NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hedder ca Mario Rigel :bigsmile:

har hans show på video - så smider det lige op en af dagene :cool:

Du må gerne lige smide det op, for kunne kun finde en dårlig kvalitet på youtube med ham.. :bigsmile:

Mario Rieger

SNF... du skal lige 2 min hen i videoen før det bliver godt.. :wink:

Link to comment
Share on other sites

lige en lille opdate...

Jeg blev ligepludselig syg mandag aften på arbejde.. og havde ellers en fridag i dag (tirsdag) som jeg havde planlagt at jeg skulle træne for VILDT...!!! tir-deux-armes-948.gif

Men vågnede op flere gange i nat, og måtte overgi mig til Ulrik, med store mavekramper.. og sådan har hele dagen været... sad028.gif

Kan dog mærke at jeg har fået det bedre her til aften... efter en MEGET effektiv udtømning både den ene vej og den anden.. (så nu har jeg også prøvet en hård udtømening) tror der er røget næsten 2 kg bare i dag.. *LOL*

Jeg SKAL på arbejde i morgen, og ville egenlig også gerne træne.. :embaress: PS. er VIRKELIG ikke god til at ligge syg.. :elvis:

MEN anyway......... overvejer at begynde på keatin, nogen der kan anbefale noget..?? som de har personlig erfaring med.... ville det være kanon, og hvor meget kreatin om dagen osv.. Efter Anders foredrag lød det til at det næsten var fjollet hvis man ikke tog noget, hvis man ville ha fremgang lovligt i denne sport.. good.gif

Kram Nille

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg blev ligepludselig syg mandag aften på arbejde.. og havde ellers en fridag i dag (tirsdag) som jeg havde planlagt at jeg skulle træne for VILDT...!!! tir-deux-armes-948.gif

Men vågnede op flere gange i nat, og måtte overgi mig til Ulrik, med store mavekramper.. og sådan har hele dagen været... sad028.gif

Nej hvor irriterende :unhappy: at du er blevet sygpost-15167-1190743177.gif.

Jeg SKAL på arbejde i morgen, og ville egenlig også gerne træne.. :embaress: PS. er VIRKELIG ikke god til at ligge syg.. :elvis:

Kender det alt for godt, det er dybt frustrende at være syg :crybaby: Nogle gange kan det godt være en god ide lytte til sin krop og blive hjemme en ekstra dag. Jeg er desværre ikke selv god til det :4whistling: , men tror man undgår at gå og være små syg i nogle uger :unsure:

Tak for video kan ikke lige se den. Det er nok min computer, som der er noget galt med :dry:

Ellers rigtig god bedring Nille :bigsmile: Pas nu på dig selv :yo:

Link to comment
Share on other sites

Nej hvor irriterende :unhappy: at du er blevet sygpost-15167-1190743177.gif.

Kender det alt for godt, det er dybt frustrende at være syg :crybaby: Nogle gange kan det godt være en god ide lytte til sin krop og blive hjemme en ekstra dag. Jeg er desværre ikke selv god til det :4whistling: , men tror man undgår at gå og være små syg i nogle uger :unsure:

Hallooo :bigsmile:

Har det allerede meget bedre i dag, og meldte mig syg i dag for en sikkerhedsskyld.. min mave er stadig helt fuckt, men kan dog holde maden i mig i dag, hvilket gør at humøret stiger sammen med kuldhydraterne.. :tongue:

Knus Nille

Link to comment
Share on other sites

Træning Torsdag d.27.09 . . happy-sad-faces-1.jpg

Har bare været syg de sidste to dage, som jeg også har skrevet... og er kun simmi rask, min mave er stadig ikke helt okay, og er mega træt fordi jeg ikke har kunne holde mad indebords.. Men trængte til at komme lidt ud af dynerne + jeg skal på arbejde i aften så havde lige brug for at komme lidt op..

træningen var også præget af det, det tog sin tid at komme igennem øvelserne..

Littel off this littet off that

Pull down "til nakke"

10 rep * (35 kg)

7 rep * (40 kg)

6 rep * (45 kg)

8 rep * (40 kg)

One arm Dumbel Row

10 rep * (20 kg)

10 rep * (22 kg)

10 rep * (24 kg)

8 rep * (22 kg)

Hyper extension

2 set * 12 rep * (Bw)

2 set * 10 rep * (bw)

Chest Press Maskine

10 rep * (30 kg)

10 rep * (32,5 kg)

8 rep * (35 kg)

8 rep * (35 kg)

Bench Press

10 rep * (31,5 kg)

7 rep * (36,5 kg)

8 rep * (31,5 kg)

8 rep * (31,5 kg)

cabel fly

2 set * 10 rep * (20 kg)

2 set * 8 rep * (20 kg)

Dumbel Hammer curl

10 rep * (9 kg)

10 rep * (9 kg)

8 rep * (10 kg)

8 rep * (10 kg)

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hej Nille :sun:

Godt det går fremad med helbredet :bigsmile: Pas nu på du ikke starter for hårdt op.

Jeg kan stadig ikke se videoen, ved ikke om det kun er mig. :unsure:

Ellers var der en eller anden som skrev han havde en og at han vil lægge den op?

Jeg vil jo gerne tjekke din smag ud :innocent:

Signepost-15167-1190894973.gif

Link to comment
Share on other sites

Træning Lørdag d.29.09

Først lige et surt opstød..

Dumme efterårsvejr, dumme efterårsvejr, dumme efterårsvejr... angry041.gif

Havde en lang arbejdsdag igår små 10 timer, men heldigvis havde vi nogle gode glade kunder i restauranten og det var en af de dage som kørte på skinner.. Har lige i aften med og så er det weekend for mig, søndag kan kun ligge for langt væk pt.. gq.gif

Eftersom jeg ikke rigtig har fået trænet alt det jeg gerne ville på grund af sygdom i denne uge tog jeg et supersæt med Ben og skulder

Supersæt love... Leg/shoulder

Seatet Leg curl

10 rep * (35 kg)

10 rep * (40 kg)

8 rep * (42,5 kg)

8 rep * (42,5 kg)

Skulder Press "smith"

10 rep * (16,5 kg) - opvarming

10 rep * (21,5,5 kg)

8 rep * (26,5 kg)

5 rep * (31,5 kg)

Seatet Leg Extension

10 rep * (35 kg)

10 rep * (40 kg)

10 rep * (42,5 kg)

8 rep * (45 kg)

Dumbel´s Pull Up

10 rep * (10 kg)

8 rep * (12 kg)

8 rep * (12 kg)

8 rep * (10 kg)

Squat "smith"

10 rep * (41,5 kg)

10 rep * (56,5 kg)

8 rep * (66,5 kg)

5 rep * (71,5 kg) - *URGH* så var de ben solgt til stanglakrids..... tror også det er et par måneder siden jeg har kørt squat.. blush.gif *pinligt*

One Dumbel Front Raise

2 set * 10 rep * (12 kg)

2 set * 10 rep * (10 kg)

Glute Extension

10 rep * (50 kg)

10 rep * (50 kg)

10 rep * (55 kg)

Liggende Cabel Crozz

2 set * 8 rep * (15 kg)

2 set * 10 rep * (12,5 kg)

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Squat "smith"

10 rep * (41,5 kg)

10 rep * (56,5 kg)

8 rep * (66,5 kg)

5 rep * (71,5 kg) - *URGH* så var de ben solgt til stanglakrids..... tror også det er et par måneder siden jeg har kørt squat.. blush.gif *pinligt*

Hej Nillepige25 :smile:

Nu plejer jeg jo ofte lige at kigge forbi din log, så nu må det være på tide at hilse på :shades:

Nu har jeg godt nok ikke prøvet at køre squat i Smith-stativ, men jeg synes da det er nogle meget flotte vægte du kører med ellers. Det kan man da ikke kalde pinligt.

God weekend når du også når dertil - Marianne :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Nillepige25 :smile:

Nu plejer jeg jo ofte lige at kigge forbi din log, så nu må det være på tide at hilse på :shades:

Nu har jeg godt nok ikke prøvet at køre squat i Smith-stativ, men jeg synes da det er nogle meget flotte vægte du kører med ellers. Det kan man da ikke kalde pinligt.

God weekend når du også når dertil - Marianne :bigsmile:

Det samme tænkte jeg. 71.5 kg på nakken er sgu en pæn slat. post-11838-1191073528.gif Du skal nok for ond i skinkerne i morgen Nille. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hej Nillepige25 :smile:

Nu plejer jeg jo ofte lige at kigge forbi din log, så nu må det være på tide at hilse på :shades:

Nu har jeg godt nok ikke prøvet at køre squat i Smith-stativ, men jeg synes da det er nogle meget flotte vægte du kører med ellers. Det kan man da ikke kalde pinligt.

God weekend når du også når dertil - Marianne :bigsmile:

Heysa Marianne bx.gif

Dejligt du lige sagde hej, altid rart at vide hvem ens "log lure" er... hehe..

Vi har desværre ikke fri squat stativ, derfor jeg køre i smith plus jeg er en af dem som ikke kan holde hælene i gulvet når røven nærmer sig.. :blush:

grundet til jeg syntes mit squat var pinligt i dag, var at jeg havde det SUPER hårdt, og kunne mærke at jeg SLET ikke er i den squat form jeg engang har været.. :innocent:

/Nille

Link to comment
Share on other sites

Det samme tænkte jeg. 71.5 kg på nakken er sgu en pæn slat. post-11838-1191073528.gif Du skal nok for ond i skinkerne i morgen Nille. :wink:

71,5 kg var ingenting engang hvor jeg elskede at køre squat.. mit max for over et år siden er 2 * 100 kg og dengang startede jeg med at varme op med 71,5 kg.. :laugh:

Der sker meget når man ikke køre tung bentræning i en del måneder.. Men det skal nok komme igen hvis jeg vil.. aggressive.gif ben har altid/før været en af mine styrker..

du har jo det i dine arme.. power guns.. :4thumbup:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Hej Nille :sun:

Godt det går fremad med helbredet :bigsmile: Pas nu på du ikke starter for hårdt op.

Jeg kan stadig ikke se videoen, ved ikke om det kun er mig. :unsure:

Ellers var der en eller anden som skrev han havde en og at han vil lægge den op?

Jeg vil jo gerne tjekke din smag ud :innocent:

Signepost-15167-1190894973.gif

Hej Signe Pige

Kan ikke forstå du ikke kan se youtube klippet.. ?? :unhappy: Den virker fint her..

og he he.. selvfølgelig har jeg god smag.. :tongue: Ellers må du lige tage dig sammen og dukke op til næste års DM, har hørt en fugl synge om at det måske en dag flytter fra Herning til Ringsted, for i Køfenhawner er ik meget for at tage over den bro.. :wink:

Link to comment
Share on other sites

I følge biblen er Søndag en hvile dag ... Right..??

Jeg havde de store planer om en masse træning i dag, og cardio og havde faktisk glædet mig.. Men så kommer der en bunke dårlige undskyldninger..

Tæller den at jeg har de VILDESTE DOMS i mine lår, efter træning i går, og bagefter 8 timeres tjener arbejde uden sidde pauser og nærmest løben rundt, og at vi havde en af de travleste dage i flere måneder.... kom hjem kl 24.00 kravlede i seng under min dejlige kolde dyner, hvorefter 15 min, min chef ringede og spurte om jeg havde "glemt" at jeg have en vagt som service personale frem til kl 05 i morges.. :cry:

Det havde jeg, så måtte skynde mig at tage en taxa på arbejde igen :dry:(lettere opgivende)

FUCK det var en lang dag i går :blink: så er ik helt 5 flade øre vær i dag... bliver vist højst en gang PW her til aften for at få lidt luft..

/Nille

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Nille :nonono::nonono: '

I følge biblen er Søndag en hvile dag ... Right..??

Vejen til helvede er brolagt med dårlige undskyldninger :devil:

Tæller den at jeg har de VILDESTE DOMS i mine lår,

Nej det gør det ikke. Jeg har selv haft de DOMS i mine ben efter 10 km løb og 2 timers spinning torsdag :blink:

... bliver vist højst en gang PW her til aften for at få lidt luft..

Ja det er jo bedre end ingenting :bigsmile:

Ellers må du lige tage dig sammen og dukke op til næste års DM, har hørt en fugl synge om at det måske en dag flytter fra Herning til Ringsted, for i Køfenhawner er ik meget for at tage over den bro..

:w00t: den er jeg frisk på

og god aften til dig Nillepost-15167-1191171333.gif

Link to comment
Share on other sites

Træning Mandag´s Workout d.01.10

Det blev kun til 2 gange træning i sidste uge Torsdag og lørdag.. Da jeg lå syg Tirsdag og onsdag med høj feber og mave influ.. og fredag og lørdag havde jeg 13 timers lange arbejdsdage.. Ikke den bedste uge nea.gif

Men nu starter vi heldigvis på en frisk uge.. og den starter godt.. spiteful.gif

Ryg, biceps, mave

Motioncykel

15 min opvarmning

SL Dødløft

10 rep * (56,5 kg)

8 rep * (66,5 kg)

6 rep * (71,5 kg)

6 rep * (71,5 kg) - en ristet lænd på den gode måde..

"V" greb Cabel Row

10 rep * (45 kg)

10 rep * (50 kg)

8 rep * (55 kg)

8 rep * (60 kg) - dejligt med overskud

Pull Down "til nakke"

10 rep * (35 kg)

8 rep * (40 kg)

6 rep * (42,5 kg) - overskud

10 rep * (35 kg)

Straigt arm Pull down

10 rep * (35 kg)

8 rep * (37,5 kg) -overskud

7 rep * (37,5 kg)

8 rep * (35 kg)

Dumbel Hammer curl

10 rep * (10 kg)

8 rep * (10 kg)

8 rep * (9 kg)

8 rep * (9 kg)

Mave Lir

3 set * 12 rep * (Alm)

2 set * 10 rep * (Hip raise)

Godt med overskud i dag i næsten alle øvelserne, og med lidt ekstra kg på... comando.gif Det må være på grund af min dejlige TOTALE OFF dag i går som var tiltrængt efter en lorte uge..

Link to comment
Share on other sites

Hehe - syntes nok du lignede dig fra selv billederne i loggen, men var ikke sikker. Jeg var ham, der rodede rundt på en swissbold med latterligt små håndvægte i forsøg på at indlære mystiske nye øvelser under instruktion af en australsk fitnessinstruktør.. så bliver det vist ikke mere specifikt :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hej Nille :cool:

Godt at se du får trænet :superman:

Jeg kan se vi har modsat rettet problemer. :blink: Jeg kører storset kun cardio, og du styrketræner storset kun.

Fantastisk dag til dig Nillepost-15167-1191248943.gif

Link to comment
Share on other sites

Hehe - syntes nok du lignede dig fra selv billederne i loggen, men var ikke sikker. Jeg var ham, der rodede rundt på en swissbold med latterligt små håndvægte i forsøg på at indlære mystiske nye øvelser under instruktion af en australsk fitnessinstruktør.. så bliver det vist ikke mere specifikt :laugh:

RuneN

Tænkte nok det var dig, da jeg så i din log at du skulle ha en instruktør time i dag... der var nemlig kun en som roede rundt på en medicinbold med instruktør :tongue:

Jeg havde ellers en af mine dårlige hår dage... :laugh: Ej gaz..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share