NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

God flex - sådan skal den bare være :laugh::laugh::laugh:

Og ved godt jeg ikke må sige det for Granhof - men et whawwwww........grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr godt pic du har smidt ind :blush: - det ser sku da rigtigt godt ud - Matcher Hr. granhof pænt :4thumbup:

Syntes klart at man kan se fremskidt i forhold til tidligere billeder....... Slankere og mere trænet look - keep up the good work

Edited by Mr. Bond
Link to comment
Share on other sites

Hey Bad Bond..

Takker, sku sødt af dig.. :blush:

Ja syntes også det går den rigtige vej med kroppen.. Glæder mig til sommer, og ser hvor langt jeg er kommet der..!! :bigsmile: Skal nok blive en sommer Hotti He he..

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Hey Nille

Mener at du engang nævnte at du træner i fitnessdk. Kan det passe at du trænede i friskohuset tirsdag eftermiddag...? Så nemlig en pige der trænede dødløft i kælderen ved 14.30 tiden.

Lagde dog ikke mærke til om det evt. kunne være dig, men nåede lige at tænke, at det ikke er ret ofte piger træner dødløft i fitnessdk :wink: .

Go’ jul herfra :newyear:

Link to comment
Share on other sites

Heeeyy Lars drengen.. :biggrin:

Du drømmer bare gør jeg også selv.. :santa2: hvad skal det ikke ende med måske en efterligning af Pia Marlene Johnsen wannabe :laugh: :laugh:

Er nok bare bange for at det ikke bliver til næste sommer.. He he :blush:

AAaaaaaaaaah - SELVFØLGELIG gør dét det, Smukke!!!!

- Med den GAZ du lægger for dagene, så bliver du da absolute en af standen´s største han-dyrs trækplastre!!!! :wub: Så bare hold drømmene på dét dejlige niveau de ér - Og kør på!!! Du er nææææsten i mål :wink:

... Og er Helt enig.. Pia er simpelthen bare aaaaaalt for Cute!!! :nissecool:

Kram - Lars

PS: Billeder af Dig+Dødløften i Fitnisser.dk??? puurdy please... Så lover jeg at, jeg ik ønsker mig andet i julegave!! :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Hey Cyriz

Nej det er vist ikke så tit i får piger på besøg nede i den kælder..!! Og er rimlig sikker på at det var mig du så lege lidt med dødløft i tirsdags :bigsmile:

Hvem var du af dem?? kan godt huske de forskellige der var dernede..

Typisk der skal være en kvinde i kælderen, den dag man har fået fri pga julefrokost :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

SÅ! Jeg har altid træningsfri om tirsdagen da jeg arbejder i fitdk der. Havde jo så bare fri i tirsdags desværre :sneaky2:

Cj8000

Vi kommer helt sikkert til at rende ind i hinanden fra jan.. Der kan jeg nemlig desvære ikke træne i Equinox mere :cry3: Det har været total luxus at have både Equinox og fitnessdk at vælge imellem og kommer også til at savne min træninsveninde og Betty Boob øv øv Så der bliver jeg fast træningstøs nede i kælderen :showoff:

Betty Boob

Jeg må lige finde ud at om man ikke kan gæste træne der engang imellem.. Det er sku hyggeligt nok at fimse rundt i Equinox :bigsmile:

Nå vil lige tage mig sammen og skrive dagens træning ind..

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

TORDAGS TRÆNING 22/12-05 I Fitnessdk

Julehygge i klassen Med pakkeleg, æbleskriver, brunkager, pebernødder osv.. :4mewantfood: :nissegrin: Så byttede lige min middagsmad ud med en prot-shake, for at spare på kcal :blush:

Bagefter kom en policemann fra Rejseholdet og snakkede i over 2 timer om hans job :blahblah: og alle de skøre ting han havde været udsat for .. Det var total spændene :w00t: Så var top motiveret til at gi den gazz til træning efter skole..

løb

2,4 km - 15 min 58 sek - 250 kcal

DB Bench press inc. (kg pr. håndvægt)

1set * 10reps @ 8 kg

1set * 10reps @ 10 kg

1set * 8reps @ 12 kg

1set * 8reps @ 12 kg

1set * 10reps @ 10 kg

DB one arm row

1set * 10reps @ 12 kg

1set * 10reps @ 14 kg

1set * 8reps @ 16 kg

1set * 8reps @ 18 kg

Pull Down

1set * 10reps @ 30 kg

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 6reps @ 40 kg

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 10reps @ 30 kg

Cabel Crozz over

1set * 10reps @ 15 kg

1set * 12reps @ 10 kg

1set * 12reps @ 10 kg

1set * 10reps @ 10 kg

Row maskine

1set * 10reps @ 30 kg

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 10reps @ 40 kg

1set * 6reps @ 40 kg

DB flyers inc.

1set * 10reps @ 6 kg - lidt pinligt vægte. men var altså helt færdig i mine arme.. :crazy:

1set * 10reps @ 7 kg

1set * 10reps @ 8 kg

1set * 10reps @ 9 kg

Ville have kørt lidt mere cardio.. men da kl. var 17.00 og centert ved at være godt fyldt ud var der bare ingen cardio maskiner ledige.. Så måtte nøjes med min cykeltur hjem :dry:

I morgen skal den stå på TOTAL tidlig træning kl 7.30 faktisk i Equinox, da der står togtur hjem til de gamle på programmet ved middagstid.. Har sikkert ikke en chance for at få en plads i toget :blink:

Link to comment
Share on other sites

Cj8000

Vi kommer helt sikkert til at rende ind i hinanden fra jan.. Der kan jeg nemlig desvære ikke træne i Equinox mere :cry3: Det har været total luxus at have både Equinox og fitnessdk at vælge imellem og kommer også til at savne min træninsveninde og Betty Boob øv øv Så der bliver jeg fast træningstøs nede i kælderen :showoff:

Jamen det glæder jeg mig til!

Rigtig go jul!

Link to comment
Share on other sites

Cj8000

Vi kommer helt sikkert til at rende ind i hinanden fra jan.. Der kan jeg nemlig desvære ikke træne i Equinox mere :cry3: Det har været total luxus at have både Equinox og fitnessdk at vælge imellem og kommer også til at savne min træninsveninde og Betty Boob øv øv Så der bliver jeg fast træningstøs nede i kælderen :showoff:

Betty Boob

Jeg må lige finde ud at om man ikke kan gæste træne der engang imellem.. Det er sku hyggeligt nok at fimse rundt i Equinox :bigsmile:

Nå vil lige tage mig sammen og skrive dagens træning ind..

ØV, ja hvor træls du ikke kan træne i Equinox fra Jan - det kunne ellers være hygeligt at evt. træne sammen engang imellem :smile: Og, ja der er ike noget mere hyggeligt end at fimse rund i Equinox - på det område er jeg ekspert :superman:

Hvis du kan gæstetræne der indimellem, så skal jeg nok få dig lært at tage chins med BW :wink:

Stort knuz og glædelig jul - håer du er kommet sikkert med toget syd på :smile:

Edited by Betty Boop
Link to comment
Share on other sites

Hey Cyriz

Nej det er vist ikke så tit i får piger på besøg nede i den kælder..!! Og er rimlig sikker på at det var mig du så lege lidt med dødløft i tirsdags :bigsmile:

Hvem var du af dem?? kan godt huske de forskellige der var dernede..

Jeg var ik' så længe nede i kælderen, men jeg trænede ovre ved kablerne... havde en grå T-shirt og sorte bukser på!

Træner normalt i busgaden, da der er flere studerende som jeg kender dernede.

Link to comment
Share on other sites

totalt fedt billede da søde ven..sejt mand...dit pattøj ser da godt ud! :4thumbup: ( og da mener jeg ikke fedtvævet drenge...tag jer nu sammen!!! :nonono: ) pure muscle :santa2: i like!

kommer efter dig gør jeg..... :santa2:

Heysa seje Lillen :bigsmile:

He he hvor er du søøøøddd.. :blush: Det kan være vi skal stå og spille med vores muskler til sommer

på stranden :nissetunge: He he.. skal bare liiiigge lidt mere på kur efter julehalløjsa æde gildet.. :4mewantfood:

HeeY Nille pige :Mrs_Claus:

VI VIL ØNSKE DIG EN RIGTIG GLÆDELIG JUL

HEEEEYYYYYYYY..... MERRY CHRISTMAS GIRLS :rudolph::newyear::Mrs_Claus: Hvor er rudolf..?? He he

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

ØV, ja hvor træls du ikke kan træne i Equinox fra Jan - det kunne ellers være hygeligt at evt. træne sammen engang imellem :smile: Og, ja der er ike noget mere hyggeligt end at fimse rund i Equinox - på det område er jeg ekspert :superman:

Hvis du kan gæstetræne der indimellem, så skal jeg nok få dig lært at tage chins med BW :wink:

Stort knuz og glædelig jul - håer du er kommet sikkert med toget syd på :smile:

Heysa Søde Booobbb :rudolph:

Jaaahhh ved heller ikke lige hvad jeg gør.. kan da ikke undvære jer dernede.. selvom jeg også er glad for Fitnessdk :cry: OG se nu der.. Du fik mig til at tage næsten en HEL Chin, med mine mavemuskler.. *LOOL* :laugh::blush: Kunne godt se det sjove i at hænge der, men var dog overrasket over at jeg kunne løfte mig selv der.. :4thumbup:

Kommer sku til at savne dig, du er da helt sikkert en fed inspirations kilde :bigsmile:

STORT KNUS og glædelig jul :nissecool:

Link to comment
Share on other sites

Jeg var ik' så længe nede i kælderen, men jeg trænede ovre ved kablerne... havde en grå T-shirt og sorte bukser på!

Træner normalt i busgaden, da der er flere studerende som jeg kender dernede.

Cyriz

Aaahhh.. Kan desvære ikke huske dig!

Jeg træner ikke så tit i busgaden, syntes den er for lille og man kan sjælden komme til nogen maskiner der..

Men ofte har man et favorit sted og cykler gerne lidt længere for at komme til frisko :bigsmile:

Men hvis du ser mig igen, så hils da endelig.. :wink:

Link to comment
Share on other sites

FREDAGS TRÆNING 23/12-05 I Equinox

FUCK Jeg skulle tidlig op i morges for at nå det hele.. :sleeping: var nede og træne kl 8.00 med alle mine julegaver pakket taske til de næste par dage hos de gamle.. Det var næsten mere hårdt at slæbe det hele med ned for at træne som selve træningen.. :blink:

Crozz trainer opvarming

15 min - 160 kcal

WL Lounge (kg pr. håndvægt)

1set * 8reps @ 10 kg

1set * 8reps @ 12 kg

1set * 8reps @ 10 kg

1set * 8reps @ 9 kg

Sqquuat

1set * 10reps @ 25 kg - dyb :devil:

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 10reps @ 45 kg

1set * 10reps @ 50 kg

1set * 10reps @ 70 kg

Hip extension ydre

1set * 10reps @ 60 pl

1set * 10reps @ 70

1set * 10reps @ 80

1set * 10reps @ 90

1set * 10reps @ 90

Hip extension inder

1set * 10reps @ 60 pl

1set * 10reps @ 70

1set * 10reps @ 80

1set * 10reps @ 80

liggende Leg Curl

1set * 10reps @ 40 pl

1set * 10reps @ 50

1set * 10reps @ 40

1set * 10reps @ 30

Betty Boob var kommet derned.. og skulle lige lege lidt med chins.. Nille her blev DYBT imponeret.. hehe :wub: Så jeg skulle også liiiiggge prøve, så det lege vi lidt med fik da taget EN sådan ca.. :blush: Hehe

Men var total stivbenet efter mit bentræning i tirsdags.. :wacko: så der skulle strækkes godt ud før jeg i det hele taget kunne træne de stænger igen.. især min "lysk" gør nass når der bliver trænet hårdt!! :unhappy: Det går vel over..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share