NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger

Hey Nillepige :yo:

Håber du klare den i Århus med fest uge :partytime2: og hvad der hører til med boder med pandekager og nutella :4whistling:

Håber du holder motivationen oppe med træningen :superman: , nu du var kommet i omdrejninger igen :wootdance:

:bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Lømmel? Det er jo fuldstændig umuligt at vurderer dine glutes, når de er dækket til med den mængde textil. :tongue:

Ha ha... Squatfather...

Min glute er gemt godt væk desværre bag et lag fedt.. :laugh: Så lidt textil pynter vist kun på det...

Men okay vi laver en deal.. HVIS jeg nogen side kommer så langt ned i fedt% at guten rent faktisk kan ses uden den bare er blød og rund.. så finder jeg et par g-streng.. - dog tvivler jeg på at det vil ske.. :tongue:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Hey Nillepige :yo:

Håber du klare den i Århus med fest uge :partytime2: og hvad der hører til med boder med pandekager og nutella :4whistling:

Håber du holder motivationen oppe med træningen :superman: , nu du var kommet i omdrejninger igen :wootdance:

:bigsmile:

Hey SNF.. (btw. hvad står SNF for)?

Nej nej, jeg er ikke forsvundet i festugen (endnu) :laugh: først på torsdag... he he.. så indtil vidre venter jeg med den pandekage m nutella, men har lovet mig selv at må spise en.. :w00t:

Jeg nappede bare en lille fridag fra træning i går... Dog mest fordi jeg skulle være hjemme fra kl. 12 - 15.30 fordi nogle varmefolk skulle aflæse mine måler :dry: SÅ surt at gå og vente på dem indtil man skal på arbejde kl 16.00.... *hrmpf*

Lover at gi den gaz i dag til bryst træning.. dirol.gif

Knus Nille

Link to comment
Share on other sites

Træning Onsdag d.05.09

Har god energi de her dage, trods jeg har vildt sent fri fra arbejde og ofte først kommer i seng over midnat..

Tror det er fordi det køre på arbejde og går hjem med et smil.. :bigsmile:

I morgen har jeg en fridag.. Weeee... ..hvis jeg skal være helt ærlig er jeg ikke sikker på at jeg får trænet, vil nyde dagen og håbe på jeg får besøg eller hygge med nogle venner.. :slut: uanset hvad så glæder jeg mig..

Bryst/triceps

Motion cykel

15 min - opvarmning

Bench Press

15 rep * (Stangen) - opvarmning

10 rep * (31,5 kg)

8 rep * (36,5 kg)

8 rep * (36,5 kg)

10 rep * (31,5 kg)

Skrå Chest press Dumbel

8 rep * (14 kg)

8 rep * (14 kg)

8 rep * (14 kg)

10 rep * (12 kg)

Cabel fly

10 rep * (20 kg)

10 rep * (20 kg)

8 rep * (20 kg)

8 rep * (20 kg)

Chest Press "MA"

10 rep * (30 kg)

10 rep * (32,5 kg)

8 rep * (32,5 kg)

10 rep * (30 kg)

Triceps Push Down

10 rep * (30 kg)

10 rep * (35 kg)

10 rep * (35 kg)

10 rep * (30 kg)

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hey SNF.. (btw. hvad står SNF for)?

Nej nej, jeg er ikke forsvundet i festugen (endnu) :laugh: først på torsdag... he he.. så indtil vidre venter jeg med den pandekage m nutella, men har lovet mig selv at må spise en.. :w00t:

Jeg nappede bare en lille fridag fra træning i går... Dog mest fordi jeg skulle være hjemme fra kl. 12 - 15.30 fordi nogle varmefolk skulle aflæse mine måler :dry: SÅ surt at gå og vente på dem indtil man skal på arbejde kl 16.00.... *hrmpf*

Lover at gi den gaz i dag til bryst træning.. dirol.gif

Knus Nille

Hey :cool:

Lyder godt,´og man skal jo også leve :bigsmile:

SNF er mine navne initialer, det var det mest opfindsomme :blink: jeg kunne finde på da jeg skulle finde et brugernavn.

Jeg hedder i øvrigt Signe :shades:

Link to comment
Share on other sites

Ha ha... Squatfather...

Min glute er gemt godt væk desværre bag et lag fedt.. :laugh: Så lidt textil pynter vist kun på det...

Men okay vi laver en deal.. HVIS jeg nogen side kommer så langt ned i fedt% at guten rent faktisk kan ses uden den bare er blød og rund.. så finder jeg et par g-streng.. - dog tvivler jeg på at det vil ske.. :tongue:

Hvad er der i vejen med blød og rund? :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Hey :cool:

Lyder godt,´og man skal jo også leve :bigsmile:

SNF er mine navne initialer, det var det mest opfindsomme :blink: jeg kunne finde på da jeg skulle finde et brugernavn.

Jeg hedder i øvrigt Signe :shades:

Hej Signe.. :smile:

Vist ikke os alle der var lige opfindsom ang. navn i sin tid.. (Nillepige25) :innocent:

Kan afsløre at jeg ikke er 25 år mere.. *LOOOL*

Link to comment
Share on other sites

Træning Fredag d.07.09

Aaahh var helt stiv i højre side i morges.. har vist sovet forkert og fået noget i klemme under højre vinge.. men heldigvis løsnede det sig under rygtræningen.. victory.gif

Ryg..

Motion cykel

35 min

Front Pull down

10 rep * (45 kg)

8 rep * (50 kg)

6 rep * (55 kg)

10 rep * (45 kg)

12 rep * (40kg)

One arm DB row

10 rep * (18 kg)

10 rep * (20 kg)

8 rep * (22 kg)

8 rep * (22 kg)

SL død løft

10 rep * (36,5 kg) - hehe.. havde glemt hvor meget jeg kunne løfte..

10 rep * (46,5 kg)

8 rep * (56,5 kg)

8 rep * (61,5 kg) - det er virkelig ikke en af mine farvorit øvelser og burde nok også løfte lidt mere.. nea.gifSyntes at Hyper extension går mere i lænden hvor SL død går i lidt højrere oppe.. derfor nok også en god ide at skifte imellem de to for at få lidt mere varieret.. skal bare lige tage mig sammen til at køre SL død lidt oftere.. aggressive.gif

Stift arm pull down

10 rep * (30 kg)

10 rep * (35 kg)

10 rep * (35 kg)

7 rep * (37,5 kg)

Mave Lir

4 set * 12 rep * alm

3 set * 10 rep * hip raise

Link to comment
Share on other sites

SL død løft

10 rep * (36,5 kg) - hehe.. havde glemt hvor meget jeg kunne løfte..

10 rep * (46,5 kg)

8 rep * (56,5 kg)

8 rep * (61,5 kg) - det er virkelig ikke en af mine farvorit øvelser og burde nok også løfte lidt mere.. nea.gifSyntes at Hyper extension går mere i lænden hvor SL død går i lidt højrere oppe.. derfor nok også en god ide at skifte imellem de to for at få lidt mere varieret.. skal bare lige tage mig sammen til at køre SL død lidt oftere.. aggressive.gif

Hello Nille :flowers:

Umiddelbart tænker jeg da, at det er ret godt at kører SL dødløft med 61.5 kg. :blink: Jeg har selv kørt øvelsen nogle få gange, men det er som om teknikken ikke spiller for mig. :nonono: Jeg synes det gør ond omme i knæhaserne. :crazy:

Hvad endte det med mht. DM? Hvor skal du sidde henne af?

Knus Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Hello Nille :flowers:

Umiddelbart tænker jeg da, at det er ret godt at kører SL dødløft med 61.5 kg. :blink: Jeg har selv kørt øvelsen nogle få gange, men det er som om teknikken ikke spiller for mig. :nonono: Jeg synes det gør ond omme i knæhaserne. :crazy:

Hvad endte det med mht. DM? Hvor skal du sidde henne af?

Knus Pia (Bambi) :wub:

Hey Girli..

Syntes ikke den er hårdere end alm dødløft.. mit problem er ofte at holde grebet, er åbenbart ikke særlig stærk i mit greb, selvom jeg bruger straps.. :unhappy: Får du ondt i knæhaserne..? er du lidt stiv i betrækket Pia.. :tongue:

Yir.. har fået billetter til begge dage.. ved dog ikke hvilken pladser vi skal sidde i, ik mig der har skaffen dem..

Men i må gerne sige til når i begynder at samle folk til kørsel til Herning.. vi er to tøser som gerne vil med.. :bigsmile:

Glæder mig, det skal nok blive en hyggelig weekend.. :w00t:

Knus Nilletøsen

Link to comment
Share on other sites

Træning Søndag d.09.09

Nuuuuuiii jeg er BOMBET I DAG...!!!!!!! :crazy: Først 50 arbejdstimer denne uge.. (og hader at arbejde over) + Havde fri fra arbejde kl 04 i går efter en 12 timers arbejsdag, og rendte ind i nogle venner i byen til en hurtig svingom, så den blev 05.30 inden jeg så min seng.. Zzzzzzz.....

Men efter at have ligget og fedet den i sengen sammen med mit fjernsyn det meste af dagen fik jeg dog lidt dårlig samvitihed.. HI hi.. så det blev til lidt skulder træning..

Skulder workout

Motion cykel

20 min

Dumbel Skulder Press

10 rep * (12 kg)

8 rep * (14 kg)

6 rep * (14 kg)

8 rep * (12 kg)

Maskine Shoulder Press

8 rep * (20 kg)

8 rep * (25 kg)

8 rep * (25 kg)

8 rep * (20 kg)

Liggende Cabel Crozz - bagside skulder

10 rep * (10 kg)

8 rep * (12,5 kg)

8 rep * (12,5 kg)

10 rep * (10 kg)

Cabel lat raise - one arm

10 rep * (10 kg)

10 rep * (10 kg)

10 rep * (10 kg)

8 rep * (10 kg)

På vej hjem skulle jeg lige købe en liter mælk hos bageren... Ååååhhhhh min opmæksomhed blev rettet på en stor lækker træstamme :wub: Tror jeg fik suget alt næring ud af den og fantaserende om hvor lækkert den ville være *suk* Inden jeg besluttede mig for at det nok var en dårlig ide.... (JEG KØBTE DEM IKKE) men har stadig lyst til dem.. sad028.gif

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Træning Tirsdag d.11.09

Uuhhh Skynder mig at opdatere inden SNF hiver mig i ørene.. :tongue:

Jeg var helt rundt på gulvet i går.. i lidt øv tilstand, og GAD bare INTET.. så droppede træningen og tog lidt før på arbejde, da hele restauranten skulle gøres fin og pyntes op til i fotografering i dag (Nye billeder til hjemmesiden) Og da jeg kom på arbejde fik jeg hygget med Silje (Lillen) som også var på arbejde så selvom jeg havde mega travlt var det egenlig en god arbejdsdag :bigsmile:

Ps. Fik en dejlig sms af min über chef at restauranten så rigtig fin ud, og jeg havde gjort et godt stykke arbejde.. :4thumbup: Dejlig respons..!!

Bryst workout

Motion cykel

30 min

Skrå dumbel chest Press

10 rep * (14 kg)

8 rep * (16 kg)

8 rep * (16 kg)

10 rep * (14 kg)

Cabel Fly

8 rep * (22,5 kg) - Kan ikke huske om det er en ny PR..??

8 rep * (22,5 kg)

10 rep * (20 kg)

8 rep * (20 kg)

Chest Press "maskine"

10 rep * (35 kg)

8 rep * (37,5 kg)

6 rep * (37,5 kg)

8 rep * (32,5 kg)

Chest/Triceps pump

12*12 rep * (10 kg)

12*12 rep * (10 kg)

10*10 rep * (10 kg)

10*10 rep * (10 kg) - Nice gir et godt pump i tricepsene

Mave Lir

10 rep * (alm)

10 rep * (alm)

10 rep * (Hipraise)

10 rep * (Hipraise)

Lige hurtig ud og handle ind.... :bike: hjem og spise middag.. og så pakke tasken til en omgang svømning som heldigvis ligger 20 m fra mit arbejde... og så på arbejde til kl 24.00... :cooldance:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Jeg var helt rundt på gulvet i går.. i lidt øv tilstand, og GAD bare INTET.. så droppede træningen og tog lidt før på arbejde, da hele restauranten skulle gøres fin og pyntes op til i fotografering i dag (Nye billeder til hjemmesiden) Og da jeg kom på arbejde fik jeg hygget med Silje (Lillen) som også var på arbejde så selvom jeg havde mega travlt var det egenlig en god arbejdsdag :bigsmile:

det var også bare mega hyggelig...du er så sød ved mig :wub: Også er vi her igen idag begge to...tihi....sladresladresladre

Link to comment
Share on other sites

Træning Onsdag d.12.09

Nappede lige træningen inden jeg tog direkte på arbejde, derfor lidt sent opdatering..

Ryg clapping.gif

Motion cykel

30 min

Cabel Row

10 rep * (45 kg)

10 rep * (50 kg)

10 rep * (50 kg)

8 rep * (60 kg)

Pull down "front"

10 rep * (45 kg)

8 rep * (50 kg)

6 rep * (55 kg)

10 rep * (45 kg)

Hyper extension

12 rep * (bw)

12 rep * (bw)

10 rep * (bw)

Pull down "til nakke"

12*12 rep * (35 kg)

12*12 rep * (40 kg)

10*10 rep * (40 kg)

10*10 rep * (35 kg)

En hurtig omgang træning... er bedre end ingen ting.. bx.gif

Ps ps ps.. OG fik også svømmet i går som jeg ikke har fået opdateret.. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share