NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

MANDAGS TRÆNING 30/01-06 I Fitnessdk.

Ved godt jeg skrev at jeg ville træne ryg i dag.. Men da jeg kom derned, fik jeg lige regnet lidt på det.. og det var vist mere tid til Bryst, arme.. Så jeg gik i krig.. :cooldance:

Crozztrainer

20 min - 300 kcal

Bench press inc DB

1 set * 10reps @ 12 kg

1 set * 10reps @ 14 kg

2 set * 8reps @ 16 kg

Bench Press DD

4 set * 10reps @ 31,5 kg

Cabel Fly

3 set * 10reps @ 20 kg

1 set * 10reps @ 15 kg

Curl DB

2 set * 10reps @ 10 kg

1 set * 10reps @ 12 kg

Curl Cabel

1 set * 10reps @ 25 kg

2 set * 10reps @ 30 kg

1 set * 8reps @ 35 kg

Pull Over DB

1 set * 10reps @ 14 kg

2 set * 10reps @ 16 kg

1 set * 8reps @ 20 kg Ny PR Med Majken til at heppe på mig.. :tongue: De andre vægte var optaget.. så må man jo presse sig lidt .. :shades:

Link to comment
Share on other sites

MANDAGS TRÆNING 30/01-06 I Fitnessdk.

Ved godt jeg skrev at jeg ville træne ryg i dag.. Men da jeg kom derned, fik jeg lige regnet lidt på det.. og det var vist mere tid til Bryst, arme.. Så jeg gik i krig.. :cooldance:

Crozztrainer

20 min - 300 kcal

Bench press inc DB

1 set * 10reps @ 12 kg

1 set * 10reps @ 14 kg

2 set * 8reps @ 16 kg

Bench Press DD

4 set * 10reps @ 31,5 kg

Cabel Fly

3 set * 10reps @ 20 kg

1 set * 10reps @ 15 kg

Curl DB

2 set * 10reps @ 10 kg

1 set * 10reps @ 12 kg

Curl Cabel

1 set * 10reps @ 25 kg

2 set * 10reps @ 30 kg

1 set * 8reps @ 35 kg

Pull Over DB

1 set * 10reps @ 14 kg

2 set * 10reps @ 16 kg

1 set * 8reps @ 20 kg Ny PR Med Majken til at heppe på mig.. :tongue: De andre vægte var optaget.. så må man jo presse sig lidt .. :shades:

Kanon træning! De patter må være godt spændte nu :banana:

Link to comment
Share on other sites

Hey Cj8000 og Pussikat..-Missen :sun:

Iihhh 1000 tak Og ja kan godt mærke at jeg trænede bryst i går... NICE..!!!

MISS - En privat Crozz-trainer.... COOOL.. :yo: ALT for nemt at komme i for så.. :shades: Så nu har du ikke de store undskyldninger.. hehe..

Hmmmmmmmm...... Har været nede og træne i morges lidt ben og mavse.. men det kommer i loggen senere .. (i håb om mere træning senere på dagen) :gun2: Nu må vi se.. :innocent:

Men har haft en underlig dag indtil vidre... været TOTAL nede.. af en eller anden grund.. - Eller ved det jo nok, men hvorfor skal alle ens tanker og bekymringer komme bragende på EN GANG..!!?? :unhappy:

Nå men maden var en af de 1 million-milliard ting som jeg lidt træt af.. Så vil lige tage mig lidt i nakken igen! da den er lidt nemmere at ændre på end de andre tanker.. :raisebrow:

Så har fået byttet lidt ud.. f.eks fik et lille tip af frøken (LK.com)

- Morgenmad = Cheasy Yoghurt 500g = 225 kcal - 20g prot - 33g Kul + en shake

- Middagsmad ?? nok 100g tun med Græskyoghurt og tomat på fladbrød.. (skal nok regne kcal og prot ud) men ved den er LAV..!!!!

- Aftensmad ?? nok 2 skiver rugbrød med markral eller hamberyg.. (kyllingfile, hvis jeg gider lave varmt mad) :tongue: (skal jeg også nok regne lidt på)...

mellemmåltider.. må være shakes eller ???? OV har lige købt riskager de indeholder 25kcal per stk. eller et glas mini30 mælk også 25 kcal per. 100g

Da jeg OFTE er MEGET SLIKSULTEN.............. Og tit har været det som har ødelagt mit daglige kcal indtag.. :blush: Faldt jeg lige IGEN over kalorielet spejder bolcher..

per. 100 g 25 kcal - prot 1,5g - kul 4,5g 0 fedt og nul sukker.. En bøtte på 70 g indeholder 14 stk det vil sige hvis jeg vælger at ÆDE en HEL bøtte af dem .. får jeg under 20 kcal.. :wub::partytime2: CRAZY....!!!

Mr. BOND - smug starter nok lidt på vores kur.. Da jeg har brug for at ændre lidt på min kost.. Men er 100% med på at støtte op og gi den en ekstra skalle når du siger til.. *smiler sødt* :bigsmile:

Det var dagens BROK fra mig.. Heldigvis så er det jo MIN LOG :tongue: så må gerne.. He he

post-9443-1138712424.jpg

Link to comment
Share on other sites

De der bolsjer ser da nice ud :w00t: Men nok stadigvæk ikke den bedste Trænings eller diæt booster . men alligevel en ok løsning hvis du bliver lidt slik syg :wink: Hvor køber du dem henne - så skal jeg da lige teste dem ?? :laugh:

Og så eller op med humøret søde - vi har alle -/+ dage. Kan godt være det "regner" nu - men solen skinner atter igen imorgen :wink:

Har forøvrigt en masse diæt/mad forslag og guf alternativer - så kan evt. smide en pm til dig på et tidspunkt

Link to comment
Share on other sites

Hehe lækkert, ikke noget bedre end DOMS :4thumbup: Og ja, det bliver sq for lækkert med den crosstrainer, så skal man ikke stå i et center :cool: Og kan fyre op for noget godt musik, yessir :4thumbup: Glæder mig sq også til at komme igang med cardio.....

Venter spændt på din træning så :tongue:

Link to comment
Share on other sites

De der bolsjer ser da nice ud :w00t: Men nok stadigvæk ikke den bedste Trænings eller diæt booster . men alligevel en ok løsning hvis du bliver lidt slik syg :wink: Hvor køber du dem henne - så skal jeg da lige teste dem ?? :laugh:

Og så eller op med humøret søde - vi har alle -/+ dage. Kan godt være det "regner" nu - men solen skinner atter igen imorgen :wink:

Har forøvrigt en masse diæt/mad forslag og guf alternativer - så kan evt. smide en pm til dig på et tidspunkt

hvad med mig mr. blond..hihi...

jeg skal da også med på diæten :blush:

jeg vil også gerne vide hvor de fåes de der himstergimser...kan det passe det er super best?

god vind herfra nillepigen...i know...hvertfald med hensyn til maden.det er noget lort når det styrer ens liv , skulle gerne være omvendt :wink:

Link to comment
Share on other sites

TIRDAGS TRÆNING 30/01-06 I EquinoX.

Øøhhh halv - Bentræning :innocent: Havde planer om at tage i Fitnessdk om aften og tage leg extension osv.. MEENNNN... Min veninde lokkede med chili con carne.. :4mewantfood: Uden ris.. :laugh: Den gik lige i bøfferne :showoff: *griner*

Cykel Cardio

30 min - 300 kcal

Squat Hoppede på min venindes bentræning - derfor lave vægte..

1 * 10 @ 35 kg

1 * 10 @ 35 kg

1 * 10 @ 40 kg

1 * 10 @ 45 kg

Ben Spark

1 * 10 @ 75 lbs

1 * 10 @ 87,5 lbs

1 * 8 @ 100 lbs

1 * 6 @ 125 lbs

Leg Curl (liggende)

1 * 10 @ 50 lbs

1 * 8 @ 55 lbs

1 * 8 @ 65 lbs

Jack-knif Sit-Up (mave)

4 * 10 @ bw

Ja ja... Ik selv tilfreds.. Må jeg prøve at gøre bedre i dag.. :dry: faktisk det dårligeste træning jeg har lavet længe.. :nono:

Link to comment
Share on other sites

THE sun wil SHINE again :smile:

Cheer up girl :bigsmile: Som bond siger, det er ikke alle dage solen skinner.. Mit humør var f.ks også i bund her til træningen i mandags, pga. manglede styrke... Men så snuppede tatten sq lige en PR igår :4thumbup: Men dårlige trænings dage har vi sq alle.... Desværre :tongue:

Jeg venter spændt på noget hæsblæsende ben-træningen fra nillepigen :wink:

Edited by Mi$taH
Link to comment
Share on other sites

My Bondii.. :bigsmile:

Nej ved godt at det ikke er den bedste løsning.. men de tager sliktrangen uden at det ødelægger mit daglig kcal indtag på nogen måder..!! :4jumpy: De købes i Føtex, og super best www.isisfoods.dk (man skal lige holde øje med kcal indhold, da de "gamle" indeholder mere end de nye) HALLELUJA for udvikling.. :laugh:

Jeg vil MEGET gerne have nogle tips og ideer... og en PM med opskrifter :cooldance: Har faktisk også selv nogle gode nogle..

(selvfølgelig på en protienchokokage, med lav kcal..) :wub::tongue: FUCK.. er der nogen der er i tivel om min søde tand.. *griner*

PussiKat- MIS

AAhhh min træning for i går var vist ikke vær at vente på.. hmm.... Men holder lige øje med din cardio træning der.. Tit så får man ikke taget sig sammen når man skal træne derhjemme.. (eller snakker jeg for mig selv lige nu) :blush:

HOV ny PR.. Fiser lige ind og lure.. :clap:

Lillen pigen..

Nogen gange går det godt med maden.. og så slapper jeg af, og nyder det hele.. :thumb: (tager dog aldrig på mere) :innocent: Men efter et par måneder skal jeg altid lige kikke på min kost igen, og se hvad der har "sniget" sig ind af dårlige vaner osv...

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

THE sun wil SHINE again :smile:

Cheer up girl :bigsmile: Som bond siger, det er ikke alle dage solen skinner.. Mit humør var f.ks også i bund her til træningen i mandags, pga. manglede styrke... Men så snuppede tatten sq lige en PR igår :4thumbup: Men dårlige trænings dage har vi sq alle.... Desværre :tongue:

Jeg venter spændt på noget hæsblæsende ben-træningen fra nillepigen :wink:

Heeey Søde Nille!! :bigsmile:

Bond speaks the truth :4thumbup: .. Vi har alle de dage.. nogle mørke dystre.. andre stor regnende osv..

- Men, fælles for de dage er; de varer som regel KUN 24 timer (MAX) :wink: .. Og de skal bare overståes..

.. som dén store Sun Tzu sagde: “You have to believe in yourself.” :smile:

..og så kommer humøret stille og roligt tilbage.. om ikke andet, så tænk på alle de mennesker, der poster/lurker i din log, der hver dag fornøjes & nyder at følge dig & din udvikling!!! :4thumbup: .. Dét plejer at, være MEGA-motivation for mig.. :wink:

...og ang. din søøde Tand.. Såååå erhm... kender jeg dét godt.. Er selv meeeeget slikken :wink:

- Derfor: APPLEPIE unden Sukker:

Ingredienser:

3 hvider a ca 115g.

1 blomme a ca 20g.

10g. hvid hvedemel

5g. bagepulver

400g æbler med skræl.

60-75g. ISIS Perfekt fit

kanel (efter behov)

vanilliesukker (efter behov)

Fremgangsmåde:

Pisk hvider og blomme sammen og tilsæt ISIS Perfekt fit lidt efter lidt da det har en tildens til at klumpe. Skær æblerne ud i små stykker og tilsæt resten af ingredienserne.

Smør et ildfast fad eller læg evt bagepapir i. Drys til sidst med kanel over kagen. Sæt oven på 200 grader varmluft og bag kagen i ca.20min.

Spises lun med Fromage frais til

Hele kagen indeholder kun ca. 450kcal -(fromage frais er ikke medregnet)

Ca.13g. protein.

Ca. 60g. kulhydrat.

Ca.7g. fedt.

Den smager fuldstændig udsøgt! :wub:

Velbekomme

Lars B

Link to comment
Share on other sites

Så har fået byttet lidt ud.. f.eks fik et lille tip af frøken (LK.com)

- Morgenmad = Cheasy Yoghurt 500g = 225 kcal - 20g prot - 33g Kul + en shake

HeII Nille pige--> MISS FLEX :smilerock:

Håber humøret er i bedring :smile: kan næsten ikke forstille mig dig i dårligt humør :unsure: men hvis det kan hjælpe dig lidt så vil jeg gerne sende dig en PM med min diæt så kan du jo se om der er noget du kan bruge til dit eget behov da du jo ikke ligefrem skal til konkurrence forløbig :innocent:

KnuzZer Lille Lone :tongue:

Link to comment
Share on other sites

:tongue:

HeII Nille pige--> MISS FLEX :smilerock:

Håber humøret er i bedring :smile: kan næsten ikke forstille mig dig i dårligt humør :unsure: men hvis det kan hjælpe dig lidt så vil jeg gerne sende dig en PM med min diæt så kan du jo se om der er noget du kan bruge til dit eget behov da du jo ikke ligefrem skal til konkurrence forløbig :innocent:

KnuzZer Lille Lone :tongue:

Skal hun da den 23 sep 06 :tongue:

Link to comment
Share on other sites

ONSDAGS TRÆNING 01/02-06 I Fitnessdk.

Ryg træning

Crozztrainer

30 min - 400 kcal

One arm Row (kg. per. DB)

1 set * 10reps @ 16 kg

1 set * 10reps @ 18 kg

1 set * 8reps @ 20 kg

1 set * 6reps @ 22 kg

Pull down Bred

1 set * 10reps @ 30 kg

1 set * 10reps @ 35 kg

1 set * 8reps @ 40 kg

1 set * 8reps @ 35 kg

Row (maskine)

1 set * 10reps @ 35 kg

1 set * 10reps @ 40 kg

1 set * 8reps @ 42,5 kg

1 set * 8reps @ 35 kg

Pull down (maskine)

1 set * 10reps @ 35 kg

1 set * 10reps @ 40 kg

1 set * 8reps @ 45 kg

1 set * 6reps @ 50 kg

Crunches (mave)

70 skt (blandet)

Link to comment
Share on other sites

TORDAGS TRÆNING 02/02-06

kl 4.00 GODMORGEN... PW 1 time 15 min :sleepy:

Kunne OVERHOVDET ikke sove... Så tænkte jeg kunne da PRØVE at gå en tur.... *Gab*..

Men okay overgiver mig, da jeg endelig var kommet afsted, var det meget rart.. så det blev en tur ned til skoven og vandet....

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

TORDAGS TRÆNING 02/02-06 I Fitnessdk.

kl 4.00 GODMORGEN... PW 1 time 15 min :sleepy:

Kunne OVERHOVDET ikke sove... Så tænkte jeg kunne da PRØVE at gå en tur.... *Gab*..

Men okay overgiver mig, da jeg endelig var kommet afsted, var det meget rart.. så det blev en tur ned til skoven og vandet....

DAMM det var tidligt :crazy: men ret så frisk gjordt at tage der ned på det tidspunkt..... har de ikke først åben kl 6 der nede eller noget?

du tager sku mere i One arm Row end nogle af de fyre jeg har set de enkle gange jeg har trænet der oppe. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Lars drengen.. :bigsmile:

1000 tak for opskriften på APPLEPIE... Glæder mig til du bager en til mig.. :wink: Lyder til at du har HELT styr på den opskrift... *smiler*

Prøv engang at tænk.. hvis alle ens tanker og problemer kun varede i 24 timer.!! :elvis: Hmmm.... nej vel... !!

MEN er sikker på at det hele forsvinder når SOMMEREN kommer :sun:..... Har jeg sagdt at jeg HADER vinter???? :cold:

Kram MISS FLEX

Heeii LK.Com .. Kbh Chik :slut:

Nej.. mig dårlig humør :tongue:.. Hmmm.... men det kan ske..!! Har det med at gemme det væk.. Og ligepludselig når jeg er lidt overtræt... - har man en Pernille som går og mumler lidt frem og tilbage :baaa: Er dog heldigvis bygget sådan at jeg NEMT bliver glad igen.. :icecream:

Meeennn Jaaahhhhhhh... havde faktisk planer om at spørge dig, om du ikke kunne tænke dig at smide et par tips ind.. Er begyndt at spise yoghurt i stedet for havregryn (nok mest nogen af dagene) :wink: Men den spare alligevel en del kcal om morgen.. SÅ hvis du har andre gode tips så sig endelig til.. Så kan jeg prøve det lidt af (og nej er ikke på konkurrance kur her) :nonono:

cj8000

Heeyy Boy..... Skal du smage min røde boksehansker.. :4boxing: NILLE stiller ingen steder op..!!!! Jeg skal bare være en SUPER BABE :superman::slut: til sommer.!!

MaleneH

Er dog også bange for at det er en ENGANGS forstilling... :blush: Normalt er jeg MEGET glad for min søvn :sleeping:

muck

BLLLAAAAAA.......... Var jo ikke nede og træne.. bare PW.. (Træningen var fra i går).. :wink: He he.. SÅ frisk er jeg dog heller ikke.. kunne bare ikke sove.. :tongue:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

SOMMER PARTAYYYYY??? :beerchug:

Seje OA DB Rows, sådan! :cool: Men øøhhh.. Er der sket mere med sommer party tingen :tongue:

Cross-traineren kom igår, haha hvor det spøjst at stå på sådan en maskine :laugh: Nok noget man skal vende sig til...

Og igen er sort uheld kastet sig over mi$$en, nu det ryg problemer :unhappy: Har dopet mig med smertestillende indtil videre, men er min status den samme imorgen, så det til lægen :unhappy: Så nok ingen cross-trainer til mig foreløbig

Link to comment
Share on other sites

Hvis du var min Babe, fik du sku ikke lov til at rende ruundt nede ved Skoven og Søen Kl. 4 om natten :nonono: (Du er sku en sej kvinde).

Fin ryg Træning - der er du også ved at være leeeeeeee. Og sejt du smutter en tur istdet for bare at se Tv eller noget andet dumt - God stil Nille (Men pas nu på der ikke sker dig noget, ik ).............Men du kan jo sikkert :superman: hvis der er nogen der forsøger noget

Link to comment
Share on other sites

muck

Kikker over..!!? Hvorhen?? din log eller Olympic...?? i laver nogle kedelig bentræning der... Syntes lige du skal se Mr Bonds Log

Se Thats som CRAZY Shit.. Eller bare bladre lidt tilbage i min log.. :tongue: *griner*

Hey Pussi-Kat..

Sommerfesten... JO jo jo den bliver da til noget... MEEEEN er det ikke bare LIDT tidligt at sætte en dato, Regner med at en eller anden med hus og have melder sig på et tidspunkt.. :shades:

cj8000

Hmmm..... Så vidt jeg har HØRT så bor du tæt ved skoven.. måske jeg skal banke på ruden næste gang til en PW når jeg ikke kan sove kl LORT :tongue:

My BONDII..

JJOOHHH...... gik da også og kikkede mig over skulderen af og til... men når man er single, og ikke er nogens BABE :blush: så må man ta sin PW selv, og være en STOR pige.. :biggrin: Og øøhhhh nu var der ikke noget på mine 4 kanaler kl 4 om morgen.. (jeg havde kikket) :innocent:

PS... du gjore mig lige Hookt på bentræning i dag.. TAAAKKKKKK.... :gun2: Den skulle ellers have stået på CARDIO HELVEDE.. Nu må vi se..:wink:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share