NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hej Mette

Cool, og tak for dine opmundrende hilsen.. :bigsmile: Hi hi.. lyder godt at jeg ikke er den eneste der er lidt små skør :tongue:

Meen Øøhm hvad er der sket med din log? skulle lige lure min tvillings log, og den ser lidt død ud.. :wink:

Hey Nille...

Min log? Død? hehe... Ja har ikke været så gode til få skrevet i den, eller i det hele taget følge de tanker og planer jeg får skrevet ned. :4slap:

Læste den lige igennem idag... hm.. Der mgl vist lidt opfølgning på nogen punkter... Men efter at jeg, stortset intensivt har læst på mol ,den sidste uges tid, (bla. din log) (tager alligevel et stk tid at komme igennem 129 sider :biggrin: ) har jeg fået inspirationen og gejsten til at komme ordenligt igang. Dine billeder af alle de seje chicks har også været en kæmpe inspiration.

Så fra næste uge, startes diæt op, sys træningen er ok på plads. Den er kommet godt op og kører efter min skade i lænden...

Du er mere end velkommen til at komme med et velplaceret spark i røven på mig, hvis det bliver for useriøst. :4whip: Har jo ikke som sådan noget "håndgribligt" mål at arbejde frem mod, som du har med policen. Selvfølgelig er ens personlige mål også noget at arbejde hen imod, men det er bare nemmere at udsætte datoen og slappe lidt for meget af..

Er spændt på at se om jeg har selvdisiplinen til at gennemfører det mål jeg sætter mig. Der kommer en udførlig beskrivelse i min log i løbet af ugen.

Håber du får en dejlig weekend... :sun:

- Mette

Link to comment
Share on other sites

træne og ikke snakke

Sådan har jeg tit lyst til at sige til mange af tøzerne i FW.

Lad gå med, at de snakker, men hvis de så kunne fjerne deres skinny asses fra maskinernes sæder imens!

Men det er nok, hvad man må forvente, hvis man ikke vælger et hardcore styrke-center.

Keep up the good work!

Link to comment
Share on other sites

nr. 164 Workout - Lørdag d. 27.09.

Oksen og Mollerup :blahblah: - Det var da grov som i kan blive enige, men vi kan jo sammenligne antal workout og se hvem der snakker mest.. :cooldance::tongue:

Træning i FitnessDK

En hurtig omgang træning med min veninde, som skal op til prøve om en uge, så tog træningen for at støtte hende.. Da det egentlig ikke var meningen at jeg skulle styrketræne, med en øm krop efter gårsdagens træning, så det blev en let omgang.

Interval løb på løbebånd

10 set * 1 min - 13 km/t

30 sek pause imellem..

Vandrette Kropshævninger

2 set * 8 reps * (Bw)

2 set * 6 reps * (Bw)

Barbel Bench Press

10 reps * (30 kg)

10 reps * (40 kg)

10 reps * (40 kg)

10 reps * (30 kg) - havde ingen kræfter, da jeg havde kørt tungt bench press dagen før...

Siddende Bryst Press maskine

2 set * 10 reps * (40 kg)

2 set * 8 reps * (40 kg)

Siddende Row (Upper back) maskine

2 set * 10 reps * (40 kg)

2 set * 8 reps * (45 kg)

Link to comment
Share on other sites

Har fået inspirationen og gejsten til at komme ordenligt igang. Dine billeder af alle de seje chicks har også været en kæmpe inspiration. Så fra næste uge, startes diæt op, sys træningen er ok på plads. Den er kommet godt op og kører efter min skade i lænden...

Hej Mette

Glad for at høre at du får din log op at køre igen og at mine seje chicks billeder gir motivation til andre end mig.. :bigsmile: Så glæder mig til at se en god diæt start og et par seje trænings pas i din log.. :devil:

Har ikke som sådan noget "håndgribligt" mål at arbejde frem mod. Selvfølgelig er ens personlige mål også noget at arbejde hen imod, men det er bare nemmere at udsætte datoen og slappe lidt for meget af..

Er spændt på at se om jeg har selvdisiplinen til at gennemfører det mål jeg sætter mig. Der kommer en udførlig beskrivelse i min log i løbet af ugen.

Hmm.. Kender godt det med "at udsætte ens mål lidt" Det handler om vilje, men det er så nemt at sige.. Eller sæt dig et lidt sindsygt mål, en konkurrence af en eller anden form.. :cool:

Jeg bruger min log, til at holde mig selv i ørene.. Der står jo ligesom på sort/hvid, hvilken dato jeg sidst har trænet og hvor meget.. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

nr. 165 Workout - Mandag d. 29.09.

Mollerup.. Nu er det jo ikke kun antal workout jeg poster, men også hvad jeg laver.. :wink:

Kong Kent.. Fordi jeg kan :tongue: Ej det er heller ikke noget jeg gør normalt, men min makker skulle køre benchpress så tog en let omgang bare for at være med.. :shades:

Aften træning i FitnessDK

1 Times Spinning.. :bike: :omg:

WHAT, jeg må være syg!!.. hader normalt spinning osv. men hader jo også løb, men det vil jeg gerne blive en DEL bedre til, og har flere gange fået at vide at spinning skulle hjælpe på konditionen SÅÅÅÅ.... det skal ha en chance (Jeg er ved at være desperat) :blush:

Har allerede meldt mig til endnu en spinning time på lørdag, så nu er det sagt og ingen vej tilbage.. !!

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

nr. 165 Workout - Mandag d. 29.09.

Mollerup.. Nu er det jo ikke kun antal workout jeg poster, men også hvad jeg laver.. :wink:

:bigsmile:

Aften træning i FitnessDK

1 Times Spinning.. :bike: :omg:

WHAT, jeg må være syg!!.. hader normalt spinning osv. men hader jo også løb, men det vil jeg gerne blive en DEL bedre til, og har flere gange fået at vide at spinning skulle hjælpe på konditionen SÅÅÅÅ.... det skal ha en chance (Jeg er ved at være desperat) :blush:

Har allerede meldt mig til endnu en spinning time på lørdag, så nu er det sagt og ingen vej tilbage.. !!

Hvad syntes du om spinning, jeg tror at det er noget jeg kommer til at bruge meget tid på, hvor højt var din puls oppe og kom du til at svede, hvis du ikke svedte lavet du for lidt :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

nr. 166 Workout - Onsdag d. 01.09.

Mollerup Har ikke sådan et fancy pulsur, så ved det desværre ikke.. Men syntes det var okay, svedte som en stukken gris :tongue:

løb på løbebånd

10 set * 1 min - 13 km/t

30 sek pause imellem..

Hurtigheds test/øvelser

10 set start øvelser + halv bane

10 set kejler øvelser + halv bane

2 hele runder.. - det fik da pulsen op :gal:

Vandrette Kropshævninger

2 set * 8 reps * (Bw)

1 set * 6 reps * (Bw)

Barbel Bench Press

10 reps * (31 kg)

8 reps * (41 kg)

8 reps * (46 kg)

10 reps * (31 kg)

Dumbel Skrå bryst press

1 set * 10 reps * (16 kg)

3 set * 6 reps * (18 kg)

Cabel Fly

10 reps * (20 kg)

10 reps * (25 kg)

8 reps * (25 kg)

8 reps * (25 kg)

Barbel - Biceps Curl

2 set * 10 reps * (20 kg)

2 set * 6 reps * (25 kg)

Pull down (bred lat)

10 reps * (45 kg)

10 reps * (50 kg)

8 reps * (55 kg)

6 reps * (60 kg)

Sluttede af med 90 grader mavebøjninger, og lidt kropshævninger + udstrækning.. Syntes det var en god omgang træning jeg fik fyret af, og dejlig overskud.. Flere af de dage tak :superman:

Link to comment
Share on other sites

nr. 166 Workout - Onsdag d. 01.09.

Mollerup Har ikke sådan et fancy pulsur, så ved det desværre ikke.. Men syntes det var okay, svedte som en stukken gris :tongue:

Du må snart få købt dig noget grej :smile: men min instilling er hvis man sveder som et svin så må man lave meget :4thumbup: , det er træls at se på de små piger der næsten ikke sveder, jeg tror ikke på de laver noget :laugh:

Cool du kunne lide det, jeg er selv oppe på 5 timer på 3 dage :superman:

Hvordan har dine ben det, jeg kan godt nok mærke det, men det er nok fordi jeg ikke plejer at stå op når jeg cykler.

Link to comment
Share on other sites

nr. 167 Workout Fredag d. 03.10

Teamed op med min veninde til en cardio dag og nogle hurtige øvelser..

Blandet landhandel

2 set * 10 stk- Push Ups

2 set * 15 stk- 90 grader mavebøjninger

1 set * 8 stk- vandrette kropshævninger

1 set dukkeløft @ 80 kg

løb ved tangkrogen

10 min opvarmning - let løb

13,15 min løb

Ialt = ca. 4 km

Hurtigheds test/øvelser

3 set start øvelser + halv bane

3 set kejler øvelser + halv bane

1 hel runde.. - tid 16 sek

Nr. 168 Workout Lørdag d. 04.10

Fitnessdk havde fødselsdag i dag, så der fyldt med mennesker, instruktører og lækker smagsprøver på protienbare- drikke og frugter.. :4mewantfood: Det kan man jo kun få god energi af.. :4thumbup: + det er et par dage siden jeg har fået styrketrænet så min krop følte sig for en gangs skyld rigtig frisk..

Må indrømme at jeg havde meldt mig til spinning kl. 12 i dag. Men min lyst var desværre ikke rigtig til det efter min spinningsveninde meldte afbud :blush:

Barbel Bench Press

10 reps * (31 kg)

6 reps * (51 kg)

5 reps * (51 kg)

5 reps * (51 kg) - nice :cool:

Cabel Fly

10 reps * (20 kg)

10 reps * (25 kg)

8 reps * (25 kg)

8 reps * (25 kg)

Barbel - Biceps Curl

2 set * 10 reps * (20 kg)

2 set * 6 reps * (25 kg)

Hig Row (Maskine tecnogym)

10 reps * (45 kg)

10 reps * (50 kg)

8 reps * (50 kg)

6 reps * (50 kg)

liggende Cabel Crozz bagside skulder

1 set * 10 reps * (10 kg)

3 set * 6 reps * (15 kg)

Hyper Extension

2 set * 12 reps * (Bw)

2 set * 10 reps * (Bw)

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Hejsa - du havde nær skræmt livet af mig i centeret i dag.. var lige i min egen verden med Rage Against The Machine for fuld volume i ørerne på cyklen :laugh: Man er jo efterhånden nødt til selv at have mp3-afspiller med i Busgaden.. ved ikke hvorfor de insisterer på at spille easy listening musik hele tiden - ikke lige det bedste at træne til.

Det lød som om de piger, du coachede lidt og trænede med også er ved at forberede sig til politi-optagelsesprøven - regner I allesammen med at skulle op til november eller skal de først søge ind senere?

Du gik ellers glip af en teenagepige i pink tøj og sko, der sad i benpres-maskinen og kørte med 5 kg i belastning mens hun SMS'ede med veninderne.. det stikker næsten hende jeg så køre squat på en swissball i Smith-maskinen for et par måneder siden :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Du gik ellers glip af en teenagepige i pink tøj og sko, der sad i benpres-maskinen og kørte med 5 kg i belastning mens hun SMS'ede med veninderne..

Det ville jeg altså gerne have set. :laugh:

Jeg havde også overvejet, om jeg skulle kigge ned i FitDK til det der fødselsdags-halløgsovs. Men jeg var optaget til anden side.

Link to comment
Share on other sites

Når jeg bliver diktator kommer der mobiljammere i alle motionscentre :devil:

Ikke kun pga. episoder som Rune nævner, men især fordi alle popdrengene lader deres mobiler ligge og flyde på gulvet alle mulige steder og ofte faretruende tæt på bænk- og squatstivet eller man står og skræver akavet for at fange eller lægge håndvægte på plads når deres krams ligger foran håndvægtsracket. Overvejer snart bare at lade skiverne "vælte af" der hvor de selv vil falde og så må mobil blive til eksmobil om skæbnen vil.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

nr. 169 Workout Søndag d. 05.10

Mødes med to veninder, som skal op til prøven i morgen.. Så træningen var præget af det- let og med fokus på teknik og så ellers hygge og afslapning i svømmehallen bagefter (nice søndag) :4thumbup:

Blandet landhandel

Push Ups

2 set * 10 stk @ (Bw)

BB Bench Press

3 set * 10 stk @ (30 kg)

vandrette kropshævninger

3 set * 8 stk @ (Bw)

90 grader mavebøjninger

2 set * 15 stk

Dukkeløft

1 set @ 80 kg

Hurtigheds test/øvelser

3 set kejler øvelser + halv bane (opvarmning)

3 hel runde.. - tid 16 sek, 16,3 sek, 16,5 sek (puuhh det kunne godt bruges som intervaltræning) :devil:

Løb på løbebånd

20 min - let løb

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Hejsa - du havde nær skræmt livet af mig i centeret i dag.. var lige i min egen verden med Rage Against The Machine for fuld volume i ørerne på cyklen :laugh:

Det lød som om de piger, du coachede lidt og trænede med også er ved at forberede sig til politi-optagelsesprøven - regner I allesammen med at skulle op til november eller skal de først søge ind senere?

Hej Rune

Hehe.. sorry hvis jeg var ved at skræmme livet af dig.. :laugh: Og jeps de to tøser skal op til prøven i morgen.. De er ikke de stærkeste men gode løber så vi suplere og hjælper hinanden godt..

Jeg havde også overvejet, om jeg skulle kigge ned i FitDK til det der fødselsdags-halløgsovs. Men jeg var optaget til anden side.

Martin fra Århus N

Det skulle du da ha gjort... Du var garanteret ikke optaget HELE dagen (8-19) :wink::tongue:

Når jeg bliver diktator kommer der mobiljammere i alle motionscentre :devil:

Man står og skræver akavet for at fange eller lægge håndvægte på plads når deres krams ligger foran håndvægtsracket. Overvejer snart bare at lade skiverne "vælte af" der hvor de selv vil falde og så må mobil blive til eksmobil om skæbnen vil.

Gregers TF

Vil gerne gi dig ret, det er død irreterende at skal til at lege balletdanser rundt om mobiltelefoner osv. mens man bruger de sidste kræfter på at lægge håndvægtene på plads.. Fitnessdk i Busgaden er nu ellers ret god til at være efter folk, og går meget op i at mobiler er STRÆNKT FORBUDT..!! (men der er selvfølgelig altid nogen der skal ikke fatter det) :dry:

Link to comment
Share on other sites

nr. 170 Workout Tirsdag d. 07.10

Hmm.. Energien er lidt low de her dage, spis som en gravid + humøret har været lidt trykkende.. Tror ikke vi skal komme ind på hvorfor :devil::dry:

Dog er det heller ikke nemt, jeg går med så mange tanker for tiden hvad nu hvis osv.. + Ting har drillet :unhappy: Så glæder mig til at finde lidt overskud igen, så søde ord og hep, modtages gerne :blush:

Løbebånd

8 min opvarmning - PW

15 min løb - skiftevis høj - lav hastighed..

Ialt = ca. 4 km

Dumbel Skrå Bryst Press

10 reps * (16 kg)

10 reps * (18 kg)

8 reps * (18 kg)

8 reps * (18 kg)

Cabel Fly

10 reps * (20 kg)

10 reps * (25 kg)

10 reps * (25 kg)

8 reps * (25 kg)

Pull down

10 reps * (45 kg)

10 reps * (50 kg)

8 reps * (55 kg)

6 reps * (60 kg)

Push Ups

2 set * 12 reps * (Bw)

2 set * 8 reps * (Bw)

Hyper Extension

2 set * 12 reps * (Bw)

2 set * 10 reps * (Bw)

Link to comment
Share on other sites

Hey Nille....

Kender godt når ALTING bare er lort!!! Og man føler lidt at alle går imod én. Men du ved også at det blir bedre. En dag vågner du op og opdager at solen stadig skinner og himlen er smuk, selvom det er pisse koldt... :bigsmile:

Er godt at se at du trods alt, får trænet. Det er jo, som vi alle ved, den BEDSTE måde at komme oven på igen. Og give os lidt tillid til at vi faktisk er seje og enormt lækre... :superman:

Håber det kunne hjælpe lidt på humøret.

og håber solen også snart skinner på dig. :smile:

Mette

Link to comment
Share on other sites

Hep, Nille! :bigsmile:

Ked af at høre at humøret er lidt nede - håber du snart kommer ovenpå igen. Kender det alt for godt med lidt triste perioder, især her efterår og vinter hvor det er mørkt og koldt hele tiden, men som Mette siger, så skal det nok blive bedre snart - og om ikke andet når du består prøven til næste måned :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share