NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

TORDAGS TRÆNING 02/01-06 I Fitnessdk

Nå så blev det Første trænin i år 2006 Tror jeg vil køre lidt mere cardio træing de næste par uger, så har fået meldt mig på en masse cardio hold Body Combat ..

PW/løb opvarming

25 min - 225 kcal - 3,2 km

Crozz Trainer

22 min - 275 kcal

Cykel I ALT - 620 kcal :cooldance:

15 min - 120 kcal

Rotary Torso (mave)

1set * 10reps @ 15 kg

1set * 10reps @ 20 kg

1set * 10reps @ 20 kg

1set * 10reps @ 20 kg

Back Extension

1set * 10reps @ bw

1set * 10reps @ bw + 3kg

1set * 10reps @ bw

1set * 10reps @ bw

Mavebøjninger

60 stk..

Det var hvad det kunne blive til idag.. Nu er jeg ved at dø af sult, så der skal lidt hjemmelavet lasange ind :4mewantfood:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

TORDAGS TRÆNING 03/01-06 I Fitnessdk

Så blev det Baller, lår træning Og et hurtigt hej til cj8000 :bigsmile:

Crozz Trainer

25 min - 300 kcal

Squat

1set * 10reps @ 36,5 kg

1set * 10reps @ 46,5 kg

1set * 10reps @ 51,5 kg

1set * 10reps @ 66,5 kg - det blev ikke til så meget, en flok stod i kø...

Leg Extension

1set * 10reps @ 30 kg

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 10reps @ 40 kg

Leg Curl

1set * 10reps @ 30 kg

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 10reps @ 30 kg

Hip extension indre

1set * 10reps @ 30 kg

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 10reps @ 35 kg

Hip extension ydre

1set * 10reps @ 30 kg

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 10reps @ 40 kg

1set * 10reps @ 40 kg

1set * 10reps @ 45 kg

SL dødløft

1set * 10reps @ 40 kg

1set * 10reps @ 50 kg

1set * 8reps @ 50 kg

1set * 7reps @ 50 kg

1set * 10reps @ 40 kg

Link to comment
Share on other sites

Åhhh.... :blush: Kom tilbage til Equinox :smile:

Hey Betty Booob...

Jaaahhh... det ville være dejligt med en månede mere i Equinox..! må lige se hvad jeg kan finde ud af.. :bigsmile:

Savner både dig og min veninde helt vildt til lidt hygge træning... Aaahh har jo også alle dem i Fitnessdk, hvorfor skal man være så besværlig.. haha

hey angående når vi skal se lars B fighte...jeg lægger bil til, henter dig på vejen også laver vi tøsetur med dårlig pop musik i bilen :4thumbup: :4jumpy::blahblah::alright::music: :4whistling: :cheer:

Hey Lillen tøs

Lyder som en deal.. :cool: kunne være rigtig hyggeligt, vi må lige høre om der er andre som skal ind og heppe

med os fra MOL :cheer:

Link to comment
Share on other sites

TORDAGS TRÆNING 03/01-06 I Fitnessdk

Så blev det Baller, lår træning Og et hurtigt hej til cj8000 :bigsmile:

Crozz Trainer

25 min - 300 kcal

Squat

1set * 10reps @ 36,5 kg

1set * 10reps @ 46,5 kg

1set * 10reps @ 51,5 kg

1set * 10reps @ 66,5 kg - det blev ikke til så meget, en flok stod i kø...

Leg Extension

1set * 10reps @ 30 kg

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 10reps @ 40 kg

Leg Curl

1set * 10reps @ 30 kg

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 10reps @ 30 kg

Hip extension indre

1set * 10reps @ 30 kg

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 10reps @ 35 kg

Hip extension ydre

1set * 10reps @ 30 kg

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 10reps @ 40 kg

1set * 10reps @ 40 kg

1set * 10reps @ 45 kg

SL dødløft

1set * 10reps @ 40 kg

1set * 10reps @ 50 kg

1set * 8reps @ 50 kg

1set * 7reps @ 50 kg

1set * 10reps @ 40 kg

Heey

Så har jeg fri og er hjemme. Hyggeligt lige at sige hej :bigsmile:

Flot træning du fik fyret af :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hey Betty Booob...

Jaaahhh... det ville være dejligt med en månede mere i Equinox..! må lige se hvad jeg kan finde ud af.. :bigsmile:

Savner både dig og min veninde helt vildt til lidt hygge træning... Aaahh har jo også alle dem i Fitnessdk, hvorfor skal man være så besværlig.. haha

Hey Lillen tøs

Lyder som en deal.. :cool: kunne være rigtig hyggeligt, vi må lige høre om der er andre som skal ind og heppe

med os fra MOL :cheer:

ja, lad os...hvem bor her i området? betty boop, malene h, cj 8000( han må leve med at være en af tøserne så :tongue: )

hvem fler?

vi må heller lige være sikre på lars b gider ha fanklub med :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hey Lillen

He he... Det var nu ikke lige dem jeg tænkte på :laugh::tongue: Tror slet ikke at de snakker med Lars B, som os..

tænte mere på Tanija og Huz, DMA, Onkel Trols osv.. dem som også interessere sig for kampsport :4boxing:

Meeennn.. det er vist lidt for tidligt at begynde at planlægge det, vi kan jo lige PM i stedet når tiden nærmer sig...

Og Baby Bad Boy :4whistling: bliver slet ikke spurt om han vil have en lille fanklub HAN HAR FÅET EN!! :cheer:

Link to comment
Share on other sites

Hey Lillen

He he... Det var nu ikke lige dem jeg tænkte på :laugh::tongue: Tror slet ikke at de snakker med Lars B, som os..

tænte mere på Tanija og Huz, DMA, Onkel Trols osv.. dem som også interessere sig for kampsport :4boxing:

Meeennn.. det er vist lidt for tidligt at begynde at planlægge det, vi kan jo lige PM i stedet når tiden nærmer sig...

Og Baby Bad Boy :4whistling: bliver slet ikke spurt om han vil have en lille fanklub HAN HAR FÅET EN!! :cheer:

der kan du bare se....du kender folk her meget bedre end mig :blush: hihi...

Ja ja dem som vil med fra østjylland må jo gi et signal når tiden kommer om de tør køre med mig... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

FUCK..... Så fik jeg en samtale dato hos the Police :chopper:

D. 08 feb..og nok den skriflige prøve d. 28 feb. .. Nu blev jeg lige pludselig nervøs :unsure::blink:

timea.. hvad var det for et job du havde i dit nystartet firma.. hvis Nille her ikke kommer ind :tongue: Eller

i det hele taget.. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Lillen

He he... Det var nu ikke lige dem jeg tænkte på :laugh::tongue: Tror slet ikke at de snakker med Lars B, som os..

tænte mere på Tanija og Huz, DMA, Onkel Trols osv.. dem som også interessere sig for kampsport :4boxing:

Meeennn.. det er vist lidt for tidligt at begynde at planlægge det, vi kan jo lige PM i stedet når tiden nærmer sig...

Og Baby Bad Boy :4whistling: bliver slet ikke spurt om han vil have en lille fanklub HAN HAR FÅET EN!! :cheer:

Baby Bad Boy??? :tongue: grrrr... bare Vent.. Hvis min modstander bliver ordnet for hurtigt, slæber jeg dig - caveman style - op i buret - med eller uden dine røde boksehandsker :tongue::wink: - og så står dén på Pudder, Ble & Hva ellers en baby kan fremstille til dig :laugh::crazy_pilot:

...Men Takker & Bukker da både dig & Silje for jeres indmeldelse i ......

Bad Boy Fan Klubben

badboy.gif

:laugh:

... Dét bliver Sq Stort, at få jeres som RingGirls!!! :w00t:

..Og MEGA meget tiløxe med Dato for Police samtalen!!

Skal nok krydse fingre for dig dér!!!! :bigsmile:

Lars B

Edited by Lars B
Link to comment
Share on other sites

Baby Bad Boy??? :tongue: grrrr... bare Vent.. Hvis min modstander bliver ordnet for hurtigt, slæber jeg dig - caveman style - op i buret - med eller uden dine røde boksehandsker :tongue::wink:

...Men Takker da både dig & Silje for jeres indmeldelse i ......

Bad Boy Fan Klubben

badboy.gif

:laugh:

... Dét bliver Sq Stort, at få jeres som RingGirls!!! :w00t:

..Og MEGA meget tiløxe med Dato for Police samtalen!!

Skal nok krydse fingre for dig dér!!!! :bigsmile:

Lars B

Fed hjemmeside :4thumbup:

Ringgirl...no way! det må blive nillen because i aint wearing a bikini yet... :crazy::blink: måske hvis vi må komme i dykker udstyr.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

FUCK..... Så fik jeg en samtale dato hos the Police :chopper:

D. 08 feb..og nok den skriflige prøve d. 28 feb. .. Nu blev jeg lige pludselig nervøs :unsure::blink:

timea.. hvad var det for et job du havde i dit nystartet firma.. hvis Nille her ikke kommer ind :tongue: Eller

i det hele taget.. :bigsmile:

ååååh gud, i feel you honey :cry: det skal nok gå så skide godt du :4thumbup: jeg har brug for dig i klassen over mig på politiskolen så du kan passe på mig :wink:

Link to comment
Share on other sites

TORDAGS TRÆNING 04/01-06 I Fitnessdk

Da jeg have fået meldt mig til et Body combat hold kl 19.00 blev det til lidt senere træning.. Og da jeg havde

en snakketrold på min MSN :laugh: måtte jeg cykle som et lyn til træning :bike:

Bench press

1set * 14reps @ 21 kg

1set * 10reps @ 31,5 kg

1set * 10reps @ 40 kg

1set * 10reps @ 36,5 kg

Bench press DB

1set * 10reps @ 10 kg

1set * 10reps @ 10 kg

1set * 10reps @ 12 kg

1set * 10reps @ 12 kg

Bent-over row DB

1set * 10reps @ 14 kg

1set * 10reps @ 16 kg

1set * 8reps @ 18 kg

1set * 8reps @ 16 kg

Fly cabel

1set * 10reps @ 15 kg

1set * 10reps @ 15 kg

1set * 10reps @ 15 kg

1set * 20reps @ 10 kg

Pull down

1set * 10reps @ 30 kg

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 8reps @ 40 kg

1set * 10reps @ 35 kg

1 Times - BODY COMBAT :firebounce: :firebounce:

Link to comment
Share on other sites

Lækkert da Nille..! :4thumbup: Teløk! :wink:

Jeg lover at krydse alle leder og kanter de 2 dage..! :smile:

Heeii Anderes ven :bigsmile:

Lyder super, og vil forresten gerne se dig krydse på alle leder og kanter :tease: Regner med at du gir den

opvisning næste gang vi ses.. :4thumbup:

Knus Nillepigen

Baby Bad Boy??? :tongue: grrrr... bare Vent.. Hvis min modstander bliver ordnet for hurtigt, slæber jeg dig - caveman style - op i buret - med eller uden dine røde boksehandsker :tongue::wink: - og så står dén på Pudder, Ble & Hva ellers en baby kan fremstille til dig :laugh::crazy_pilot:

... Dét bliver Sq Stort, at få jeres som RingGirls!!! :w00t:

..Og MEGA meget tiløxe med Dato for Police samtalen!!

Skal nok krydse fingre for dig dér!!!! :bigsmile:

Hvad så Baby bad.. :hehe: Eller er det mig som skal hedde Crybaby i dag..!! :eh:

Caveman style... HA du kan bare komme an, så gir jeg dig cavegirl stylen.. ha ha..! Men den ble kamp der lyder

lidt kinky.. :tongue:

Og det med RingGirls.. sender jeg vidre til Lillen igen!! det må ikke være mig du mener der.. *LOOOOL*

ååååh gud, i feel you honey :cry: det skal nok gå så skide godt du :4thumbup: jeg har brug for dig i klassen over mig på politiskolen så du kan passe på mig :wink:

Hey Girl "Lillen"

Aaahh i har alt for stor tidlid til mig... Ender bare med at jeg skuffer halvdelen af MOL og mig selv, melder mig ud

herinde fra hvis jeg dumper.. øv øv..!!

Men LOVER at hvis jeg kommer ind og du også, skal jeg nok lege storsøster :bruce:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Aaahh i har alt for stor tidlid til mig... Ender bare med at jeg skuffer halvdelen af MOL og mig selv, melder mig ud herinde fra hvis jeg dumper.. øv øv..!!
Hey Nillepige... med din power er jeg nu ret sikker på at du kommer ind :devil: hvis det på den anden side af en eller mærkelig grund ikke skulle lykkes første gang :unhappy: så kan du for alvor regne med MOL og en masse mennesker herinde, der kan bevidne, hvor seriøst du har forberedt dig :1356: og er parate til at supporte dig, så glem alt om at melde dig ud og overvej igen, igen at komme tilbage til Scandinavian center og flytte vægte med undertegnede og Betty Boop :innocent: Held og lykke :superman:
Link to comment
Share on other sites

Hey Nillepige... med din power er jeg nu ret sikker på at du kommer ind :devil: hvis det på den anden side af en eller mærkelig grund ikke skulle lykkes første gang :unhappy: så kan du for alvor regne med MOL og en masse mennesker herinde, der kan bevidne, hvor seriøst du har forberedt dig :1356: og er parate til at supporte dig, så glem alt om at melde dig ud og overvej igen, igen at komme tilbage til Scandinavian center og flytte vægte med undertegnede og Betty Boop :innocent: Held og lykke :superman:

YAAAAAAAY!!! :4thumbup: Kan Ku melde mig i SpinningSilden´s Fodslaw hér!!!

Vi er mange dér er Ræææææææti glade for, at have dig ombord på MOL!!! :4thumbup:

..Und vi har alle dårlige dage & Gooode dage - Og uanset hvilke dage, jeg har haft hér - Så har dér altdi været et klap på skulderen eller et spark i røweren til at komme i gear igen!!!!!

Så, baaaare rolig Søde - Skal nok sørge for at, du bliver hér *svinger pisken!* :wink:

CaveBoiii - LarsB.

PS: Bordet fanger som RingGirl!!! Dig & Lillen er Booked!!! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

YAAAAAAAY!!! :4thumbup: Kan Ku melde mig i SpinningSilden´s Fodslaw hér!!!

Vi er mange dér er Ræææææææti glade for, at have dig ombord på MOL!!! :4thumbup:

..Und vi har alle dårlige dage & Gooode dage - Og uanset hvilke dage, jeg har haft hér - Så har dér altdi været et klap på skulderen eller et spark i røweren til at komme i gear igen!!!!!

Så, baaaare rolig Søde - Skal nok sørge for at, du bliver hér *svinger pisken!* :wink:

CaveBoiii - LarsB.

PS: Bordet fanger som RingGirl!!! Dig & Lillen er Booked!!! :4thumbup:

Enig med baby boy her :wink: vi kan ikke ha molbo uden nillen :nonono:

Ringgirl er så i orden..nille i bikini, jeg i våddragt :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Enig med baby boy her :wink: vi kan ikke ha molbo uden nillen :nonono:

Ringgirl er så i orden..nille i bikini, jeg i våddragt :tongue:

YAAAAAY!!! :4thumbup: .. Lille i VådDragt & Nillen I Bikini - Med hvert sit RingGirl Skilt!!! Weeeiiii!! :bigsmile:

.. Men.. ERhm.. hva sker dér lige med jer og jeres Baby Boy dér!?!?!? :crazy::nonono: grrrrr...

Skulle jo nødigt komme efter jer, caveman stylee!!! :w00t:

devil.gif - L@rs

Edited by Lars B
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share