NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Typisk Nille lige skal pumpe gunz inden hun skal i biffen :laugh: DISCO PUMPER :laugh::superman:

He he Casper, ja og alligevel så var det dig som fyldte det hele... :tongue:

BTW... sorry, at jeg valgte ROCKY filmen... DEN VAR GODT NOK DÅRLIG.......!!!!!!!!!!! :unhappy:

Det må vist blive til en OMMER.... i biffen en anden dag (i får lov at vælge) :blush:

Link to comment
Share on other sites

He he Casper, ja og alligevel så var det dig som fyldte det hele... :tongue:

BTW... sorry, at jeg valgte ROCKY filmen... DEN VAR GODT NOK DÅRLIG.......!!!!!!!!!!! :unhappy:

Det må vist blive til en OMMER.... i biffen en anden dag (i får lov at vælge) :blush:

Mega lad :nonono: Vi sku være smuttet ind i den anden sal :laugh:

Tager den danske næste gang :smile::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Mega lad :nonono: Vi sku være smuttet ind i den anden sal :laugh:

Tager den danske næste gang :smile::laugh:

Den Danske...?? Altså CJ, vil du hellere se Anja efter Viktor 3???

Sødt når en mand R i så god kontant m hans Feminine-side :wub: HAHA

Edited by POK
Link to comment
Share on other sites

Vi så en forfilm til

"Hvordan vi slipper af med de andre" regeringen, for at sikre nationens fortsatte overlevelse, har indført De Nye Københavner Kriterier, som eliminerer de borgere, der har modtaget mere af samfundet end de har ydet. Det er bl.a. folk, der ikke kan tage vare på deres egne børn, tidligt invalide pensionister og folk der ikke kan klare sig uden løbende hjælp fra det offentlige.

26 procent af befolkningen er blevet interneret og i en ventesal møder vi John, Gerda, Nancy, China og Melanie, der venter på at komme ind til samtalen der skal afgøre om de tilhører gruppen der skal elimineres.

post-9443-1168693136_thumb.jpg

Den så ret fed ud... Dansk når den er bedst total sort humor.. :4thumbup:

Den kommer i biffen d. 26. januar, hvis der er nogen som vil med.. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Fin træning - Go stil lige, at brænde guns inden man skal i byen :laugh: Fik du noooget gooo maaaa igår ??? Synd med filmen, havde ellers hørt den skulle være ok !

jamen... Det var så jeg bedre kunne holde slikposen... :blush:

Syntes da du skal se den hvis I havde planlagt det, så kan jeg jo høre din mening :cool: .. Altså jeg elsker at gå i biffen næsten uanset filmen.. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Vi så en forfilm til

"Hvordan vi slipper af med de andre" regeringen, for at sikre nationens fortsatte overlevelse, har indført De Nye Københavner Kriterier, som eliminerer de borgere, der har modtaget mere af samfundet end de har ydet. Det er bl.a. folk, der ikke kan tage vare på deres egne børn, tidligt invalide pensionister og folk der ikke kan klare sig uden løbende hjælp fra det offentlige.

26 procent af befolkningen er blevet interneret og i en ventesal møder vi John, Gerda, Nancy, China og Melanie, der venter på at komme ind til samtalen der skal afgøre om de tilhører gruppen der skal elimineres.

post-9443-1168693136_thumb.jpg

Den så ret fed ud... Dansk når den er bedst total sort humor.. :4thumbup:

Den kommer i biffen d. 26. januar, hvis der er nogen som vil med.. :cool:

Det var altså ikke den :tongue: Den hed noget alle "Den store Madonna"

Link to comment
Share on other sites

Jaaa det er vist rigtigt, at den hed: Den store Madonna. Men anyway jeg er klar den 26. januar alligevel. Den anden film lyder da også pænt grineren :laugh:

I øvrigt Nille, du er altså lige blevet tvangsindlagt til at lave en pizzaaften sammen med Casper og mig. Jeg har nemlig en go opskrift på en spinatpizza :4mewantfood:

Kram Pia (Bambi)

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Jaaa det er vist rigtigt, at den hed: Den store Madonna. Men anyway jeg er klar den 26. januar alligevel. Den anden film lyder da også pænt grineren :laugh:

I øvrigt Nille, du er altså lige blevet tvangsindlagt til at lave en pizzaaften sammen med Casper og mig. Jeg har nemlig en go opskrift på en spinatpizza :4mewantfood:

Kram Pia (Bambi)

spinat pizza....... seriøst..? *griner*.. :crazy: Men det lyder hyggeligt med den madaften.. :bigsmile:

Er i sikker ang. den store Madonna..??? He he.. ja jeg lover ikke at vælge den næste film vi skal se.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 14.01

Så må der vist heller komme lidt træning ind i min log igen, efter alt det hygge... :cooldance:

Crosstrainer

20 min

Bench Press

10 rep * 20 kg

8 rep * 32 kg

8 rep * 34 kg

6 rep * 34 kg

6 rep * 34 kg

Får ondt i min højre side ved ribben, ved press øvelser

Chest Press

10 rep * 25 kg

10 rep * 25 kg

8 rep * 25 kg

8 rep * 25 kg

Cabel Fly

8 rep * 20 kg

8 rep * 20 kg

10 rep * 15 kg

10 rep * 15 kg

Triceps Pull Over/pump

10 rep * 10 kg vægt skive

10 rep * 10 kg vægt skive

10 rep * 10 kg

10 rep * 10 kg

Ville gerne køre denne øvelse tungere, da den er fed, men mangler en vægt skive der er imellem 10kg - 20kg

Triceps Pull down

8 rep * 15 kg

8 rep * 17,5 kg

8 rep * 17,5 kg

Link to comment
Share on other sites

Det var på tide :laugh:

Flot træning - det begynder jo, at se rigtigt fornuftigt ud igen :4thumbup:

Får ondt i min højre side ved ribben, ved press øvelser
For store bryster :tongue: Husk at spænde mave mullerne godt ! Måske gør du det allerede og det kan godt give lidt ubehag en gang imellem. Men hva - bondi er sku ingen doktor ! :wink:
Link to comment
Share on other sites

What´s up Nille med det store biceps-peak :bigsmile:

Bench Press

10 rep * 20 kg

8 rep * 32 kg

8 rep * 34 kg

6 rep * 34 kg

6 rep * 34 kg

Det er jo det samme som mig :innocent: Vi må vist hellere snart have en fælles brænder i DHS eller Fitness dk (hvis jeg skal give mig :dry:)
spinat pizza....... seriøst..?

Ja det var faktisk mit ramme alvor, men hvis vi vælger filmen, så vælger du menuen :laugh: Jeg skal nok lige kigge nærmere på det der med den store Madonna.

Knus Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

What´s up Nille med det store biceps-peak :bigsmile:

Det er jo det samme som mig :innocent: Vi må vist hellere snart have en fælles brænder i DHS eller Fitness dk (hvis jeg skal give mig :dry:)

Ja det var faktisk mit ramme alvor, men hvis vi vælger filmen, så vælger du menuen :laugh: Jeg skal nok lige kigge nærmere på det der med den store Madonna.

Knus Pia (Bambi) :wub:

I to skal IKKE vælge mad :laugh::tongue:

Og det var Incline bench press du kørte 35kg i Baaambien

Link to comment
Share on other sites

Det var på tide :laugh:

Flot træning - det begynder jo, at se rigtigt fornuftigt ud igen :4thumbup:

For store bryster :tongue: Husk at spænde mave mullerne godt ! Måske gør du det allerede og det kan godt give lidt ubehag en gang imellem. Men hva - bondi er sku ingen doktor ! :wink:

Hey Bondi Kondi... :bigsmile:

ja, begynder stille og rolig at smide lidt mere kg. på igen, det var også ved at se ret pinligt ud med de kg jeg kunne præstere i forhold til sidste år ved denne tid.. :blush:Meeeen det kommer igen.. :superman:

Hvad har det med store bryster at gøre, at jeg har ondt i mine ribben i højre side?? :nonono:

Det skal lige nævnes at jeg for en månede siden faldt og slog mig ca. der hvor det gør ondt nu.. Ikke noget jeg lægger mærke til om dagen, kun når jeg styrketræner.. ? Tror jeg er ved at få gigt... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Casper..

Hvorfor må vi ikke vælge mad..?? ang. spinatpizza kan jeg måske forstå dig.. men jeg er faktisk ret god til at lave sundt og lækkert mad :wink: (når det ikke brænder på) :innocent:

Kan altså også godt tage mere end 35 kg.. bryder mig bare ikke om at ligge og køre tungt uden en makker.. :cool: Mit max er/var engang 60 kg i bench press med Bad boy som spotter.. Der er sku lang vej, hvis jeg vil kunne gøre det igen..

Pia.. Jeg kommer ned i DHS i ny og næ.. og så må vi sku lige gi den GAZ som makker par.. :weight_lift:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 15.01

De sidste mange gange træning er ved at kunne mærkes på kroppen.. et stk. gennembanket og øm krop til salg.. :4george:

Ryg træning

Crosstrainer

30 min

Pull down Bred lat

10 rep * 40 kg - front

8 rep * 40 kg

6 rep * 40 kg

6 rep * 35 kg - nakke

6 rep * 35 kg

6 rep * 35 kg

Cabel Row

10 rep * 65 kg

10 rep * 65 kg

8 rep * 65 kg

8 rep * 60 kg

8 rep * 60 kg

SL Dødløft :omg: Godt nok lang tid siden..

8 rep * 65 kg

7 rep * 65 kg

6 rep * 65 kg

6 rep * 60 kg

Det gør så ondt i hænderne.... piiiv.. :violin:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share