NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Hej SNF :bigsmile:

Yeear.. man skal huske at være glad for det man har :smile: en god reminder.. :wink:

Håber alt går vel hos dig ?

Knus Nille

Hej igen lyder godt at du er ved at være frisk igen :cooldance: Ja går ganske fint min styrketræning går bare så godt i tiden, så fedt når det bare kører :bigsmile: Har dog haft min mor på besøg som har forsøgt at tvangsfodre mig med diverse kager, kaffe og rødvin :hmmm: ved ikke hvorfor mødre er så sværere at sige nej til :unsure:

Men jeg kan jo at du også har været i dine forældres hænder nogle dage..

Men det er vel rart at opdage at man virkelig kommer til at savne træning? :4flex:

Du må bare i gang igen, der kommer jo intet ud af at tænke over alt det du kunne have gjort. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Træning Søndag d. 12.08

WEEEEEEEEEEE...... TRÆNING :woot: Kunne bare ikke holde mig i ro, selvom alt andet nok ville ha været klogt, eftersom jeg først får stingene ud hos lægen i morgen :unsure:

Men til mit forsvar så går det hele godt og jeg passede på, tog kun de "nemme" øvelser med mange gentagelser for at få pulsen lidt op (deejjligt med lidt sved på ryggen igen) :biggrin:

ALT muligt blandet, ryg, skulder, bryst, biceps og triceps

Cabel Biceps curl "rack stativ"

12 rep * (25 kg)

12 rep * (27,5 kg)

10 rep * (30 kg)

10 rep * (30 kg)

cabel pull down "rack stativ"

15 rep * (25 kg)

15 rep * (30 kg)

12 rep * (32,5 kg)

12 rep * (32,5 kg)

Straigt arm pull down "Ryg"

10 rep * (25 kg)

3 set * 10 rep * (30 kg)

One arm cabel lat raise

10 rep * (10 kg)

8 rep * (10 kg)

10 rep * (7,5 kg)

10 rep * (7,5 kg)

sidden Chest Press "MA"

15 rep * (25 kg)

12 rep * (30 kg)

10 rep * (30 kg)

8 rep * (30 kg)

Da jeg ikke må bruge benene, så er det et must at jeg finder øvelser hvor jeg kan stå op eller sidde ned.. så selvom jeg ikke er så meget til "MA" (Maskiner) så kommer jeg nok til at bruge dem den næste uges tid..

Link to comment
Share on other sites

Hej Baaambi.. :bigsmile:

Naahh det er den operation jeg fik lavet, som jeg har gået og ventet på.. :smile:

Det har været en hård omgang, dog gået rigtig godt, så jeg klager ikke.. KUN over at min diæt er gået FULDSTÆNDIG I STÅ.. :blush: Gjorde den fejl at jeg tog hjem til mine forældre for at blive passet lidt, og når man ikke kan røre sig en meter, bare ligge og glo fjernsyn og æde.. sååååååååååååååååååååå....... går det bare galt.. :unhappy:

Men men, jeg tager faktisk hjem til Århus i dag, og kan gå lystig rundt igen.. så det er vel op på hesten igen, og forsætte hvor jeg slap.. (dog tør jeg ikke hoppe på vægten).. Håber at jeg kan begynde at træne så småt igen fra på tirsdag.. :w00t:FOR FUCK HVOR JEG SAVNER DET...!!!!!!!!

Knus Nille, som sku snart skal se den lejlighed.. :wink:

Hey Nille :bigsmile:

Det er faktisk ret vigtigt, at spise godt lige efter en operation, da ens krop er ret stresset i tiden efter, så lad du være med at have samvittighedskvaler over det. :tongue:

Min lejlighed er helt færdig nu, og dermed også præsentabel. Måske du vil forbi en dag og så med ned i DHS til en omgang fælles træning bagefter.....? :smile:

God bedring. :flowers:

Knus Pia (Bambi) post-11838-1186932546.gif

Link to comment
Share on other sites

Hey Nille :bigsmile:

Det er faktisk ret vigtigt, at spise godt lige efter en operation, da ens krop er ret stresset i tiden efter, så lad du være med at have samvittighedskvaler over det. :tongue:

Min lejlighed er helt færdig nu, og dermed også præsentabel. Måske du vil forbi en dag og så med ned i DHS til en omgang fælles træning bagefter.....? :smile:

Nåååå du er så sød :flowers: du fjernede lige lidt af min dårlige samvitihed over at have siddet og spist grillmad og katoffelsalat, hjemmelavet burger osv. hos de gamle :laugh:Nu står den på havregrød, fedtfattig yoghurt, gulerødder og kyllingfile igen.. :tongue:

Vil gerne forbi en dag, skal bare lige bruge en uge eller to mere til at kunne træne ordenlig igen før det kan betale sig at lave en fælles brænder.. lige pt. er det de øvelser som jeg nemmerst kan lave der bliver valgt..

Måske jeg skulle finde nogle datoer så det blev til noget, og så kan du se hvilken du kan bedst.. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Måske jeg skulle finde nogle datoer så det blev til noget, og så kan du se hvilken du kan bedst.. :bigsmile:

Det kan du godt prøve, så ser vi om vi kan finde en dag, der passer os begge. :smile: Vi kan jo ikke have, at du kommer igang for tidligt efter operationen. :1112:

Knus Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Træning Mandag d. 13.08

Ville lige ned og sige hej til fitnessdk igen i dag, :cool: efter den gode oplevelse i går... men hver gang jeg tog et sæt blev jeg bare træt.. følte jeg var et billig batteri som kun kunne holde strøm til en omgang inden den skulle oplades igen.. :thumb_down:

Lille omgang blandet træning

Pull down "MA"vertical traction

15 rep * (40 kg)

10 rep * (45 kg)

10 rep * (50 kg)

8 rep * (50 kg)

Faktisk ikke dårligt, den gik godt i ryggen, jeg bruger ellers ikke maskiner normalt...

Cabel fly

10 rep * (20 kg)

10 rep * (20 kg)

12 rep * (15 kg)

10 rep * (15 kg)

Skulder press "MA"meget hårdere i maskine end i smith :blink:

10 rep * (20 kg)

10 rep * (20 kg)

10 rep * (22,5 kg)

8 rep * (22,5 kg)

Også ret okay i maksine :thumpup:

Mave chrunch

70 stk.

Kl. 17.00 skulle jeg til lægen for at få fjernet stingene ud.. alt så fint ud syntes jeg, men han ville gerne lige vente til på torsdag.. :unhappy: Og er stadig på pencillin...

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

opdate..

Var vist lidt hurtig på aftrækkeren, med at føle mig frisk..

Kroppen brokkede sig desværre, så tager lige en slapper og sætter hele tempoet i baggear igen.. :dry: Er du GAALL jeg er blevet stiv i ryggen af at lave nada..!!

I sådan nogle perioder lære man at værdsætte hvor rart det er at kunne cykle, løbe for den sags skyld og træne.. bare det at få sved på kroppen savner jeg de her dage.. DOOHHH... :blush:

aka. mig, føler mig som en strandet hval-hund..

FunnyPart-com-fat_lazy_dog.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
opdate..

Var vist lidt hurtig på aftrækkeren, med at føle mig frisk..

Kroppen brokkede sig desværre, så tager lige en slapper og sætter hele tempoet i baggear igen.. :dry: Er du GAALL jeg er blevet stiv i ryggen af at lave nada..!!

I sådan nogle perioder lære man at værdsætte hvor rart det er at kunne cykle, løbe for den sags skyld og træne.. bare det at få sved på kroppen savner jeg de her dage.. DOOHHH... :blush:

aka. mig, føler mig som en strandet hval-hund..

FunnyPart-com-fat_lazy_dog.jpg

Godmorgen Nille Pige :sleepy:

Det lyder da ikke for godt med dig :raisebrow:

skulle du ikke til lægen :1112: igår og have din sting taget?

Har du nogen ide om hvornår du er på højkant igen? :4flex:

Kan godt forstå du savner at træne :superman:

God bedring herfra :yo:

Link to comment
Share on other sites

Godmorgen Nille Pige :sleepy:

Det lyder da ikke for godt med dig :raisebrow:

skulle du ikke til lægen :1112: igår og have din sting taget?

Har du nogen ide om hvornår du er på højkant igen? :4flex:

Kan godt forstå du savner at træne :superman:

God bedring herfra :yo:

Hi hi SNF..

hvor er du sød, skriver i begge mine logge.. :tongue:

så svare lige det samme.. :bigsmile:

Nej nej nej... BARE rolig... :devil: jeg mister ikke modet tværdimod, jeg kan ikke vente med at komme i gang igen... gr.gif

Jeg skal til lægen i dag igen, og forhåbenlig få nogle flere sting ud.

Fik nogle ud i mandags, dog får jeg nok først alle stingene ud næste mandag.. :unhappy: Min læge er meget påpasselig hvilket jo også er godt nok..

Link to comment
Share on other sites

God bedring til dig, Nille. :smile:

Ja, jeg fatter godt, at du synes, det er træls pludselig at skulle være rimeligt inaktiv. Erfaringen siger mig også, at de mennesker, der bliver handicappede ved en ulykke eller lign., har nemmere ved at blive meget bitre, end dem, der er født med et handicap. Mange (men naturligvis ikke alle) går ned, fordi de ikke kan det, de før har kunnet. Min pointe: Din frutration er forståelig, men prøv at glæde dig over, at din tilstand er midlertidig. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning Tirsdag d.21.08

Kommentar

Prøver at starte træningen op igen, men det bliver ikke det vilde de første par uger med cardio osv. Vil stadig passe på..

Starter også med at arbejde fra i morgen igen, har været sygmeldt i 2 uger nu.. så Puuhh der bliver ikke meget energi de første par dage.. men overlever nok

Ryg/bryst i fitnessdk

Stepper Cardio

10 min

Bench Press "Smith"

15 rep * (16,5 kg) - opvarmning

10 rep * (31,5 kg)

10 rep * (34 kg)

8 rep * (34 kg)

10 rep * (31,5 kg)

Cabel Fly

10 rep * (20 kg)

10 rep * (20 kg)

8 rep * (20 kg)

10 rep * (15 kg)

Chest Press "MA"

10 rep * (32,5 kg)

10 rep * (30 kg)

8 rep * (30 kg)

8 rep * (30 kg)

Pull down "Bred Lat"

10 rep * (35 kg)

10 rep * (40 kg)

8 rep * (45 kg)

8 rep * (40 kg)

low Row "MA"

10 rep * (30 kg)

10 rep * (35 kg)

10 rep * (40 kg)

10 rep * (40 kg)

Link to comment
Share on other sites

God bedring til dig, Nille. :smile:

Ja, jeg fatter godt, at du synes, det er træls pludselig at skulle være rimeligt inaktiv. Erfaringen siger mig også, at de mennesker, der bliver handicappede ved en ulykke eller lign., har nemmere ved at blive meget bitre, end dem, der er født med et handicap. Mange (men naturligvis ikke alle) går ned, fordi de ikke kan det, de før har kunnet. Min pointe: Din frutration er forståelig, men prøv at glæde dig over, at din tilstand er midlertidig. :smile:

Hey Oksen

Du har helt ret, jeg skal bare være glad for at jeg allerede har det bedre og at jeg kun var "ude af drift" i 2 uger.. :smile: Hvis jeg skal være helt ærlig, så var jeg nok gået ned med flaget "BIG TIME" hvis jeg ikke kunne komme igang igen.. Så tager hatten af for dem som har det være end mig og ikke klager sig.. *ss*

Men mit humør er blevet meget bedre i takt med at jeg har fået det bedre og er "næsten" fuld aktiv igen.. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Diæt update d. 22.08

Så er det vist tid til en diæt update igen, nu hvor jeg begynder at tage min træning og arbejde op igen, må jeg vist også heller forsætte med min diæt.. tir-deux-armes-948.gif

Har skrevet hver 2 uge ind i stedet.. og fortsætter jeg nok også med.. jeg er ikke den hurtigeste vægttaber :blush:

2 uge.. - 400g vægttab....

4 uge.. - 900 g

6 uge.. - 100 g

8 uge.. - 600 g

10 uge.. - 300 g

IK det store men til mit forsvar har jeg været mere eller mindre sengeliggende i de to uger og har ikke kunne træne eller dyrke cardio... Jeg var egenlig bange for at jeg havde taget på, så er gangske tilfreds med - 300g biggrin.gif

Link to comment
Share on other sites

Ikke den store vægttaber? :blink: Du har da tabt knap 2,5 kg på 2½ måned. Det synes jeg da er ganske fint. Hellere smide kiloene langsomt, så muskelmassen bliver, end sulte sig selv så al kvalitetsmassen ryger ud til højre på tre uger.

Du kører bare på, Niller. Det ser jo fornuftigt ud, trods lidt doktorsjov hist og pist. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning Fredag d.24.08

Så fik jeg lige taget mig sammen igen til en gang styrketræning.. cardio er stadig lidt svært for mig da, men vil prøve at gøre noget ved det i næste uge, trænger til at forbrænde lidt kcal.. punish2.gif

Skulder - biceps/triceps

Skulder Press "Smith"

15 rep * (21,5 kg)

10 rep * (26,5 kg)

8 rep * (26,5 kg)

10 rep * (21,5 kg)

8 rep * (21,5 kg)

liggende Cabel Crozz

10 rep * (12,5 kg)

10 rep * (12,5 kg)

8 rep * (12,5 kg)

12 rep * (10 kg)

One arm lat raise (cabel)

10 rep * (10 kg)

8 rep * (10 kg)

10 rep * (7,5 kg)

10 rep * (7,5 kg)

Biceps Curl (cabel)

10 rep * (30 kg)

10 rep * (32,5 kg)

8 rep * (32,5 kg)

10 rep * (30 kg)

Triceps push down

10 rep * (17,5 kg)

10 rep * (17,5 kg)

10 rep * (20 kg)

8 rep * (20 kg)

har mistet en del styrke.. utroligt så hurtig det går, når trænigen ikke lige bliver holdt ved lige i små 3 uger.. men heldigvis kommer det hurtig igen.. :4thumbup: Så jeg bliver det muskelbundt jeg engang var ..... eller noget.. pleasantry.gif

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Træning Lørdag d.25.08

Hmm.. havde rigtig meget lyst til at dyrke cardio i dag, så fandt en sofacykel et godt program i en af de 20 fjernsyn i fitnessdk og så cyklede jeg ellers derud af i moderat tempo..

Inden jeg fik set mig om havde jeg cyklet 1 time og var godt gemmensvedt :4thumbup:

det blev også lige til små 10 min på stepperen, og så var jeg ellers også færdig.. styrketræning må blive i morgen..

Cardio

Sofacykel

60 min

Stepperen

10 min

Link to comment
Share on other sites

Ikke den store vægttaber? :blink: Du har da tabt knap 2,5 kg på 2½ måned. Det synes jeg da er ganske fint. Hellere smide kiloene langsomt, så muskelmassen bliver, end sulte sig selv så al kvalitetsmassen ryger ud til højre på tre uger.

Du kører bare på, Niller. Det ser jo fornuftigt ud, trods lidt doktorsjov hist og pist. :smile:

Rart du ser så positivt på det.. :bigsmile: Kongen

Og du har ret, stille og rolig er også okay - (selvfølgelig planlagt at det går så stille med vægttabet- eller noget) :innocent:

Kram Nille

Link to comment
Share on other sites

Træning Søndag d.26.08

SØNDAG.. Har haft en dejlig fri weekendt, som er blevet brugt til shoppe, hygge, sove længe og ellers bare slappe af.. gen167.gif

Min kost spiller også rimelig igen, og jeg oplever noget underligt for tiden.... Jeg er slet ikke konstant sulten som jeg plejer at være.. tror min mave er ved at "vænne" pleasantry.gif sig til mine små måltider.. Dog syntes jeg at det kan mærkes på min træning (tror jeg) eller er det bare fordi min styrke har taget skade af min ufrivillig træningspause...

Ryg omgang

Pull down "front"

10 rep * (40 kg)

10 rep * (45 kg)

7 rep * (50 kg) - slaaap... :dry:

10 rep * (40 kg)

Pull down "nakke"

10 rep * (35 kg)

8 rep * (40 kg)

10 rep * (35 kg)

8 rep * (35 kg)

One arm DB Row

10 rep * (18 kg)

8 rep * (20 kg)

7 rep * (22 kg) - slaaappp... hmm alså

10 rep * (18 kg)

Stift arm pull down

10 rep * (30 kg)

10 rep * (32,5 kg)

8 rep * (32,5 kg)

10 rep * (30 kg)

Hyper extension

12 rep * (Bw)

12 rep * (Bw)

10 rep * (Bw)

10 rep * (Bw)

Mave Lir

60 stk.

Link to comment
Share on other sites

Pyyyyhhh.... Jeg har det ikke godt i dag... :ill:

Var til sommerfest på mit arbejde i går.. en søndag :tongue: Da Restauranten jo er en del af et stort natklup og lounges, var vi 150 bartender, afryder, dørmænd, gaderobe piger, og os tjener, kokke, kontor folk osv.. :bigsmile:

Hvis der er noget vi forstår så er det sku at FESTE...!!!!!!! :laugh:

Jeg har både de alm. tømmermænd og de moralske-tømmermænd :blush: kan huske noget med en af en DEL af de søde bartender gav body tequilaér :tongue:

Bare knap så sjovt at skulle på arbejde i aften, men når man kan sige A, kan man også sige B :gal:

082607175655.jpg082607175411.jpg

Såååå Ingen træning i dag... :innocent:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hej Nille :poking:

Hvordan går det med dig? :smile:

Håber du er blevet ok efter din operation :1112: og forhåbentlig er du kommet dig over dine tømmermænd :4drunk:

Håber du holder fast i din træning :bruce:

de bedste hilsner :slut:

Link to comment
Share on other sites

Hej Nille :poking:

Hvordan går det med dig? :smile:

Håber du er blevet ok efter din operation :1112: og forhåbentlig er du kommet dig over dine tømmermænd :4drunk:

Håber du holder fast i din træning :bruce:

de bedste hilsner :slut:

Hey SNF :innocent:

Iihh det er godt at nogen lige prikker til en.. troede jeg kunne gemme mig.. *LOL* :laugh:

Har været ret så doven denne uge med min træning, har tit gået med træningstasken, men såååååå kom der et eller andet i vejen hver gang.. :blush:

Har pakket tasken igen her til morgen så mon ikke jeg får taget mig sammen i dag.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Pyyyyhhh.... Jeg har det ikke godt i dag... :ill:

Var til sommerfest på mit arbejde i går.. en søndag :tongue: Da Restauranten jo er en del af et stort natklup og lounges, var vi 150 bartender, afryder, dørmænd, gaderobe piger, og os tjener, kokke, kontor folk osv.. :bigsmile:

Hvis der er noget vi forstår så er det sku at FESTE...!!!!!!! :laugh:

Jeg har både de alm. tømmermænd og de moralske-tømmermænd :blush: kan huske noget med en af en DEL af de søde bartender gav body tequilaér :tongue:

Bare knap så sjovt at skulle på arbejde i aften, men når man kan sige A, kan man også sige B :gal:

082607175655.jpg082607175411.jpg

Såååå Ingen træning i dag... :innocent:

Ja man må jo betale "prisen" for at ryge på druk :tongue: Og selv om alkohol giver væsketabet :laugh: Så er det nok ikke den bedste medicin for vægttabet :nonono: Men hvad fanden man lever jo kun ENGANGGGGG Håber det så var en fed fest :w00t:

Men op hop på "hesten" igen :strat: Der er jo lang tid før vi igen har 27 grader herhjemme og Bikinien skal luftes :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Træning Fredag d.30.08

Det har været en sløv uge med træning.. nea.gif selvom jeg flere gange havde pakket min træningstaske og taget den med ned i byen, fik jeg overbevist mig selv om at jeg ikke gad alligevel.. total fjollet..!!!

SÅÅÅÅ tager mig lige sammen igen.. comando.gif

Og så til dagens optur.. jeg hoppede lige på vægten i morges efter jeg havde pivet til Casper (cj8000) i morges over mit vægttab.. skulle jeg lige se hvad den sagde.. - 1 kg.. :w00t:Whhaaat... og mig som troede jeg havde taget på..!! uuhhh love my twistet life..

egenlig var min 14 dages veje dag først på onsdag.. men tager den lige i dag, nu hvor jeg alligevel har vejet mig..

2 uge.. - 400g vægttab....

4 uge.. - 900 g

6 uge.. - 100 g

8 uge.. - 600 g

10 uge.. - 300 g

11 uge.. - 1 kg

Bryst / triceps

Motioncykel

20 min - opvarmning

Bench Press

15 rep * stangen - opvarmning

10 rep * (31,5 kg)

8 rep * (36,5 kg)

6 rep * (36,5 kg)

10 rep * (31,5 kg)

Chest Press "MA"

10 rep * (30 kg)

10 rep * (32,5 kg)

8 rep * (35 kg)

8 rep * (30 kg)

Cabel fly

10 rep * (20 kg)

8 rep * (20 kg)

10 rep * (17,5 kg)

10 rep * (17,5 kg)

Pull over / chest pump

10*10 rep * (10 kg) vægtskive

10*10 rep * (10 kg)

12*12 rep * (10 kg)

12*12 rep * (10 kg)

Triceps push down

10 rep * (17,5 kg)

10 rep * (17,5 kg)

10 rep * (20 kg)

8 rep * (20 kg)

Link to comment
Share on other sites

Træning Fredag d.30.08

Det har været en sløv uge med træning.. nea.gif selvom jeg flere gange havde pakket min træningstaske og taget den med ned i byen, fik jeg overbevist mig selv om at jeg ikke gad alligevel.. total fjollet..!!!

Ja totalt fjollet. :nonono::poking::laugh:

Og så til dagens optur.. jeg hoppede lige på vægten i morges efter jeg havde pivet til Casper (cj8000) i morges over mit vægttab.. skulle jeg lige se hvad den sagde.. - 1 kg.. :w00t:Whhaaat... og mig som troede jeg havde taget på..!! uuhhh love my twistet life..

Sådan smukke - Nu gælder det bare om at hænge i. :1356:

Chest Press "MA"

10 rep * (30 kg)

10 rep * (32,5 kg)

8 rep * (35 kg)

8 rep * (30 kg)

Hvad er det nu liiiige "MA" står for.....? :unsure::blush:

Knus Pia (Bambi)

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Ja man må jo betale "prisen" for at ryge på druk :tongue: Og selv om alkohol giver væsketabet :laugh: Så er det nok ikke den bedste medicin for vægttabet :nonono: Men hvad fanden man lever jo kun ENGANGGGGG Håber det så var en fed fest :w00t:

Heysa Keld

Jeg drikker MEGET sjælden.. så har ikke så dårlig samvitihed på det plan.. mere at jeg ikke har fået lavet en skid træning i denne uge.. :innocent:

Men mit vægttab i morges gav lige lidt blod på tanden igen, jeg var ellers kommet i brokke humør i morges.. men det blev der lavet om på ret hurtig.. utrolig så lidt der skal til nogen gange.. :4thumbup:

Men op hop på "hesten" igen :strat: Der er jo lang tid før vi igen har 27 grader herhjemme og Bikinien skal luftes :tongue:

Jeg blev aldrig rigtig bikini klar i år.. hi hi.. så godt at der er 10 måneder til næste omgang.. måske jeg kan nå det næste år.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share