NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

nr. 171 Workout Torsdag d. 09.10

Mette, RuneN, Martin fra Århus og Mollerup.. 1000 tak for jeres opmundrende ord :blush: Tror bare jeg lige havde en alt for tidlig vinter-krise, jeg skulle bare lige ha styr på nogle ting, få sovet lidt ud + så hjælper det altid at pive lidt :innocent:

Morgen Løb - 8.00

8 min opvarmning - PW/små løb

15 min løb - skiftevis høj - lav hastighed..

Ialt = ca. 4 km

1,5 times- Motions Boksning i Fitnessdk - Aften kl. 19.00

Blandet koordinations- og kondinationstræning..

En masse skyggebokning, syretræning på sandsæk og stationstræning (mave, push ups, sjipning, spurt osv.)

Ved ikke om træningen bare ikke var særlig hård i går, men følte jeg havde rigtig god overskud og havde energi til mere.. Hmm.. Vælger at sige at det er fordi min kondition er ved at være god, og ikke fordi timen var slap.. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Selvfølgelig er det fordi kondien er ved at være bedre!! :cooldance:

Tak for din besked på min lille log... :bigsmile: Ang. Før og efter billeder, så vil jeg lige ha skrællet et par kilo af først. Vejer godt nok ca. det samme som dig, men har bare ikke så mange cm at fordele det på, så skåner lige resten af mol-byen, for uskønne billeder... :blush: Er lige en kende for blød endnu... Selvom jeg dog kan se fremskridt og har også fået mange søde kommentare af venner og bekendte.

Desvære taber jeg, mig altid først i ansigtet, så ser snart helt udsultet ud, hvis man ikke lige kigger på min røv... :blink:

Håber du er kommet oven på igen... :smile:

Mette

Link to comment
Share on other sites

nr. 172 Workout Fredag d. 10.10

Mette - Hmm.. Det ville bestemt også pynte hvis jeg tog mig lidt mere sammen og smed lidt flere kg. Der ryger lidt i ny og næ (ca. 5 kg siden d. 01 jan) ikke det vilde, men de ryger sikkert og slipper ihvertifal for YO YO effekten.. :tongue:

Ps. bare sig du squater meget, og derfor har såden en god fyldig røv.. :innocent: Det skal nok komme, med alt den træning og med din gode træninsmakker så bare hæng i.. :bigsmile:

BB Bench Press

10 reps * (31 kg)

5 reps * (51 kg)

5 reps * (51 kg)

10 reps * (31 kg)

Vandrette Kropshævninger

2 set * 8 reps * (bw) - easy :showoff:

2 set * 6 reps * (bw)

Siddende Bryst press maskine

10 reps * (40 kg)

10 reps * (45 kg)

6 reps * (50 kg)

6 reps * (50 kg)

Upper Back Row maksine

10 reps * (45 kg)

8 reps * (50 kg)

6 reps * (55 kg)

10 reps * (45 kg)

DB Biceps Curl

2 set * 10 reps * (10 kg)

2 set * 8 reps * (12 kg)

Link to comment
Share on other sites

nr. 173 Workout Søndag d. 12.10

løb på atletik løbebane

10 omgange @ 400 m = 4 km

BB Bench Press

10 reps * (31 kg)

8 reps * (51 kg) -- Ny PR i antal Reps

8 reps * (51 kg)

10 reps * (31 kg)

Min veninde som havde været oppe til politiprøven sidste uge, fortalte at de havde spurt om hun ville prøve med mændenes vægt (50 kg) inden de skiftede om til kvindernes 30 kg... Well, jeg vil da gerne gøre et forsøg hvis de spørger mig.. Og elsker en udfordring så længe det ikke har med løb at gøre... :innocent:

Vandrette Kropshævninger

12 reps * (bw) - Ny PR i antal reps

3 set * 8 reps * (bw)

Fik mulighed for at øve på en gymnastikbum, som til selve prøven.. Det var 100 gang nemmere end den jernstang jeg normalt træner med.. :4thumbup:

Push Ups

2 set * 10 reps * (bw)

2 set * 8 reps * (bw)

Sluttede af med et par set mavebøjninger 90 grader og udstrækning.. Ikke den vilde træningspas, fik dog sat et par nye PR´s :tongue:

Link to comment
Share on other sites

nr. 173 Workout Søndag d. 12.10

løb på atletik løbebane

10 omgange @ 400 m = 4 km

BB Bench Press

10 reps * (31 kg)

8 reps * (51 kg) -- Ny PR i antal Reps

8 reps * (51 kg)

10 reps * (31 kg)

Min veninde som havde været oppe til politiprøven sidste uge, fortalte at de havde spurt om hun ville prøve med mændenes vægt (50 kg) inden de skiftede om til kvindernes 30 kg... Well, jeg vil da gerne gøre et forsøg hvis de spørger mig.. Og elsker en udfordring så længe det ikke har med løb at gøre... :innocent:

Vandrette Kropshævninger

12 reps * (bw) - Ny PR i antal reps

3 set * 8 reps * (bw)

Fik mulighed for at øve på en gymnastikbum, som til selve prøven.. Det var 100 gang nemmere end den jernstang jeg normalt træner med.. :4thumbup:

Push Ups

2 set * 10 reps * (bw)

2 set * 8 reps * (bw)

Sluttede af med et par set mavebøjninger 90 grader og udstrækning.. Ikke den vilde træningspas, fik dog sat et par nye PR´s :tongue:

Hej Nille!

Ville bare lige smide en kommentar om at jeg synes det er vildt godt gået med 12 reps i vandrette kropshævninger, og 51 kilo i bænk??!! :crazy: Du er sku sej!

Vil enormt gerne blive lidt bedre til mit bænkpres, men øvelse gør jo mester. :blush:

Hilsen fra Maria :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Nille, kigger jævnligt med i din log. Dovenskaben har dog overrumplet mig. Ved du hvornår du skal til optagelse igen, eller har du ikke sendt din ansøgning endnu?? Lader til du har godt styr på det fysiske efterhånden.. Sådan...

Mvh

Junker

Hej Junker

Dovenskaben overrumpler vist os alle med de vejrudsigter og efterhånden få soltimer.. Men syntes kun det er hyggeligt du lige gider sige hej. dirol.gif

Hmm.. Ansøgningen er sendt osv. og kender også datoen blush.gif.. Styrken er blevet rigtig god, det skriftlige er også okay (selvom man jo aldrig ved hvad der sker).

Men frygter løbe-testen.! og med sansynliged for vindstyrke på storm "efterår" gør ikke det bedre.. Tror efterhånden det er noget psykisk, bliver pisse nervøs så snart jeg skal løbe testen på tid ryger min puls op på 110 inden vi starter.. Såå vent lige med at sige.. Sådan.. :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Hej Nille!

Ville bare lige smide en kommentar om at jeg synes det er vildt godt gået med 12 reps i vandrette kropshævninger, og 51 kilo i bænk??!! :crazy: Du er sku sej!

Vil enormt gerne blive lidt bedre til mit bænkpres, men øvelse gør jo mester. :blush:

Hilsen fra Maria :bigsmile:

Hej Maria..

Tjaa.. som jeg lige fortalte Junker, er mit løb desværre ikke i samme klasse.. Jeg har 100 gange nemmere ved at opbygge styrke så ville faktisk gerne bytte lidt rundt på det..

Ps. jeg tager dit bænk og kropshævninger hvis du tager mit løb.. (et fair byt) :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Hej Maria..

Tjaa.. som jeg lige fortalte Junker, er mit løb desværre ikke i samme klasse.. Jeg har 100 gange nemmere ved at opbygge styrke så ville faktisk gerne bytte lidt rundt på det..

Ps. jeg tager dit bænk og kropshævninger hvis du tager mit løb.. (et fair byt) :innocent:

Synes sku det er lidt sjovt at man kan have det så forskelligt.

Min styrke er helt klart også blevet forbedret, dog er bænkpres bare mit svageste løft.

Ville sku hellere stille op i noget hvor man skulle bruge ryggen noget mere. Hehe :blush:

Hmm for mig lyder det da som et helt fair byt, dog nok noget vi aldrig får lov til. Hehe :laugh:

Link to comment
Share on other sites

nr. 174 Workout Tirsdag d. 14.10

Løbedag med min veninde.. vi cyklede ind til Fitnessdk for at smide vores sportstasker, cyklede videre ud til tangkrogen for at løbe "ruten". Havde virkelig ikke lyst, så med en snot næse og modvind halvdelen af turen + en negativ indstilling tog vi derud ao.gif..

Løb ved Tangkrogen

2,4 km - tid - 13.40

Cyklede tilbage til Fitnessdk, og besluttede for at løbe lidt videre på løbebånd..

Løb på løbebånd

2,4 km - tid 13.25 - 5 min pause.. 3,2 km - let løb 9 km/t

I alt 8 km´s løb

Det gik en del bedre, og var slet ikke presset på samme måde som ude på Tangkrogen.. Selvfølgelig er der ikke vindmodstand osv. men tror efterhånden jeg har opbygget en "fobi" for løbeturen ude på Tangkrogen...

Ved godt jeg er totalt ynkelig at høre på med det her løb.. Sorry.. russian_roulette.gif

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

nr. 175 Workout Onsdag d. 15.10

Nå lidt mindre ynk idag... :cool:

BB Bench Press

9 reps * (51 kg) - mit mål er 10 gode reps, og så hæver jeg kiloene

8 reps * (51 kg)

10 reps * (41 kg)

10 reps * (41 kg)

Vandrette Kropshævninger

2 set * 8 reps * (bw)

2 set * 6 reps * (bw)

Cabel Fly

10 reps * (20 kg)

10 reps * (25 kg)

10 reps * (25 kg)

8 reps * (25 kg)

Pull Down "bred lat"

10 reps * (50 kg)

8 reps * (55 kg)

6 reps * (60 kg)

6 reps * (60 kg)

DB Biceps Curl

2 set * 10 reps * (10 kg)

2 set * 8 reps * (12 kg)

Hyper Extension

2 set * 12 reps * (bw)

2 set * 10 reps * (bw)

Link to comment
Share on other sites

nr. 176 Workout Torsdag d. 16.10

Løb på løbebånd

10 min opvarmning - 8 km/t

20 min løb - 10 km/t

Push Ups

2 set * 12 reps * (bw)

2 set * 10 reps * (bw)

Bum, bum... kan faktisk ikke huske hvad vi ellers kørte, men vi var inde og træne en time sååå ?? Måske jeg burde huske at opdatere min log lidt oftere, når det kniber med hukommelsen.. :tongue:

nr. 177 Workout Mandag d. 20.10

Har været hjemme på hyggeweekend i det Sønderjyske.. Har leget verdens bedste moster, og inviteret mine nieser og nevø i biffen for at se far til 4.. og så ellers bare hygget mig med en god bog og varm kakao, man skal jo huske at pleje sig selv.. :innocent::bigsmile:

Løb

10 min opvarmning - 7 km/t

20 min løb - 10 km/t

BB Bench Press

10 reps * (31 kg)

10 reps * (36 kg)

10 reps * (41 kg)

10 reps * (41 kg)

Vandrette Kropshævninger

2 set * 8 reps * (bw)

2 set * 6 reps * (bw)

Siddende bryst press teknogym

10 reps * (45 kg)

10 reps * (45 kg)

8 reps * (50 kg)

6 reps * (50 kg)

Lat raise Dumbel

10 reps * (7 kg)

8 reps * (8 kg)

8 reps * (8 kg)

6 reps * (8 kg)

DB Biceps Curl

2 set * 10 reps * (10 kg)

2 set * 8 reps * (12 kg)

Hyper Extension

2 set * 12 reps * (bw)

2 set * 10 reps * (bw)

Link to comment
Share on other sites

Hej Nille, var bare lige inde i din log for at se, om du snart havde været til prøve. Du fik det jo til at lyde som om, det var lige om lidt..

Din form ser da ud til at være ganske fornuftig. Kigger forbi ind i mellem og forventer du snart har klaret de prøver. :4whip:

Junker

Link to comment
Share on other sites

Hej Nille.

Tak for den dejlige kommenter i loggen.... :bigsmile: Altid rart med lidt ros og opmuntring.

Det træningspas du spørger til, tog ca 1½ -2 timer. Det er ca, hvad jeg bruger når jeg er deroppe. Er som regel også total ristet, når jeg er færdig. Men så er det jo dejligt at man lige har en 12 timers vagt foran sig. :devil:

Men sys jeg er kommet ind i en god rytme med at stå tidligt op (Kl. 8.30!! hehe!!) og kører ned og træne og tage direkte på job. Det hele ligger lige ved siden af hinanden, så bruger maks 10 min på transport... :bigsmile: Så er der jo ikke rigtig nogen undskyldninger for ikke at gøre det. Andet end at dynen har taget urimlig meget vægt på i løbet af natten!!!! :blink:

Hvornår hører vi mere til police optagelsen? Venter jo med spænding... :devil:

Kram mette

Link to comment
Share on other sites

nr. 178 Workout Tirsdag d. 21.10

Løb på løbebånd

10 min opvarmning - 8 km/t

20 min løb - 10,5 km/t

I alt ca. 4,5 km - Syntes mine ben var ualmindelige tunge.. Jeg skulle nok ha holdt en dags hvilepause, men man er vel lidt desperat :blush:

Hurtigheds-test

tid - 16,2 sek (sikkert 4 tal)

karakter fra 1-5 hvor 1 er det laveste og 5 det højeste.. Kun 0,3 sek fra et 5 tal.. (der kan jeg åbenbart godt lette røven) biggrin.gif

Vandrette Kropshævninger

2 set * 8 reps * (bw)

2 set * 6 reps * (bw)

nr. 179 Workout Onsdag d. 22.10

BB Bench Press

10 reps * (31 kg)

5 reps * (51 kg)

5 reps * (54 kg) - Ny PR aggressive.gif

10 reps * (31 kg)

Upper Back Row teknogym

10 reps * (45 kg)

8 reps * (50 kg)

6 reps * (55 kg)

8 reps * (50 kg)

Standing Cabel Fly

10 reps * (20 kg)

10 reps * (25 kg)

8 reps * (25 kg)

10 reps * (20 kg)

Pull Down "bred lat"

10 reps * (45 kg)

8 reps * (50 kg)

8 reps * (55 kg)

6 reps * (60 kg)

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Hej Nille, var bare lige inde i din log for at se, om du snart havde været til prøve. Du fik det jo til at lyde som om, det var lige om lidt..

Din form ser da ud til at være ganske fornuftig. Kigger forbi ind i mellem og forventer du snart har klaret de prøver. :4whip:

Junker du må lade dig overraske, jeg vil helst holde datoen for mig selv..

Men der er ikke mange dage til.. :blush: Så du må gå med krydsede finger indtil jeg siger stop... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Junker du må lade dig overraske, jeg vil helst holde datoen for mig selv..

Men der er ikke mange dage til.. :blush: Så du må gå med krydsede finger indtil jeg siger stop... :tongue:

Skal jeg nok. Var lige ude på Politiskolen i dag. Der var folk flittige med fysiske prøver, så flittige, at jeg ikke kunne klatre i tove som planlagt. :unhappy:

Jeg skyder på det er næste uge. Holder selvfølgelig et vågent øje med loggen.

Junker

Link to comment
Share on other sites

for satan nogen kg du smider rundt med..... :4thumbup: :superman:

Skide flot...

Hi hi... Det har dælme også taget mange timers styrketræning at komme så langt.. :devil:

Men så sent som i dag til træning følte jeg mig lidt malplaceret i fitnessdk.. Måske er det bare mig, og min kvindelighed som tager et knæk, når jeg siger til en fyr der lige har bænket 50 kg.. "bare lad vængtene blive" :hmmm: :4george:

Link to comment
Share on other sites

Hi hi... Det har dælme også taget mange timers styrketræning at komme så langt.. :devil:

Men så sent som i dag til træning følte jeg mig lidt malplaceret i fitnessdk.. Måske er det bare mig, og min kvindelighed som tager et knæk, når jeg siger til en fyr der lige har bænket 50 kg.. "bare lad vængtene blive" :hmmm: :4george:

HAHAHA... Det sys jeg er helt fantastisk.... Glæder mig til jeg kan gøre det. Ikke fordi jeg mener vi alle skal rende rundt og være sådan nogen havnearbejdere, der kan krølle enhver. Ens femi-side, må man sgu ikke glemme. Det er jo den der gør at vi kvinder er så skide fantastiske.... :wub: :4boxing: :cheer::slut:

Link to comment
Share on other sites

Skal jeg nok. Var lige ude på Politiskolen i dag. Der var folk flittige med fysiske prøver, så flittige, at jeg ikke kunne klatre i tove som planlagt. :unhappy:

Jeg skyder på det er næste uge. Holder selvfølgelig et vågent øje med loggen.

*lol* var det et trick spørgsmål..!!

Klatre i tove på politiskolen, er du på skolen pt.? Du fandt vel noget andet at lave i stedet.. :wink::poking:

Link to comment
Share on other sites

HAHAHA... Det sys jeg er helt fantastisk.... Glæder mig til jeg kan gøre det. Ikke fordi jeg mener vi alle skal rende rundt og være sådan nogen havnearbejdere, der kan krølle enhver. Ens femi-side, må man sgu ikke glemme. Det er jo den der gør at vi kvinder er så skide fantastiske.... :wub: :4boxing: :cheer::slut:

Ligner heldigvis også kun en havne arbejder når jeg styrketræner... (hope so) :innocent:

post-9443-1224698961_thumb.jpg

Er blevet lyshåret igen.. kan ik bestemme mig :tongue:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Ligner heldigvis også kun en havne arbejder når jeg styrketræner... (hope so) :innocent:

post-9443-1224698961_thumb.jpg

Er blevet lyshåret igen.. kan ik bestemme mig :tongue:

Bare rolig.. I mine øjne, ligner du langt fra en havnearbejder.... :4thumbup:

Tror tilgengæld at jeg gør det engang imellem. Har fået en frygtelig vane, med at rende rundt og være bums... Undtagen selvfølgelig når man skal ud og være lækker :laugh:

Du snakkede om før og efter billeder tidligere. Poster ikke nogen i mini tøj, men kan da prøve at se om jeg kan finde nogen hvor jeg er påklædt. Kan godt være svært at find... eller noget.. :4offtopic:

post-18771-1224700645_thumb.jpg

Det er mig for et år siden....

Link to comment
Share on other sites

Junker du må lade dig overraske, jeg vil helst holde datoen for mig selv..

Men der er ikke mange dage til.. :blush: Så du må gå med krydsede finger indtil jeg siger stop... :tongue:

For dårligt at du ikke vil sige datoen, men forstår dig godt held og lykke :bigsmile: og jo du ligner en havnearbejde :tongue:

som de burde se ud

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share