NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

Søndag d. 07.01

Min nabo valgte at holde en fest i går, jeg kunne næsten lige så godt ha været inviteret for kunne høre ALT.. sjovt for i hverdagen er her ikke lydt, men til festerne kan man høre hele samtaler..???? :4drunk:

Havde også sat væggeuret til kl. 7.00, for havde de store planer om at skulle til KBH og hygge med CF banden.. Men efter et par overvejelser må det altså blive en anden dag.. :cool:

Wawe cardio?? (rulleskøjte bevægelse) Ny cardio maskine, går lige i gluten.. :4thumbup:

35 min

Pull down bred greb

8 rep * 40 kg

8 rep * 35 kg

8 rep * 35 kg

6 rep * 35 kg

One arm DB row

8 rep * 20 kg

6 rep * 20 kg

6 rep * 20 kg

10 rep * 16 kg

Cabel row "V" greb

10 rep * 60 kg

10 rep * 60 kg

10 rep * 60 kg

10 rep * 60 kg

cabel biceps curl

10 rep * 25 kg

10 rep * 25 kg

10 rep * 25 kg

10 rep * 25 kg

fik besøgt Motion & Trivels...... :nonono: ik noget at råbe højt om.. så vi smuttede ret hurtigt til frisko igen som heldigvis kun ligger 20 m væk...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hejsa :bigsmile:

ser at du bor i århus... det er en af de plassene jeg tænker på å søke skole til høsten. er det et bra sted å bo???

:wink: m

Hejsa Fly..

Jeg er super glad for at bo i Århus.. :wub: ret hyggelig med en lille snerp af storby liv med mange gode muligheder.. hvad ang. skole, arbejde, byliv osv..

Og hvis man vil have lidt mere storby liv, kan man jo hoppe på et tog til kbh.. (hvis man ikke er ligesom mig, som hopper fra i sidste øjeblik alligevel) :tongue:

hvad falder valget på.. Århus og ..? og hvilken skole havde du tænkt på?

Link to comment
Share on other sites

AIIIII NILLE!!!!

Øv, at du ikke kommer.. :unhappy: Ville ellers elske at se dig som special-guest-star i City Fitness on Ice

Lov at der ikke er så længe til at du kigget forbi!

Kærligste hilsner og super søndag til dig!

Sally :smile:

Hey smukke sally..

har tænkt på jer mange gange i dag.... lige pludselig står jeg i CF og vinker.. så må vi lige lave en hyggedag med bio tur og træning... :4thumbup:

husk billeder af CF on ice.. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 08.01

lidt ben og skulder træning, teamede op med min makker... :cool: foråret er ret motiverende... :bigsmile:

Crozztrainer

35 min

Squat

10 rep * 20 kg

8 rep * 47 kg

8 rep * 47 kg

8 rep * 47 kg

8 rep * 47 kg

Glute extension

10 rep * 40 kg

10 rep * 40 kg

10 rep * 45 kg

10 rep * 45 kg

Skulder press DB

10 rep * 10 kg

10 rep * 10 kg

8 rep * 10 kg

8 rep * 10 kg

lat raise

10 rep * 6 kg

8 rep * 6 kg

8 rep * 6 kg

8 rep * 6 kg

Cabel crozz (liggende)

10 rep * 10 kg

10 rep * 10 kg

10 rep * 10 kg

10 rep * 10 kg

lidt kost poste.. indtil vidre.. :wink:

Morgenmad 50 g Havrefras m. 300g minimælk, ca. 18 g protien - kcal 350

Mellemmåltid 50 g. protienbar, 20 g protien - kcal 205

Middagmad 100 g Makrel på knækbrød, ca. 20 g protien - kcal 300

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Wow en der har været tidlig oppe og træne :4thumbup:

Sæt lige kilone en tand op næste gang. Kan du godt :superman:

Hey Casper.. :cool:

Ja som sagdt blev jeg vækkede.. min makker havde "sovet" over sig, og jeg var vågnet "tidligt" He he.. så vi mødes halvvejs.. :bigsmile:

men øøhh ja.... jeg skal jo lige stille og rolig starte igen.. :innocent: for doms af ingen ting pt.. :laugh:

Men du har ret... :blush:

Link to comment
Share on other sites

Forår :blink: HVOR ?????

Ellers sejt gået :4thumbup: også på en mandag - CRAZY :crazy:

Der er da forår i luften søde... :w00t:

eller i mit hovede :hehe: .. og katelogerne med bikinier som vælter ind af døren, 4 måneder til LOADED, 6 måneder til man kan ligge på stranden.. osv osv.. *griner* min fantasi fejler ikke noget.. :yahoo:

Ps.. Bondi.. hvor bliver din opdatering af, eller er du stadig på juleferie? :wink:

Link to comment
Share on other sites

Der er da forår i luften søde... :w00t:

eller i mit hovede :hehe: .. og katelogerne med bikinier som vælter ind af døren, 4 måneder til LOADED, 6 måneder til man kan ligge på stranden.. osv osv.. *griner* min fantasi fejler ikke noget.. :yahoo:

Ps.. Bondi.. hvor bliver din opdatering af, eller er du stadig på juleferie? :wink:

Stadigvæk ondt i knolden efter nytårsaften :crazy: - Starter igen imorgen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hejsa Fly..

Jeg er super glad for at bo i Århus.. :wub: ret hyggelig med en lille snerp af storby liv med mange gode muligheder.. hvad ang. skole, arbejde, byliv osv..

Og hvis man vil have lidt mere storby liv, kan man jo hoppe på et tog til kbh.. (hvis man ikke er ligesom mig, som hopper fra i sidste øjeblik alligevel) :tongue:

hvad falder valget på.. Århus og ..? og hvilken skole havde du tænkt på?

hei :bigsmile:

høres bra ut!

jeg har tenkt på ulike ting....blant annet psykologi i københavn eller norge.. men tror det ender opp med barnevernspedagog i norge, eller pedagogikk i danmark... ei jeg snakket med har tatt sin utdannelse i århus, husker ikke hva skolen heter... men det hørtes kjempe spænnende ut!! :4thumbup:

hvor mange er det som bor der i Århus? i have no clue... :blush:

Link to comment
Share on other sites

hei :bigsmile:

høres bra ut!

jeg har tenkt på ulike ting....blant annet psykologi i københavn eller norge.. men tror det ender opp med barnevernspedagog i norge, eller pedagogikk i danmark... ei jeg snakket med har tatt sin utdannelse i århus, husker ikke hva skolen heter... men det hørtes kjempe spænnende ut!! :4thumbup:

hvor mange er det som bor der i Århus? i have no clue... :blush:

jamen held og lykke, med at finde ud af hvad du vil......... :4smartass: Det er sku ikke altid lige let, har stadig svært ved at beslutte mig.. :smile:

lidt info.. Århus Kommune er Danmarks næststørste kommune med ca. 285.000 indbyggere. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Aften cardio 08.01

Efter en mislykkes shopping tur, med kinderchokolade :innocent: blev jeg lige nød til at gøre noget ved min dårlige samvitihed der væltede over mig efter chokolade ruset.. :w00t:

Hjemme motion cykel :wub:

45 min..

I morgen står den på hjemmelavet sushi, første gang jeg skal lave det... så det bliver spændene om det bliver spiseligt.. :4mewantfood:

Har regnet ud at ca. 10 stk. indeholder 330 kcal.. mangler lige at regne protien indholdet med ind.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Aften cardio 08.01

Efter en mislykkes shopping tur, med kinderchokolade :innocent: blev jeg lige nød til at gøre noget ved min dårlige samvitihed der væltede over mig efter chokolade ruset.. :w00t:

Hjemme motion cykel :wub:

45 min..

I morgen står den på hjemmelavet sushi, første gang jeg skal lave det... så det bliver spændene om det bliver spiseligt.. :4mewantfood:

Har regnet ud at ca. 10 stk. indeholder 330 kcal.. mangler lige at regne protien indholdet med ind.. :smile:

Sådan Nille :superman:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 09.01

Er ved at tro at det kun er mig og bøgetræerne der er kommet i forårs humør :hippy: for til træning i dag, var der muse stille..... ikke engang min ynglings pumper/rocker var der hehe.. :tongue: Men rart nok af og til at gå i sin lille verden bland vægt klodser og maskiner.. :weight_lift:

Crozztrainer

15 min - opvarmning

Skrå bench press DB

10 rep * 14 kg

8 rep * 14 kg

8 rep * 14 kg

6 rep * 14 kg

6 rep * 14 kg

Bench press BB

8 rep * 30 kg

8 rep * 30 kg

8 rep * 30 kg

8 rep * 30 kg

Cabel fly

10 rep * 15 kg

10 rep * 15 kg

10 rep * 15 kg

10 rep * 15 kg

triceps pull over/pump

10 rep * 10 kg vægt skive - mangler en BB med neutral grip (ved ikke hvad den hedder)?

10 rep * 10 kg vægt skive

10 rep * 10 kg vægt skive

10 rep * 10 kg vægt skive

Cabel triceps pull down

10 rep * 15 kg

10 rep * 15 kg

10 rep * 15 kg

10 rep * 15 kg

Der skulle gerne komme mere cardio på programmet senere i dag... :cool: skal lige have lidt stegt citron laks til middagsmad :4mewantfood:

Har vist for meget tid, for tiden... desvære er det lidt stille her i jan, med arbejde... men det må jeg jo bare udnytte :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Søndag d. 07.01

Min nabo valgte at holde en fest i går, jeg kunne næsten lige så godt ha været inviteret for kunne høre ALT.. sjovt for i hverdagen er her ikke lydt, men til festerne kan man høre hele samtaler..???? :4drunk:

Havde også sat væggeuret til kl. 7.00, for havde de store planer om at skulle til KBH og hygge med CF banden.. Men efter et par overvejelser må det altså blive en anden dag.. :cool:

Wawe cardio?? (rulleskøjte bevægelse) Ny cardio maskine, går lige i gluten.. :4thumbup:

35 min

Pull down bred greb

8 rep * 40 kg

8 rep * 35 kg

8 rep * 35 kg

6 rep * 35 kg

One arm DB row

8 rep * 20 kg

6 rep * 20 kg

6 rep * 20 kg

10 rep * 16 kg

Cabel row "V" greb

10 rep * 60 kg

10 rep * 60 kg

10 rep * 60 kg

10 rep * 60 kg

cabel biceps curl

10 rep * 25 kg

10 rep * 25 kg

10 rep * 25 kg

10 rep * 25 kg

fik besøgt Motion & Trivels...... :nonono: ik noget at råbe højt om.. så vi smuttede ret hurtigt til frisko igen som heldigvis kun ligger 20 m væk...

Ja vi har også fået et Motion & trivels centre her i Kolding :tongue: og deres slogan var at det ikke var for bodybuilder og fitnesssild :laugh::laugh: så jeg smuttede også hurtigt igen :beerchug:

Håndvægten over 40kg ellers er jeg smuttet...da mine biceps jo skal holdes vedlige :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ja vi har også fået et Motion & trivels centre her i Kolding :tongue: og deres slogan var at det ikke var for bodybuilder og fitnesssild :laugh::laugh: så jeg smuttede også hurtigt igen :beerchug:

Håndvægten over 40kg ellers er jeg smuttet...da mine biceps jo skal holdes vedlige :tongue:

Hey Keld..

Tror ikke vi har fået sagdt hej til hianden før.. så HEYSA... :4thumbup:

Syntes det er et underlig slogan, tror ikke man kan tillade sig at være kritisk når man har et så lille center, med så få muligheder..

Btw. laver du biceps curl med 40 kg håndvægte... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 09.01

Er ved at tro at det kun er mig og bøgetræerne der er kommet i forårs humør :hippy: for til træning i dag, var der muse stille..... ikke engang min ynglings pumper/rocker var der hehe.. :tongue: Men rart nok af og til at gå i sin lille verden bland vægt klodser og maskiner.. :weight_lift:

Ved du hvad Nille - da jeg tog på arbejde i morges, tænkte jeg: 'Det var sgu da svært som det er en dejlig lun morgen... man burde tro foråret var ved at komme' :cool:

Så dét vælger jeg at tro på. Så når du på et tidspunkt får skubbet din numse til hovedstaden, så smutter vi sgu en tur i Kongens Have. Så kan Lone og Lagoon selvom, om de fortsat vil lege pingviner, og danse på skøjter :crazy_pilot:

Link to comment
Share on other sites

Ved du hvad Nille - da jeg tog på arbejde i morges, tænkte jeg: 'Det var sgu da svært som det er en dejlig lun morgen... man burde tro foråret var ved at komme' :cool:

Så dét vælger jeg at tro på. Så når du på et tidspunkt får skubbet din numse til hovedstaden, så smutter vi sgu en tur i Kongens Have. Så kan Lone og Lagoon selvom, om de fortsat vil lege pingviner, og danse på skøjter :crazy_pilot:

Heeeiii Flexi min skovturs makker... :bigsmile::cool:

Det lyder som en SUPER ide... og hvis de andre pingviner vil med, må de jo spørge pænt.. He he

Uuuhhhh tænk engang hvilke flotte forårs billeder vi kan tage af os to i forårs humør.. :hippy: (med et bedre kamera end Lone & Kims) :tongue:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 09.01

Mangler lige at tilføje fra i går inden jeg hoppede i seng..

Hjemme motioncykle :wub:(det kan altså anbefales at skaffe sig en, den er god til at afskaffe dårlig samvitihed) :innocent:

35 min.

Legede total sushi kok i går aftes... :ninja: fuuuuck det var lækkert :4mewantfood: kom også til at spise alt for meget heldigvis ikke det værste at spise for meget af :4thumbup:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 10.01

En gang ryg træning... :cooldance: igen i et meget spøgelse forladt center... HVOR FANDEN ER FOLK HENNE..?? ja ja bare vent.... de går i panik om 2 måneder....!!!! :laugh:

og har igen fundet ud af, hvor dyrt det er at gå på diæt (eller det er måske for meget sagdt).. lider måske af storhedsvanvid når jeg skal leve sundt, så har jeg en tildens til kun at lever af rejer, laks, sushi, 3% oksekød, protbare, diæt protshakes - (som kun kan købes i små dåser til en 20kr stk.) :innocent: :4mewantfood:

Crozztrainer

25 min - opvarmning

Lat Pull down Bred

10 rep * 40 kg - nakke

8 rep * 35 kg

8 rep * 35 kg

8 rep * 40 kg - front

8 rep * 35 kg

8 rep * 35 kg

One arm row DB

8 rep * 18 kg

8 rep * 18 kg

8 rep * 18 kg

8 rep * 18 kg

Cabel row

10 rep * 60 kg

10 rep * 60 kg

10 rep * 60 kg

10 rep * 60 kg

Cabel biceps

10 rep * 25 kg

10 rep * 25 kg

10 rep * 25 kg

Hyper extension

10 rep * bw

10 rep * bw

10 rep * bw

8 rep * bw

Link to comment
Share on other sites

Mon ik de folk der forsøger, at træne bare lidt seriøst stille og roligt lister ud når de ser dig komme også kommer igen et par timer senere :blahblah::blahblah::blahblah::laugh:

Ellers en god gang træning der :4thumbup: Tror selv jeg går ud smadre min bænk om lidt - man skal jo ikke kommer i al for dårlig form i forhold til dig !

GIV DEM KLØ :cool:

Edited by Mr. Bond
Link to comment
Share on other sites

Mon ik de folk der forsøger, at træne bare lidt seriøst stille og roligt lister ud når de ser dig komme også kommer igen et par timer senere :blahblah::blahblah::blahblah::laugh:

Ellers en god gang træning der :4thumbup: Tror selv jeg går ud smadre min bænk om lidt - man skal jo ikke kommer i al for dårlig form i forhold til dig !

GIV DEM KLØ :cool:

Nåååååå ... Måske har de bare lavet en BONDI..... og holder en LANG pause... :tongue:

Men godt at se at de kan hives frem igen.. :wink: for ja, ellers ender jeg sku med at slå dine 60 kg i biceps curl.. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hvis ikke du er Angelina Jolie tynd, så ender du sgu da med at blive det med alt den træning post-11838-1168451358.gif

Hvor er du sød.... gid det var så vel, der er desvære MEGET langt til Angelina jolie figur.. :blush: måske hvis jeg droppede det slik i morgen i biffen.. :innocent:

Men der skal et par 100 timer endnu på den cykel før vi nærmer os strandform.. :bruce:

post-9443-1168453758_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share