NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Du vil vel ikke mene at doping beskyldningerne kun er sladder?

er beskyldninger ikke sladder????? hvis man ikke kan bevise noget..?

Jeg har sådan set bare prøvet at stoppe mobning, som nogen gange er værre end på en folkeskole herinde..

Men nå nej, min holdning er jo forkert i livet.. ????

Link to comment
Share on other sites

Du siger det er et personligt valg?

jeg har også haft få AS brugende bekendtskaber. Den ene spurgte endda om jeg ikke ville være stor, og tilbød mig at skaffe præparater, til hvad jeg senere fandt ud af måtte siges at være dumping priser.

Han ville gøre mig en tjeneste og hans intentioner var tydeligvis gode.

Det ændrer desværre ikke ved at AS ikke er et personligt valg.

Det påvirker mange omkring os.

1. Sundhedsvæsnet.

Dialyse + Nyretransplantationer til AS misbruger. Det betyder andre der har behov må vente længere og mister en del af deres liv.

Det er utroligt omkostningsfuldt. De penge skal komme et sted fra og kan i yderste konsekvens betyde at noget personale spares væk.

Min veninde måtte virkeligt tage sig sammen for at være professionel, da hun oplevede kolleger blev afskediget på hendes afdeling. Samtidigt lå der en patient og ventede på sin anden lever. Han var alkoholiker og havde allerede ødelagt 2 levere. Prisen for den transplantation kunne have holdt 1 sygeplejerske i job. Så ville hun have lidt færre bekymringer ifht sin karriere, og med at tjene penge til sit eget og børnenes ophold.

2. Menneskerne omkring os.

Ja du har selv haft det tæt på. Norah har haft det tæt på. Fyren nede fra sats der har psykiske problemer og har beroligende med i lommen, for at kunne klare menneskerne omkring sig, når han træner oppe i centeret har det tæt på sig. Han havde det også tæt på, da han blev skilt fra sin kone og ikke kunne være der for sin datter pga. de psykiske problemer han fik fra sine erfaringer med steroider.

3. Hvor kommer steroiderne fra?

Det er alment accepteret at HA'erne sidder på en stor del af det markede.

De forskellige underground labs og distirbutører er heller ikke momsregistrerede.

Disse mennesker støttes hver gang man køber deres produkter.

På overfladen virker det ganske harmløst, men det er dybt kriminelle mennesker, der tjener på andres brug af steroider.

Derfor går den sgu ikke at kalde det for et personligt valg. Det er et kriminelt valg der støtter dybt kriminelle samfundslag.

Det håber jeg du ser i øjnene, inden du kaster dig over din karrieredrøm.

Link to comment
Share on other sites

er beskyldninger ikke sladder????? hvis man ikke kan bevise noget..?

Jeg har sådan set bare prøvet at stoppe mobning, som nogen gange er værre end på en folkeskole herinde..

Men nå nej, min holdning er jo forkert i livet.. ????

Face facts. Du omgås med mennesker der har valgt at gøre steroiderne til en del af deres liv. Du kan nægte det alt hvad du vil, men man skal være meget naiv for ikke at se, at en del af din omgangskreds er belastet på det område.

Link to comment
Share on other sites

Fatter ikke hvorfor i kaster jer sådan over Nille og overtolker alt hvad hun skriver.

Som i ved er jeg selv kraftigt modstander af dope og som tidligere bruger af dette ved jeg også at det desværre involvere andre end en selv. For det første belaster det som i har nævnt sundhedsvæsnet voldsomt. Yderligere gennemgår man som oftest en meget negativ personlig forvandling som kan have store konsekvenser for ens familie, kæreste og venner. Men det kan andre ting jo også- mange har lig i lasten.

Men når man først har venner og bekendte der doper sig og evt. har snakket med dem om de uheldige konsekvenser og sagt sin mening. Så er der ikke så meget andet at stille op. Man kan sagtens være venner med dem alligevel uanset om man er politimand eller hvad man nu er. Når man ikke er på jobbet, så er det ens eget liv og det gælder uanset hvad man laver.Så længe man overholder lovgivningen er det ok – og mig bekendt findes der ikke en lov hvor der står at det er ulovligt at kende folk der krudter den.

Måtte politifolk kun have venner og bekendte der ikke havde fået så meget som en P bøde – så blev de sku nok lidt ensomme. Come on politi folk er lige som dig og mig på godt og ondt. Eksempelvis er jeg ikke den store tilhænger af dem (det skulle da lige være hvis Nille blev det), men derfor kan jeg alligevel godt have dem som bekendte, selv om jeg syntes at meget af det de laver, gør de forkert og de bruger altså også ulovlige metoder. Og omvendt så har de sågar også snakket og trænet med mig, selvom de godt vidste jeg på det tidspunkt krudtet den - de inviteret mig sku sågar til middag, hvilket jeg afslog -man skal jo heller ikke overdriv det !

Man skal jo heller ikke glemme af man på et tidspunkt krudtet den for vildt på Station 2 i KBH (tror jeg det var) og de laver næsten lige så mange ”grimme” ting som os. Men igen - det gør det bestemt ikke det mere fornuftigt !

Yes, doping er ondsvagt. Men vi stopper det altså ikke, ved at fryse folk socialt ud ! Finder man ud af sine venner gør det - så smider man sku da bare ikke dem væk !

I kan stille jer selv det spørgsmål -Skulle Nille droppe kontakten med mig hvis hun kom i Policen ???

Edited by Mr. Bond
Link to comment
Share on other sites

er beskyldninger ikke sladder????? hvis man ikke kan bevise noget..?

Jeg har sådan set bare prøvet at stoppe mobning, som nogen gange er værre end på en folkeskole herinde..

Men nå nej, min holdning er jo forkert i livet.. ????

Du bør have dine fakta i orden før du begiver dig ud i et forfejlet korstog. Der er ikke nogen der "mobber" nogen. POK angreb mig i Mike`s log, fordi jeg nævnte at jeg havde svært ved at se at Kim skulle være god motivation.

Altså en snak mellem mig og Mike. Jeg kender Mike, og har trænet med ham en del år i LVK. Thats all. At POL så vælger at himle op, lige så snart der er nogen der siger noget skidt om den gruppe mennesker der doper sig, er hans valg. Men "krigen" blev altså startet fra den anden lejer.

Og der er vidst næppe nogen der med god smag i munden vil påstå at det kun er beskyldninger når man siger at Kim er doped.

Link to comment
Share on other sites

I øvrigt er det ikke for at kaste "mig" over Nille. Faktisk var det slet ikke for at kaste mig over nogen. Det var en kommentar fra mig til Michael, som startede det hele.

Den var ikke møntet på nogen person, den var møntet på den gruppe mennesker der bruger doping i deres træning.

At der så efterfølgende er 200 mennesker der er gået i forsvars position, og nu kaster sig ubehersket over hinanden, kan ikke være mit problem.

Men man bør tænke over hvem man "forsvarer" og med hvilke begrundelser.

Link to comment
Share on other sites

Nillepige - Prøv lige at høre her.....

Jeg sviner ikke nogen - men kan godt se at fordi jeg angriber din personlige holdning og er nysgerrig efter hvilken deduktion der ligger bag din holdning om at du synes det er OK at folk leger med deres helbred og du blot stilsigende vil se til, at du føler dig truffet :blink:

Jeg vil da håbe at du over tid vil ændre holdning og vil begynder at anse AAS for ikke blot et "uskyldigt stof" ellers håber jeg da at du kan blive "opdraget" inde ved politiet hvis du kommer der til, for er ret sikker på at den holdning du giver udtryk for her ikke er vidt accepteret inden for politiets rækker :wink:

... og lige for at pointere - en ting er at have bekendte som laver nogle uheldige valg - en helt anden ting er at give udtryk for at man synes det er OK når det kommer til et sundhedsskadeligt medikament!!

Har IKKE skrevet at man ikke kan kende folk, have venner osv. som lever deres liv på en mindre heldig måde... men i Nillepigens tilfælde, hvor hun som kommende politibetjent siger det er OK at tage et ulovligt stof så længe man ikke skader andre ... der står jeg af!

Man kan sagtens være venner og have venner med vidt forskellige livsholdninger mens man på samme tid tager afstand fra deres levevis!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

BLACKICE

så er jeg da ked af hvis det er kommet hertil, for en samtale der var privat mellem dig og Mike.. Kan heller ikke lige se hvorfor den skulle komme så langt som, at diskutere mit liv herinde..

Grundet til at jeg flyttede mit svar herind til Nora var for at det ikke skulle løbe ud i sandet, og lige pludselig har halvdelen af mol flyttede med..??

Nora er meget bekymret for min holdning, hvilket hun ikke har grund til....

Link to comment
Share on other sites

... og lige for at pointere - en ting er at have bekendte som laver nogle uheldige valg - en helt anden ting er at give udtryk for at man synes det er OK når det kommer til et sundhedsskadeligt medikament!!

Har IKKE skrevet at man ikke kan kende folk, have venner osv. som lever deres liv på en mindre heldig måde... men i Nillepigens tilfælde, hvor hun som kommende politibetjent siger det er OK at tage et ulovligt stof så længe man ikke skader andre ... der står jeg af!

hvor er det lige at du finder i mine indlæg at jeg siger det er OK..????? lad være med at putte ord i min mund Nora..

Man kan sagtens være venner og have venner med vidt forskellige livsholdninger mens man på samme tid tager afstand fra deres levevis!

Det er jo det jeg har prøvet at sige hele tiden...!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Damn du er langsom..

Link to comment
Share on other sites

hvor er det lige at du finder i mine indlæg at jeg siger det er OK..????? lad være med at putte ord i min mund Nora..
Jeg er stor nok som person at jeg kan se bort fra nogen af de PERSONLIGE valg folk laver.. når de ikke gør noget skade på andre end sig selv..
og for at skære det ud i pap, hepper jeg da heller ikke på folk som bruger AS.. og syntes også det er snyd, i enhver sportsgren hvor der bliver dobet.. men det er heller ikke noget jeg gider bruge "krundt" på at blive sur over, hvis de vinder og er testet cleen den dag.. det er spilles regler..!

Kan ikke se det slevmodsigende?

Når man ikke tager afstand fra noget accepterer man det.

Når man forsvarer steroidebrugere viser man accept af deres handling.

Henvisningen til tidligere ulovlige handlinger inden for politiet gør det ikke bedre. Husk de pågældende betjente blev straffet for deres handlinger og det blev gjort helt klart det IKEK var acceptabelt.

bare fordi nogle få betjente har opført sig uacceptabelt betyder det ikke at niveauet for acceptabel adfærd for hele styrken skal sænkes...

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke se det slevmodsigende?

Når man ikke tager afstand fra noget accepterer man det.

Når man forsvarer steroidebrugere viser man accept af deres handling.

Henvisningen til tidligere ulovlige handlinger inden for politiet gør det ikke bedre. Husk de pågældende betjente blev straffet for deres handlinger og det blev gjort helt klart det IKEK var acceptabelt.

bare fordi nogle få betjente har opført sig uacceptabelt betyder det ikke at niveauet for acceptabel adfærd for hele styrken skal sænkes...

Det jeg tror Nille prøver, at sige men som i har så svært ved at forstå er, at man godt kan holde af nogle mennesker selv om de er dopet. Men derfor kan man jo godt tage afstand fra det !

Skal man så overvære et stævne, ja så har man sku et stort dilemma - der må jeg også indrømme det er svært ikke at holde med mine venner selvom jeg ved nogen af dem er dopet (også selv om jeg er meget imod det). De er trods alt stadigvæk mine venner - men jeg har ikke kunne overbevise dem at ligge krudtet på hylden.

De sidste par år har jeg så valgt at blive hjemme fra stævner, for aner simpelthen ikke hvad jeg skal stille op. Kan i følge mig ????

Så det er altså en svær problemstilling som Nille og mange af os andre er inde i her. Alle i miljøet her kender eller har sikkert mistanke til nogen i sin omgangskreds der er ON !

Mht. min henvisning til de dopede betjente skrev jeg jo også at det bestemt ikke gjorde det bedre - Det var blot et eksempel på, at alle folk kan fejle selv politifolk

Husk endvidere, at Nille udtaler sig som Nille IKKE politibetjent ! Endvidere mener jeg at politifolk godt kan og skal rumme lidt mere når de er private, selvom det måske ikke er det smarteste (ingen er fuldkommen) !l

Edited by Mr. Bond
Link to comment
Share on other sites

Bundlinjen er vel, at man skal tage afstand fra brugen af de stoffer - om det så er folk, der stiller op til konkurrenver, venner, kærester, bekendte eller hvem det måtte være.

Jeg synes, ptpoul meget fint beskriver, at den med "at det ikke skader andre" slet ikke holder. Der er mange måder, misbrugerne påvirker andre negativt. Og deres misbrug skal ikke skønskrives ved, at de er nogle fine fyre, der kun skader sig selv.

Jeg forventer af det korps af politifolk, min skat bl.a. går til, at de ikke accepterer steroidemisbrug under nogen former. Faren for at se igennem fingre i sit politiarbejde ville jo ellers ligge ligefor.

Edited by Reebok
Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 11.01

ER det okay jeg lige poster min træning..?? så kan i bruge min log bagefter til at diskutere mit liv igen...

Crosstrainer

15 min - opvarmning

Squat

8 rep * 47 kg

8 rep * 47 kg

8 rep * 52 kg

8 rep * 52 kg

8 rep * 52 kg

Leg curl

10 rep * 35 kg

10 rep * 35 kg

10 rep * 37 kg

10 rep * 37 kg

Leg extension

10 rep * 35 kg

10 rep * 35 kg

10 rep * 30 kg

10 rep * 38 kg

Glute extension

10 rep * 40 kg

10 rep * 40 kg

10 rep * 40 kg

10 rep * 40 kg

skulle ha trænet skulder også, men havde sku ikke lyst i dag.. så det må blive i morgen..

SÅ er loggen fri igen...... VELBEKOMME.. Jeg gider ikke diskutere den her sag mere, har vist sagdt mit..

Link to comment
Share on other sites

Hey girl

Det kan godt ske at du ikke synes bentræningen er det fedeste, men det ser da ganske lovende ud alligevel :4thumbup:

Vi ses i morgen.

Knus Pia (Bambi)

Hej Pia :cool:

Har engang syntes det var fedt at træne ben, det skal nok komme igen........ :cool: Hvem vil ikke gerne have en god røv... :w00t: Jeg skulle jo nødig ende som en diskopumper tøs.. :laugh:

Er du klar til i aften..? Glæder mig lidt til at se ROCKY BALBOA med dig og Casper.. :4thumbup: skal nok blive hyggeligt..

rockybalboa4.jpg

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Hey Nille :bigsmile:

Yes yes I am ready :4thumbup: Jeg elsker bif-ture, det er altid hyggeligt. Nu står den først lige på en omgang træning. Jeg kommer på msn senere, så vi kan aftale hvornår vi helt præcist skulle mødes.

Kram herfra.

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Hey Nille :bigsmile:

Yes yes I am ready :4thumbup: Jeg elsker bif-ture, det er altid hyggeligt. Nu står den først lige på en omgang træning. Jeg kommer på msn senere, så vi kan aftale hvornår vi helt præcist skulle mødes.

Kram herfra.

Ja i 2 skal vel mødes 1 time inden så i kan nå at handle slik og tarwelige carbs :laugh::laugh:

Edited by cj8000
Link to comment
Share on other sites

Ja i 2 skal vel mødes 1 time inden så i kan nå at handle slik og tarwelige carbs :laugh::laugh:

JA...!!!!! :w00t: skal nok tage et æble med til dig Casper.. :hehe:

Ser rigtigt godt ud med træningen Nille - du holder dig stadig væk en god Squat. Godt, at have et godt bagparti hvis man skal have smæk i måsen :laugh:

Rigtig god tur i biffen til jer alle :wink:

HEY min røv er hellig....... :laugh:

Tak Bondi, skal nok hygge for os begge i biffen :partytime2:

Må hvis heller se at komme afsted til træning hvis jeg skal nå det i dag... :innocent:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Hej nillepigen!! :bigsmile: Undskyld jeg spammer din log :blush: Men bliver nødt til at give angle igen for hendes politiske korrekthed.

Jeg er normalt ikke en der skriver meget her på Mol (kigger mest) men dit menneske syn Angle eller mangle på samme skal man lede længe efter.

Jeg quoter

Det er ikke mere end et par uger siden (under nyrerblokken på mit studie) at vi have patientcase herunder en stor gut på de +130 kg hvis begge nyrer var stået af!!

OK ... han har gjort skade på sig selv men idet han nu er på transplantationslisten, så kommen han i princippet til at gøre skade på en anden i det denne person ikke får de nyrer han måske får tildelt samt prøv lige at tænke på hvor mange kroner han koster at have i dialyse om året indtil der måske kommer et nyt par hans vej :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hej nillepigen!! :bigsmile: Undskyld jeg spammer din log :blush: Men bliver nødt til at give angle igen for hendes politiske korrekthed.

Jeg er normalt ikke en der skriver meget her på Mol (kigger mest) men dit menneske syn - Angle eller mangle på samme skal man lede længe efter.

Jeg er målløs. Hvor vil du hen med dette??? Er du klar over betydningen af det du skriver og den holdning du har. Vil det sige af alle mennesker der forsager skader på dem selv ikke skal behandles?? Mislykket Selvmord, ryger, alkoholikere, stofmisbruger, medicinmisbruger, psykisk syge, overvægtige, anorektikere, Selvforskyldte ulykke Ja jeg kunne blive ved…….!! Håber ikke min familie nogensinde skal behandles af en læge men sådanne en indskrænket menneskesyn. Og hvor har du tænkt dig at det skulle ende?? Og hvem skulle være dommer over liv og død. Dig?? Og når nu vi er ved pengene så er der jo mange andre felter at tage fat på. Har du nogensinde læst bogen stiftelsen?? Det var netop folk med din politiske korrekthed og menneskesyn som satte hele dette værk i gang. Man må jo spørge sig selv…er man til for samfundets skyld eller er samfundet til for din skyld?

Så er det mig ubegribeligt at du kan komme med sådanne et surt opstød og indblanding i hendes liv. Med dit menneskesyn ville jeg nok kigge indad og finde ud af om jeg er på rette hylde med det menneskesyn.

Armbolt :smile:

Det er okay du er velkommen..

Jeg orkede bare ikke at diskutere længere i går..!!

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 12.01

Dagen er dømt til at være en høj kcal dag... det er allerede gået galt et par gange, med alle de DEJLIGE kuldhydrater... :wub: Men har faktisk passet rimelig godt på siden d. 02 jan.. så hvis jeg skal snakke til min dårlige samvitihed, så er det vel okay.. :innocent:

Skulder press

8 rep * 10 kg

8 rep * 10 kg

8 rep * 10 kg

8 rep * 10 kg

6 rep * 10 kg

cabel side lat raise

8 rep * 10 kg

8 rep * 10 kg

8 rep * 10 kg

8 rep * 7,5 kg

Cabel crozz

10 rep * 10 kg

10 rep * 10 kg

10 rep * 10 kg

8 rep * 10 kg

One DB front raise

8 rep * 10 kg

8 rep * 10 kg

8 rep * 10 kg

cabel Biceps Curl

10 rep * 20 kg

10 rep * 20 kg

10 rep * 20 kg

En god gang skulder træning, den brændte godt hvor den skulle..... Nu skal der hygges i aften..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share