NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

*griner* det bliver til lidt træning, men det er jo det rene vand ved siden af din :tongue:

Ja det er ikke så ringe at bo på djævleøen og være Amagerkælling :slut: , selvom jeg egentlig er jyde med stort J, men nu rykker du jo også snart selv herover af!

Jeg var i byen med tre polititøser i weekenden, Alt respekt for dem. :worship: Du skal nok blive én af de seje tøser. Den ene har trænet til miss fitness, de skal have nogle super trænere i politiet...

ja jeg fortsætter bare med at lure din log :superman:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Heiiii Majbritt... Og velkommen hjem din ski tøs.. :cooldance:

Jaahh spørg du endelig.. Drop set var faktisk fordi at Lillen tøsen træner mere arme end mig, så vi skulle lige have et par arm øvelser med den dag.. :bigsmile:

Drop set - Er hvor du står op og hiver to tove ned og deler dem ud til siden foran dig.... Den er rigtig hård for tricepsene.. man kan også vælge "bare" at hive tovet ned .. uden at dele dem ud til siden, det gør det lidt nemmere.. :tongue:

Og taaak.. måske jeg lige skulle lure din log lidt, og se om du får lavet noget nu hvor du er hjemme på djævle øen igen.. *smiler* :shades:

En lille rettelse Nille... Den øvelse du beskriver som dropset, hedder nok nærmere tricep rope pushdown/pressdown.. Dropset betyder, at man efter x antal reps, dropper x antal kg og fortsætter uden pause... dvs eksempelvis.

1x8 @ 40 kg dropset til 1x8 @ 30 kg..

Bare lige for at få det helt på det rene.. :tongue:

Og forresten, det der vilde cardio helvede du fyrer af... :blink: impressive... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

En lille rettelse Nille... Den øvelse du beskriver som dropset, hedder nok nærmere tricep rope pushdown/pressdown.. Dropset betyder, at man efter x antal reps, dropper x antal kg og fortsætter uden pause... dvs eksempelvis.

1x8 @ 40 kg dropset til 1x8 @ 30 kg..

Bare lige for at få det helt på det rene.. :tongue:

Og forresten, det der vilde cardio helvede du fyrer af... :blink: impressive... :4thumbup:

Hmm... :blush: Jeg har bare i tidernes morgen fået at vide at den øvelse hed Dropset.. ??

Men man skal lære så længe man lever.. *smiler* Så takker.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

MANDAGS TRÆNING 16/01-06 I Fitnessdk

*griner* cj8000 Nej nej.. har skam været nede og træne et par timer.. Skulle bare lige stene lidt før jeg gik i krig med at skrive dages tanker og træning ind.. :wink:

Jeg har været lidt tøse pivet i dag....... - Brokket mig hele formiddagen, kom i godt humør igen.. :blush: og så træning hvor jeg pludselig fik ondt i min højre skulder (som om en nerve sidder i klemme) Blev igen sur..:4ranting: og ja.. Kom til at kikke mig selv i spejlet da jeg havde været i bad... :annoyed: ( ikke lige den dag man skal det ) Dooohhhhhhhhhhhh Så var jeg igen sur på mig selv.. *griner* I kan godt regne ud hvilken dag på måneden det er i dag.. :blush:

Crozz trainer

30 min - 400 kcal

Bench press DB inc.

1 set * 10reps @ 10 kg

1 set * 10reps @ 12 kg

2 set * 5reps @ 14 kg

1 set * 8reps @ 12 kg

Curls DB

2 set * 10reps @ 10 kg

2 set * 10reps @ 8 kg

1 set * 10reps @ 10 kg

Fly cabel

2 set * 10reps @ 15 kg

2 set * 6reps @ 20 kg

1 set * 10reps @ 15 kg

Lat raise DB

1 set * 10reps @ 5 kg

1 set * 8reps @ 6 kg

1 set * 10reps @ 5 kg

2 set * 8reps @ 6 kg

Tøse Chins

1 set * 6reps @ bw

2 set * 5reps @ bw

1 set * 6reps @ bw

1 set * 5reps @ bw

Dragon flags (mave)

60 stk..

Cykel

35 min - 350 kcal

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

MANDAGS TRÆNING 16/01-06 I Fitnessdk

*griner* cj8000 Nej nej.. har skam været nede og træne et par timer.. Skulle bare lige stene lidt før jeg gik i krig med at skrive dages tanker og træning ind.. :wink:

Jeg har været lidt tøse pivet i dag....... - Brokket mig hele formiddagen, kom i godt humør igen.. :blush: og så træning hvor jeg pludselig fik ondt i min højre skulder (som om en nerve sidder i klemme) Blev igen sur..:4ranting: og ja.. Kom til at kikke mig selv i spejlet da jeg havde været i bad... :annoyed: ( ikke lige den dag man skal det ) Dooohhhhhhhhhhhh Så var jeg igen sur på mig selv.. *griner* I kan godt regne ud hvilken dag på måneden det er i dag.. :blush:

Crozz trainer

30 min - 400 kcal

Bench press DB inc.

1 set * 10reps @ 10 kg

1 set * 10reps @ 12 kg

2 set * 5reps @ 14 kg

1 set * 8reps @ 12 kg

Curls DB

2 set * 10reps @ 10 kg

2 set * 10reps @ 8 kg

1 set * 10reps @ 10 kg

Fly cabel

2 set * 10reps @ 15 kg

2 set * 6reps @ 20 kg

1 set * 10reps @ 15 kg

Lat raise DB

1 set * 10reps @ 5 kg

1 set * 8reps @ 6 kg

1 set * 10reps @ 5 kg

2 set * 8reps @ 6 kg

Tøse Chins

1 set * 6reps @ bw

2 set * 5reps @ bw

1 set * 6reps @ bw

1 set * 5reps @ bw

Dragon flags (mave)

60 stk..

Cykel

35 min - 350 kcal

Tør jo næsten ik skrive noget så :w00t:

Kommer du imorgen aften igen?

Link to comment
Share on other sites

:blink::w00t::crazy: ... :devil:

Vilde Nille..! :superman:

:tongue:

Tror der en vis instruktør der skal tjek de dragons imorgen :wink:

Aaahhhhhh.... I to HØ-Nisser..!!!

Dragon flags : må vist heller beskrive dem, hvordan jeg laver dem.. kan jo være jeg har misforstået noget der også..!!!

Ligger ned, har dog fat i ribben med mine hænder, da jeg ellers syntes jeg svejer i ryggen!! Og så hæver jeg mine ben fra gulvet til 90 grader og sænker dem igen til 10 cm over gulvet og gør det hele en gang til :wink:

Jeg laver dem af 6 * 10 = 60 stk.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Aaahhhhhh.... I to HØ-Nisser..!!!

Dragon flags : må vist heller beskrive dem, hvordan jeg laver dem.. kan jo være jeg har misforstået noget der også..!!!

Ligger ned, har dog fat i ribben med mine hænder, da jeg ellers syntes jeg svejer i ryggen!! Og så hæver jeg mine ben fra gulvet til 90 grader og sænker dem igen til 10 cm over gulvet og gør det hele en gang til :wink:

Jeg laver dem af 6 * 10 = 60 stk.. :smile:

Du en sej tøs anyway, men men men....dragons er lede som bare fanden....man skal helt op på nakken/skulderen. og så stille ned med begge ben, stop op lige inden de rammer jorden og så helt op igen. Altså kun din nakke der er i gulvet under hele bevægelsen :devil:

Link to comment
Share on other sites

Aaahhhhhh.... I to HØ-Nisser..!!!

Dragon flags : må vist heller beskrive dem, hvordan jeg laver dem.. kan jo være jeg har misforstået noget der også..!!!

Ligger ned, har dog fat i ribben med mine hænder, da jeg ellers syntes jeg svejer i ryggen!! Og så hæver jeg mine ben fra gulvet til 90 grader og sænker dem igen til 10 cm over gulvet og gør det hele en gang til :wink:

Jeg laver dem af 6 * 10 = 60 stk.. :smile:

Hey NP25, det er også en ok maveøvelse, men det er ikke dragonflags! Ellers ser det godt ud med træningen - du kunne måske overveje noget intervalløb. (og så lige lære at læse TV-guide for sportsprogrammer :tongue: )

Link to comment
Share on other sites

cj8000

Sådan kan jeg nu også nemt lave dem.. syntes faktisk de er meget nemmere sådan, for når jeg smider mine ben langt hen over hovdet så netop kun min nakke er nede.. slapper du af i maven!!! Sådan laver jeg en hvis jeg lige har brug for et pusterum.. Måske du skulle prøve at køre dem hvor du hele tiden har dine ben under de 90 Grader.. og køre dem op og ned.. :wink:

Jeg har faktisk mange mavemuller.. (de er desvære bare ikke lige at se pt) :unhappy:

Vi kan da godt køre et par stykker i morgen.. for selvfølgelig er jeg dernede i morgen.. Hvad skulle jeg ellers lave :blink:

Link to comment
Share on other sites

cj8000

Sådan kan jeg nu også nemt lave dem.. syntes faktisk de er meget nemmere sådan, for når jeg smider mine ben langt hen over hovdet så netop kun min nakke er nede.. slapper du af i maven!!! Sådan laver jeg en hvis jeg lige har brug for et pusterum.. Måske du skulle prøve at køre dem hvor du hele tiden har dine ben under de 90 Grader.. og køre dem op og ned.. :wink:

Jeg har faktisk mange mavemuller.. (de er desvære bare ikke lige at se pt) :unhappy:

Vi kan da godt køre et par stykker i morgen.. for selvfølgelig er jeg dernede i morgen.. Hvad skulle jeg ellers lave :blink:

Jeg viser dig dem lige imorgen, for de er mega onde. Jeg tvivler ik på du er stærk, men tvivler på du kan nappe mere end 5 stks :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hey NP25, det er også en ok maveøvelse, men det er ikke dragonflags! Ellers ser det godt ud med træningen - du kunne måske overveje noget intervalløb. (og så lige lære at læse TV-guide for sportsprogrammer :tongue: )

Hey DBM

Er det ik ??? EEEEJJJJJ nu er jeg helt vildt forvirret.. :blink: DUM DAG :hmmm:

Og øøhhhhhh Ja sorry DBM :blush:

Men forklar lige hvordan du så laver dem? Nej vent.. prøver lige om jeg kan finde øvelsen på getbig..

Link to comment
Share on other sites

Hey DBM

Er det ik ??? EEEEJJJJJ nu er jeg helt vildt forvirret.. :blink: DUM DAG :hmmm:

Og øøhhhhhh Ja sorry DBM :blush:

Men forklar lige hvordan du så laver dem? Nej vent.. prøver lige om jeg kan finde øvelsen på getbig..

den er ik på getbig. har tjekket :bigsmile:

jeg fanger dig imorgen og retter lidt (hvis det er nødvendigt)....

Link to comment
Share on other sites

Dem som DBM viser er de rigtige :4thumbup:

av av mave!

Har et par andre jeg kan vise dig imorgen som os trækker tænder :devil:

Hmmm... Efter en lang og god natte søvn, starter jeg da i det minste dagen med et smil.. Sååååå

må jeg lige se hvordan de maveøvelser der går i eftermiddag.. :hmmm:

Eller kalder jeg bare mine for tøse dragon flags, ligesom tøse chins osv.. :tongue:

Hvis ikke andet må jeg da prøve den der evil wheels som Taninja viste mig.. Kan godt være jeg får min sag for med de har maaaave øvelser.. AAAVV..! *piver allerrede* :4crutches:

Link to comment
Share on other sites

Hmmm... Efter en lang og god natte søvn, starter jeg da i det minste dagen med et smil.. Sååååå

må jeg lige se hvordan de maveøvelser der går i eftermiddag.. :hmmm:

Eller kalder jeg bare mine for tøse dragon flags, ligesom tøse chins osv.. :tongue:

Hvis ikke andet må jeg da prøve den der evil wheels som Taninja viste mig.. Kan godt være jeg får min sag for med de har maaaave øvelser.. AAAVV..! *piver allerrede* :4crutches:

Tudefjæs ...Tude fjæææææs :laugh:

"Den" tid på måneden er ingen undskyldning for ikke at give den max gas fru ordensmagt :tongue:

Hold smilet ...Det giver færere rynker og et bedre humør, god stil :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hmmm... Efter en lang og god natte søvn, starter jeg da i det minste dagen med et smil.. Sååååå

må jeg lige se hvordan de maveøvelser der går i eftermiddag.. :hmmm:

Eller kalder jeg bare mine for tøse dragon flags, ligesom tøse chins osv.. :tongue:

Hvis ikke andet må jeg da prøve den der evil wheels som Taninja viste mig.. Kan godt være jeg får min sag for med de har maaaave øvelser.. AAAVV..! *piver allerrede* :4crutches:

...*griner* ...Jaaaaarhmeeen, lille Nille :laugh: .. Måske de hedder Halve Dragon Flags.. Eller, mere realistisk, Hip Raises :wink:

.... uanset, hva høvlede de hedder - Så er dét vigtigste vel , at de VIRKER for dig :4thumbup:

.. Und, du kan klaaart gå igang med Evil Whæææl.. Dét er et lækkert værktøj - som jeg klaaart kan anbefale :whip: .. Og dér kan man altså - oxzå lavze tøze Wheelzzzz, lille Duuz :tongue:

.. Som Nandr0, Klogt siger - SMIIIIIIL, dét klær dig!!! :blush: :4thumbup:

Kram - Lars B

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share