NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

SØNDAGS 12/02-06

Vægt-status: I alt = -0,9kg- Uændret...

1500 kcal og 125g protien

Træninsfri.. - hyggesøndag

PW- tur (i middags)

70 min - ca 6,5 km

PW- tur (aften)

50 min - ca 5 km

Hey Seje Bondii

Thi hi.. Ja så vidt så godt...!! :cooldance: Vi har jo en SOMMERPARTY Date.. jeg skal nå at blive lækker til :laugh: :laugh:

Hejsa cj8000

Ang. Superwomen... Så har jeg lige fået det bekræftet af Taninjas Superherros test.. At jeg nu officelt er en WONDER WOMEN :superman: *griner*

Hej Super Betty Boobb..

Jaahhh.. Humøret er så småt vendt tilbage.. :crazy_pilot: Tror det var fordi jeg var så nervøs for den samtale og det var dejligt at det gik så godt.. :bigsmile:

Og 1000000000 tak for ALT din støtte.. både med træning og med at få smilet frem igen..

Ps. Jeg kikker tit på mine nye straps jeg har fået af dig.. :wub: Det var super sødt af dig.. :flowers:

post-9443-1139769616.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

LØRDAGS TRÆNING 11/02-06 I Fitnessdk.

Vægt-status: -0,3kg I alt = -0,9kg :thumb:

1600 kcal og 125g protien

Hygge - polititræning

Crozztrainer

15 min - 200 kcal

Mave

Hip raise............. 4 set * 10reps @ bw

Jack-knife Sit-up 4 set * 10reps @ bw

Alm. Chrunces.... 4 set * 10reps @ bw

Vandrette Chins-up

1 set * 8reps @ bw

1 set * 6reps @ bw

1 set * 5reps @ bw

løb

2,4 km - tid 14.45 min - 250 kcal

:superman: Kan se du gir den gas med cardio og vægttab! Jeg ka sq ikke helt tage mig sammen med at komme på på den crossi :blush: Men jeg må snart snøvle mig sammen, foråret begynder sq os snart :tongue:

Link to comment
Share on other sites

MANDAGS TRÆNING 13/02-06 I EquinoX.

Vægt-status: -0,2kg I alt = -1,1kg :thumb:

1600 kcal og 135g protien

Ben, Baller og Lår træning.

Min Makker og jeg, tog i et andet Equinox center på Nørregade, Hvor de har MANGE flere vægte og lidt mere "gammeldags" maskiner (dem som virker) *griner* :devil: Faktisk et ret fedt center..!! lidt mere BB over det..

PW

15 min - 100 kcal

Ben Press En god gammeldags benpress..

1 set * 10reps @ 65 kg

1 set * 10reps @ 90 kg

1 set * 10reps @ 120 kg

1 set * 10reps @ 140 kg

1 set * 8reps @ 160 kg

1 set * 5reps @ 200 kg Ny PR :superman:Og der er mere hvor det kommer fra.. :4flex:

Leg Curl (liggende)

1 set * 10reps @ 50 pund

1 set * 8reps @ 55

1 set * 6reps @ 60

1 set * 10reps @ 50

Hip Extension Ydre (balle)

1 set * 10reps @ 90 pund

1 set * 10reps @ 110

1 set * 10reps @ 120

1 set * 10reps @ 120

Liggende Ben Spark

1 set * 10reps @ 75 pund

1 set * 10reps @ 87,5

1 set * 8reps @ 100

1 set * 6reps @ 112,5

Mave

Jack-knife Sit-Up.. 4 set * 10reps @ BW

Alm Chrunces....... 4 set * 10reps @ BW

Cykel cardio

30 min - 250 kcal

Nåede desvære ikke så meget andet bentræning.. øv øv.. Så har en del tilgode.. :smile:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

:superman: Kan se du gir den gas med cardio og vægttab! Jeg ka sq ikke helt tage mig sammen med at komme på på den crossi :blush: Men jeg må snart snøvle mig sammen, foråret begynder sq os snart :tongue:

Hey Pussi-Kat

Jaahhh Prøver at tage mig sammen.. Vil sku gerne prøve at være SUPER CUTTET til sommer.. :sun: Men det går altid lidt stille og rolig hos mig.. Hi hi.. :tongue:(lidt har også sin ret)

Seeeeeeeeeejt benpres NIlle! :4thumbup: :superman:

Jeg trænede selv derinde i søndags - det jo slet ik et bb center i forhold til Olympic :laugh::w00t:

Du sku næsten med derned en dag!

Hejsa Cj8000

Jeg så godt i din Log at du var dernede i Søndags.. Gæstekort eller???

Og naaahhh Syntes næsten ikke jeg kan overskue alle de centere, plus jeg er jo lidt af et luxusdyr, som kan lide dejlige varme bade, sauna til at tøre sig i.. osv.. :cool: Og nu har Olympic ikke det bedste rygte hvad ang. (hyggelidt) *griner*

Men Syntes nu at Nørrebrogades EQ var ganske sej.. Noget helt andet end Fitnessdk :weight_lift: Og sjovt med en "RIGTIG" benpress... WEEEEEE... He he..

Link to comment
Share on other sites

Hey Pussi-Kat

Jaahhh Prøver at tage mig sammen.. Vil sku gerne prøve at være SUPER CUTTET til sommer.. :sun: Men det går altid lidt stille og rolig hos mig.. Hi hi.. :tongue:(lidt har også sin ret)

Hejsa Cj8000

Jeg så godt i din Log at du var dernede i Søndags.. Gæstekort eller???

Og naaahhh Syntes næsten ikke jeg kan overskue alle de centere, plus jeg er jo lidt af et luxusdyr, som kan lide dejlige varme bade, sauna til at tøre sig i.. osv.. :cool: Og nu har Olympic ikke det bedste rygte hvad ang. (hyggelidt) *griner*

Men Syntes nu at Nørrebrogades EQ var ganske sej.. Noget helt andet end Fitnessdk :weight_lift: Og sjovt med en "RIGTIG" benpress... WEEEEEE... He he..

Nej jeg sku betale 100 kr for EN gang træning :devil: Men det et ganske fint center med gode muligheder ja....

Link to comment
Share on other sites

TIRDAGS TRÆNING 14/02-06 I EquinoX. :showoff:

Dagen Startede SUPER.. Nille fik en Valentinsgave.. WWEEEEEEEE........ :wub: Hi hi... Så den fik lidt extra gaz til træning da overskudet var der.. :tongue:

Ryg - træning.

Cykel

20 min - 200 kcal

Cabel Row - bred greb

1 set * 10reps @ 30 kg

1 set * 10reps @ 35 kg

1 set * 10reps @ 40 kg

1 set * 10reps @ 45 kg

1 set * 7reps @ 50 kg

Chin Assisted

1 set * 10reps @ block 6 + Bw

1 set * 6reps @ block 5 + bw

1 set * 10reps @ block 6 + bw

1 set * 7reps @ block 5,5 + bw

Back Extension

1 set * 10reps @ bw

1 set * 10reps @ bw + 5kg

1 set * 10reps @ bw + 5kg

1 set * 10reps @ bw

Straight arm pull down

1 set * 10reps @ block 7

1 set * 10reps @ block 8

1 set * 10reps @ block 9

1 set * 6reps @ block 9

1 set * 10reps @ block 8

Lat pull down (bredgreb)

1 set * 10reps @ 30 kg

1 set * 10reps @ 40 kg

1 set * 10reps @ 40 kg

1 set * 10reps @ 45 kg

One arm row

1 set * 10reps @ 15 kg

1 set * 7reps @ 18 kg

1 set * 5reps @ 21 kg

1 set * 5reps @ 21 kg

SL Dødløft

1 set * 8reps @ 46 kg

1 set * 6reps @ 46 kg

1 set * 7reps @ 46 kg

1 set * 6reps @ 46 kg

En god omgang rygtræning... :cooldance: Selvom jeg har de vildeste DOMS i RØØVEN :devil: fra i gårsdagenstræning.. He he.. :tongue:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

ONSDAG Morgenstatus

Vægt-status: I alt = -1,1kg Uændret.. øv øv ikke sket noget i hele TO dage nu :newtongue: :annoyed:

Har sikkert ikke dyrket nok cardio de sidste par dage.. SÅ tager en Cardio dag idag.. :cooldance: Og starter med 1 time i svømmehal og ser hvad det bliver til i aften.. (forsættelse følger) He he..

Heysa MistaH

Yeeeaaarrr... Det var en rigtig fed ryg træning i går.. Hi hi.. Kan også mærke den i dag.. så nu har jeg DOMS både i Ballerne, og ryggen (imellem skulderbladene) *griner* :gun2:

Og SELVFØLGELIG .. bliver vi alle Hammerlækker til sommer.. Sikker på at der kommer nogle DEJLIGE billeder rundt omkring på MOL til sommer, når folk viser deres sommer cut frem.. :4thumbup: :slut: :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Hej Super Betty Boobb..

Jaahhh.. Humøret er så småt vendt tilbage.. :crazy_pilot: Tror det var fordi jeg var så nervøs for den samtale og det var dejligt at det gik så godt.. :bigsmile:

Og 1000000000 tak for ALT din støtte.. både med træning og med at få smilet frem igen..

Ps. Jeg kikker tit på mine nye straps jeg har fået af dig.. :wub: Det var super sødt af dig.. :flowers:

Velbekom søde - det var nu så lidt :blush:

Godt at du er glade for dine nye straps :smile::wink:

Link to comment
Share on other sites

Heysa MistaH

Yeeeaaarrr... Det var en rigtig fed ryg træning i går.. Hi hi.. Kan også mærke den i dag.. så nu har jeg DOMS både i Ballerne, og ryggen (imellem skulderbladene) *griner* :gun2:

Og SELVFØLGELIG .. bliver vi alle Hammerlækker til sommer.. Sikker på at der kommer nogle DEJLIGE billeder rundt omkring på MOL til sommer, når folk viser deres sommer cut frem.. :4thumbup: :slut: :4flex:

Hehe lækkert! Der er sq ikke noget bedre end en go gang DOMS :cool: :4thumbup: :4thumbup:

Ja glæder mig til at bli skåret, men bulker lige 2 måneder mer regner jeg med :cool: Skal lige ha lidt mer muskel-masse på, så jeg blir leeeeee´ som skåret :wink: Blir også lækkert med alle de tøser maver til sommer! Forventer GODE abs :4whip::tongue:

Btw. tjek min træning fra igår, er ved at komme op på Bondi :tongue::tongue::pumpin: (Er lidt glad, da jeg syntes det er stærkt efter alt min sygdom og det med ryggen :bigsmile: :4thumbup: )

Edited by Mi$taH
Link to comment
Share on other sites

Fin træning - og bare tag det roligt med vægten - den SKAL NOK falde igen, meget normalt at den står stille/ eller stiger lidt et par adge og så dykker igen. Indtil videre skal du bare glæde dig over dit allerede flotte vægttab - og din fantastiske trænings indsats :4thumbup: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

ONSDAGS TRÆNING 15/02-06 I Nørrebrogade Equinox.

Svømmehal

1,5 time - 30 baner + + + Sauna, dampbad osv osv.. Hi hi Total nice :w00t:

Havde dog glemt at det er vinterferie.. = store bade/lege dag.. *suk* :wacko: Så det blev 30 meget udfordrende baner imellem store Skum både, halv drukene børn.. *Hrmpf*

Skuldertræning

Cykel

20 min - 200 kcal

skulder-press DB (kg. pr. DB)

4 set * 6reps @ 8 kg - øv var slap i mine skulder idag :cry:

Lat raise (front) DB (kg. pr. DB)

1 set * 10reps @ 6 kg

3 set * 8reps @ 6 kg

Cabel side raise

1 set * 8reps @ block 2

3 set * 8reps @ block 1

Milli press (smith)

4 set * 10reps @ 25 kg

Cabel Curl (biceps)

2 set * 10reps @ block 5

2 set * 10reps @ block 6

Cabel pull down (triceps)

2 set * 10reps @ block 4

2 set * 10reps @ block 5

Hader de blocke.. Har ingen ide om hvor mange kg det er..!!! men ellers en okay hurtig lille gang aften-træning..

Link to comment
Share on other sites

Blir også lækkert med alle de tøser maver til sommer! Forventer GODE abs :4whip::tongue:

Btw. tjek min træning fra igår, er ved at komme op på Bondi :tongue::tongue::pumpin: (Er lidt glad, da jeg syntes det er stærkt efter alt min sygdom og det med ryggen :bigsmile: :4thumbup: )

Hey MistaH

Hi hi Ang. gode abs billeder af tøser.. Sender lige den anbefaling vidre til de andre piger på MOL... :tongue:

Og har lige skrevet din din log.. Ser SUPER sejt ud.. Det er ikke sådan når man er så sej som Mr Bond :king: så har man en masse konkurenter *smiler*

Fin træning - og bare tag det roligt med vægten - den SKAL NOK falde igen, meget normalt at den står stille/ eller stiger lidt et par adge og så dykker igen. Indtil videre skal du bare glæde dig over dit allerede flotte vægttab - og din fantastiske trænings indsats :4thumbup: :4thumbup:

hey hey Boondii :yo:

Hmmm... ja ved også godt at man ikke skal veje sig hver dag, så ender man bare med at blive skuffet... Ellers skal jeg vist til at dyrke MEEEEGGET mere Cardio :firebounce: ... Meeeenn gider jeg nu heller ikke.. hi hi (måske det kommer hvis der ikke sker noget inde for de næste par dage) :hmmm:

Link to comment
Share on other sites

Hejsa

Ja det har været lidt sløjt med at få opdateret på loggen de sidste dage :blush: . Men jeg er stadig i gang :bigsmile:

Glut med. kabel,: er glut. medius jeg træner med en rem om anklen og så trækker jeg benet skråt bagud. Jeg mangler noget stabilitet fra hoften, så jeg kan styre mine hypermobile knæ. :crazy: De drejer for meget indad, så ved at træne glut med. for jeg mere udadrotation omkring mine knæ... kort fortalt...

Tja kosten kører ok, men stadig for meget af det søde :4mewantfood:

din træning ser jo fremragende ud som altid :wink:

Link to comment
Share on other sites

SER GODT UD med træningen girl :4thumbup:

Men lige et spørgsmål, hvorfor ikke 2-split eller 3-split?? :cry: Har du ikke tid til mere end en muskelgruppe eller?

Hey MistaH

Hi hi Ang. gode abs billeder af tøser.. Sender lige den anbefaling vidre til de andre piger på MOL... :tongue:

Og har lige skrevet din din log.. Ser SUPER sejt ud.. Det er ikke sådan når man er så sej som Mr Bond :king: så har man en masse konkurenter *smiler*

NIKSEN! Den kan ikke sendes videre, der skal sq trænes de ABS tøs :tongue::4whip: ka du så komme igang :laugh:

Link to comment
Share on other sites

FREDAGS TRÆNING 16/02-06 I Fitnessdk. :showoff:

Vægt-status: I alt = -1,1kg STADIG uændret.. øv øv :unhappy:

1420 kcal og 130g protien

Nå syntes sku lige jeg havde brug for en total cardio trænings dag.. så havde mere eller mindre taget "madpakke" med ned i centeret.. hi hi.. Nu skulle den vægt gerne vise sig fra sin gode side.. Ellers er det jo ikke sjovt at være i kcal underskud.. *AAARRHHH* :4whip:

Cardio HELL.. og lidt ben.. hmm

Crozztrainer

1 time - 780 kcal - og igen lidt senere ca. 20 min 230 kcal I ALT 1010 kcal :firebounce:

Leg extension

1 set * 10reps @ 40 kg

1 set * 10reps @ 45 kg

1 set * 10reps @ 50 kg

1 set * 10reps @ 50 kg

Leg Curl

1 set * 15reps @ 30 kg

1 set * 10reps @ 40 kg

1 set * 10reps @ 42,5 kg

1 set * 10reps @ 45 kg

Hip extension (glute)

1 set * 10reps @ 50 kg

2 set * 5reps @ 55 kg

2 set * 5reps @ 50 kg

Rotary Torso (mave)

1 set * 8reps @ 20 kg

1 set * 6reps @ 25 kg

2 set * 7reps @ 20 kg

Hip raise (mave)

ca. 40 stk.

Løb/pw

24 min - 3,4 km - 260 kcal

Link to comment
Share on other sites

Heysa Majbritt

He he.. Så længe det kun er loggen der står sløjt til og ikke træningen.. Så går det jo nok :cooldance: Og oki doki.. så er jeg helt med hvad det er for en øvelse Glute i cabel :thumb: Lyder også som en fornuftig øvelse hvis du mangler lidt stabilicering i dine knæ.. Så dur alle de maskiner sku ikke altid..

Og jeg skal nok passe på mine håndled .. Miss fys... hi hi.. :tongue:

MistaH

Hmmmm.... Tjaa køre ikke rigtig efter et bestemt plan, måske en fejl.. :blush: Lige nu syntes jeg det er sjovt at køre mange øvelser til en bestemt gruppe, køre (1 dag ryg, 2 dag bryst, 3 dag ben, 4 dag skulder/arme) :dumbbell_lift: Og hvis jeg vil have alle de øvelser med i hver gruppe så kommer jeg vist ikke hjem lige forløbig plus mit cardio.. (som nogen jo dyrker) :wink:

og Travle Bondii

WEEEEEEEEEE.... Ja det var noget af en cardio dag i går.. og det gav heldigvis også POTE.. :w00t:

Og jaaahh syntes jeg har en del fedt på de lår/baller endnu.. men det skulle jo gerne hjælpe efter min lille diæt kur.. :smile: Så må se hvordan det hele ser ud til sommer.. :sun: :4thumbup:

Glæder mig til at få lidt inspiration fra dig, når du begynder at cutte.. Håber bare at du får tid til det under alt den flytning.. Husk det er for dig selv at du gør alt det her, så gør det kun hvis du har overkud !!! :bigsmile:

Kram til hele bundet.. Nillepigen

Link to comment
Share on other sites

LØRDAGS TRÆNING 18/02-06 I Equinox.

Vægt-status: - 0,4kg I alt = -1,5kg WEEEEEEE........ Så skete der ENDELIG noget igen :w00t:

Bryst-træning med Betty Boob.. :weight_lift:

inc bench Press DB (kg. pr. DB)

1 set * 10reps @ 14 kg

1 set * 8reps @ 16 kg

1 set * 4reps @ 18 kg

1 set * 6reps @ 16 kg

Bench press BB

1 set * 10reps @ 30 kg

1 set * 6reps @ 40 kg

1 set * 2reps @ 46,25 kg

1 set * 6reps @ 40 kg

Cabel fly

1 set * 10reps @ block 4

1 set * 7reps @ block 4

1 set * 7reps @ block 4,5

1 set * 10reps @ block 3

fly DB (kg pr. DB)

1 set * 10reps @ 8 kg

1 set * 8reps @ 10 kg

1 set * 6reps @ 10 kg

1 set * 6reps @ 8 kg

dips (assisted)

1 set * 6reps @ block 8

3 set * 6reps @ block 9 :crazy:(var vist lidt højlydt af AAAGGGGGG) :tongue:

Cabel pull down (triceps)

1 set * 10reps @ block 3

1 set * 10reps @ block 4

1 set * 10reps @ block 4

1 set * 10reps @ block 4

Fandt ud af at Betty Boob var meget stærkere end mig i op til flere øvelser som jeg opgav ret hurtig.. :newtongue:(f.eks i pull over, dips, bench dips ) Hi hi.. men Ellers en god gang træning, er ret sikker på at det kan mærkes i morgen i form af DOMS..

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

LØRDAGS TRÆNING 18/02-06 I Equinox.

Vægt-status: - 0,4kg I alt = -1,5kg WEEEEEEE........ Så skete der ENDELIG noget igen :w00t:

Bryst-træning med Betty Boob.. :weight_lift:

inc bench Press DB (kg. pr. DB)

1 set * 10reps @ 14 kg

1 set * 8reps @ 16 kg

1 set * 4reps @ 18 kg

1 set * 6reps @ 16 kg

Bench press BB

1 set * 10reps @ 30 kg

1 set * 6reps @ 40 kg

1 set * 2reps @ 46,25 kg

1 set * 6reps @ 40 kg

Cabel fly

1 set * 10reps @ block 4

1 set * 7reps @ block 4

1 set * 7reps @ block 4,5

1 set * 10reps @ block 3

fly DB (kg pr. DB)

1 set * 10reps @ 8 kg

1 set * 8reps @ 10 kg

1 set * 6reps @ 10 kg

1 set * 6reps @ 8 kg

dips (assisted)

1 set * 6reps @ block 8

3 set * 6reps @ block 9 :crazy:(var vist lidt højlydt af AAAGGGGGG) :tongue:

Cabel pull down (triceps)

1 set * 10reps @ block 3

1 set * 10reps @ block 4

1 set * 10reps @ block 4

1 set * 10reps @ block 4

Fandt ud af at Betty Boob var meget stærkere end mig i op til flere øvelser som jeg opgav ret hurtig.. :newtongue:(f.eks i pull over, dips, bench dips ) Hi hi.. men Ellers en god gang træning, er ret sikker på at det kan mærkes i morgen i form af DOMS..

Sikke en omgang pat træning - gir sikkert gode DOMS imorgen :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

SØNDAGS TRÆNING 19/02-06 I Fitnessdk.

Opdatering fra i går... jeg gik død inden jeg fik skrevet log..

Vægt-status: I alt = -1,5kg Uændret.. men vægten svingede lidt nedad men kunne ikke bestemme sig, så ville gøre det nemmere for den i morgen og tog en stram kulhydrat og Cardio dag :devil:

Crozz Trainer

1 time - 780 kcal :cooldance:

Cykel Cardio

30 time - 200 kcal

Udover det.. ca. 10 km på min egen skrammelkasse af en cykel :tongue:

Ps. Jeg har haft nogle rigtig dejlige DOMS efter min brysttræning om fredagen..... Weeeee.. især i mine små triceps, som ikke er vant til at blive høvlet igennem.. Hi hi :blush:

Pss. (vægten er gået lidt mere ned efter denne cardio dag) Men mere om det senere, efter træningen.. :wink:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

SØNDAGS TRÆNING 19/02-06 I Fitnessdk.

Opdatering fra i går... jeg gik død inden jeg fik skrevet log..

Vægt-status: I alt = -1,5kg Uændret.. men vægten svingede lidt nedad men kunne ikke bestemme sig, så ville gøre det nemmere for den i morgen og tog en stram kulhydrat og Cardio dag :devil:

Crozz Trainer

1 time - 780 kcal :cooldance:

Cykel Cardio

30 time - 200 kcal

Udover det.. ca. 10 km på min egen skrammelkasse af en cykel :tongue:

Ps. Jeg har haft nogle rigtig dejlige DOMS efter min brysttræning om fredagen..... Weeeee.. især i mine små triceps, som ikke er vant til at blive høvlet igennem.. Hi hi :blush:

Pss. (vægten er gået lidt mere ned efter denne cardio dag) Men mere om det senere, efter træningen.. :wink:

Ja kan kun sige jeg er imponeret over din ihærdighed i de kredsløbsmaskiner....1 time på cross traineren waauu :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share