NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

er du mig utro??????

flot pr! De ben rykker!

he he.. cj8000

Jaahhhh dig utro med to tøser... :tongue4: Min veninde og Betinna.. *griner*... :yahoo:

Meeenn.. Du er der jo aldrig.. *snøft* Skal nok stadig træne tirsdag aften :weight_lift:

Tror ikke der er nogen som bruger så mange penge på træningscenter/træningstøj/løbesko osv.. som mig....... Tsk tsk tsk...!!! Hvor er mit liv..???? :eh:

Men lige fortiden hvor jeg har tid til alt den træning.. skal den også have GAAZZZZ.. :king: Og så vil jeg bruge alle de muligheder jeg har til at prøve at komme i mit livs form.. Den mulighed får jeg nok ikke på samme måde igen.. :cool:

En månedestræning - du skulle da ha´meldt dig ind for good :innocent::wink:

Betty Booob..

He he.. Thomas dernede prøve også ihærdigt at overtale mig... Han kunne godt genkende mig så slap for (indmeldelse gebyr osv.. ) *sshhh* :innocent:

Meeenn... Har mange goder af Fitnessdk, at de har opkøbt så mange center.. så behøver aldrig at tænke på hvilken by jeg er i... ALTID en træninsmulighed... :tease:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

he he.. cj8000

Jaahhhh dig utro med to tøser... :tongue4: Min veninde og Betinna.. *griner*... :yahoo:

Meeenn.. Du er der jo aldrig.. *snøft* Skal nok stadig træne tirsdag aften :weight_lift:

Tror ikke der er nogen som bruger så mange penge på træningscenter/træningstøj/løbesko osv.. som mig....... Tsk tsk tsk...!!! Hvor er mit liv..???? :eh:

Men lige fortiden hvor jeg har tid til alt den træning.. skal den også have GAAZZZZ.. :king: Og så vil jeg bruge alle de muligheder jeg har til at prøve at komme i mit livs form.. Den mulighed får jeg nok ikke på samme måde igen.. :cool:

Med de tøser er det så okay, der har jeg ik meget at stille op :blush:

Nah jeg er der jo sjældent. Træner jo i olympic, men skifter nok tilbage når min diæt starter :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke der er nogen som bruger så mange penge på træningscenter/træningstøj/løbesko osv.. som mig....... Tsk tsk tsk...!!! Hvor er mit liv..???? :eh:

he.he... jeg kender nu en til :innocent:

He he.. Thomas dernede prøve også ihærdigt at overtale mig... Han kunne godt genkende mig så slap for (indmeldelse gebyr osv.. ) *sshhh* :innocent:

Det er godt Thomas er på min side - ellers vil der også vanke :bottom:

Link to comment
Share on other sites

TORDAGS TRÆNING 26/01-06 I Fitnessdk.

Leg extension

1 set * 10reps @ 40 kg

1 set * 10reps @ 45 kg

1 set * 10reps @ 50 kg

1 set * 5reps @ 70 kg PR ved godt jeg har kørt 100kg.. men denne maskine er den jeg plejer at køre i og sidst kørte jeg MAX 50 kg.. :wink:

1 set * 8reps @ 60 kg

1 set * 7reps @ 55 kg

Heeeei Nille!!!!

W0000w - Du er altså AAAAAALT for RÅ, i de Leg Extensions dér!!!! :4thumbup: .. Jeg må bukke mig i støvet dér.. Tror, det højeste jeg nogensinde har reppet med er 60 kg´s :blush::innocent:

..Der må være lidt Amazonas Kriger Kvinde i dig :wink: .. Niiiiice..

Ha en superfantastisk Weekend - Lars B

style7,BAD-spc-BOY.png

Link to comment
Share on other sites

FREDAGS TRÆNING 27/01-06 I EquinoX.

Lidt forsat bentræning fra i går.. kan mærke at mit energiniveau ikke er det højste lige for tiden.. Så min bette krop har nok brug for at jeg

gire lidt ned... MEN VIL IKKE....... :nonono: Så jeg nøjes bare med at drille Huz og kørte lidt SQUAT... :wink:

Crozztrainer

15 min - 150 kcal

SQUUAT (smith)

1 set * 8reps @ 65 kg

1 set * 8reps @ 75 kg

1 set * 3reps @ 100 kg Ny - PR :gal::crazy: Godt min veninde stod bagved, for da jeg kom ned i 90 grader gik jeg sku lidt i stå... Og der kom et BRØL ud af mig.. *griner* så fik lige et spark i røven og jeg kom op og tog to mere.. :tongue:

1 set * 3reps @ 100 kg - Blev presset til at forsøge igen..... :4whip:

Fik en kommentar af en smart gut.... Er du holdboldspiller siden du køre så tunge Squat..?? "Nej jeg hader håndbold"..!! "gør det for sjovt" NEMLIG... He he..

Cykel cardio

30 min - 300 kcal

Nååå øøhhh det var så den tur..... MEN i morgen står den jo på SERIØST skulder og ryg træning :smilerock: Og jeg glææææder mig... Har ikke rigtig kørt skulder før, så det skal nok blive funny...!!

Link to comment
Share on other sites

FREDAGS TRÆNING 27/01-06 I EquinoX.

Lidt forsat bentræning fra i går.. kan mærke at mit energiniveau ikke er det højste lige for tiden.. Så min bette krop har nok brug for at jeg

gire lidt ned... MEN VIL IKKE....... :nonono: Så jeg nøjes bare med at drille Huz og kørte lidt SQUAT... :wink:

Crozztrainer

15 min - 150 kcal

SQUUAT (smith)

1 set * 8reps @ 65 kg

1 set * 8reps @ 75 kg

1 set * 3reps @ 100 kg Ny - PR :gal::crazy: Godt min veninde stod bagved, for da jeg kom ned i 90 grader gik jeg sku lidt i stå... Og der kom et BRØL ud af mig.. *griner* så fik lige et spark i røven og jeg kom op og tog to mere.. :tongue:

1 set * 3reps @ 100 kg - Blev presset til at forsøge igen..... :4whip:

Fik en kommentar af en smart gut.... Er du holdboldspiller siden du køre så tunge Squat..?? "Nej jeg hader håndbold"..!! "gør det for sjovt" NEMLIG... He he..

Cykel cardio

30 min - 300 kcal

Nååå øøhhh det var så den tur..... MEN i morgen står den jo på SERIØST skulder og ryg træning :smilerock: Og jeg glææææder mig... Har ikke rigtig kørt skulder før, så det skal nok blive funny...!!

Det er godt nok et imponerende benarbejde du fyrer af Nille, både squatten og de onde onde leg extensions!

Det er satme godt gået! :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Nu ryger jeg selv i centeret og sveder, med massive DOMS i højre side af overkroppen, efter de 600.000 jabs jeg fyrede af igår aftes. :laugh:

(nu håber jeg godt nok ikke at jeg failer dagens squat) :wink:

Edited by huz
Link to comment
Share on other sites

Med de tøser er det så okay, der har jeg ik meget at stille op :blush:

Nah jeg er der jo sjældent. Træner jo i olympic, men skifter nok tilbage når min diæt starter :bigsmile:

cj8000

Jamen så ser jeg da frem til noget seriøst CARDIO træning.. og snak om ALT det mad, vi ikke må få... Håber du deler en skulder ud.. for jeg bliver VILDT pivet, når jeg ikke må spise Chokolade.. :cry3:

Hæhæ ja skulle også mene der stod at det var sidste lørdag da jeg postede :laugh:

Ser godt ud med de ben, flot pr! :4thumbup: Glæder mig til det tunge bænkpres!! :devil:

Hey MISSEN..

:blush: Håber det er okay at jeg tog bentøjet på nakken igen... gemmer lige de der TUNGE TUNGE.. Bench press lidt endnu.. *griner*

Er du egenlig ved at blive rask igen?? (så rask som du nu kan blive) :laugh::tongue:

Heeeei Nille!!!!

W0000w - Du er altså AAAAAALT for RÅ, i de Leg Extensions dér!!!! :4thumbup: .. Jeg må bukke mig i støvet dér.. Tror, det højeste jeg nogensinde har reppet med er 60 kg´s :blush::innocent:

..Der må være lidt Amazonas Kriger Kvinde i dig :wink: .. Niiiiice..

Ha en superfantastisk Weekend - Lars B

Hey BAD BOY...

Jeg tror ikke på at du kun kan tage 60 kg i Leg Extension..!!! :nonono:

Nej nej.. er ikke en Amazonas kriger.. men en SUPER WOMAN... :superman:(de har igen Amazonas smilies) :unhappy:

Hep hep.. God weekendt til dig også.. Lars drengen..! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

FREDAGS TRÆNING 27/01-06 I EquinoX.

Lidt forsat bentræning fra i går.. kan mærke at mit energiniveau ikke er det højste lige for tiden.. Så min bette krop har nok brug for at jeg

gire lidt ned... MEN VIL IKKE....... :nonono: Så jeg nøjes bare med at drille Huz og kørte lidt SQUAT... :wink:

Crozztrainer

15 min - 150 kcal

SQUUAT (smith)

1 set * 8reps @ 65 kg

1 set * 8reps @ 75 kg

1 set * 3reps @ 100 kg Ny - PR :gal::crazy: Godt min veninde stod bagved, for da jeg kom ned i 90 grader gik jeg sku lidt i stå... Og der kom et BRØL ud af mig.. *griner* så fik lige et spark i røven og jeg kom op og tog to mere.. :tongue:

1 set * 3reps @ 100 kg - Blev presset til at forsøge igen..... :4whip:

Fik en kommentar af en smart gut.... Er du holdboldspiller siden du køre så tunge Squat..?? "Nej jeg hader håndbold"..!! "gør det for sjovt" NEMLIG... He he..

Cykel cardio

30 min - 300 kcal

Nååå øøhhh det var så den tur..... MEN i morgen står den jo på SERIØST skulder og ryg træning :smilerock: Og jeg glææææder mig... Har ikke rigtig kørt skulder før, så det skal nok blive funny...!!

HVAD ??????????? :w00t: Der er fandme for sejt det der Squat tøs :4thumbup: Og dine Leg ext. er også fantastiske.................Du kan jo snart træne med Bondi :wink:

Og yes, Nille tror vi begge behøver en pause - vi har jo knoklet som gale (så det er fuld fortjent) - Men har det lige som dig, selv om jeg er totalt smadret i kroppen og hverken kan gå, stå eller sove - er jeg allerede begyndt at planlægge næste træningsrunde op i hovedet :laugh: Måske vi både behøves en pause og en god psykolog :laugh::laugh:

Drømmer sikkert om dine Squat inat (Jeg squatter med nød og næppe 200 kg i min drøm, så kommer Nille ind af døren og går uden opvarming hen imod Squat stativet og siger, hvad er det for en tøs der varmer op her, puffer mig væk smider et par 25 kg kiks mere på stangen, kørere 29 rep samtidig med at hun fremsiger alfabetet bagfra - Jeg vågner med et skrig ARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGHHHHHHHHHH

God weekend skønne...............

Link to comment
Share on other sites

HeeI MISS FLEX :w00t:

1000 Tak for en rigtig dejlig dag i Århus :4thumbup: Selvom vi ikke fik trænet så meget...så fik du da flex'et nogle gange :w00t: så det må absolut også tælle med i træningen :4thumbup: Håber vi kan ses igen en anden dag også skal du ALTSÅ med ud og ha kaffe næste gang :smile:

Kæmpe Stort KnuZz Lone

Ehh.. lige et billed af min Mand som jeg lovede det er ikke det bedste men det eneste jeg lige havde liggende :wink:

post-9979-1138489260_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

HeeI MISS FLEX :w00t:

1000 Tak for en rigtig dejlig dag i Århus :4thumbup: Selvom vi ikke fik trænet så meget...så fik du da flex'et nogle gange :w00t: så det må absolut også tælle med i træningen :4thumbup: Håber vi kan ses igen en anden dag også skal du ALTSÅ med ud og ha kaffe næste gang :smile:

Kæmpe Stort KnuZz Lone

Ehh.. lige et billed af min Mand som jeg lovede det er ikke det bedste men det eneste jeg lige havde liggende :wink:

post-9979-1138489260_thumb.jpg

Også lige et 1000 tak for i dag herfra :bigsmile: Jeg har jo haft glæden af dig til træning før og du må jo sige til hvis du har lyst til træning en anden dag (nu du har 1 mdr i Equinox) :wink:

Enig :smile: Næste gang slipper du ikke sådan lige for kaffe :tongue::wink:

WHAW.... husker godt nok Kim som helt vildt STOR - men manden er jo KÆMPE :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

LØRDAGS TRÆNING 28/01-06 I EquinoX.

EEEJJJJ....... Jeg havde bare glædet mig rigtig meget til at møde Frøken LK.com (Lone pigen) og træne sammen med Betinna (Bettyy BOoob)... :yahoo:

He he.. Jeg tror vi var et syn for Guderne eller bare folk nede i EQ.. JEG må indrømme at jeg havde det VILDT sjovt.. :laugh: Jeg lærte også nogle nye tricks, og prøvede kræfter med at FLEXE :4flex: Og Lone prøvede på et tidspunkt at Forme mig.. for at finde min "vinge" frem..!!! Tror bare den var svær at finde, da den ikke er så stor.. :blush::hmmm:MEN DET BLIVER DEN.. :king:

Chin´s (assisted)

1x8 @ plade 8

1x8 @ plade 8

1x8 @ plade 8

Lat pull down (bredt greb)

1x8 @ 75 lbs

1x8 @ 75 lbs

1x6 @ 87,5 lbs

Close grip lat pull down

1x10 @ 75 lbs

1x8 @ 87,5 lbs

1x8 @ 87,5 lbs

One-arm Db rows

1x10 @ 16 kg

1x8 @ 18 kg

1x8 @ 18 kg

Straight arm pull down

1x10 @ plade 7

1x8 @ plade 8

1x8 @ plade 8

Skulder press-up DB (kg per DB)

1x8 @ 10 kg

1x8 @ 9 kg

1x8 @ 8 kg

Front DB raise (kg per. DB)

1x8 @ 6 kg

1x8 @ 6 kg

1x8 @ 6 kg

Cable lateral raise (one side)

1x8 @ plade 1

1x8 @ plade 1

1x8 @ plade 1

De to tøser havde ikke fået snakket nok, så de tog på Café.. Nille ville også gerne.. Men jeg skulle jo på Café med Lars B :biggrin: Som havde været nede og træne i Club Toa center i Århus... :4boxing:

Og jeg var jo kommet i god opvarmning med mit snakketøj, som Lone og Betinna havde hjulpet mig med.. *griner* :blahblah: Og Lars havde håbenbart også fået varmet snakketøjet, SÅ det var SMADDER HYGGELIGT... :partytime2:(tror godt jeg tør tage mine røde boksehansker på næste gang.. "sparringsrunde" -... du så ik så farlig ud) *griner* .. :tongue:

Jeg GLÆDER mig rigtig meget til at møde jer igen.... Og Betinna, du er selvskrevet da du ikke kan undgå mig i EQ :wink:

Link to comment
Share on other sites

HeeI MISS FLEX :w00t:

1000 Tak for en rigtig dejlig dag i Århus :4thumbup: Selvom vi ikke fik trænet så meget...så fik du da flex'et nogle gange :w00t: så det må absolut også tælle med i træningen :4thumbup: Håber vi kan ses igen en anden dag også skal du ALTSÅ med ud og ha kaffe næste gang :smile:

Kæmpe Stort KnuZz Lone

Ehh.. lige et billed af min Mand som jeg lovede det er ikke det bedste men det eneste jeg lige havde liggende :wink:

post-9979-1138489260_thumb.jpg

YEAR... Miss FLEX :laugh: He he..

Jeg fik sku mere ondt i rygge af at stå og spænde foran det spejl, end vores træning *griner*..... SKU HÅRDT AT SE GODT UD.. :slut: Og kanon at se din bedre halvside... eller HELSIDE.. Damn boy.. Det er vist at snakke om "stor som et HUS" :surrender::biggrin:

Også lige et 1000 tak for i dag herfra :bigsmile: Jeg har jo haft glæden af dig til træning før og du må jo sige til hvis du har lyst til træning en anden dag (nu du har 1 mdr i Equinox) :wink:

Enig :smile: Næste gang slipper du ikke sådan lige for kaffe :tongue::wink:

WHAW.... husker godt nok Kim som helt vildt STOR - men manden er jo KÆMPE :bigsmile:

nej nej nej...... Bettyyy BOOB

Du slipper ikke for mig.. Hverken for kaffe eller flere Dumbel og chins hjælp i EQ.. :4thumbup: Bare sig til hvis du mangler en Makker i ny og næ.. :wink:

Link to comment
Share on other sites

.. Men jeg skulle jo på Café med Lars B :biggrin: Som havde været nede og træne i Club Toa center i Århus... :4boxing:

Og jeg var jo kommet i god opvarmning med mit snakketøj, som Lone og Betinna havde hjulpet mig med.. *griner* :blahblah: Og Lars havde håbenbart også fået varmet snakketøjet, SÅ det var SMADDER HYGGELIGT... :partytime2:(tror godt jeg tør tage mine røde boksehansker på næste gang.. "sparringsrunde" -... du så ik så farlig ud) *griner* .. :tongue:

Heeey Nillert!! :smile:

I liiige måde, dét var smadder hyggeligt, at møde dig... og :blahblah: med dig engros!!! :w00t::smile: ..

Beklager, at jeg kom lidt for sent, men sku jo liiiige vaskes.. vi er jo nogen dér SVEDER, til vores træning - og ikke bare går og FLEXER :showoff: *griner*

... og hell Yearh, næste gang, må vi lige indvi´ dine røde boksehandsker - og du kan få lov, at gå et par runder med mig :4boxing: ... skal nok være sjøøøø´ :wink::tongue:

.. Men, tusind takSelv - og jeg glæder mig allerede til næste gang, vi kan svinge en kop kakao, sammen.. Var rigtigt dejligt, at griner lidt igen!!

Kram - Lars B

PS: *nordjydsk dialekt* du så nu heller ik så faaaaarlig ud... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hej Foxy Flexy!

Du kan godt komme en tur til Kbh. snart, så du kan se rigtigt træningscenter! Det kunne være rigtig fedt at se dig ude i City Fitness og du kunne jo komme forbi min café og smage vores hjemmelavede chokolade (den er rigtig god! prale, prale :smile: )

Plus at du kan være med når din kommende kollega træner ryg - så skal vi nok finde den vinge frem! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Nu slapper i tøser lige lidt af! :laugh:

cj8000

Ti hi...... Vi lavede ikke andet.. :tongue:

Hej Foxy Flexy!

Du kan godt komme en tur til Kbh. snart, så du kan se rigtigt træningscenter! Det kunne være rigtig fedt at se dig ude i City Fitness og du kunne jo komme forbi min café og smage vores hjemmelavede chokolade (den er rigtig god! prale, prale :smile: )

Plus at du kan være med når din kommende kollega træner ryg - så skal vi nok finde den vinge frem! :wink:

Till... Aloha..

Ha ha... Er sku sikker på du kan lave en TØSE-MOL træf til jeres center... :laugh: Lone hænger en seddel op en uge inden.. så i kan nå at tage en masse sol, og en hurtig Cutting uge.. :wub: Og så tager vi sovepose med og overnatter i City fitness-centert så vi er der dagen efter til en ny omgang FLEEXX runde.. *LOOOL* :laugh:

Ej ja det kunne være rigtig hyggeligt... Er sikker på at jeg nok skal få ondt i alle leder og kanter fordi jeg skal vise hvor STÆÆÆRK Nille er.. *griner* og ondt i maven af den Hjemmelavede chokolade.. MUMS (må vist være på en off dag) :innocent:

Har lige fundet ud af hvad jeg skal træne i morgen... (RYG) :showoff:

Link to comment
Share on other sites

LEEEG CRASY

For leeeeeeee´ skvat i smithen der!!! Yessir, med kvinder som dig kan vi jo opretholde vores egentlige leders planer, netop at ELITEN KUN HERSKER! :devil: Når ja.. Så du sikkert værdig med de super gener du har, til at føde en ny leder :laugh::wink:

Ser sq super ud, bentøjet bliver jo kun bedre og bedre! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

HVAD ??????????? :w00t: Der er fandme for sejt det der Squat tøs :4thumbup: Og dine Leg ext. er også fantastiske.................Du kan jo snart træne med Bondi :wink:

Og yes, Nille tror vi begge behøver en pause - vi har jo knoklet som gale (så det er fuld fortjent) - Men har det lige som dig, selv om jeg er totalt smadret i kroppen og hverken kan gå, stå eller sove - er jeg allerede begyndt at planlægge næste træningsrunde op i hovedet :laugh: Måske vi både behøves en pause og en god psykolog :laugh::laugh:

Drømmer sikkert om dine Squat inat (Jeg squatter med nød og næppe 200 kg i min drøm, så kommer Nille ind af døren og går uden opvarming hen imod Squat stativet og siger, hvad er det for en tøs der varmer op her, puffer mig væk smider et par 25 kg kiks mere på stangen, kørere 29 rep samtidig med at hun fremsiger alfabetet bagfra - Jeg vågner med et skrig ARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGHHHHHHHHHH

God weekend skønne...............

MISS FLEXI Here.. --> To Bondii :tongue:

*smiler glad* Jeg har bare hygget mig gevaldigt denne weekendt og har slappet rimligt af.. I går stod den på TOTAL afslapning.. :sleeping: og undrede mig over hvor endnu mere træt man bliver af at lave "NADA"...!!!! Men tror man skal se på sin energi når man skal til at være igang igen.. Og tror bestemt det har virket for jeg GLÆDER mig til eftermiddagstræning :wub:

*griner højt* af din drøm...... he he.. :devil: SÅ kan i lære det..!!! :laugh: Skal nok tage en slapper med det bentøj.. har haft ondt i numsen siden mit CRAZY SQUUAATT... :4crutches: Plus jeg kan faktisk SE at mine lårbasser vokser :crazy: Så må heller se at få noget af fedet af så jeg stadig kan være i mine bukser.... Har det problem som nok ALLE på MOL har.. finde bukser som passer i lår.. uden at kunne være i taljen to gange.. :eh::sneaky2:

ja jeg er dybt imponeret :bowdown::bigsmile: over din squat... arbejder stadig selv med teknikken :innocent: you go girl

Heyy Bebz... :biggrin:

Ved du hvad...... Hvis jeg boede over på djævleøen.. var jeg flyttet over til City fitness *griner* Ej teknikken kommer hurtigt.. jeg har alle dage lært af at kikke og være UFATTELIG nysgerrig i træninscenteret.. :shades: Og nu er jeg så UFATTELIG nysgerrig herinde på MOL.. *griner* dobbel bonus.. :banana3:

Link to comment
Share on other sites

hey...hop på toget og kom herover å træn med mig!

Uuuuhhhh........... Sikke et TILBUD.. :showoff: Ville rigtig gerne.. Og det kunne nemt gøres.. :cool: Men = Mandag.. Og har slet ikke tid til at sidde her.. :blush: Så putter den træningstilbud ned i lommen og gemmer den søde.. :bigsmile:

skal nok hente dig på togstationen.. :4thumbup:

He he... Hvor er du SØØØØDDD... :wub:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share