NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

FREDAGS TRÆNING 06/01-06 I Fitnessdk

Aaahhh Dejlige fredag..!! og det betyder en Weeeekendt.. :cooldance: Har hygget på café i middags så det

var lidt hårdt at lette numsen til træning efter varm chokolade og laks.. :4mewantfood:

Crozz Trainer

25 min - 300 kcal

Ben Press

1set * 10reps @ 60 kg

1set * 10reps @ 70 kg

1set * 10reps @ 90 kg

1set * 10reps @ 80 kg

Leg Extension

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 10reps @ 40 kg

1set * 10reps @ 40 kg

Leg Curl

1set * 10reps @ 30 kg

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 10reps @ 35 kg

Hip extension indre

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 10reps @ 40 kg

1set * 10reps @ 40 kg

1set * 10reps @ 45 kg

Hip extension ydre

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 10reps @ 40 kg

1set * 10reps @ 45 kg

1set * 10reps @ 45 kg

1set * 10reps @ 50 kg

Lounge DB (kg pr DB)

1set * 8reps @ 10 kg

1set * 8reps @ 12 kg

1set * 8reps @ 12 kg

1set * 8reps @ 14 kg

mavehaløj

70 stk..

Pis.. Rettelse.. det var ikke torsdagstræning.. men fredagstræning Sorry Bondiiii... He he..

Og ja Nille kan mærke den træning i numsen i dag.. :4thumbup:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Først og fremmest fedt, at se, at du nu har fået en dato på din prøve. Er sikker på det nok skal gå super :4thumbup: Hvis det mod forventning ikke går, jamen så prøver du bare en gang mere eller så starter vi da bare et eller andet firma op (et privat vagt værn eller lign) No prob. - uanset hvad så er vi stadigvæk her og skal nok bakke dig op.

Forøvrigt en rigtigt PÆN torsdags træning :4thumbup: :4thumbup: (savner forøvrigt alle de dejlige Århus cafe'er).

"B-boys" :tongue: :

YAAAAAY!!! .. Lille i VådDragt & Nillen I Bikini - Med hvert sit RingGirl Skilt!!! Weeeiiii!!
YES SIR - :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: Edited by Mr. Bond
Link to comment
Share on other sites

Hey Nillepige... overvej igen at komme tilbage til Scandinavian center og flytte vægte med undertegnede og Betty Boop :innocent: Held og lykke :superman:

Heeii Spinningsilden

Ov.. vist første gang du siger hej herinde.. JUBII.. He he :tongue:

Jamen 100000 Tak for dine søde ord, Det er det jeg Elsker ved MOL altid nogen til at gi en skulderklap herinde.. :wub:

ENIG :smile::wink:

Betty betty....

Det skulle være en overraskelse.. men bestilte faktisk M - bladet i går, fordi de kørte med et tilbud, om

at blive medlem for et nr. og få en månedes gratisk træning i Equneox :4jumpy: for 24 kr ..... FUCK HELL YEAR..!!!!!!!!!!! :showoff:

Så kommer så hurtigt som mulig, når jeg får en månedes gratisk træning dernede igen.. ha ha...!!!

Meget UENIG :bigsmile:

He he cj8000

Du slipper ikke for mig.. har sku næsten lige betalt for et helt år mere i Fitnessdk.. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Heeii Spinningsilden

Ov.. vist første gang du siger hej herinde.. JUBII.. He he :tongue:

Jamen 100000 Tak for dine søde ord, Det er det jeg Elsker ved MOL altid nogen til at gi en skulderklap herinde.. :wub:

Betty betty....

Det skulle være en overraskelse.. men bestilte faktisk M - bladet i går, fordi de kørte med et tilbud, om

at blive medlem for et nr. og få en månedes gratisk træning i Equneox :4jumpy: for 24 kr ..... FUCK HELL YEAR..!!!!!!!!!!! :showoff:

Så kommer så hurtigt som mulig, når jeg får en månedes gratisk træning dernede igen.. ha ha...!!!

He he cj8000

Du slipper ikke for mig.. har sku næsten lige betalt for et helt år mere i Fitnessdk.. :laugh:

kanon :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

YAAAAAAAY!!! :4thumbup: Kan Ku melde mig i SpinningSilden´s Fodslaw hér!!!

Vi er mange dér er Ræææææææti glade for, at have dig ombord på MOL!!! :4thumbup:

..Und vi har alle dårlige dage & Gooode dage - Og uanset hvilke dage, jeg har haft hér - Så har dér altdi været et klap på skulderen eller et spark i røweren til at komme i gear igen!!!!!

Så, baaaare rolig Søde - Skal nok sørge for at, du bliver hér *svinger pisken!* :wink:

CaveBoiii - LarsB.

PS: Bordet fanger som RingGirl!!! Dig & Lillen er Booked!!! :4thumbup:

Aaahh CaveBooii Så da.. :wink:

Taaakkkkk... Du er nu altid super til at opmundter mig herinde!! Månedes buket til dig.. :flowers:

og det med spark i røven har vi vist alle brug for i ny og næ...!! (rækker hånden op, som den første..!! ) :laugh:

Enig med baby boy her :wink: vi kan ikke ha molbo uden nillen :nonono:

Ringgirl er så i orden..nille i bikini, jeg i våddragt :tongue:

Lillen Girl

Hvad sker dig lige for dig og L@rs drengen der..!!??? RING GIRL´s.. WHAT..!! :lolabove: og forresten dårlig fordeling med at det er dig der skal have våddragt på.. :flipa: tsk tsk.. vist lige en snak vi skal have der i bilen.. *griner*

Link to comment
Share on other sites

SØNDAGS TRÆNING 08/01-06 I Fitnessdk

Puuuhhhhha.... Havde godt nok svært ved at komme afsted idag.. Men var der altså cj8000!!!! :tongue:

Havde en super biograftur + bytur i går.. Så jeg havde vist godt af at komme afsted.. hmmmm..!! :blush:

Crozztrainer

35 min - 400 kcal - pis det kunne jeg godt have gjort bedre.. Men gabte hele tiden.. :sleeping:

Lat raise (kg pr DB)

1set * 14reps @ 5 kg

1set * 10reps @ 5 kg

1set * 10reps @ 4 kg

1set * 10reps @ 4 kg

1set * 6reps @ 6 kg

Bench press DB inc.

1set * 10reps @ 8 kg

1set * 10reps @ 10 kg

1set * 10reps @ 12 kg

1set * 10reps @ 12 kg

1set * 6reps @ 12 kg

One arm row DB

1set * 10reps @ 14 kg

1set * 10reps @ 16 kg

1set * 8reps @ 18 kg

1set * 10reps @ 14 kg

Fly cabel

1set * 10reps @ 15 kg

1set * 10reps @ 15 kg

1set * 10reps @ 15 kg

1set * 20reps @ 10 kg

Pull down

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 8reps @ 40 kg

1set * 8reps @ 40 kg

1set * 10reps @ 35 kg

Min sædvanlige mavehaløj

60 stk

Link to comment
Share on other sites

SØNDAGS TRÆNING 08/01-06 I Fitnessdk

Puuuhhhhha.... Havde godt nok svært ved at komme afsted idag.. Men var der altså cj8000!!!! :tongue:

Havde en super biograftur + bytur i går.. Så jeg havde vist godt af at komme afsted.. hmmmm..!! :blush:

Crozztrainer

35 min - 400 kcal - pis det kunne jeg godt have gjort bedre.. Men gabte hele tiden.. :sleeping:

Lat raise (kg pr DB)

1set * 14reps @ 5 kg

1set * 10reps @ 5 kg

1set * 10reps @ 4 kg

1set * 10reps @ 4 kg

1set * 6reps @ 6 kg

Bench press DB inc.

1set * 10reps @ 8 kg

1set * 10reps @ 10 kg

1set * 10reps @ 12 kg

1set * 10reps @ 12 kg

1set * 6reps @ 12 kg

One arm row DB

1set * 10reps @ 14 kg

1set * 10reps @ 16 kg

1set * 8reps @ 18 kg

1set * 10reps @ 14 kg

Fly cabel

1set * 10reps @ 15 kg

1set * 10reps @ 15 kg

1set * 10reps @ 15 kg

1set * 20reps @ 10 kg

Pull down

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 8reps @ 40 kg

1set * 8reps @ 40 kg

1set * 10reps @ 35 kg

Min sædvanlige mavehaløj

60 stk

Det var godt :4thumbup:

havde nu bare håber du kom i middags :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Lillen Girl

Hvad sker dig lige for dig og L@rs drengen der..!!??? RING GIRL´s.. WHAT..!! :lolabove: og forresten dårlig fordeling med at det er dig der skal have våddragt på.. :flipa: tsk tsk.. vist lige en snak vi skal have der i bilen.. *griner*

Så tager vi da bare begge våddragt på....mig i str.xxxxxxxxxl og dig i str.xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxs :laugh:

Vi må heller lave en deal med baby om at vi tar ringgirl chancen efter sommerferien :blush:

Link to comment
Share on other sites

Først og fremmest fedt, at se, at du nu har fået en dato på din prøve. Er sikker på det nok skal gå super :4thumbup: Hvis det mod forventning ikke går, jamen så prøver du bare en gang mere eller så starter vi da bare et eller andet firma op (et privat vagt værn eller lign) No prob. - uanset hvad så er vi stadigvæk her og skal nok bakke dig op.

Forøvrigt en rigtigt PÆN torsdags træning :4thumbup: :4thumbup: (savner forøvrigt alle de dejlige Århus cafe'er).

Heeii Bondii..

Forhåbenlig en RASK Bond!!! :4flex: (husk du skal til længen i dag) :tongue:

Hey er næsten helt klart med på at starte et firma op... Weeee.. men skal du så ikke flytte til Århus igen?????

Du ved vores Dejlige Cafér osv... He he.. Du er jo helt klart velkommen til at komme forbi så kan den jo altid

stå på Bio tur og café til laaaannnnngt ud på natten :blahblah::beer:

Vi er jo op til flere super folk her fra Århus.. så kan sikkert nemt samle en folk MOLér.. *griner*

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Heeii Bondii..

Forhåbenlig en RASK Bond!!! :4flex: (husk du skal til længen i dag) :tongue:

Hey er næsten helt klart med på at starte et firma op... Weeee.. men skal du så ikke flytte til Århus igen?????

Du ved vores Dejlige Cafér osv... He he.. Du er jo helt klart velkommen til at komme forbi så kan den jo altid

stå på Bio tur og café til laaaannnnngt ud på natten :blahblah::beer:

Vi er jo op til flere super folk her fra Århus.. så kan sikkert nemt samle en folk MOLér.. *griner*

Ja, ja - mor :laugh::laugh: Følger mig klart bedre idag og er igang med at guffe de mærkelige Azithromycin HEXAL 500 MG super store piller som jeg fik at lægen - Håber de rykker på alle måder he, he :laugh:

Har besluttet, at jeg med 110% garanti flytter i løbet af året og det kunne måske godt blive til Århus igen (Dejlig by og har mange venner der) . Iøjeblikket arbejder jeg med følgende muligheder (Århus, Viborg, KBH, Fåborg, Odense, Hjørring). Smider lige en mail - næste gang jeg kommer forbi STOR BYEN............... :wink:

Hav en super dag og aften smukke :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

MANDAGS TRÆNING 09/01-06 I Fitnessdk

Ved ikke lige hvad der sker for mig.. Men mens jeg cyklede ned til træning.. Tænkte jeg over hvor meget jeg glædede mig hver dag til at komme afsted!! Det tager bare pokkers meget af ens tid, og er Seriøst ved at blive afhængig af det.. (Nille= no life) :blush: Føler bare at jeg køre i den samme rille når folk spørger mig.. hvad skal du så i dag..?? Jamenn jeg skal da træne..!! :showoff:

Eller så er det fordi jeg er inde i en periode hvor det går rimlig godt fremad, og bliver vild for at se flere resultater.. :wub:

Crozz Trainer

45 min - 500 kcal

Ben Press

1set * 10reps @ 60 kg

1set * 10reps @ 70 kg

1set * 10reps @ 90 kg

1set * 10reps @ 80 kg

Leg Extension

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 10reps @ 40 kg

1set * 10reps @ 40 kg

1set * 10reps @ 42,5 kg

Leg Curl

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 10reps @ 37,5 kg

1set * 10reps @ 37,5 kg

1set * 10reps @ 40 kg

Hip extension indre

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 10reps @ 40 kg

1set * 10reps @ 40 kg

1set * 10reps @ 35 kg

Hip extension ydre

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 10reps @ 40 kg

1set * 10reps @ 45 kg

1set * 10reps @ 50 kg

1set * 10reps @ 50 kg

mavehaløj

60 stk..

En god træning.. de forskellige øvelser fik lige en tand ekstra Kg på i dag.. :devil:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

MANDAGS TRÆNING 09/01-06 I Fitnessdk

Ved ikke lige hvad der sker for mig.. Men mens jeg cyklede ned til træning.. Tænkte jeg over hvor meget jeg glædede mig hver dag til at komme afsted!! Det tager bare pokkers meget af ens tid, og er Seriøst ved at blive afhængig af det.. (Nille= no life) :blush: Føler bare at jeg køre i den samme rille når folk spørger mig.. hvad skal du så i dag..?? Jamenn jeg skal da træne..!! :showoff:

Eller så er det fordi jeg er inde i en periode hvor det går rimlig godt fremad, og bliver vild for at se flere resultater.. :wub:

Crozz Trainer

45 min - 500 kcal

Ben Press

1set * 10reps @ 60 kg

1set * 10reps @ 70 kg

1set * 10reps @ 90 kg

1set * 10reps @ 80 kg

Leg Extension

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 10reps @ 40 kg

1set * 10reps @ 40 kg

1set * 10reps @ 42,5 kg

Leg Curl

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 10reps @ 37,5 kg

1set * 10reps @ 37,5 kg

1set * 10reps @ 40 kg

Hip extension indre

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 10reps @ 40 kg

1set * 10reps @ 40 kg

1set * 10reps @ 35 kg

Hip extension ydre

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 10reps @ 40 kg

1set * 10reps @ 45 kg

1set * 10reps @ 50 kg

1set * 10reps @ 50 kg

mavehaløj

60 stk..

En god træning.. de forskellige øvelser fik lige en tand ekstra Kg på i dag.. :devil:

Du ved at være ret sej til de benøvelser :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Ved ikke lige hvad der sker for mig.. Men mens jeg cyklede ned til træning.. Tænkte jeg over hvor meget jeg glædede mig hver dag til at komme afsted!! Det tager bare pokkers meget af ens tid, og er Seriøst ved at blive afhængig af det.. (Nille= no life) Føler bare at jeg køre i den samme rille når folk spørger mig.. hvad skal du så i dag..?? Jamenn jeg skal da træne..!!

Eller så er det fordi jeg er inde i en periode hvor det går rimlig godt fremad, og bliver vild for at se flere resultater..

Velkommen i klubben he, he ( We spent the most off our life.... living in the iron paradise..............)...

Feee ben træning - You got "the leg's" and know how to use them.........................................

Link to comment
Share on other sites

TIRDAGS TRÆNING 10/01-06 I Fitnessdk

Den skulle have stået på Cardio træning.... Men jeg kom til at se nogle håndvægte og så var jeg solgt :wub: Eller var det fordi jeg IGEN skulle bruge en halv time på at komme til en Crozztrainer.. Grrrrrrrr... :devil:Folk med deres NYTÅRS FORSÆT... GO HOME..!!! :newtongue:

Løb/PW

17 min - 150 kcal - 2,2 km

Bench press DB inc.

1set * 10reps @ 10 kg

1set * 10reps @ 12 kg

1set * 8reps @ 12 kg

1set * 8reps @ 12 kg

One arm row DB

1set * 10reps @ 14 kg

1set * 10reps @ 16 kg

1set * 8reps @ 18 kg

1set * 6reps @ 18 kg

Fly cabel - Fik lige besøg af cj8000 så tror jeg kom til at tage et par ekstra set.. (glemte at tælle) *griner*

1set * 10reps @ 15 kg

1set * 10reps @ 15 kg

1set * 10reps @ 15 kg

1set * 10reps @ 15 kg

1set * 10reps @ 15 kg

Pull down

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 10reps @ 30 kg

1set * 10reps @ 30 kg

Pull Over DB

1set * 10reps @ 8 kg

1set * 10reps @ 12 kg

1set * 10reps @ 14 kg

1set * 10reps @ 12 kg

Crozztrainer - så var kl. blevet så mange.. at der fra fri valg af Cardio.. :clap:

Følte mig lidt slap i dag... Tror vist jeg skulle have taget en off dag!!.. :innocent: I morgen SKAL den kun stå på Cardio...!!! HUSK DET NILLE :bottom:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Ja, ja - mor :laugh::laugh: Følger mig klart bedre idag og er igang med at guffe de mærkelige Azithromycin HEXAL 500 MG super store piller som jeg fik at lægen - Håber de rykker på alle måder he, he :laugh:

Har besluttet, at jeg med 110% garanti flytter i løbet af året og det kunne måske godt blive til Århus igen (Dejlig by og har mange venner der) . Iøjeblikket arbejder jeg med følgende muligheder (Århus, Viborg, KBH, Fåborg, Odense, Hjørring). Smider lige en mail - næste gang jeg kommer forbi STOR BYEN............... :wink:

Hav en super dag og aften smukke :4thumbup:

BONDII... - Lyder til at det er nogle nastyy piller du hygger dig med.. Men kan også se på din LOG at de har virket.. He he.. Op til flere måder.. (dit lede muskelbundt) :showoff:

Og har bare lige en ting at sige... FLYT til ÅRRRHUS eller.. KBH.. (da jeg selv regner med at havne der endag i nærmer fremtid.. ) :biggrin: :biggrin: og ja HUSK at smide en mail eller PM, når du skal besøge smiles by..!!! :thumb:

Velkommen i klubben he, he ( We spent the most off our life.... living in the iron paradise..............)...

Feee ben træning - You got "the leg's" and know how to use them.........................................

Taaaaakkkkk........ :blush: Nice off you...!!

Og ja herinde på MOL har vi vist en lille klub - afhæninghed til sport..

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Den skulle have stået på Cardio træning.... Men jeg kom til at se nogle håndvægte og så var jeg solgt :wub: Eller var det fordi jeg IGEN skulle bruge en halv time på at komme til en Crozztrainer.. Grrrrrrrr... :devil:Folk med deres NYTÅRS FORSÆT... GO HOME..!!! :newtongue:

:laugh::laugh: .. Du er sQ for SEJ, Nille!!! :4thumbup: ... Kender dét aaaaalt for godt, man står og skal til.. bliver kold..alt imens, en N00b gør sig klog på ronnie Coleman bænkpress, hvordan han & hans 40 kgs makkere burde squatte - og hvor mange curls de skal lave bagetter :laugh:

MY Words excactely - GO HOOOOOME!! :tongue: ..Der findes jo tonsvis af Tv-shop gear som i kan spilde jeres penge på istedet!!! :4thumbup:

..Og Vil da give the Boyz ret, Du har sQ nogle goe kræfter i dine wheels efterhånden!!! Lækkert!! :wink:

...Og giv Dén nu GAZZZZ imorgen på Cardio-Trippet!!! :4thumbup:

devil.gif - L@rs

Link to comment
Share on other sites

Hejsa Nille!!!!

Har desværre ikke fået svar endnu :mad: , uuuhhhhaaaa vi er mange som snart ikke kan holde ud at komme hjem fra arbejde til en tom postkasse, nu har vi ventet siden september på det svar, men spændende er det.... For lige at svare på din besked, så bor jeg i København, er oprindelig fra Jylland, så Århus kender jeg skam godt, men jeg er sikker på, at når du kommer så langt, dvs. når du skal starte på skolen, så skal du nok falde godt til herover, her er lidt mere galskab, and I like it :banana:

Nå, men jeg skal måske nok sige til hvis jeg er kommet ind, aaaahhhh jeg magter ikke at skulle tænke på at skulle op igen efter de gode resultater man havde lagt for dagen, men vi er desværre rigtig mange om budet, og vi VIL det jo, så må man op på hesten igen, men lad os nu se....Glæder mig til at høre når du har været til samtale ved politiet!!!

Hvis du kender nogen indenfor politiet, er det en god ide at spørge om du må prøve at komme med på en patruljetur, det er meget spændende, og man får en ide om, hvad man kommer til at arbejde med i den første stykke tid af sin karriere som Politiwoman!!!! :4thumbup:

Go træning!!!! :superman:

Nu håber jeg den ender det rigtige sted, ellers må I lige fortælle mig hvordan man gør det her, skal lige ind i systemet!! :blush:

Link to comment
Share on other sites

Hey hey

Der nu ikke langt til badedragten! Det ser rigtig godt ud :4thumbup:

cj8000

:dry: Biniki flip..!! måske i år 2007 så kikker vi igen på sagen... Ellers skal jeg springe mine trænins-off dage over for at nå det til sommer.. *griner* :showoff::laugh:

Så er det nu jeg skal sige.. glæder mig til at se dig stå i små shorts til DM ?? :wink: :4flex:

PS.... Der er MANGE Jeg glæder mig til at se stå i små badebukser til DM.. Bondi, Nandro, Anderes, cj8000, Lars B.. :innocent: MASS, Granhof... Hvem mangler??? :w00t:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

cj8000

:dry: Biniki flip..!! måske i år 2007 så kikker vi igen på sagen... Ellers skal jeg springe mine trænins-off dage over for at nå det til sommer.. *griner* :showoff::laugh:

Så er det nu jeg skal sige.. glæder mig til at se dig stå i små shorts til DM ?? :wink: :4flex:

PS.... Der er MANGE Jeg glæder mig til at se stå i små badebukser til DM.. Bondi, Nandro, Anderes, cj8000, Lars B.. :innocent: MASS, Granhof... Hvem mangler??? :w00t:

Glæder jeg mig skam os til :4thumbup:

Dog lige hakkes 8-10 kilo fedt af :blush:

Edited by cj8000
Link to comment
Share on other sites

Åh jeg glæder mig til imorgen du... :4thumbup: :pumpin: hurrahurra...

:4thumbup: :4thumbup: Dét er fandme iorden dét dér!!!! Våddragt Expo 2006 !!! ... stik mig en adresse - Så kommer jeg flyvende med kameraet :wink::wink:

.. Ejj, fniz - Ønsker jer en super dejlig træning.. Nu ik aaaaal for meget tøse fnidder-fnadder :blahblah:

:wink:

Kram til 2 seje rejer!!

devil.gif - L@rs

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share