NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

Diæt update d. 28.07

1 uge.. - 100g vægttab....

2 uge.. - 300 g vægttab..

3 uge.. - 400 g vægttab..

4 uge.. - 500 g vægttab..

5 uge.. - 400 g vægttab..

6 uge.. + 300 g *UPS* fool.gif

7 uge.. - 500 g vægttab..

Har kæmpet denne uge for at rette op på sidste uge, hvor der gik for meget fødselsdags tam tam i den, da jeg havde fødselsdag d. 06 juli :violin:

Jeg er både glad for dennes uges vægtab da det er 500g, men i bund og grund er det jo kun 200g ao.gif

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det da fedt, det går i den rigtige retning Nille :4thumbup: :tongue:

Den er simpelthen så fed din log her - følger lidt for engageret med i den diæt du kører :innocent: - har vist os' snuppet lidt tips rundt omkring.

Jeg tænkte på, hvor mange kacl ligger du på dagligt? - og hvad er dit underskud. Selvom du ikke taber dig meget, er det jo en god udvikling, stille og roligt..

Mja spændende log :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det da fedt, det går i den rigtige retning Nille :4thumbup: :tongue:

Den er simpelthen så fed din log her - følger lidt for engageret med i den diæt du kører :innocent: - har vist os' snuppet lidt tips rundt omkring.

Jeg tænkte på, hvor mange kacl ligger du på dagligt? - og hvad er dit underskud. Selvom du ikke taber dig meget, er det jo en god udvikling, stille og roligt..

Mja spændende log :laugh:

Hey Randi Girli :bigsmile:

Hvor er det dejligt med positivt respons... og glad for at nogen får lidt ud af alt ens skriveri :tongue: Jeg samlede også en masse tips og trænings ideer i sin tid igemmen alle mulige logge, og gør det skam stadig :wink: (jeg er nok også lidt mere aktiv på bodybuilding.dk nu)

Mit kcal tal ligger ikke fast, jeg gir mig selv lov til at svinge imellem 2000 - 1500 kcal om dagen, men nok højst to dage med 2000kcal om ugen, ellers så ligger den under.. (jeg kan godt li mad) :blush:

og så længe der sker bare lidt vægttab så vil jeg helst ikke længere ned. :4mewantfood: og vil jo helst heller ikke tabe muskelmasse, og da jeg ikke skal stille op eller noget ser jeg inden grund til at "skynde" mig... Selvom jeg til tider syntes det går pisse langsomt.. Man er vel dobbelmoralsk.. hi hi.. :laugh:

man behøver ikke ligne en russisk tøs for at kunne li vægttræning.. (et lille opdate billede af tøsen) :blush:

28.07.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hey Randi Girli :bigsmile:

Hvor er det dejligt med positivt respons... og glad for at nogen får lidt ud af alt ens skriveri :tongue: Jeg samlede også en masse tips og trænings ideer i sin tid igemmen alle mulige logge, og gør det skam stadig :wink: (jeg er nok også lidt mere aktiv på bodybuilding.dk nu)

Mit kcal tal ligger ikke fast, jeg gir mig selv lov til at svinge imellem 2000 - 1500 kcal om dagen, men nok højst to dage med 2000kcal om ugen, ellers så ligger den under.. (jeg kan godt li mad) :blush:

og så længe der sker bare lidt vægttab så vil jeg helst ikke længere ned. :4mewantfood: og vil jo helst heller ikke tabe muskelmasse, og da jeg ikke skal stille op eller noget ser jeg inden grund til at "skynde" mig... Selvom jeg til tider syntes det går pisse langsomt.. Man er vel dobbelmoralsk.. hi hi.. :laugh:

man behøver ikke ligne en russisk tøs for at kunne li vægttræning.. (et lille opdate billede af tøsen) :blush:

28.07.jpg

Er det dig på det billede? I så fald synes jeg, du er pænt lækker. :wub:

Link to comment
Share on other sites

Træning Søndag d. 29.07

Kl. 7.00 kunne jeg ikke sove længere og var rimelig frisk.. Så fik den skøre ide at stå op og prøve det der PW før morgenmad.. :blink:

Så 45 min PW.. det var planlagt 60 min, men min rute var for kort, og havde gået rundt om blokken et par gange, kunne jeg ligeså godt gå op.. :innocent: (så ved jeg at ruten skal være længere næste gang)

Ryg i fitnessdk

Pull down "front"

12 rep * (45 kg)

10 rep * (50 kg)

8 rep * (55 kg)

8 rep * (50 kg)

Pull down "Nakke"

10 rep * (40 kg)

8 rep * (40 kg)

12 rep * (35 kg)

10 rep * (35 kg)

Cabel Row

10 rep * (45 kg)

10 rep * (50 kg)

8 rep * (55 kg)

8 rep * (50 kg)

Straigt arm pull down

10 rep * (30 kg)

10 rep * (35 kg)

8 rep * (37,5 kg)

8 rep * (35 kg)

Biceps Cabel Curl

10 rep * (30 kg)

8 rep * (35 kg)

8 rep * (35 kg)

10 rep * (30 kg)

Link to comment
Share on other sites

Dagens Kommentar

Havde de store planer om at træne kl. 14.. indtil jeg blev ringet op af en af de store top chefer om jeg kunne komme ned på arbejde med det samme :unsure:

Restaurant chefen var blevet fyret med øjebliklig virkning.. (ENDELIG) på grund af en masse lort han havde lavet... Så jeg fik lige en forfremmelse til "souschef" og overtager en del af hans arbejdsopgaver... dirol.gif så det blev lige et møde på 5 timer på min fridag og kom desværre ikke til træning i dag og er mega smadret i hovedet efter alt den nye info.. :blink: Men er glad for de forandringer der kommer til at ske på min arbejdsplads og den erfaring jeg får mulighed for nu... :biggrin:

Skal bare få det hele til at gå op, så der stadig er plads til min træning og mine ønsker og mål... :wub:

Link to comment
Share on other sites

Træning Tirsdag d. 31.07

Kommentar

træt træt træt.. været det mere eller mindre hele dagen men har heller ikke sovet godt i nat, tænkt alt for meget på hvordan det skal gå på arbejde osv.. :unsure:

Men dejligt med en fridag i dag, som blev brugt på besøg af min søster og mine små nieser og nevø til middag... :biggrin:

Lidt shopping, (vi har jo fået løn idag).. WEEEEEEEEEEEEE.... :w00t: en lille morfar... hi hi.. og så til træning.. Men det tog lidt tid før jeg fik taget mig sammen..

Skulder

Motioncykel

20 min

Skulder press "smith"

14 rep * (16,5 kg)

10 rep * (26,5 kg)

7 rep * (31,5 kg)

8 rep * (26,5 kg)

skulder press Dumbel´s

8 rep * (14 kg)

7 rep * (14 kg)

10 rep * (12 kg)

8 rep * (12 kg)

Cabel lat raise

8 rep * (12,5 kg)

10 rep * (10 kg)

8 rep * (10 kg)

8 rep * (7,5 kg)

liggende cabel crozz

6 rep * (15 kg)

8 rep * (15 kg)

8 rep * (12,5 kg)

10 rep * (12,5 kg)

Link to comment
Share on other sites

Hey Randi Girli :bigsmile:

Hvor er det dejligt med positivt respons... og glad for at nogen får lidt ud af alt ens skriveri :tongue: Jeg samlede også en masse tips og trænings ideer i sin tid igemmen alle mulige logge, og gør det skam stadig :wink: (jeg er nok også lidt mere aktiv på bodybuilding.dk nu)

Mit kcal tal ligger ikke fast, jeg gir mig selv lov til at svinge imellem 2000 - 1500 kcal om dagen, men nok højst to dage med 2000kcal om ugen, ellers så ligger den under.. (jeg kan godt li mad) :blush:

og så længe der sker bare lidt vægttab så vil jeg helst ikke længere ned. :4mewantfood: og vil jo helst heller ikke tabe muskelmasse, og da jeg ikke skal stille op eller noget ser jeg inden grund til at "skynde" mig... Selvom jeg til tider syntes det går pisse langsomt.. Man er vel dobbelmoralsk.. hi hi.. :laugh:

man behøver ikke ligne en russisk tøs for at kunne li vægttræning.. (et lille opdate billede af tøsen) :blush:

28.07.jpg

Uh uh - Havde faktisk misset det her - (under den ellers grundige studsning af loggen :innocent::tongue: )

Jeg kigger også lidt derinde pt. Det er som om folk er konkurrence-mindede derinde, hvor der på mol både er dm-folk og almindelige sport-freaks, ellers har jeg måske bare opfattet det lidt forkert :unsure:

Men der er i al fald fede artikler osv. derinde :smile:

Mad er også en nice ting :4mewantfood: Men ja - jeg har det lidt på samme måde. Altså med utålmodigheden - det er dér din log er så pisse-go' :laugh: Når man blir' lidt småmobset over de der 200g, så kigger man herind, og du laver mindst lige så meget, hvis ikke mere, og er alligevel tålmodig. Den kan bruges til sådan.. lidt ala "Ikke gøre noget forhastet, det er jo sådan, det skal gøres - se selv" - agtigt :4smartass:

/Randi :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning Onsdag d. 01.08

Kommentar

Meget bedre energi i dag, hvilket jeg også kunne mærke på min træning i dag.. Så valgte at Supersætte mellem Bryst og Ben, i en rimelig tom fitnessdk gr.gif

Rendte ind i en gammel træningsveninde, som også glæder sig til at se DM så vi fik lige en lille hyggesnak om det.. :biggrin:

Bryst / Ben

Motioncykel

30 min

Bench press "smith"

14 rep * (21,5 kg)

12 rep * (31,5 kg)

8 rep * (36,5 kg)

5 rep * (41,5 kg)

Sidden Chest press "MA"

12 rep * (30 kg)

12 rep * (32,5 kg)

8 rep * (35,5 kg)

8 rep * (35 kg)

Cabel fly

10 rep * (20 kg)

8 rep * (22,5 kg)

8 rep * (22,5 kg)

8 rep * (20 kg)

Triceps pull down "cabel"

12 rep * (17kg)

10 rep * (20kg)

8 rep * (20kg)

8 rep * (20kg)

Leg curl

10 rep * (37,5 kg)

8 rep * (40 kg)

8 rep * (40 kg)

10 rep * (37,5 kg)

Leg Extension

10 rep * (37,5 kg)

8 rep * (40 kg)

8 rep * (40 kg)

10 rep * (37,5 kg)

Leg Press

10 rep * (80 kg)

10 rep * (90 kg)

8 rep * (100 kg)

Lige hjem og få lidt middagsmad og så ellers snart på vej på arbejde til kl. lort.. :dry:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med forfremmelsen, Niller. Det var da lækkert! :smile:

Fortsætter det sådan, ender du jo med at styre hele butikken! :superman: :4thumbup:

Tak Kongen... :bigsmile:

He he det kunne være nice, hvis lønnen så også kunne være derefter... :4thumbup: Så gir jeg en middag næste gang du skal på train og nogle Metaldudes skal spille :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kigger også lidt derinde pt. Det er som om folk er konkurrence-mindede derinde, hvor der på mol både er dm-folk og almindelige sport-freaks, ellers har jeg måske bare opfattet det lidt forkert :unsure:

Men der er i al fald fede artikler osv. derinde :smile:

Hey Fitness Randi

ja det det er måske rigtigt, der er lidt flere diskutioner om alt muligt andet end motion herinde end på Bodybuilding.dk.. som er meget sjovt.. :cool:

Men syntes også at det er fedt med så mange atleter som stiller op og følge dem inde på BB.dk, gir god motivation.. ae.gif

Mad er også en nice ting :4mewantfood: Men ja - jeg har det lidt på samme måde. Altså med utålmodigheden - det er dér din log er så pisse-go' :laugh: Når man blir' lidt småmobset over de der 200g, så kigger man herind, og du laver mindst lige så meget, hvis ikke mere, og er alligevel tålmodig. Den kan bruges til sådan.. lidt ala "Ikke gøre noget forhastet, det er jo sådan, det skal gøres - se selv" - agtigt :4smartass:

Nååå hvor er du sød... Alle veje føre til Rom, min er bare lidt længere hi hi.. :blush: og omveje kan også nogle gange være lidt hyggelige :innocent: Bare man når frem, og det gør vi jo alle før eller siden... he he.. :superman:

Knus Nille

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Dagens Kommentar

Så jeg fik lige en forfremmelse til "souschef" o

Stort Stort Tillykke med Forfremmelsen, Søde Nillertz! Det er satme FEDT!! Weeeeiiiiiiiii!!!!

Det er alt for lækkert, syntes Jeg!

Giv den gaz, smukke!

Husk, der er snart weekend - Lars!

Link to comment
Share on other sites

Hej Nille :wub:

Jeg vil lige ønske dig TILLYKKE med din nye stilling. Hvor er det nu lige henne, jeg bliver ved med at glemme det. :blush:

Knus Pia (Bambi) :wub:

Tak Pia.. :cool:

Tror det lyder finere end det er.. :tongue: skal nok ta dig med derned en dag, så du kan se det... og fair nok, jeg kan sku heller ikke huske hvad folk laver herinde.. :wink:

Knus Nille

Link to comment
Share on other sites

Stort Stort Tillykke med Forfremmelsen, Søde Nillertz! Det er satme FEDT!! Weeeeiiiiiiiii!!!!

Det er alt for lækkert, syntes Jeg!

Giv den gaz, smukke!

Husk, der er snart weekend - Lars!

Heeii min ynglings Skajwen boy.. :wub::bigsmile:

Er også rigtig glad for det de muligheder jeg har fået, til at være med til at "bestemme" lidt.. men igen det lyder finere end det er, arbejdet er det samme, bare med lidt flere ansvarsområder.. :smile:

Selvfølgelig gir jeg den gaz, lever jo lidt efter dit motto.. :tongue:

139968_3121.jpg

og god tur til WACKEN i dag... :devil:

Møz Nille

Link to comment
Share on other sites

Træning Torsdag d. 02.08

Kommentar

øv øv min kost har ikke været så god de sidste par dage.. :blush: Mit fokus har desværre været lidt for meget på arbejde siden i mandags, ved det er en dårlig undskyldning :violin: Men jeg er ikke så god til forandringer, det påvirker altid min rutine som træning og kost.. :tomaatit:

Cardio

Motioncykel

45 min

Crozztrainer

30 min

I alt = 1 time og 15 min

Lidt mavelir til at slutte af med

ca. 70 stk.

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Træning Fredag d. 03.07

Kommentar

skulle mødes med min veninde til en gang rygtræning, bagefter tøse hygge i bobbelbad, damp og sauna :wub: Og efter en del hygge tog vi ud for at spise Sushi, så Nille fik lidt ondt i maven.. :embaress:

Jeg er bare glad for at det ikke er mig der skal stå på scenen om 6 uger.. *LOOL* for det eneste der har spillet i denne uge er min træning, ikke kosten eller cardioen.. :thumpdown:

Ryg i fitnessdk

Cabel Row

10 rep * (45 kg)

10 rep * (50 kg)

8 rep * (55 kg)

8 rep * (50 kg)

Pull down "front"

10 rep * (45 kg)

10 rep * (50 kg)

8 rep * (55 kg)

8 rep * (50 kg)

Pull down "Nakke"

10 rep * (40 kg)

8 rep * (40 kg)

8 rep * (40 kg)

Low row "MA"

10 rep * (40 kg)

10 rep * (35 kg)

8 rep * (35 kg)

chest sup. Pull down "MA"

10 rep * (40 kg)

10 rep * (45 kg)

8 rep * (45 kg) - selvom det var en maskine gik den godt i vingerne

Hyper extension

3 * 10 rep * (Bw)

Link to comment
Share on other sites

Åhhhh nej :crybaby: Hvad fejler du??

God bedring. :wub:

Knus Pia (Bambi) post-11838-1186605368.gif

Hej Baaambi.. :bigsmile:

Naahh det er den operation jeg fik lavet, som jeg har gået og ventet på.. :smile:

Det har været en hård omgang, dog gået rigtig godt, så jeg klager ikke.. KUN over at min diæt er gået FULDSTÆNDIG I STÅ.. :blush: Gjorde den fejl at jeg tog hjem til mine forældre for at blive passet lidt, og når man ikke kan røre sig en meter, bare ligge og glo fjernsyn og æde.. sååååååååååååååååååååå....... går det bare galt.. :unhappy:

Men men, jeg tager faktisk hjem til Århus i dag, og kan gå lystig rundt igen.. så det er vel op på hesten igen, og forsætte hvor jeg slap.. (dog tør jeg ikke hoppe på vægten).. Håber at jeg kan begynde at træne så småt igen fra på tirsdag.. :w00t:FOR FUCK HVOR JEG SAVNER DET...!!!!!!!!

Knus Nille, som sku snart skal se den lejlighed.. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share