NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

må da snart komme tilbage til smilets by!

cj8000

Jaahhhhhhhhh............... Nille is back in town :w00t: Skal ned og hive lidt i mine ynglinsmaskiner i aften i Frisko... :wub:

Nååå, så er det mig der har misforstået det :smile: Benpressen går op til 260kg og hvis man stiller sin træningsmakker ovenpå stakken bliver det så 335kg :laugh:

Og kan du da så blive hernede, det er ikke tit vi har besøg af sådan en stærk pige jo :smile:

Du har tilfældigvis ikke en yngre bror eller søster ? Kunne jo være jeg kendte nogen der :smile:

bRODER

He he... Jeg kommer rimlig tit hjem til de gamle i det sønderjyske syntes jeg... SÅ er allerede blevet et lille kendt ansigt i TØØNDER´s fitnessdk... He he (jeg er hende den LEEEEEEEE fra ÅRHUS) :showoff: :4flex:

Og nej tror sku ikke jeg har nogen søskne som er kendt i Tønder, med mindre du har børn.. da de er rigtige familie mennesker, og ikke ligesom mig.. en omstrefene kat.. :smile:

Hei Nille-pigen :superman:

Glæder mig til at se dig på lørdag..så skal vi rigtigt have en TØZE træningsdag :4thumbup:

Ud fra billedet så har du jo en god ramme :a-okhand: glæder mig til at se dig cuttet .. :devil: såå fortsæt du bare :4thumbup: og tror vi alle kender det med at bulke lidt :blush: men det hjælper..bare vent :superman:

Knuzzer Lone

*klapper i mine små fede hænder* :clap:Glæder mig total TØSE meget til at se Lone-tøsen der løfte JERN.. :devil:

Hvad skal vi træne på lørdag??? ....bare lige så jeg får rettet det ind i mit ikke eksisterende program :bigsmile:

Hmmm... Ja Nille her har en "God ramme" *griner* Jaahhhh men lyset var dårligt, ikke brun nok osv.. Findes der andre undskyldinger for at have skjulte muskler... He he..???. :hehe::tease:

Link to comment
Share on other sites

Jaahhhh men lyset var dårligt, ikke brun nok osv.. Findes der andre undskyldinger for at have skjulte muskler... He he..???. :hehe::tease:

Ja, masser :laugh: Jeg kan sagtens komme op med mange flere undskyldninger for mine til tider håbløse foto´s :laugh:

Du ser sgu fin ud Nille :4thumbup:

og som Lone siger så ser vi altså heller ikke scene klar ud resten af året - lige nu bulker jeg og har også lidt ekstra hud her og der :blush:

Link to comment
Share on other sites

Ja, masser :laugh: Jeg kan sagtens komme op med mange flere undskyldninger for mine til tider håbløse foto´s :laugh:

Du ser sgu fin ud Nille :4thumbup:

og som Lone siger så ser vi altså heller ikke scene klar ud resten af året - lige nu bulker jeg og har også lidt ekstra hud her og der :blush:

Der ik noget galt i at ha lidt vinter spæk på nuværende tidspunkt :blush:

Flotte billeder nille

Link to comment
Share on other sites

*klapper i mine små fede hænder* :clap:Glæder mig total TØSE meget til at se Lone-tøsen der løfte JERN.. :devil:

Hvad skal vi træne på lørdag??? ....bare lige så jeg får rettet det ind i mit ikke eksisterende program :bigsmile:

Hmmm... Ja Nille her har en "God ramme" *griner* Jaahhhh men lyset var dårligt, ikke brun nok osv.. Findes der andre undskyldinger for at have skjulte muskler... He he..???. :hehe::tease:

HeeI Nille :tongue:

Vi træner Ryg og Skulder på lørdag :devil: såå håber du er klar.. for det er jeg :w00t::tongue:

Uanset hvordan lyset falder så har du en rigtig god ramme at bygge videre på.. såå ingen dårlige undskyldninger.. :smile: tror faktisk alle piger kender til den periode hvor der skal bygges på og man synes ALTID selv man ligner en flodhest :blink: men jeg har lært man kan bare ikke være lækker året rundt hvis man også vil have muskler :laugh:

Link to comment
Share on other sites

HeeI Nille :tongue:

Vi træner Ryg og Skulder på lørdag :devil: såå håber du er klar.. for det er jeg :w00t::tongue:

Uanset hvordan lyset falder så har du en rigtig god ramme at bygge videre på.. såå ingen dårlige undskyldninger.. :smile: tror faktisk alle piger kender til den periode hvor der skal bygges på og man synes ALTID selv man ligner en flodhest :blink: men jeg har lært man kan bare ikke være lækker året rundt hvis man også vil have muskler :laugh:

Vist ik kun jer piger der kan ha det sådan :blush: Utroligt man kan glæder sig til diæt og sult :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jaahhhhhhhhh............... Nille is back in town :w00t: Skal ned og hive lidt i mine ynglinsmaskiner i aften i Frisko... :wub:

Jamen, Velkommen tilbaws til Smilet By :wink: ... Fik du lugten af landbrug uw af hååååret?? Hehe..

Anyways, Jeg er et hurtig smut i Århus, på Lørdag.. Skal træne lidt hos Kung Fu Toa Drengene.. Ku være sjovt - lige at sige hej..

..og evt Tage en Sparrings runde iført dine røde handsker?? hahahaha!! :tongue:

..Og Kan i Tøser nu ha, en super dejlig træning - uden aaaaalt for meget :blahblah: hihi!!

devil.gif - L@rs

Link to comment
Share on other sites

ONSDAGS TRÆNING 25/01-06 I Fitnessdk back in town...

SÅ er jeg sku tilbage i ÅRHUS... :cooldance: Og der skulle trænes Pattøj, arme :boobs::bigsmile:

Heldigvis var der en del som FAKTISK havde savnet mig nede i centeret.. Weeeeee.. Fedt når nogen har lagt mærke til at man ikke har været der en HEL uge.. FØLER MIG SAVNET.. :wub:

Crozztrainer

30 min - 400 kcal

Bench press inc DB

1 set * 10reps @ 12 kg

1 set * 10reps @ 14 kg

1 set * 8reps @ 16 kg

1 set * 5reps @ 18 kg Ny PR Nice.. :shades:

1 set * 6reps @ 16 kg

Bench Press DD

4 set * 10reps @ 31,5 kg

Cabel Fly

2 set * 10reps @ 20 kg

2 set * 10reps @ 15 kg

1 set * 10reps @ 20 kg

Curl DB

4 set * 10reps @ 10 kg

Curl Cabel

1 set * 10reps @ 20 kg

1 set * 10reps @ 25 kg

1 set * 8reps @ 30 kg

1 set * 5reps @ 35 kg - første gang jeg køre cabel curl.. så skulle lige finde mit Max..!

Fuck.. jeg var der lang tid.. Men der skulle jo snakkes og trænes, snakkes igen... :blahblah: og så lidt sol bad osv.. Til sidst var jeg ved at kaste op af bare sult da jeg ikke havde fået spis inden jeg tog derned.. :gal: *piv* Nu er kl. så mange at jeg ikke gider.. der ryger en shake ned, og et stk. rugbrød ... :raisebrow:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

HeeI Nille :tongue:

Vi træner Ryg og Skulder på lørdag :devil: såå håber du er klar.. for det er jeg :w00t::tongue:

Uanset hvordan lyset falder så har du en rigtig god ramme at bygge videre på.. såå ingen dårlige undskyldninger.. :smile: tror faktisk alle piger kender til den periode hvor der skal bygges på og man synes ALTID selv man ligner en flodhest :blink: men jeg har lært man kan bare ikke være lækker året rundt hvis man også vil have muskler :laugh:

Hey Kbh Lone.. :bigsmile:

OM JEG ER KLAR...!!! :king: Vil være stille de næste to dage.. så mit snaktøj det ikke er slap... :blahblah::laugh: Nåå ja og så mine Muller selvfølelig.. He he.... :showoff:

Jamen, Velkommen tilbaws til Smilet By :wink: ... Fik du lugten af landbrug uw af hååååret?? Hehe..

Anyways, Jeg er et hurtig smut i Århus, på Lørdag.. Skal træne lidt hos Kung Fu Toa Drengene.. Ku være sjovt - lige at sige hej..

..og evt Tage en Sparrings runde iført dine røde handsker?? hahahaha!! :tongue:

..Og Kan i Tøser nu ha, en super dejlig træning - uden aaaaalt for meget :blahblah: hihi!!

devil.gif - L@rs

Heiii Lars drengen...

WHHATT..... Dig til ÅRHUS... WEEEEEEE...... :yahoo: Får filen da!...... DET bliver en kanon weekendt, er altid med på at dele et par flade ud med mine røde boksehansker.. :4boxing: He he ..... Eller.. ved ikke helt om jeg tør.. :tongue:

For er jo VILDT træt i armene efter at have trænet som en CRAZY med tøserne ved middagstiden... :innocent: SÅ måske jeg lige overtaler dig til en kop varm Kacao på en af ÅRHUS mange dejlige cafér.. :4thumbup: Sender lige en PM :wink:

Link to comment
Share on other sites

Heyyy Anderes ven.. Og cj8000

Hvis i to snakke-tanter først tropper op.. får vi da slet ikke lavet noget :laugh: Nu lad os tøser stå der og Flexe :4flex: og lege med musklerne uden bekymringer om at se lækker ud samtidlig.. *griner*... :tongue:

Og Anderes Taakkk... Det går den HELT rigtige vej... Syntes jeg har mange PR´s lige for tiden.. Men det er vel begynder PR´s :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Heyyy Anderes ven.. Og cj8000

Hvis i to snakke-tanter først tropper op.. får vi da slet ikke lavet noget :laugh: Nu lad os tøser stå der og Flexe :4flex: og lege med musklerne uden bekymringer om at se lækker ud samtidlig.. *griner*... :tongue:

Og Anderes Taakkk... Det går den HELT rigtige vej... Syntes jeg har mange PR´s lige for tiden.. Men det er vel begynder PR´s :rolleyes:

I kan tag det :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Heyyy Anderes ven.. Og cj8000

Hvis i to snakke-tanter først tropper op.. får vi da slet ikke lavet noget :laugh: Nu lad os tøser stå der og Flexe :4flex: og lege med musklerne uden bekymringer om at se lækker ud samtidlig.. *griner*... :tongue:

Og Anderes Taakkk... Det går den HELT rigtige vej... Syntes jeg har mange PR´s lige for tiden.. Men det er vel begynder PR´s :rolleyes:

Snakketante..? Mig..? Naaahaj!! :laugh::innocent:

Ej, jeg skal nok være sød og lure på afstand, så i ikke engang opdager det..! :wink:

Jeg syntes nu dine løft er ganske ganske gode.. slet ikke nybegynder..! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :4signme::4signme:

Hvor bliver træningen af :tongue: Nu det torsdag, ikke meget der er sket siden lørdags :poking:

Jeg havde da i det mindste en undskyldning...... HVAD ER DIN :tongue::tongue:

He He... .. Tæller gårsdagens træning ikke.. ?? :tongue:

Til dit forsvar MIS.. SÅ havde jeg glemt at ændre dato og dag.. *sorry* :blush:MEEEEN Er sku glad for at du holder mig i kort snor.. *griner* :4whip:

Skynder mig at smide den beskeden træning ind fra i dag... -

Link to comment
Share on other sites

TORDAGS TRÆNING 26/01-06 I Fitnessdk.

KÆMPE *suk*...... :sleeping: Skulle lede LÆÆNGE efter energi, og fik sparket mig selv op til flere gange for at komme afsted.. så det bære dagens træning også af.. :blush: MEEEEN Der er dog et plus i dagens træning.. :devil: (se leg exstension)

Crozztrainer

30 min - 400 kcal

Leg extension

1 set * 10reps @ 40 kg

1 set * 10reps @ 45 kg

1 set * 10reps @ 50 kg

1 set * 5reps @ 70 kg PR ved godt jeg har kørt 100kg.. men denne maskine er den jeg plejer at køre i og sidst kørte jeg MAX 50 kg.. :wink:

1 set * 8reps @ 60 kg

1 set * 7reps @ 55 kg

Leg Curl

2 set * 10reps @ 40 kg

2 set * 10reps @ 35 kg

1 set * 10reps @ 40 kg

Hip exstension ydre

1 set * 10reps @ 40 kg

1 set * 10reps @ 45 kg

1 set * 10reps @ 50 kg

1 set * 10reps @ 55 kg

1 set * 10reps @ 60 kg

Nååååå ja.. og så fik jeg lige betalt for en månedestræning i Equinox... Så har jeg en makker igen.. - min veninde som også køre tungt.. Har savnet hende meget... :wub: Så skal der køres nogle tunge bench press igen... WEEEEEEEEEEEEEEEEE.. :4jumpy:

Med start i morgen tidlig...... :chopper:

Link to comment
Share on other sites

Nååååå ja.. og så fik jeg lige betalt for en månedestræning i Equinox... Så har jeg en makker igen.. - min veninde som også køre tungt.. Har savnet hende meget... :wub: Så skal der køres nogle tunge bench press igen... WEEEEEEEEEEEEEEEEE.. :4jumpy:

Med start i morgen tidlig...... :chopper:

En månedestræning - du skulle da ha´meldt dig ind for good :innocent::wink:

Edited by Betty Boop
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share