NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

Lyder perfekt - det vil jeg glæde mig til. Jeg tilslutter mig lige Mr. Bond - FLOT dødløft :blink:

Kram Pia (Bambi) :wub:

Tak Pia.. :bigsmile:

Var det ikke fordi det gør så ondt i hænderne kunne jeg godt presse mig selv lidt mere.. Men kan nu også godt mærke det i lænden her til aften.. :cool:

ved ikke om man bare skal bide det i sig, eller om det vil hjælpe lidt med nogle gribeplader??

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg byder 3000 :4mewantfood:

Flot dødløft :4thumbup: Men pas nu på dig selv, vil ikke investere i en defekt krop :laugh:

SOLGT...

Du kan også vente et par måneder og håbe at den bliver mere lækker :banana: men chancen er jo også at den kan blive defekt og bukke under presset.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 16.01

Der er desvære ikke så meget at skrive om i dag.. TOTAL low på energi og lyst, og har bare været smadret i kroppen.. :unhappy: Så hoppede i bobbelbad og et laaaaangt dampbad.. (kender i følelsen når noget er så dejligt at man får gåsehud) :wub: Den kunne jeg godt bruge noget oftere.. :bigsmile:

Hjemme Motioncykel

45 min

Og har nu rundet de 110 km på min lille cykel.. :laugh: He he..

Link to comment
Share on other sites

Tak Pia.. :bigsmile:

Var det ikke fordi det gør så ondt i hænderne kunne jeg godt presse mig selv lidt mere.. Men kan nu også godt mærke det i lænden her til aften.. :cool:

ved ikke om man bare skal bide det i sig, eller om det vil hjælpe lidt med nogle gribeplader??

Jeg har selv lige bestilt nye pads, håndledsbind og straps i dag. mine handsker er begyndt at flække i fingerne efter blot én måned i brug :dry: Jeg kender alt for godt selv til når smerten i håndfladerne er skyld i at man droppe, at tage lige eeen rep mere, så derfor jeg bruger handsker/pads :bigsmile:

Kram Pia (Bambi) :wub:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 17.01

Stille og rolig, gad egenlig ikke men er glad for at jeg kom afsted.. :gun2:

lidt Ben + skulder træning

Crosstrainer

45 min

Squat

10 rep * 56 kg

8 rep * 56 kg

8 rep * 61 kg

6 rep * 61 kg

6 rep * 61 kg

skulder press

10 rep * 12 kg

10 rep * 12 kg

8 rep * 12 kg

8 rep * 12 kg

cabel crozz

10 rep * 10 kg

10 rep * 10 kg

10 rep * 10 kg

10 rep * 10 kg

One DB front raise

10 rep * 10 kg

10 rep * 10 kg

8 rep * 10 kg

Link to comment
Share on other sites

Jeg har selv lige bestilt nye pads, håndledsbind og straps i dag. mine handsker er begyndt at flække i fingerne efter blot én måned i brug :dry: Jeg kender alt for godt selv til når smerten i håndfladerne er skyld i at man droppe, at tage lige eeen rep mere, så derfor jeg bruger handsker/pads :bigsmile:

Kram Pia (Bambi) :wub:

Bruger ikke hansker.. det virker lidt kikset.. :tongue: Men skal også ha købt nogle nye straps, mine forsvandt desvære i flytterodet.. :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Arrrgh hvad er den nu af - du var lige super godt igang igen. Så på med humør hatten og op på hesten igen og energien/lysten kommer tilbage :4thumbup:

Udemærket Squat - Bliver du klar til en 100 når vi skal træne sammen ?????

100 kg SQUAT.. Håber ikke det er et must, for så ses vi ikke forløbig :cry3:

Og bare rolig lysten kommer tilbage snart... det er noget tøseting, så det var heldigvis kun nogle dage.. :slut::wink:

Link to comment
Share on other sites

Bruger ikke hansker.. det virker lidt kikset.. :tongue: Men skal også ha købt nogle nye straps, mine forsvandt desvære i flytterodet.. :unhappy:
:dry: Jeg synes nu heller ikke handsker er det fedeste, men gider ikke have hænder som en murerarbejdsmand :laugh:
det er noget tøseting, så det var heldigvis kun nogle dage.. :slut::wink:

Er lille Nille trist :cry3: Hvis der er nogle efter dig, så må du gerne pusse mig på dem :laugh: Men ellers må du jo lige spænde din biceps og vise hvem der bestemmer :4flex:

Ellers en ret habil squat du får kørt :wub:

Knus Pia (Bambi) post-11838-1169066415.gif

Link to comment
Share on other sites

:dry: Jeg synes nu heller ikke handsker er det fedeste, men gider ikke have hænder som en murerarbejdsmand :laugh:

Er lille Nille trist :cry3: Hvis der er nogle efter dig, så må du gerne pusse mig på dem :laugh: Men ellers må du jo lige spænde din biceps og vise hvem der bestemmer :4flex:

Ellers en ret habil squat du får kørt :wub:

Knus Pia (Bambi) post-11838-1169066415.gif

Ja de røde soldater er efter mig.. :tongue:

Men tak fordi du er bekymret.. :smile: aldrig sjovt at være lidt trist, og low på energi eller prøve at køre en diæt de dage.. :dry:

Ang. hanskerne.. så har du ret, det er ikke videre feminint at have murerarbejdsmands hænder, efter en solid omgang styrketræning, men syntes nu heller ikke jeg lider så meget af det... ved ikke hvad det siger om min træning :blush:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 18.01

Direkte fra frisøren, og til træning var fik lige nede og lufte mit ny farvet hår :slut: Jeg er ligesom alle andre tøser, som altid er i tvivel, er jeg pæn med mørkt hår, eller skal jeg være blondt igen..??

post-9443-1169149927_thumb.jpg

Ellers lidt Bryst træning i fitnessdk kl. 18.00 :smile:

Crosstrainer

20 min

Bench Press BB

10 rep * 20 kg

6 rep * 37 kg

5 rep * 37 kg

8 rep * 31 kg

8 rep * 31 kg

Chest press DB

10 rep * 12 kg

8 rep * 12 kg

6 rep * 14 kg

5 rep * 14 kg

5 rep * 14 kg

Maskine Fly

10 rep * 20 kg

10 rep * 20 kg

8 rep * 20 kg

8 rep * 20 kg

Cabel fly

8 rep * 20 kg

10 rep * 15 kg

10 rep * 15 kg

8 rep * 15 kg

Fortrækker altså at træne om formiddagen, når det kan lade sig gøre, kan mærke at jeg gider meget mere.. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hej Nille :bigsmile:

Ret sjovt at du også har været forbi frisøren i dag. Jeg har selv siddet i stolen i 2 timer med en stinkende farve i håret, og der kan man sgu snakke om at være blevet mørk :w00t::w00t:

Lige et hurtigt shoot herfra:

post-11838-1169150984_thumb.jpg

P.s: Når man er så mørk som jeg nu engang er fra naturens side, så kan det ikke nytte noget at begynde at lege blondine :slut::laugh:

Kram Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Direkte fra frisøren, og til træning var fik lige nede og lufte mit ny farvet hår Jeg er ligesom alle andre tøser, som altid er i tvivel, er jeg pæn med mørkt hår, eller skal jeg være blondt igen..??

:tongue4: Verden ville helst sikkert blive et smukkere sted hvis vi kunne få dem begge ! Det er umuligt at vælge - så tving mig ikke til dette !

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 19.01

Dagens smil

Da jeg skulle ned og træne i dag, gik jeg forbi nogle håndværkere.. :cool: De begyndte at smile og vinkede efter mig.. Jeg kikkede lidt underligt, da jeg ikke viste om det var til mig.. indtil en af dem sagde... "Du kan da godt lige vinke og sige hej" Øøhhhhh..!! :blush: Selvfølgelig kunne jeg da det.. *GG* kunne ikke lade være med at smile og så vinkede jeg ellers .. De smilede over hele femøren og vinkede tilbage... Funny....!! :tongue:

Sjovt så godt humør man kan blive af så lidt.. :bigsmile: Ved ikke om det var det, men havde en ret god træning i dag.. :showoff:

Crosstrainer

35 min

Bred pull down

10 rep * 40 kg - front

8 rep * 40 kg

8 rep * 40 kg

8 rep * 35 kg - nakke

8 rep * 35 kg

8 rep * 35 kg

DB One arm row

8 rep * 20 kg

6 rep * 20 kg

6 rep * 20 kg

8 rep * 18 kg

Cabel Row "V"

10 rep * 65 kg

10 rep * 65 kg

10 rep * 65 kg

10 rep * 65 kg

8 rep * 65 kg

Hyper Extension

10 rep * bw

10 rep * bw

10 rep * bw

8 rep * bw

Cabel biceps curl

10 rep * 25 kg

10 rep * 25 kg

10 rep * 25 kg

8 rep * 25 kg

Link to comment
Share on other sites

:tongue4: Verden ville helst sikkert blive et smukkere sted hvis vi kunne få dem begge ! Det er umuligt at vælge - så tving mig ikke til dette !

Bondiii. :w00t:

Du er ikke til meget hjælp, men tilgængel er du SUPER sød.. :flowers::bigsmile:

Du er rigtig pæn med det mørke, Nille - men jeg foretrækker dig faktisk med det lyse :innocent:

På den måde kan du også slippe afsted med lidt mere..... :w00t:

Heey Flexi..

Viste godt du var til den lille blonde sag.. :tongue: Men man behøver ikke være blondt for at slippe afsted med ting.. :innocent:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 20.01

Hjemme i det sønderjyske... skulle fejre min niese´s fødselsdag, så den stod på sønderjysk brunch.. :4mewantfood:

Hernede har de dog ikke helt forstået konceptet, de servere bare rundstykker fra kl. 10 - 12.. :laugh: Hvor fanden er panderkagerne, de blødkogte æg, de små cocktailpølser som rusher ned i nutellaen.. :laugh: Nå ja, jeg var jo også på diæt.. :innocent: Men der røg dog 1,5 rundstyk plus et halvt skive rugbrød ned, det meste dog med nutella.. :sneaky2:Daamn mig og min regnorm ryggrad...!!!! :4slap:

Men på plus siden.. SÅ har min mor fået en Crosstrainer i julegave.. :4thumbup:

Så ikke så meget hips haps..

crosstrainer

1 time.. :4whip:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 20.01

Hjemme i det sønderjyske... skulle fejre min niese´s fødselsdag, så den stod på sønderjysk brunch.. :4mewantfood:

Hernede har de dog ikke helt forstået konceptet, de servere bare rundstykker fra kl. 10 - 12.. :laugh: Hvor fanden er panderkagerne, de blødkogte æg, de små cocktailpølser som rusher ned i nutellaen.. :laugh: Nå ja, jeg var jo også på diæt..

:laugh::laugh: Rundstykker har da intet med brunch at gøre :nonono: Der skal PANDEKAGER OG NUTELLA TIL :4thumbup:

Iøvrigt så synes jeg du er rigtig dejlig med det mørke look :slut: men synes også som flexi at det lyse klær dig bedst :4thumbup:

håber ellers du har det dejligt og jeg glæder mig til vi snart ses :smile:

Stort Knuzz fra din Lone Pige

Link to comment
Share on other sites

Træning - Søndag d. 21.01

Stadig hjemme hos de gamle, så fik lige besøgt Tønder fitnessdk.. til en gang ben + skulder træning :cool:

Leg Press

10 rep * 90 pund

10 rep * 110

10 rep * 130

2 set * 8 rep * 140

Glute extension

10 rep * 30 kg

3 set * 10 rep * 35 kg

Leg extension

2 set * 10 rep * 35 kg

2 set * 8 rep * 40 kg

Skulder press DB

3 set * 8 rep * 12 kg

6 rep * 11 kg

Lat raise DB

2 set * 8 rep * 7 kg

7 rep * 7 kg

6 rep * 7 kg

Skulder press Maskine

2 set * 10 rep * 25 kg

2 set * 8 rep * 25 kg

Den brændte godt.. :devil:

Sluttede af med ½ time i svømmehallen, og en hurtig smuttur i Dampbadet.... Niiiice :w00t: OG hvis jeg er rigtig god, nupper jeg lige en ½ time på crozztraineren i aften.... SELVFØLGELIG GØR JEG DET....!!!!!!!!!!!! :wink:

Link to comment
Share on other sites

:laugh::laugh: Rundstykker har da intet med brunch at gøre :nonono: Der skal PANDEKAGER OG NUTELLA TIL :4thumbup:

Iøvrigt så synes jeg du er rigtig dejlig med det mørke look :slut: men synes også som flexi at det lyse klær dig bedst :4thumbup:

håber ellers du har det dejligt og jeg glæder mig til vi snart ses :smile:

Stort Knuzz fra din Lone Pige

Heyy Girlfriend :wub:

Kan berolige dig med at jeg har fået min del af nutellaen denne weekendt... :hehe: :4mewantfood:

Vil da tage det med i betraktningen med det blonde look næste gang jeg skal til frisøren.. Gid det var nemmere at skifte hårfarve, efter humør, for syntes begge dele er fede... :bigsmile:

KVINDER !!!!!!!! Vi bliver aldrig tilfredse hvornår lære vi det.. :laugh::laugh:

Mere vigtigt hvornår lære mændene det..!! :wink::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Nice, at se at der er fuld damp på igen - super træning :4thumbup:

Heyy min lille sukkerjunkie... :wink:

Ja træningen spiller max pt. :firebounce:

Bliver godt at komme hjem til Århus igen i dag.. mine forældre fede sku en op, selvom man prøver at kæmpe imod... :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share