NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vil altid gerne med dig :wub::wink:

Men spise der - hell no - så hellere weekend brunch på Globen :4mewantfood: :4thumbup:

Nåååååå hvor er du sød.. lige efter du har været efter mig... ha ha ha :laugh:

Brunch på Globen, det må vi da gøre igen en dag... men nu må jeg vist heller komme i kcal underskud minst et par uger før vi laver den aftale..... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hej Nillepigen :bigsmile:

Jeg ser også frem til, at få hilst på lidt flere MOLér i det kommende år :4thumbup: Det kunne være super hyggeligt.

:laugh: Kan godt lide din humor :laugh:

Træningen ser da ellers fin ud.... 25 kg i biceps, er det med vægtstang eller kabel?

Knus Pia (Bambi) :wub:

He he..... glemte vist at skrive Cabel biceps.... :innocent: har sku ingen mulighed for at løfte 25 kg dumbel biceps curl :laugh:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

HeeY Nille Pige :superman:

Tak for dine søde sms'er :wub: håber du er kommet godt og sundt ind i det nye år :smile: Kan læse du har fået en motions cykel :yahoo: Tillykke med den :4thumbup: den bliver du glad for nu hvor det sikkert snart bliver rigtigt koldt.. ja så kan man jo lige sætte sig op på cyklen om morgen og cykle i varmen foran flimmeren :4thumbup: :tongue: Hvornår kommer du over og besøger os i city fitness ??

Knuzzer Fra " Snuggle Lone" :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 03.01

Ang. mad får ca. 1700 kcal i de her dage, så mon ikke jeg får min sommerfigur tilbage :w00t: Har lige læst i ekstra bladet i dag, at vi får en SERIØS VARM SOMMER I ÅR... :w00t::w00t::w00t::w00t:

Dukkede op i fitnessdk, og alle de kendte hoveder var der vildt hyggeligt.. :4thumbup:

skulder+ben med træningsmakker (Christina) :showoff:

crozztrainer

20 min - opvarmning

skulder press

10 rep * 10 kg

8 rep * 10 kg

8 rep * 10 kg

6 rep * 10 kg

lat raise DB

8 rep * 6 kg

8 rep * 6 kg

8 rep * 6 kg

6 rep * 6 kg

Cabel crozz (liggende)

10 rep * 10 kg

10 rep * 10 kg

8 rep * 10 kg

8 rep * 10 kg

Squat

10 rep * 37 kg

8 rep * 37 kg

8 rep * 47 kg

8 rep * 47 kg ja ja seriøse lave tal... gider ikke sqat pt.. :unhappy:

Glute extension

10 rep * 40 kg

10 rep * 40 kg

10 rep * 40 kg

10 rep * 40 kg

Crozztrainer

15 min ....... lige til at slutte af med

i aften står den på fedtfattig hjemmelavet boller i karry, med to af mine fitnessfreak venner.. :4mewantfood: :bigsmile:

Ps. i aften på DK 4 kl. 20.00 kommer der Body buildning tøser fra USA :crazy: et dokumentar program.. total grineren, must seeee...

Link to comment
Share on other sites

HeeY Nille Pige :superman:

Tak for dine søde sms'er :wub: håber du er kommet godt og sundt ind i det nye år :smile: Kan læse du har fået en motions cykel :yahoo: Tillykke med den :4thumbup: den bliver du glad for nu hvor det sikkert snart bliver rigtigt koldt.. ja så kan man jo lige sætte sig op på cyklen om morgen og cykle i varmen foran flimmeren :4thumbup: :tongue: Hvornår kommer du over og besøger os i city fitness ??

Knuzzer Fra " Snuggle Lone" :tongue:

Hvad så min lille chokolade mus.. :wub:

Nu har de godt nok aflyst vinteren (ekstrabladet) men derfor skal min lille fine motion cykel alligevel bruges.. de lover nemlig også en UTROLIG varm sommer :w00t: Så har allerede travlt :cool: He he..

Og ja kom stille og rolig ind i det nye år, og glæder mig allerede til alle de træningshyggetimer vi skal have... :bigsmile:

Jeg kommer snaart :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 04.01

Aften træning... har det godt nok svært at lette numsen til træning om aften her om vinteren :cold: men fik dårlig samvitihed, og lokkede min makker med.. Men da jeg endelig var ude i regnvejret blev jeg brænd af af min makker.. :unhappy:

Heldigvis var der noget godt i fjernsynet imens jeg stod på crosstraineren :innocent: så glemte alt om at jeg skulle stå og kede mig allene :laugh:

crozztrainer

50 min - svedig bich..

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Det kunne da være enormt hyggeligt.. MOL-træf i Århus

:laugh::laugh:

Knus Pia (Bambi) post-11838-1167933737.gif

jamen så finder vi da bare en dato.. hvad med tirsdag d. 16 jan ? hos mig ... :4mewantfood:

Jeg er fresh :cool: Ret sikker på Holm´n os er klar hvis der er dessert :laugh:

He he... dessert.. den står du for, så er jeg da sikker på vi får en sund dessert.. :wink: Freak.. *GG*

Og Anders er mere end velkommen hvis han har lyst :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

jamen så finder vi da bare en dato.. hvad med tirsdag d. 16 jan ? hos mig ... :4mewantfood:

He he... dessert.. den står du for, så er jeg da sikker på vi får en sund dessert.. :wink: Freak.. *GG*

Og Anders er mere end velkommen hvis han har lyst :bigsmile:

Anders kommer ik hvis det er sund dessert :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hvad så min lille chokolade mus.. :wub:

Nu har de godt nok aflyst vinteren (ekstrabladet) men derfor skal min lille fine motion cykel alligevel bruges.. de lover nemlig også en UTROLIG varm sommer :w00t: Så har allerede travlt :cool: He he..

Og ja kom stille og rolig ind i det nye år, og glæder mig allerede til alle de træningshyggetimer vi skal have... :bigsmile:

Jeg kommer snaart :cooldance:

HeeY min Ynglings Jyde :wub:

Godt at høre du har det godt og træningen kører fremad mod sommeren :4thumbup: :tongue: men jeg håber da vi ses inden ??

:innocent: så du må lige skrive til mig når det passer ind i din kalender :wink:

Stort Knuzz fra "Snuggle" Lone

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 06.01

trodsede forkølelse :ill: og troppede op med mig selv i frisko til en gang bryst og cardio træning..

crozztrainer

25 min

Dumbel bryst press

8 rep * 14 kg

8 rep * 14 kg

8 rep * 14 kg

6 rep * 14 kg

cabel fly

10 rep * 15 kg

10 rep * 15 kg

10 rep * 15 kg

10 rep * 15 kg

Bryst press

10 rep * 25 kg

10 rep * 25 kg

8 rep * 25 kg

8 rep * 25 kg

triceps pull down

10 rep * 15 kg

10 rep * 15 kg

10 rep * 15 kg

10 rep * 15 kg

I morgen står den på ryg, vil ned og prøve Motion & Trivels som har åbenhus i morgen.. Tror det et cool nok center med gode gammeldags maskiner og gode håndvægte.. :cool: :4flex:

Link to comment
Share on other sites

I morgen står den på ryg, vil ned og prøve Motion & Trivels som har åbenhus i morgen.. Tror det et cool nok center med gode gammeldags maskiner og gode håndvægte.. :cool: :4flex:

øv øv øv øv øv...... ville gerne ha været i kbh og hygge med de andre.. men min sunde fornuft eller trætheden efter naboens fest i nat, fik mig til at blive hjemme og holde de aftaler jeg havde lavet her i Århus i stedet..

var ellers 200 % klar i går.. men der er jo altid en anden god gang, hvor jeg kan få besøgt City fitness, Lone, Kim, Sally, Flexipecs, Lagoon og Pokke drengen.. måske jeg kan få hevet Cj, og Bondi med.. :bigsmile:

Håber i får en dejlig søndag, jeg vil ned og træne i Motion & Trivels og se om jeg kan finde Flexi (Flemming) Så har jeg da i det mindste en stor muskelbundt at kikke på til træning i dag.. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

øv øv øv øv øv...... ville gerne ha været i kbh og hygge med de andre.. men min sunde fornuft eller trætheden efter naboens fest i nat, fik mig til at blive hjemme og holde de aftaler jeg havde lavet her i Århus i stedet..

var ellers 200 % klar i går.. men der er jo altid en anden god gang, hvor jeg kan få besøgt City fitness, Lone, Kim, Sally, Flexipecs, Lagoon og Pokke drengen.. måske jeg kan få hevet Cj, og Bondi med.. :bigsmile:

Håber i får en dejlig søndag, jeg vil ned og træne i Motion & Trivels og se om jeg kan finde Flexi (Flemming) Så har jeg da i det mindste en stor muskelbundt at kikke på til træning i dag.. :w00t:

Han træner ik der, så ville være overraskende :laugh:

Træner i Fitness + :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share