage så tungt - har selv haft noget lign. - det gik væk af sig selv igen. Men hold øje med det - og bliver det værrer skal du selvfølgelig have undersøgt det ! Mht. din anden "skade" - kan jeg desværre ikke hjælpe dig - Men nu når der nu findes alle de der nye Bleer til jer - så man kan være aktiv alligvel - så skal det jo bare trænes væk - Så skal humøret nok komme igen :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hej Nille

Jeg synes overhovedet ikke jeg er stærk, men det går da fremad.

Prøvede selv med de der Dragon flags... men efter jeg så videoen, kunne jeg godt se det var not even close det jeg lavede :nonono:

Men de virkede og virker endnu :crazy: må lige lure hvad det er for noger evil wheels du har gang i :superman:

Link to comment
Share on other sites

...*griner* ...Jaaaaarhmeeen, lille Nille :laugh: .. Måske de hedder Halve Dragon Flags.. Eller, mere realistisk, Hip Raises :wink:

.... uanset, hva høvlede de hedder - Så er dét vigtigste vel , at de VIRKER for dig :4thumbup:

.. Und, du kan klaaart gå igang med Evil Whæææl.. Dét er et lækkert værktøj - som jeg klaaart kan anbefale :whip: .. Og dér kan man altså - oxzå lavze tøze Wheelzzzz, lille Duuz :tongue:

.. Som Nandr0, Klogt siger - SMIIIIIIL, dét klær dig!!! :blush: :4thumbup:

Kram - Lars B

Heeeyy sweeety..

Og Tak, endelig en der lige bakker mig op der..!!! Det handler om at jeg skal have en lille fin 6 pack og ikke om

jeg lige har fået skrevet det rigtig navn ned på den lorte dragon Flags.. Hmmm :gun2:

Selvom jeg dæle skal ned og vise jer at Nille her godt kan.. :bottom:

Såå takker Lars drengen :sun:

Link to comment
Share on other sites

Flot mandags træning Nille :4thumbup: Det med skulderen tror jeg ikke du skal tage så tungt - har selv haft noget lign. - det gik væk af sig selv igen. Men hold øje med det - og bliver det værrer skal du selvfølgelig have undersøgt det ! Mht. din anden "skade" - kan jeg desværre ikke hjælpe dig - Men nu når der nu findes alle de der nye Bleer til jer - så man kan være aktiv alligvel - så skal det jo bare trænes væk - Så skal humøret nok komme igen :laugh:

*griner højt* Heyyyyy Mr. BOND..!!!

Vist en der skal have en med pisken der..!!!! :4whip: Der findes alle de der nye bleer til jer.. *Grrrrrrrrr*.... Det handler jo ikke om min PMS, men om alle de ander probler som bare ikke må være der sådan en dag.. *griner*... MÆND!!

Selvom jeg er faktisk i ret godt humør i dag.. he he

Weeeeeeeeeeeeee... Skal til frisøren om 5 min.. klippes, farves.. og NUSSES om.. Elsker frisøer især når det er ens veninde som har salongen :blahblah::4jumpy:

Hygge kloge hovder vi ses i aften til noget LOG kikkeri og lidt... AAasaahh det kunne du godt gøre bedre.. He he

Ps. Bond.. tak for tipsene ang. min skulder.. skal nok lige holde lidt øje med den

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Heeeyy sweeety..

Og Tak, endelig en der lige bakker mig op der..!!! Det handler om at jeg skal have en lille fin 6 pack og ikke om

jeg lige har fået skrevet det rigtig navn ned på den lorte dragon Flags.. Hmmm :gun2:

Selvom jeg dæle skal ned og vise jer at Nille her godt kan.. :bottom:

Såå takker Lars drengen :sun:

Hejsa lille Nille, nu med ny frisure & lækkert hår :wink:

.. No probs med opbakningen - Anytime, anywhere - og dét Veeee Du! :4thumbup:

"Not the past, not the future, life is now." :wink:

... And you are doing great!! :4thumbup:

devil.gif - L@rs

Link to comment
Share on other sites

TIRDAGS TRÆNING 17/01-06 I Fitnessdk

Skulle have kørt ben og baller i dag.. men var hookt på at lave en masse nye maveøvelser, der skulle prøves af.. Og fik også en masse hjælp både af cj8000, Majken..

CARDIOOOOO/MAVE DAG ... :headphonedance:

Crozz Trainer

1 time - 800 kcal :firebounce:

Halvfærdig-dragonflyers (mave) Øver på at lave de rigtige.. og ja ja i fik ret.. De er ret hårde :blush: men de kommer..!!!!

35 stk - Ikke helt, MEN TÆT PÅ!!! (hvis jeg selv skal sige det) :tongue:

Evil Wheels (på knæ)

25 stk..

Jack-knife situp (mave) Underligt navn - men har slået den op på getbig, for at være sikker på det rigtige navn :wink:

25 stk..

Hanging cabel seated Crunch Den kræver vist en forklaring da den vist er hjemmelavet af folk fra Fitnessdk..

2 set * 6 @ 55 kg :gal:

Sidder på knæ på en bænk. Hvor en makker holder ens fødder - tager fat i rebet og læner sig frem så man ligger vandret ud i luften ud fra bænken (så hele din overkrop og lår er fri)

Og så kan du lave Crunch med cabel vægt, og komme godt under bænken... Den trak alle mine tænder ud og blev blå i hovedet.. :crazy: Syntes det var den hårdest af alle de mave øvelser!!!!

Lars B - den må da være noget for dig..!? du ledte efter nogle mave øvlser der var hårde, den her kan du selv regulere med vægte!!

Det var dagens træning.. Tog tid at snakke og prøve de nye ting af.. Men nu kan jeg selv lege lidt med dem.. :4thumbup:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

TIRDAGS TRÆNING 17/01-06 I Fitnessdk

Skulle have kørt ben og baller i dag.. men var hookt på at lave en masse nye maveøvelser, der skulle prøves af.. Og fik også en masse hjælp både af cj8000, Majken..

Hey Nille Pige :smile:

WoooW sikke du har givet den gaZZ idag :blink: Du må helt sikkert få den flotteste mave til sommer hvis du bliver ved med det :4thumbup:

Hva' bliver det til med konkurrencen ?? :4whistling: :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hihi ja det er da ikke de store krav de stiller må man sige :tongue: -medmindre der er strængere krav til andre øvelser...?

Hey Tunen

Jaaahh der er da nogle lidt hårde krav også.. mange fyre og piger der kæmper med kropshævninger (chins)

Fyre skal lave 6 stk og piger 8 tøsechins :tongue:

Så er der 25 opvarmning- der går mange rygter om at den er så hård at folk brækker sig efter den :king:

Mavebøjninger med fødder i 4 ribbe.

Hurtighedstest... på tid

Løb... på tid

Dukkeløft 79kg og slæb 14 m.

Det lyder umildbart ikke så slemt.. Men de går UTROLIG meget op i om man udføre dem korrekt og dømmer meget hårdt efter det.. Og ALT skal gå ufattelig hurtigt.. F.eks benchpress skal man vise overskud ved at kunne udføre den så hurtigt som muligt med nærmest et lille slip???? Underligt, det er da meget mere korrekt at udføre den langsom!

Var det måske noget du kunne tænke dig?? Man binder sig jo ikke til noget, bare at prøve at tage prøverne som tager en eftermiddag/aften.

Hej Nille

Jeg synes overhovedet ikke jeg er stærk, men det går da fremad.

Prøvede selv med de der Dragon flags... men efter jeg så videoen, kunne jeg godt se det var not even close det jeg lavede :nonono:

Men de virkede og virker endnu :crazy: må lige lure hvad det er for noger evil wheels du har gang i :superman:

Heysa Majbritt

Jeg syntes du er stræk.. Og det handler jo heller ikke kun om det, selvom jeg nogen gange glemmer det..

Men om at nå sine mål, at få den krop man gerne vil have :4flex: :boobs:

jeg skal ikke stille op i nogen vægtløft konkurance men kan selvfølgelig ikke lade være med at presse mig selv :biggrin:

Ja de der Dragon flags og evil wheels er vist liiiiiiiiige noget jeg skal øve mig på... Endnu et mål he he... Men jeg skal have noget at kæmpe med SÅ det passer mig fint.. :bruce::yahoo:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Hey Tunen

Jaaahh der er da nogle lidt hårde krav også.. mange fyre og piger der kæmper med kropshævninger (chins)

Fyre skal lave 6 stk og piger 8 tøsechins :tongue:

Så er der 25 opvarmning- der går mange rygter om at den er så hård at folk brækker sig efter den :king:

Mavebøjninger med fødder i 4 ribbe.

Hurtighedstest... på tid

Løb... på tid

Dukkeløft 79kg og slæb 14 m.

Det lyder umildbart ikke så slemt.. Men de går UTROLIG meget op i om man udføre dem korrekt og dømmer meget hårdt efter det.. Og ALT skal gå ufattelig hurtigt.. F.eks benchpress skal man vise overskud ved at kunne udføre den så hurtigt som muligt med nærmest et lille slip???? Underligt, det er da meget mere korrekt at udføre den langsom!

Var det måske noget du kunne tænke dig?? Man binder sig jo ikke til noget, bare at prøve at tage prøverne som tager en eftermiddag/aften.

Glemte vist svømmeprøven der ja :wink::tongue: plaskplask

Link to comment
Share on other sites

Hey Nille Pige :smile:

WoooW sikke du har givet den gaZZ idag :blink: Du må helt sikkert få den flotteste mave til sommer hvis du bliver ved med det :4thumbup:

L.K com

Aloha smukke BF-Lone :smilerock:

He he....... Du giver ikke op *griner* Og du LOKKER..!! tsk tsk tsk... :laugh:

Har altid fået at vide at man ikke skal sætte urealistiske mål.. MEN det kunne bestemt være UTROLIG spændene.. :wootdance: jeg træner alt hvad jeg kan, og min nystartet kur går faktisk HEEEELT efter planen :yahoo:

Så skal vi ikke sige - uden at sige for meget.. *smiler* at jeg ser hvordan år 2006 går, og hvor langt jeg er kommet til DM når du og Betty Booob skal stå og gøre Jer lækker.. lækker, lækker, lækker.. :tongue4: Og så kan du også lige bedømme mig engang, når jeg drøner forbi City fitness.. :wink: Det bliver ihvertifal ikke i år..!! Har det nok som NANdró Alt skal være perfekt før der skal smides noget tøj.. He he :laugh: :laugh:

Glemte vist svømmeprøven der ja :wink::tongue: plaskplask

Lillen

Nåå ja havde jeg glemt.. Nok fordi jeg har taget den! :tongue: Og vil helt klart anbefale at tage bassinprøven før

den fysiske prøve, da der ikke er mange kræfter tilbage efter den omgang.. Nu hvor man kan.. :bigsmile:

AAAAAHHHHH.... Så må jeg heller komme afsted.. der skal trænes ben/baller... numse.. numse, numse.... :king: i dag

inden jeg skal sidde i næsten 3 timer i DSB :cry: for at komme hjem til de gamle!!!

"Today is your day..... Own it!" :sun:Nilletøsen

Link to comment
Share on other sites

Lillen

Nåå ja havde jeg glemt.. Nok fordi jeg har taget den! :tongue: Og vil helt klart anbefale at tage bassinprøven før

den fysiske prøve, da der ikke er mange kræfter tilbage efter den omgang.. Nu hvor man kan.. :bigsmile:

AAAAAHHHHH.... Så må jeg heller komme afsted.. der skal trænes ben/baller... numse.. numse, numse.... :king: i dag

inden jeg skal sidde i næsten 3 timer i DSB :cry: for at komme hjem til de gamle!!!

"Today is your day..... Own it!" :sun:Nilletøsen

ja jeg har sgu heldigvis også bestået den :wink: håber du får noget lækker mad dernede ved ophavet :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Fuck maaaaaan, hvor går du bare til den :w00t: - Du skal nok blive leeee til vores sommer partyyyyyy, hvis du forsætter i den gode stil der........... :4thumbup:

Men husk: Skal du have mave muller frem til sommer, er det enste der tæller Kcal underskud og tung mavetræning med normal antal reps (6-12) :wink:

Link to comment
Share on other sites

Nille>> Hihi ja det kunne da være meget sjovt at prøve :tongue: -jeg synes nu det lyder temmelig udmattende :crazy:

Lillen>> Svømmeprøve??? Det lyder fandeme koldt :blink:

sku da ik i vesterhavet :laugh: man skal svømme 200meter i bassin...ganske nemt, men eftersom den ligger efter alt det andet man skal igennem er man rimelig kvæstet så jeg har taget bassinprøven på forhånd..må man gerne :blush:

Link to comment
Share on other sites

ONSDAGS TRÆNING 18/01-06 I Fitnessdk

Nååååååå..... Så skulle der vist trænes vægte igen, efter et par dages Cardio.... BENTRÆNING.... :devil: Jeg var super motiveret så den skulle selvfølgelig igen brændes igennem og fik da også lavet nogle PR´S WWEEEEEEEEEE... :yahoo: :yahoo:

Crozz Trainer

1 time - 800 kcal - Er ved at blive helt sej til den Crozztrainer, Men kan tilgængel også mærke det i mine ben

Squuaatt...

1set * 10reps @ 36,5 kg

1set * 10reps @ 56,5 kg

1set * 10reps @ 71,5 kg

1set * 8reps @ 81,5 kg NY PR :king:

1set * 6reps @ 81,5 kg - jeg stillede en bænk bag ved numsen så jeg var sikker på at komme i 90 grader, og gik ca. 5 cm under den (er de så godkendte?)

Leg Extension

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 10reps @ 37,5 kg

1set * 10reps @ 40 kg

1set * 10reps @ 35 kg

Leg Curl

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 10reps @ 40 kg

1set * 8reps @ 45 kg

1set * 6reps @ 50 kg NY PR - den gjore også AV...!

Hip extension ydre

1set * 10reps @ 50 kg

2set * 10reps @ 55 kg

1set * 10reps @ 60 kg

Hip extension indre

1set * 10reps @ 35 kg

2set * 10reps @ 40 kg

1set * 10reps @ 45 kg

Jack-knife sit-up (mave)

30 stk.

Dragon Flags (tøse øve stadie) Hmmm... Alt går fint indtil jeg begynder at sænke mine ben, lige pludselig falder de ned med et brag.. *griner*

25 stk.

En god træning.. de forskellige øvelser fik lige en tand ekstra Kg på igen.... - i dag. :firebounce:

Er sikker på at det kan mærkes i morgen og i nat.. For de rystede noget efter den Squat omgang.. :crazy:

Og først syntes jeg ikke at jeg kunne mærke går dagens mavetræning...!!! MEEEEEEN da jeg først have taget en

maveøvelse.. Kom de brugte mavemuller smerte frem.. He he!! Dejligt så gav det noget i går alligevel.. :tongue:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Squuaatt...

1set * 10reps @ 36,5 kg

1set * 10reps @ 56,5 kg

1set * 10reps @ 71,5 kg

1set * 8reps @ 81,5 kg NY PR king.gif

1set * 6reps @ 81,5 kg - jeg stillede en bænk bag ved numsen så jeg var sikker på at komme i 90 grader, og gik ca. 5 cm under den (er de så godkendte?)

Daaaaaaaaaaaamn!

Det er kraustaisme godt squattet! Du overhaler mig snart. :blush::laugh: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

ONSDAGS TRÆNING 18/01-06 I Fitnessdk

Nååååååå..... Så skulle der vist trænes vægte igen, efter et par dages Cardio.... BENTRÆNING.... :devil: Jeg var super motiveret så den skulle selvfølgelig igen brændes igennem og fik da også lavet nogle PR´S WWEEEEEEEEEE... :yahoo: :yahoo:

Crozz Trainer

1 time - 800 kcal - Er ved at blive helt sej til den Crozztrainer, Men kan tilgængel også mærke det i mine ben

Squuaatt...

1set * 10reps @ 36,5 kg

1set * 10reps @ 56,5 kg

1set * 10reps @ 71,5 kg

1set * 8reps @ 81,5 kg NY PR :king:

1set * 6reps @ 81,5 kg - jeg stillede en bænk bag ved numsen så jeg var sikker på at komme i 90 grader, og gik ca. 5 cm under den (er de så godkendte?)

Leg Extension

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 10reps @ 37,5 kg

1set * 10reps @ 40 kg

1set * 10reps @ 35 kg

Leg Curl

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 10reps @ 40 kg

1set * 8reps @ 45 kg

1set * 6reps @ 50 kg NY PR - den gjore også AV...!

Hip extension ydre

1set * 10reps @ 50 kg

2set * 10reps @ 55 kg

1set * 10reps @ 60 kg

Hip extension indre

1set * 10reps @ 35 kg

2set * 10reps @ 40 kg

1set * 10reps @ 45 kg

Jack-knife sit-up (mave)

30 stk.

Dragon Flags (tøse øve stadie) Hmmm... Alt går fint indtil jeg begynder at sænke mine ben, lige pludselig falder de ned med et brag.. *griner*

25 stk.

En god træning.. de forskellige øvelser fik lige en tand ekstra Kg på igen.... - i dag. :firebounce:

Er sikker på at det kan mærkes i morgen og i nat.. For de rystede noget efter den Squat omgang.. :crazy:

Og først syntes jeg ikke at jeg kunne mærke går dagens mavetræning...!!! MEEEEEEN da jeg først have taget en

maveøvelse.. Kom de brugte mavemuller smerte frem.. He he!! Dejligt så gav det noget i går alligevel.. :tongue:

For satan da! Du er da dm klar i 07! Flot!

Link to comment
Share on other sites

Fuck maaaaaan, hvor går du bare til den :w00t: - Du skal nok blive leeee til vores sommer partyyyyyy, hvis du forsætter i den gode stil der........... :4thumbup:

Men husk: Skal du have mave muller frem til sommer, er det enste der tæller Kcal underskud og tung mavetræning med normal antal reps (6-12) :wink:

Heyy Lækker bond med Dejliget avatar igen :4thumbup: He he

Jeg kan NEEEMT mærke de maveøvelser jeg lavede i går og i dag, har faktisk lige ligget og ømmet mig lidt da jeg skulle ligge og se fjernsyn... :laugh: Og jeps, er stille og rolig begyndt at tælle min kcal igen.. Bare ikke lige den fedeste uge at gøre det i, når man lige er ankommet hos de "gamel" :4mewantfood: Men lover at ta mig sammen, jeg Vil lige se hvad der gemmer sig.. :blush: og

Jaaaahhhhhhhhhhh GLÆDER mig til den sommer PARTTYYYYY :w00t:

Daaaaaaaaaaaamn!

Det er kraustaisme godt squattet! Du overhaler mig snart. :blush::laugh: :4thumbup:

Heyy huzzz.. :smile:

Overhaler DIG...???? Naaaahhhhh tror jeg da vist ikke - !! Så må du da vist lige komme lidt i sving med de SQQUUUAT der :4whip::devil: Eller sætte sig nogle urealistiske mål.. Så bliver man nød til at presse sig for at komme nogen steder.. :tongue:

HEYYY Niellepige

Jeg må sige at jeg er noget imponeret over din trænings indsats :superman: hvad skal det dog ikke ende med :bigsmile:

Hey Smukke Betinna :bigsmile:

Jaaahhhh Ved sku heller ikke lige hvad der sker.. :tongue: Men syntes egenligt ikke at jeg træner så meget mere end jeg har gjort de sidste 8 måneder.. Der er bare stille og rolig kommet flere kg på mine øvelser, og bliver tit overrasket over at jeg nemt kan....... Tit render man rundt i den samme rutine og glemmer at prøve sig selv af (MAX).... :showoff::gun2:

Håber dog det ender med en bikini klar body jeg kan være tilfreds med på et tidspunkt.. *smiler stort* He he :wub:

Hold kæft hvor er du stærk i benbøjninger -det var dog imponerende :blink::crazy: Jeg har aldrig set en pige dykke med så mange kg på ryggen :smilerock:

Hey der Tunen

Taaakkkk tak tak ... :bigsmile: Altid dejligt når man kan overraske en fyr .. He he.. Og så er det ikke nu jeg skal sige at så slemt syntes jeg heller ikke de bentræning er.. *griner* .. Nille tøsen her, er vist født med nogle gode lårbasser med krudt i (og nej mols politifolk..det var en talemåde) :laugh:

Men som jeg skrev.. så ved jeg heller ikke om de er "godkedte" de squat.. - vil jo gerne udføre dem korrekt, har jo set hvad der kan se hvis man ikke udføre en øvelse som den skal.. ha ha.... SÅ får man halvdelen af MOL på nakken.. *griner* :bottom::innocent: ..!!?? går jeg dybt nok ned? hvis jeg går til en bænk og liiiige lidt under 90 grader???

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Hold da fast tøs, dig tør jeg ikke møde en mørk aften :w00t: sej squat du har gang i der :4thumbup:

hvad går de der evil wheels ud på? har ikke kunnet finde dem nogen steder :hehe::flowers:

Hej Majbritt

Modigt af dig at spørge mig igen.. sidst var det jo lidt forkert beskrivelse.. men fik da selv rettet op på et navn af en øvelse.. :blush: Har faktisk selv spurt Taninja OG fik den vist i fitnessdk.. Jeg bruger bare to håndvægte som kan "rulle".. og så køre jeg den på knæ... (de seje køre den vist med strakte ben) :gal: Vejer min røv for meget til endnu.. :laugh: og så spænder du dine mave muskler (med lidt krum ryg) og køre ud med stragte arme til du ikke kan mere - HUSK..... Du skal jo rulle tilbage igen :wink: bare prøv dig lidt frem.. Det giver hurtigt mening...

Og øøhhhh Så er jeg altså RET så fredlig at se på... meget tøset at kikke på syntes jeg selv.. *griner* :boobs:OG det gør det endnu sjover at vise nogle af de pind ben af fyre i fitnessdk hvordan man i det hele taget TRÆNER med vægte.. :weight_lift::tongue:

For satan da! Du er da dm klar i 07! Flot!

cj8000 <------- min fitnessdk instruktør.. :4thumbup:

Ja ja... kan bedre li din version af klar til DM end Lones (LK.com) :crazy: Og øøøhhhhhh.... Skal jeg ikke bare liiiiige se jer først.. hvordan man gør.. *griner*

Neii da.. hun er klar til Dm 2006 :4thumbup: Ihh hvor vi glæder os til at se dig :w00t:

LOOOOOOONE

Du vil bare have tæsk i år af en JYDE eller hvad.. *GRINER* :bottom::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share