NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger
[Motion cykel

30 min

En hurtig omgang træning... er bedre end ingen ting..

Nemlig. en hurtig omgang træning er bedre end ingen ting :tongue: Super du brugte 30 min på motionscyklenpost-15167-1189631969.gif.

Og godt at se at du kun holdte en fri dag fra træning. :bigsmile: Vi skal jo bekæmpe vores fedtprocent :bruce: . I øvrigt har jeg overvejet at få min målt så man kan se der sker noget, ved du hvor man på en seriøs måde kan få gjort det?

Link to comment
Share on other sites

Træning Torsdag d.13.09

SUPER dejligt vejr i Århus idag.. og har været i kanon humør..... dog lige lidt arbejde om formiddagen og så ellers resten af dagen FRRIIIII......... yahoo.gif

Så det blev til en gang aften træning i fitnessDKK..

Ben

Motion cykel

30 min

Leg extension

10 rep * (35 kg)

10 rep * (40 kg)

8 rep * (45 kg)

10 rep * (35 kg)

Leg Curl

10 rep * (35 kg)

10 rep * (40 kg)

8 rep * (45 kg)

10 rep * (35 kg)

Glute extension

10 rep * (50 kg)

10 rep * (50 kg)

10 rep * (55 kg)

10 rep * (50 kg)

Ben Press

12 rep * (50)

12 rep * (60)

12 rep * (70) - Var lidt usikker om det var klogt at køre benpress, da mine ar efter operationen stadig er ret nye og vil ikke lægge press på dem.. så tog meget lette kg. syntes ikke jeg kunne mærke noget så kiloene bliver sat op til næste ben træning.. victory.gif

Skrå mave muller

10*10 rep * (bw)

10*10 rep * (bw)

10*10 rep * (bw)

10*10 rep * (bw) - har fundet ud af, at når jeg køre skrå mave muskler på "Hyper extension" dimsen.. med siden til og laver et lille "tvist" når jeg op, går den DIREKTE i de skrå og nedere mave muskler.. spiteful.gif

Da jeg skulle hjem og ventede på bussen, kom der nogle smarte halv lækker fyre hen og spillede lidt smart.. hmm... syntes det var lidt pinligt at jeg bare sad der i svedig træningstøj så prøvede at gøre mig lille med hætteblusen godt over hovedet.. dirol.gif ... lige indtil en af dem kom hen og sagde.. Hey du ser cool ud... har du lige været til håndboldtræning..??? Øøøhhh Nej... unknw.gif så døde den samtale, viste ikke lige hvad jeg skulle sige og han stod og så spørgene ud... heldigvis blev jeg reddet af bussen der kom.. gad ikke være smart i svedig træningstøj.. blush.gif

Ps. hvorfor spørger folk mig altid om jeg dyrker håndbold..?? det er ikke første gang...!! hader holdbold..!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
[Da jeg skulle hjem og ventede på bussen, kom der nogle smarte halv lækker fyre hen og spillede lidt smart.. hmm... syntes det var lidt pinligt at jeg bare sad der i svedig træningstøj så prøvede at gøre mig lille med hætteblusen godt over hovedet.. dirol.gif ... lige indtil en af dem kom hen og sagde.. Hey du ser cool ud... har du lige været til håndboldtræning..??? Øøøhhh Nej... unknw.gif så døde den samtale, viste ikke lige hvad jeg skulle sige og han stod og så spørgene ud... heldigvis blev jeg reddet af bussen der kom.. gad ikke være smart i svedig træningstøj.. blush.gif

Ps. hvorfor spørger folk mig altid om jeg dyrker håndbold..?? det er ikke første gang...!! hader holdbold..!!

Hm mange piger der dyrker håndbold, spiller jo så at sige på det andet hold :laugh: Det kan være det er en test for finde ud af hvad du er til :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Og godt at se at du kun holdte en fri dag fra træning. :bigsmile: Vi skal jo bekæmpe vores fedtprocent :bruce: . I øvrigt har jeg overvejet at få min målt så man kan se der sker noget, ved du hvor man på en seriøs måde kan få gjort det?

Mange fitnesscenter har en tanita-vægt stående til sådan noget - den er nu ikke specielt god hvis du vil have at vide din fedtprocent præcis, men hvis du bruger den over længere tid, kan du jo stadigvæk se hvis der sker en forandring. Ellers kan du investere i en fedttang og be nogen om hjælp at måle dig :smile:

Undskyld min log spam, Nille! :spam:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Mange fitnesscenter har en tanita-vægt stående til sådan noget - den er nu ikke specielt god hvis du vil have at vide din fedtprocent præcis, men hvis du bruger den over længere tid, kan du jo stadigvæk se hvis der sker en forandring. Ellers kan du investere i en fedttang og be nogen om hjælp at måle dig :smile:

Undskyld min log spam, Nille! :spam:

Godmorgen :sleepy:

Ja har overvejet dem i fitnesscentrene, de er bare så upræcise :nonono: Det kunne være rart med præcise resultaler. Ja det kan være jeg skal købe et fedttang, og lige overvejer hvem som hive i min fedtdepoter :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Godmorgen :sleepy:

Ja har overvejet dem i fitnesscentrene, de er bare så upræcise :nonono: Det kunne være rart med præcise resultaler. Ja det kan være jeg skal købe et fedttang, og lige overvejer hvem som hive i min fedtdepoter :tongue:

linis du spammer ikke.. kommer jo kun med gode råd, og dem kan man ikke få nok af.. :bigsmile:

SNF.. ang. fedtprocent måling så har jeg fået taget min engang for 100 år siden.. netop på sådan en vægt i fitnesscenter, syntes ikke jeg kunne bruge den til særlig meget, så vil nok anbefale dig at blive målt med en tang..

Jeg tør ikke blive målt pt.. :blush: jeg ved den er sky høj.. he he..

Link to comment
Share on other sites

Da jeg skulle hjem og ventede på bussen, kom der nogle smarte halv lækker fyre hen og spillede lidt smart.. hmm... syntes det var lidt pinligt at jeg bare sad der i svedig træningstøj så prøvede at gøre mig lille med hætteblusen godt over hovedet.. dirol.gif ... lige indtil en af dem kom hen og sagde.. Hey du ser cool ud... har du lige været til håndboldtræning..??? Øøøhhh Nej... unknw.gif så døde den samtale, viste ikke lige hvad jeg skulle sige og han stod og så spørgene ud... heldigvis blev jeg reddet af bussen der kom.. gad ikke være smart i svedig træningstøj.. blush.gif

Ps. hvorfor spørger folk mig altid om jeg dyrker håndbold..?? det er ikke første gang...!! hader holdbold..!!

Næste gang så fortæller du bare at du lige har været til en eller anden psykopat kampsport, så er de færdige med at spille høje i hatten. :bruce::laugh:

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Træning Fredag d.14.09

Skal bare lige ha overstået en aftenvagt, så er det snart WEEKEND.... gen154.gif Nogen der skal noget spændene ???..

Måske man skulle hoppe i biffen i weekenden, lang tid siden... gq.gif

Skulder og en enkelt biceps øvelse

Shoulder Press "maskine"

10 rep * (20 kg)

10 rep * (25 kg)

8 rep * (27,5 kg)

8 rep * (27,55 kg)

Lat raise Cabel

10 rep * (10 kg)

10 rep * (10 kg)

8 rep * (10 kg)

8 rep * (10 kg)

Pull up Dumbels

10 rep * (7 kg)

10 rep * (8 kg)

10 rep * (9 kg)

10 rep * (10 kg) -lækker øvelse - alt for lang tid siden jeg har kørt den øvelse.. clapping.gif

Cabel Crozz "liggende" -bagside skulder

10 rep * (12,5 kg)

10 rep * (12,5 kg)

8 rep * (12,5 kg)

10 rep * (10 kg)

Biceps curl Cabel

10 rep * (25 kg)

10 rep * (30 kg)

10 rep * (30 kg)

8 rep * (30 kg)

Motion cykel

40 min

- valgte at tage min cardio til sidst i dag

Link to comment
Share on other sites

det var også bare mega hyggelig...du er så sød ved mig :wub: Også er vi her igen idag begge to...tihi....sladresladresladre

Hey Lillen...

skal du ikke snart have nogle flere aften vagter.. ? :unhappy: Så hyggeligt når du er der... :bigsmile:

Er lige i chok over at læse på Anitas log at Linda Fodor og hendes kærste er blevet taget med dope derhjemme.. :unhappy::blink: Hun er bare så LÆKKER.. :wub: lidt synd da ens image af en person man ser lidt op til bliver ødelangt.. Måske er jeg bare naiv.. men hun ligner da en som burde vide bedre..

LindaFodor3S0ZD.jpg

Men uanset hvad, hun er stadig lækker.. total charmerende ansigt, ser man sjælden (syntes jeg)

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

AAAAAHHHHH...... hun er lækker...!!!

det er ikke nogen hyldest til det hun er blevet taget for.. men, det ændre ikke at hun er MEGET chamerende, kan ikke lige lade være med at poste denne youtube.. :wub:

Det værste er at hun jo ikke er særlig stor..?? så det burde da være overkommenligt at nå den form clen!!!? man kan håbe på at det kun er hendes fyr der brugte det dope de havde liggende.. (btw. hvad hedder han?)

Link to comment
Share on other sites

Næste gang så fortæller du bare at du lige har været til en eller anden psykopat kampsport, så er de færdige med at spille høje i hatten. :bruce::laugh:

- Pia (Bambi)

Hey Pia Girl

ha ha.. ja, men var ikke ude på at skræmme ham væk, han så meget sød/lækker ud.. :tongue: Jeg syntes bare det var lidt pinligt fordi jeg sad i mit træningstøj...

Link to comment
Share on other sites

Træning Søndag d.16.09

45 min Bodycombat

Gik til Body Combat minimum 1 gang om ugen før.. (lang tid siden) så fik lige lyst til det igen i dag.. men FUUUUCCCK jeg er i dårlig kondi ai.gif

Vi startede ud med at løbe i ca. 10 min.. mine lunger var ved at falde ud (JEG HADER AT LØBE) Men ellers var det Cool nok, selvom jeg var total ude af bodycombat form.. cu.gif

Skrå Dumbel Chest Press

8 rep * (16 kg)

6 rep * (16 kg)

8 rep * (14 kg)

8 rep * (14 kg)

Cabel Fly

10 rep * (20 kg)

8 rep * (22,5 kg)

8 rep * (22,5 kg)

10 rep * (20 kg)

"siddende" cabel Pull up "Chest" ved ikke hvad øvelsen hedder?????, den samme som Linda laver i starten af videoen, skulle lige prøve den :devil:

10 rep * (10 kg)

10 rep * (15 kg)

10 rep * (12,5 kg)

10 rep * (12,5 kg)

Siddende Chest Press "maskine"

10 rep * (35 kg)

8 rep * (40 kg)

10 rep * (35 kg)

10 rep * (32,5 kg)

Pull over/Chest Pump

12*12 rep * (10 kg) - vægtskive

12*12 rep * (10 kg)

12*12 rep * (10 kg)

10*10 rep * (10 kg)

Motion cykel

30 min - afsluttende med cardio

Hold da op, jeg skulle da ha taget madpakke med, for det blev til en lang omgang træning i dag... dirol.gif

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Det går da virkelig fremad med at få lavet noget konditionstrænig. :w00t: Det er rigtig godt. :4thumbup:

Jeg er enige i at hende Linda fodor er ret pæn, specielt i videoen :bigsmile: , og selvfølgelig kan man komme til at se sådan ud naturligt. Hun havde desværre bare ikke viljestyrken til :mad:

Men egentlig ville jeg bare sige godt gået med konditionstræningen :superman:

Link to comment
Share on other sites

Det går da virkelig fremad med at få lavet noget konditionstrænig. :w00t: Det er rigtig godt. :4thumbup:

Jeg er enige i at hende Linda fodor er ret pæn, specielt i videoen :bigsmile: , og selvfølgelig kan man komme til at se sådan ud naturligt. Hun havde desværre bare ikke viljestyrken til :mad:

Men egentlig ville jeg bare sige godt gået med konditionstræningen :superman:

Heysa SNF.. :bigsmile:

ja det hjælper på det.. selvom min løbe/hoppe kondi stinger.. :sneaky2:

Jeg må bare nappe nogle flere bodycombat timer, og få den kondi lidt op igen.. selvom det bliver svært da de fleste af de timer ligger om aften hvor jeg jo desværre arbejder.. :unhappy:

ang. Linda Fodor.. så syntes jeg jo ikke engang at hun er voldsom stor, og en skam hvis hun er på dope.. men hold da op hvor alt bliver slettet med hende både på youtube og hendes hjemmeside.. håber det kommer op igen på et tidspunkt..

Link to comment
Share on other sites

Træning Mandag d.17.09

En dejlig stille og rolig weekend er over.. syntes også jeg har haft en god uge, sidste uge, med masser af træning ved siden af mit ellers travle arbejde..

Må indrømme min diæt er gået lidt i stå i næsten 3 uger nu.. blush.gif har heldigvis ikke taget noget på, så har stadig smidt de 3,5 kg.. men kan mærke at jeg har lyst til at genoptage diæten igen, og smide et par kg. mere.. Sjovt at jeg ikke bare kan holde ved, nok fordi jeg ikke har et fast mål og en bestemt dato.. men det er en meget afslappet måde at tabe sig på.. bk.gif

Ryg clapping.gif

Motion cykel

30 min

Pull down "front"

10 rep * (45 kg)

8 rep * (50 kg)

6 rep * (55 kg)

8 rep * (45 kg)

SL Dødløft

10 rep * (46,5 kg)

10 rep * (51,5 kg)

8 rep * (56,5 kg)

8 rep * (61,5 kg) - sidst fik jeg de vildeste DOMS i baglåret.. håber lidt jeg slipper denne gang..

One arm cabel row"Siddende med rank ryg"

10 rep * (20 kg)

10 rep * (25 kg)

10 rep * (30 kg)

10 rep * (30 kg) -er ikke sikker på den gir så meget andet end alm. one arm row DB eller alm. cabel row.. men bare rart at lave noget nyt.. victory.gif

Straight arm pull down

10 rep * (30 kg)

8 rep * (35 kg)

8 rep * (40 kg) - Ny PR

8 rep * (35 kg)

Skrå mave muller "på hyper extension dimsen"

10 rep * (bw)

10 rep * (bw)

10 rep * (bw)

10 rep * (bw) -min nye favorit mave øvelse.. damn den går godt i både de skrå og alm. muller når man laver det lille "tvist" med overkroppen.. kan klart anbefales.. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hvis du slipper, Nillerz, så var det fordi det ikke var tungt nok! :devil:

Øv.. taget på fersk gerning.. :tongue:

Men er det ikke noget med at man kun får doms de første par gange, når man udføre en ny eller en øvelse kroppen ikke har udført i et stykke tid.. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Træning Tirsdag d.18.09 i Fitnessdk (Busgaden)

Nille er sur..!! min mac (computer) er gået i stykker.. eller det stik som giver min mac strøm er gået sig en tur.. og den koster 750kr :unhappy: intet andet dur, end Mac.. for ellers havde jeg da bare købt en ny strømforsygning/ledning... ØØØØØØØVVV.

så sidder lige nu på arbejde for at opdatere min log, ved ik hvornår jeg får min com til at virke igen de havde ikke den mac dimps på lager.. :unhappy:

Nå men ved siden af det sure opstød, har jeg det okay.. :wink:

Ben helvede :devil:

Leg Extension

10 rep * (37,5 kg)

10 rep * (40 kg)

8 rep * (45 kg)

8 rep * (50 kg)

Leg Curl

10 rep * (37,5 kg)

10 rep * (40 kg)

8 rep * (45 kg)

8 rep * (45 kg)

Glute Extension

10 rep * (50 kg)

10 rep * (50 kg)

10 rep * (55 kg)

10 rep * (55 kg)

Leg Press

10 rep * (70 kg)

8 rep * (80 kg)

8 rep * (80 kg)

8 rep * (90 kg)

Glute Kick Back

10 rep * (25 kg)

10 rep * (27,5 kg)

8 rep * (30 kg)

8 rep * (30 kg)

Biceps Curl Dumbel -jeg er vist ret svag i mine biceps, og ufattelig sjælden jeg køre denne øvelse.. måske jeg skulle gøre det lidt oftere :smile:

10 rep * (10 kg)

8 rep * (12 kg)

8 rep * (12 kg)

6 rep * (12 kg)

Link to comment
Share on other sites

Træning Fredag d.21.09 i Fitnessdk (Busgaden)

En lidt for sent opdatering af træningen, men min weekendt har været præget af DM i Herning, så bedre sent end aldrig...

Hele ugen har været præget af RIGTIG meget arbejde, som har taget en del på mine krafter, og desværre også på mit humør, eftersom der også var en del bøvl dernede.. :dry: håber denne uge bliver bedre.. :smile:

En stresset Skulder træning :devil:

Dumbel Skulder Press

10 rep * (12 kg)

7 rep * (14 kg)

6 rep * (14 kg)

8 rep * (12 kg)

Dumbels pull ups

10 rep * (8 kg)

10 rep * (9 kg)

10 rep * (10 kg)

8 rep * (10 kg)

Front raise (en vægtskive) for føler at det går bedre i når man har "smaller greb"

10 rep * (10 kg)

10 rep * (12,5 kg)

10 rep * (12,5 kg)

10 rep * (12,5 kg)

liggende Cabel Crozz

10 rep * (15 kg)

8 rep * (15 kg)

8 rep * (15 kg)

8 rep * (12,5 kg)

Så var der desværre ikke mere tid... :dry:

DM i Herning...

Eftersom jeg skulle arbejde til kl 01 fredag nat, og skulle tidligt op for at nå toget fra Århus til Herning dukkede jeg først op til DM om lørdagen kl 11.15..

Rendte hurtig ind i en masse jeg kendte og "lærte at kende" .. hvilket resten af weekendten blev præget af.. :4thumbup: Jeg sad en del med Lone (L.K com) tæt på scenen og fik råbt og heppet en del, på især Pok, Linda, Marianne, Lene W, Per, og Steffen fisker, Johnny "Bravo"... og en del andre.. :tongue:

Både lørdag og søndag var præget af en del fede shows og gæste pose, jeg er især vild med ham den tyske MR. Fitness danser.. han er for VILD..!!!!! muskler for en ny betydning når han får dem til at bevæge sig mens han danser.. :tongue4:

Jeg syntes der var en del underlige bedømmelser fra dommernes side, hvor vi puplikum vist ikke helt var enige, men der er måske en grund til jeg ikke er dommer.. selvom det gik lidt galt om lørdagen hvor guldvinderen måtte aflevere den til fordel for sølv..

Alt i alt en RIGTIG FED WEEKENDT.................... og endnu engang er vi vist mange som er TOP motiveret :devil: Og tak til alle dem jeg hyggede og snakkede med både lørdag og søndag.. :bigsmile:

kram Nille...

Link to comment
Share on other sites

AAAAAHHHHH...... hun er lækker...!!!

det er ikke nogen hyldest til det hun er blevet taget for.. men, det ændre ikke at hun er MEGET chamerende, kan ikke lige lade være med at poste denne youtube.. :wub:

Det værste er at hun jo ikke er særlig stor..?? så det burde da være overkommenligt at nå den form clen!!!? man kan håbe på at det kun er hendes fyr der brugte det dope de havde liggende.. (btw. hvad hedder han?)

Mats Engelstig :-)

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Både lørdag og søndag var præget af en del fede shows og gæste pose, jeg er især vild med ham den tyske MR. Fitness danser.. han er for VILD..!!!!! muskler for en ny betydning når han får dem til at bevæge sig mens han danser.. :tongue4:

og det er jo her jeg undrer mig :blink: Du har vist glemt at poste et billede af "vores" tyske ven, bare så jeg kan se om du har god smag :innocent:

Link to comment
Share on other sites

og det er jo her jeg undrer mig :blink: Du har vist glemt at poste et billede af "vores" tyske ven, bare så jeg kan se om du har god smag :innocent:

jeg er faktisk i tvivel om hvad han hedder... ?? Nogen der kan hjælpe..???????

er sikker på jeg kunne finde et af hans shows på youtube til dig.... han er VILDT dygtig.. har efterhånden set ham et par gange både til LOADED og DM :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share