NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

ved godt jeg stadig æder de protienbar, men de er SÅ NEMME at have med i tasken, og nu taber jeg mig stille og rolig..... Men hvis mit vægttab går i stå ryger de ud... blush.gif

Hej Nille :smile:

Jeg synes ikke du skal have så dårlig samvittighed over de proteinbarer. Man kan selvfølgelig diskuterer om 2 om dagen ikke lige er i overkanten, men hvis det, at du spiser én om dagen, er medvirkende til at du kan "holde" diæten ud, så synes jeg da endelig du skal spise én om dagen. Senere hen kan man jo altid skære ned til en ½ pr. dag osv. Men så længe du holder et så flot lavt indtag, synes jeg ikke du skal være så hård ved dig selv. :tongue:

God bedring med mavsen.

Knus Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Træning FREAKY Fredag d.13.07

Kommentar

Pyyyhhhh... jeg har været træt og underlig i hovedet i dag... :unhappy:

Så nøjes bare med en cardio dag og lidt mave træning..

Håber jeg er mere frisk i morgen, prøver at gå mega tidlig iseng i aften skal alligevel ikke noget spændene på en fredag.. :hmmm:

Rotary Torso (skrå mave muller maskine)

10 rep * 15 kg

10 rep * 20 kg

10 rep * 20 kg

8 rep * 22,5 kg

Alm. mave lir

60 skt.

Crozztrainer

300 min

Motioncykel

20 min

-Nille

Link to comment
Share on other sites

Hejsa, Nille.

Cool nok, at du ikke har forladt MOL til fordel for en konkurrerende internet-portal.

Jeg tror i øvrigt, jeg vil bruge en eftermiddag eller halvanden på at besøge centre i Århus. Jeg længes efter organiseret styrketræning, og mit nye job vil nok trods alt blive mere styrke-krævende, end hvad jeg er vant til, selv om det ikke udelukkende bliver fysisk betonet arbejde.

Keep up the good work!

Link to comment
Share on other sites

Hejsa, Nille.

Cool nok, at du ikke har forladt MOL til fordel for en konkurrerende internet-portal.

Jeg tror i øvrigt, jeg vil bruge en eftermiddag eller halvanden på at besøge centre i Århus. Jeg længes efter organiseret styrketræning, og mit nye job vil nok trods alt blive mere styrke-krævende, end hvad jeg er vant til, selv om det ikke udelukkende bliver fysisk betonet arbejde.

Keep up the good work!

Hey Oksen.. :bigsmile:

Jeg har nu oprettet en log på Bodybuilding. dk og er SUPER glad for den.. mange af dem jeg snakker med er flyttet derind så der er lidt mere gang i min logbog derinde i forhold til her.. :wink:

Men jeg har jo været herinde i over to år nu, så det er nok bare en gammel vane at jeg køre videre..

Hvor flytter du så hen..? har du fundet et nyt træningscenter..??

- nille

Link to comment
Share on other sites

Diæt update d. 14.07

Ugen har gået okay, selvom jeg ikke har fået alle de grøntsager jeg burde, og løb tør for olie. Så det er helt sikkert noget jeg lige må tage mig sammen med.. gen167.gif skal ned og hente mit bestilte olie fra posthuset i dag gen154.gif

6 træningsdage og 1 træninsfri (søndag)

Ang. træning så har jeg ikke mistet noget styrke der endnu, og lysten har også været stor, selvom jeg lige har haft to dage hvor jeg holdte en vægttræningsfridag..

Cardio i alt 5 timer i motion center i denne uge ud over alt mit cykling på arbejde og til og fra motion center ikke talt med.. :D

1 uge. 100g vægttab....

2 uge. 300 g vægttab..

3 uge. 400 g vægttab..

4 uge.. 500 g vægttab..

5 uge.. 400 g vægttab..

I alt = 1,7 kg

Ugens citat... Tolmodighed Nille.....!!!!!! angry041.gif

.

Link to comment
Share on other sites

Hej Nille :smile:

Jeg synes ikke du skal have så dårlig samvittighed over de proteinbarer. Man kan selvfølgelig diskuterer om 2 om dagen ikke lige er i overkanten, men hvis det, at du spiser én om dagen, er medvirkende til at du kan "holde" diæten ud, så synes jeg da endelig du skal spise én om dagen. Senere hen kan man jo altid skære ned til en ½ pr. dag osv. Men så længe du holder et så flot lavt indtag, synes jeg ikke du skal være så hård ved dig selv. :tongue:

God bedring med mavsen.

Knus Pia (Bambi)

Hej Pia... bx.gif

Tjaa.. måske ville vægtabet være lidt større hvis jeg droppede dem.. men lige nu tager jeg det stille og rolig, også dejligt at der er plads til dem lige nu... og værre er det jo ikke at man kan droppe dem på et tidspunkt.. biggrin.gif

Og tak, mavsen har det allerede meget bedre... :bigsmile:

Knus Nille

Link to comment
Share on other sites

Træning Lørdag d. 14.07

Crozztrainer

30 min

Skulder Press "smith"

10 rep * (21,5 kg)

10 rep * (26,5 kg)

5 rep * (31,5 kg)

7 rep * (26,5 kg)

8rep * (21,5 kg)

Cabel Crozz "liggende på bænk"

8 rep * (15 kg)

10 rep * (12,5 kg)

10 rep * (12,5 kg)

12 rep * (10 kg)

One DB front raise

10 rep * (12 kg)

10 rep * (12 kg)

8 rep * ( 12 kg)

10 rep * (10 kg)

Lat raise "cabel"

8 rep * (12,5 kg)

8 rep * (12,5 kg)

10 rep * ( 10 kg)

8 rep * (10 kg)

kommentar

Den skuldertræning kunne mærkes good.gif

.

Link to comment
Share on other sites

Hey Oksen.. :bigsmile:

Jeg har nu oprettet en log på Bodybuilding. dk og er SUPER glad for den.. mange af dem jeg snakker med er flyttet derind så der er lidt mere gang i min logbog derinde i forhold til her.. :wink:

Men jeg har jo været herinde i over to år nu, så det er nok bare en gammel vane at jeg køre videre..

Hvor flytter du så hen..? har du fundet et nyt træningscenter..??

- nille

Hej igen, Nille. :smile:

Jeg flytter ikke bopæl, og jeg forsvinder næppe heller fra MOL. Jeg har `bare´ fået et job, hvor jeg skal kunne håndtere store/tunge kasser mv. (ikke sådan, at jeg skal det hele tiden, men måske en time eller halvanden om dagen). Cykling kan jeg jo fortsat klare hjemme, men jeg har fået mere lyst til styrketræning, også fordi jeg nu stort set ikke er overvægtig længere. Derfor vil jeg i gang med at undersøge, hvilke muligheder, der er, for at jeg kan få styrketræning, uder hemsyn til mit handicap. Jeg har styrketrænet før, så helt umuligt skulle det ikke være. Nu må vi se, hvad jobbet levner tid og overskud til!

Link to comment
Share on other sites

Træning Mandag d. 16.07

Kommentar

i går søndag, fik jeg lavet nada.. gq.gif indrømmer det gerne..

Så har prøvet at være lidt ekstra sund og aktiv i dag.. biggrin.gif

Crozztrainer

30 min

Motion Cykel

30 min ...............................= i alt 1 time

Ryg og ben

Pull down "front bred"

10 rep * (40 kg)

10 rep * (45 kg)

7 rep * (50 kg)

8 rep * (45 kg)

Pull down "Nakke"

10 rep * (35 kg)

10 rep * (35 kg)

8 rep * (40 kg)

8 rep * (40 kg)

B.O BB Row

12 rep * (26,5 kg)

8 rep * (31,5 kg)

8 rep * (36,5 kg)

8 rep * (41,5 kg)

Hyper extension

10 rep * (bw)

8 rep * (Bw)

standing Lunges "smith"

8 rep * (26,5 kg)

8 rep * (36,5 kg)

8 rep * ( 36,5 kg)

8 rep * (26,5 kg)

Leg curl

8 rep * (37,5 kg)

8 rep * (37,5 kg)

8 rep * ( 40 kg)

8 rep * (42,5 kg)

Leg Extrension

8 rep * (37,5 kg)

8 rep * (37,5 kg)

8 rep * ( 40 kg)

8 rep * (45 kg)

Jeg har en mave som en gravid her til aften... ai.gif

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Træning Onsdag d. 18.07

Kommentar

Så er jeg tilbage i Århus igen, efter en lille overnatning hos de gamle i det sønderjyske :sleeping: så det blev til en træningsfri tirsdag i går, da jeg ikke kunne nå det desvære..

Crozztrainer

15 min opvarming

Motion Cykel

45 min ...............................= i alt 1 time

Bryst

Dumbel Skrå chest press

10 rep * (14 kg)

8 rep * (16 kg)

7 rep * (16 kg)

8 rep * (14 kg)

Bench Press "smith"

8 rep * (36,5 kg)

8 rep * (36,5 kg)

10 rep * (31,5 kg)

8 rep * (31,5 kg)

Cabel Fly

10 rep * (20 kg)

10 rep * (20 kg)

8 rep * (20 kg)

12 rep * (15 kg)

Siddende Chest Press

10 rep * (32,5 kg)

8 rep * (35 kg)

10 rep * ( 32,5 kg)

8 rep * (30 kg)

Triceps Push down

10 rep * (20 kg)

10 rep * (20 kg)

8 rep * (20 kg)

12 rep * (15 kg)

Link to comment
Share on other sites

Hej igen, Nille. :smile:

Jeg flytter ikke bopæl, og jeg forsvinder næppe heller fra MOL. Jeg har `bare´ fået et job, hvor jeg skal kunne håndtere store/tunge kasser mv. (ikke sådan, at jeg skal det hele tiden, men måske en time eller halvanden om dagen). Cykling kan jeg jo fortsat klare hjemme, men jeg har fået mere lyst til styrketræning, også fordi jeg nu stort set ikke er overvægtig længere. Derfor vil jeg i gang med at undersøge, hvilke muligheder, der er, for at jeg kan få styrketræning, uder hemsyn til mit handicap. Jeg har styrketrænet før, så helt umuligt skulle det ikke være. Nu må vi se, hvad jobbet levner tid og overskud til!

Oksen fra Århus

Har du så fundet et andet center..?? ved at Fitnessdk (friskohuset) er handicap venligt hvis det er.. :bigsmile: mange andre motioncentre har så mange trapper, når man skal ind.. ikke særligt smart..

Link to comment
Share on other sites

Træning Torsdag d. 19.07

Som sagdt har været i det sønderjyske i 2 dage, var lige på vægten i morges, og fortryder allerede at jeg ikke har fuldt min diæt 110% mens jeg var dernede.. sad028.gif

Crozztrainer

15 min opvarming

Motion Cykel

30 min

Skulder

Skulder press "smith"

10 rep * (26,5 kg)

8 rep * (31,5 kg)

10 rep * (21 kg)

10 rep * (21 kg)

Cabel Crozz "liggende"

8 rep * (15 kg)

10 rep * (12,5 kg)

10 rep * (12,5 kg)

8 rep * (12,5 kg)

One DB Front raise

2 set * 10 rep * (12 kg)

2 set * 10 rep * (12 kg)

one arm cabel raise

8 rep * (12,5 kg)

8 rep * (12,5 kg)

10 rep * ( 10 kg)

8 rep * (10 kg)

Kommentar

Hvis jeg er heldig får jeg også lige tid til lidt ekstra cardio i aften... har vist brug for det.. blush.gif

.

Link to comment
Share on other sites

Oksen fra Århus

Har du så fundet et andet center..?? ved at Fitnessdk (friskohuset) er handicap venligt hvis det er.. :bigsmile: mange andre motioncentre har så mange trapper, når man skal ind.. ikke særligt smart..

Hej, Nille.

Har ikke rigtig fået kigget på noget. Har ikke fået taget mig tid endnu. I Ny Helse & Motion er der nogle få trapper, men dem har jeg før kunnet klare. SATS er udelukket, da de har en vindeltrappe til/fra omklædningsrummet.

For snart ti år siden var Ny Helse & Motion et ok center, til styrke (der var meget lidt grej til cardio). Det har vist moderniseret det en del siden. Ulempen dengang var, at mange af folkene dernede (MEGET store gutter) kørte den der attitude med at man bliver mere lee´ af at være tavs. Så det var svært at være social dernede.

Men vi må se, hvad jeg finder ud af.

Edited by Oksen fra Århus N
Link to comment
Share on other sites

Træning Torsdag d. 19.07

Som sagdt har været i det sønderjyske i 2 dage, var lige på vægten i morges, og fortryder allerede at jeg ikke har fuldt min diæt 110% mens jeg var dernede.. sad028.gif

Hejsa Nille post-11838-1184852524.gif

Kan det være så slemt? Tror du ikke bare det er lidt væske, som du hurtigt kan få svedt ud igen? :wink:

One DB Front raise

2 set * 10 rep * (12 kg)

2 set * 10 rep * (12 kg)

Imponerende flot styrke du har i dine forskuldre. :1356: Jeg elsker selv den øvelse. :wub:

Kommer du snart ned til en omgang fælles træning i DHS? :w00t: Jeg skal i nattevagt det meste af næste uge :sneaky2: Men evt. en dag derefter, så kan du også komme med op og se min nye lejlighed. :yahoo:

Knus Pia (Bambi) post-11838-1184852581.gif

P.s. Vi skulle også se om der gik en film i biografen en dag, men jeg har bare haft for meget om ørene til overskue noget som helst. :blush:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Hejsa Nille Kan det være så slemt? Tror du ikke bare det er lidt væske, som du hurtigt kan få svedt ud igen? :wink:

Hey sveske Pia :bigsmile:

HÅÅÅÅBER at det bare er væske, for så meget har jeg nu heller ikke syndet, vi snakker om 100g slik og lidt kage.. :blush:

cheker lige vægten i morgen igen.. :innocent:

Imponerende flot styrke du har i dine forskuldre. :1356: Jeg elsker selv den øvelse. :wub:

Gid jeg kunne lave 12 kg dumbel front raise.. men der står "One DB front raise" :tongue: syntes den giver meget godt, det er ligesom at lave smal greb..

Kommer du snart ned til en omgang fælles træning i DHS? :w00t: Jeg skal i nattevagt det meste af næste uge :sneaky2: Men evt. en dag derefter, så kan du også komme med op og se min nye lejlighed. :yahoo:

P.s. Vi skulle også se om der gik en film i biografen en dag, men jeg har bare haft for meget om ørene til overskue noget som helst. :blush:

Ja til begge dele... glæder mig til at se din nye lejlighed (fik jo ikke engang set din gamle lejlighed) :nonono: Og vil jo ALTID gerne med på en fælles brænder i DHS, det er også ved at være et stykke tid siden :superman:

og FIIIILLLM er jeg altid TO DOLLAR klar på... :w00t: Men det må vist blive en dag, hvor jeg har gjort mig fortjent til Sukkerstokken, for en biotur dur altså bare ikke uden slik... :4mewantfood: Men så har jeg også noget at se/arbejde mig frem til... Hi hi..

Knus Nille friends.gif

Link to comment
Share on other sites

Jeg elsker dine indlæg, Niller. :wub:

:w00t::wink:

Ååhh Kongen... ja stik mig en staveplade :blush: men har vist også nævt før at jeg ikke er den bedste til at stave.. så bær over med mig.. :smile:

For den rene er alting rent, konge! :laugh:

Nemlig rigtig Oksen... ser det som regel først bagefter.. *ss*

Link to comment
Share on other sites

Træning Lørdag d. 21.07

BACK ON TRACK

Motioncykel

30 min

Ryg

Pull down "front"

10 rep * (40 kg)

10 rep * (45 kg)

8 rep * (50 kg)

10 rep * (45 kg)

Pull down "Nakke"

8 rep * (40 kg)

10 rep * (37,5 kg)

10 rep * (35 kg)

10 rep * (35 kg)

Cabel Row

10 rep * (45 kg)

8 rep * (50 kg)

8 rep * (50 kg)

10 rep * (45 kg)

Hyper extension

10 rep * (bw)

10 rep * (bw)

10 rep * (bw)

Biceps Curl "cabel/dumbel"

10 rep * (30 kg)

10 rep * (30 kg)

10 rep * (10 kg)

10 rep * (10 kg)

Wooow den tøs der er sindsyg, jeg sidder og har ondt i alle mine led efter at ha set den youtube :blink:

Link to comment
Share on other sites

Træning Mandag d. 23.07

fik jeg taget mig sammen til at dyrke morgen cardio FØR MORGENMAD crazy.gif

Motioncykel

60 min

Bryst i fitnessdk

Motioncykel

20 min

Bench press "smith"

20 rep * (16,5 kg) - opvarming

10 rep * (31,5 kg)

10 rep * (36,5 kg)

6 rep * (41,5 kg)

10 rep * (31,5 kg)

Skrå DB chest press

8 rep * (16 kg)

6 rep * (16 kg)

8 rep * (14 kg)

8 rep * (14 kg)

Cabel fly

10 rep * (20 kg)

8 rep * (20 kg)

10 rep * (17,5 kg)

10 rep * (17,5 kg)

12 rep * (15 kg)

Triceps/Chest pump

4 set * 10/10 rep * (10 kg)

Bench Dip

3 set * 10 rep * (bw) - syntes den er hård for skulderne.. nea.gif

.

Link to comment
Share on other sites

Træning Tirsdag d. 24.07

Ryg i fitnessdk

Motioncykel

20 min

Pull down "front"

10 rep * (45 kg)

10 rep * (50 kg)

8 rep * (55 kg)

8 rep * (50 kg)

Pull down "Nakke"

8 rep * (40 kg)

8 rep * (40 kg)

10 rep * (35 kg)

10 rep * (35 kg)

Cabel Row

10 rep * (45 kg)

10 rep * (50 kg)

8 rep * (55 kg)

8 rep * (40 kg)

Biceps Cabel Curl

10 rep * (30 kg)

10 rep * (30 kg)

10 rep * (32,5 kg)

Hyper extension

3 set * 10 rep * (BW)

Og så ellers ind og nyde de goder der følger med fitnessdk... DAMP og BOBBELBAD :wub::w00t:

Og så ellers direkte på arbejde... :cry:

Link to comment
Share on other sites

Hey Nillen,

Må lige sende en lille opmuntring. Synes det er et Flot vægttab, du har gang i. Og ja - tålmodighed er vidst en af dyderne, når det drejer sig om at komme ned i en mindre str. jeans :innocent::tongue:

Knusser herfra

:flowers:

Heey Tanja..

Ej hvor dejligt.. det er lang tid siden jeg har sagt hej til dig.. :bigsmile: Er gået lidt i dvale herinde, så har slet ikke set du er kommet lidt tilbage herind igen.. :4thumbup:

ja tålmodighed er en dyd, desvære så har jeg meget lidt af den.. :sneaky2: Men heldigvis er jeg lidt stædig, så det hjælper på det.. hi hi...

Du gir den vel stadig gaz med dit kampsport.. ? og fed ny avatar du har fået af dig selv.. :wub:

Knus Nille..

Link to comment
Share on other sites

Træning Torsdag d. 26.07

Kommentar

ik det store... føler jeg lever i min egen lille verden her i Århus.. gen167.gif Og fuck den sommer.... angry041.gif

Skulder

Motioncykel

35 min

Crozztrainer

15 min

Skulder press "smith"

10 rep * (21,5 kg)

8 rep * (21,5 kg)

8 rep * (26,5 kg)

6 rep * (31,5 kg)

6 rep * (31,5 kg)

skulder press Dumbel´s

8 rep * (14 kg)

6 rep * (14 kg)

8 rep * (12 kg)

8 rep * (12 kg)

Cabel lat raise

10 rep * (12,5 kg)

10 rep * (10 kg)

8 rep * (10 kg)

8 rep * (10 kg)

liggende cabel crozz

6 rep * (15 kg)

8 rep * (12,5 kg)

8 rep * (12,5 kg)

10 rep * (10 kg)

Dumbel´s lat raise

10 rep * (7 kg)

8 rep * (7 kg)

8 rep * (7 kg)

Link to comment
Share on other sites

Træning Fredag d. 27.07

Kommentar

Diæten går stadig stille og rolig, glæder mig lidt til i morgen for at se hvad vægten siger, da den i sidste uge gik lidt skæv (mildt sagt) blush.gif

så kryds lige finger for mig, for har kæmpet denne uge for at rette op på det hele.. aggressive.gif

Bryst

Motioncykel

30 min

Crozztrainer

30 min

Bench press "smith"

12 rep * (21,5 kg)

10 rep * (26,5 kg)

10 rep * (31,5 kg)

8 rep * (36,5 kg)

6 rep * (41,5 kg)

skrå - Chest press Dumbel´s

10 rep * (16 kg)

8 rep * (16 kg)

10 rep * (14 kg)

8 rep * (14 kg)

Cabel fly

10 rep * (20 kg)

8 rep * (22,5 kg)

10 rep * (20 kg)

8 rep * (20 kg)

Chest/Triceps pump

4 set * 10/10 rep * (10 kg)

Triceps pull down "cabel"

10 rep * (30kg)

8 rep * (35kg)

10 rep * (30kg)

10 rep * (30kg)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share