så er vi igang!


britone
 Share

Recommended Posts

Nååå så forstår man bedre.. så er det da helt fint :bigsmile:

Med træningsmakkere må man gøre hvadsomhelst, helst så meget spas som muligt :laugh:

:blush: kunne måske godt have fundet på det på mit torsdag hold..dog uden at have genemtænkt det for har og havde selvfølgelig ikke tænkt de tanker du lage frem her..så heldigvis hjalp du mig jo her :4thumbup: og hvem vil være utroværdig over for et hold når det man ønsker er at de giver sig maxs..og ikke sidder og venter som børn juleaften på at der kommer et eller andet spas :wink::smile::laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 684
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hej Kenn.

Ja, det er ikke det smarteste at gøre, troværdigheden ryger med det samme, og den er svær at genoprette.

Synes dog at det er en ret sjov bemærkning, lidt a'la "har I husket cykelhjelmen" plathed på begyndertimer. Måske kan du flette den ind i dte i forveen planlagte program så du ikke kører over tiden. For at køre over tiden er :nonono:

Hej Mette

Det er ofte svært at holde sig inden for de 55 min. der er givet til opvarmning kørsel og ikke mindst udstrækning..men det er helt sikkert noget der skal passes ind og det bliver det faktisk fra og med idag..men som tidligere skrevet er det den enkelte kørere der selv skal styre sin belastning og mener han ikke han har fået nok skulle han måske prøve at lægge lidt belastning på næste gang..en svær balance gang for min ide var jo at ALLE skulle få en oplevelse af at det havde været en god time..men som skrevet før kan man ikke gøre alle tilfredse..og skal man også gøre det :innocent:

Fedt at få drøftet de forskelige fejl man som nybegynder ofte falder i så er det stort i gider hjælpe lidt så man finder rette spor igen :superman::superman::superman:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Hej Mette

Det er ofte svært at holde sig inden for de 55 min. der er givet til opvarmning kørsel og ikke mindst udstrækning..men det er helt sikkert noget der skal passes ind og det bliver det faktisk fra og med idag..men som tidligere skrevet er det den enkelte kørere der selv skal styre sin belastning og mener han ikke han har fået nok skulle han måske prøve at lægge lidt belastning på næste gang..en svær balance gang for min ide var jo at ALLE skulle få en oplevelse af at det havde været en god time..men som skrevet før kan man ikke gøre alle tilfredse..og skal man også gøre det :innocent:

Fedt at få drøftet de forskelige fejl man som nybegynder ofte falder i så er det stort i gider hjælpe lidt så man finder rette spor igen :superman::superman::superman:

Kenn

Need I say at vi nok alle sammen har været i samme båd. :w00t: Anyway dejligt at se, at du sådan giver den gaz Ken. Og tusind tak for de dejlige varme kommentarer, du har postet i min log. Jeg er på vej tilbage i dejlig stil, kan jeg mærke, så jubiii tilbage på cyklen imorgen. :wub: Naturligvis med en lettere belastning end normalt, for jeg er jo ikke så fjollet at køre til allerede første dagen for undervisning..... Hvornår får du btw sidste del af din uddannelse, eller har du været på den? I så fald undskyld min uopmærksomhed...God aften til dig.. Og godt at du droppede den der "overraskelses manøvre :4thumbup: " Allerede nu kan du godt droppe tanken med at gøre alle tilfredse. Det er umuligt. CAPICE!!!

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Need I say at vi nok alle sammen har været i samme båd. :w00t: Anyway dejligt at se, at du sådan giver den gaz Ken. Og tusind tak for de dejlige varme kommentarer, du har postet i min log. Jeg er på vej tilbage i dejlig stil, kan jeg mærke, så jubiii tilbage på cyklen imorgen. :wub: Naturligvis med en lettere belastning end normalt, for jeg er jo ikke så fjollet at køre til allerede første dagen for undervisning..... Hvornår får du btw sidste del af din uddannelse, eller har du været på den? I så fald undskyld min uopmærksomhed...God aften til dig.. Og godt at du droppede den der "overraskelses manøvre :4thumbup: " Allerede nu kan du godt droppe tanken med at gøre alle tilfredse. Det er umuligt. CAPICE!!!

Hej Julie

Dejligt at læse du er ved at være ovenpå igen...selvom det til tider kan være svært at se meningen med tingenes tilstand engang imellem...men det ville da heller ikke være morsomt altid at rende rund og være lalleglad :wink::smile: mit sidste del af kursuset er næste lørdag og en af de ting man genemgår der er hvad man gør og IKKE gør på en spinnings time..er bare så forbandet træt af denne kulde og sne så jeg er ved at kaste op..men om 3 uger er der varme og masser af sol..og passer det så ikke lige helt snupper vi bare 14 dage til så må det da passe for så er det :devil: FORÅR :wub::laugh:

Men i aften kl.17 er der et par spinnings timer med et næsten fuldt hold så er vi på den igen og tro mig der kommer ingen overraskelses manøvre :blush::wink:

CAPICE!!! Ja men det er IKKE en ommer :tongue:

Ha en dejlig dag og håber du må få:sun: på din dag

Kenn

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

Hej Mette

Det er ofte svært at holde sig inden for de 55 min. der er givet til opvarmning kørsel og ikke mindst udstrækning..men det er helt sikkert noget der skal passes ind og det bliver det faktisk fra og med idag..men som tidligere skrevet er det den enkelte kørere der selv skal styre sin belastning og mener han ikke han har fået nok skulle han måske prøve at lægge lidt belastning på næste gang..en svær balance gang for min ide var jo at ALLE skulle få en oplevelse af at det havde været en god time..men som skrevet før kan man ikke gøre alle tilfredse..og skal man også gøre det :innocent:

Fedt at få drøftet de forskelige fejl man som nybegynder ofte falder i så er det stort i gider hjælpe lidt så man finder rette spor igen :superman::superman::superman:

Kenn

Lige præcis.

Vi har alle lavet de klassiske fejl, og det er dem vi lærer og udvikler os af.

Du skal endelig skrive hvis der er noget du bliver i tvivl om

Er du stadig frisk på det ugekort?

Så kan du bare komme ned i SATS Nørrebro på søndag, efter kl. 14. Det er mig med Nettoposer under øjnene efter festen på lørdag :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Tordagen spinning 2 1/2 time ved mig

Klokken er nu 3 30 :blink: hvad sker der :laugh:

Der var mødt 19 kørere op og kunne fra starten mærke mit flow det bare kørte..fedt at se folk nyde og bare give den gas :superman: et eller andet sted giver det en indre ro at se folk bare være på og nyde den motion de er i gang med :superman: denne time var nok den bedste jeg har haft indtil dato..der skal da heller ikke så meget til har kun kørt under 20 instruktør timer :laugh:. flere var oppe at takke for en god men hård time :wub: og ingen snakkede eller brokkede sig overhovedet..skal da heller ikke lige glemme at fortælle at der igen var mødt et par søde kunststykker op og sat sig lige foran mig :wub::wub::tongue: selvfølgelig er det ikke noget jeg ellers lægger mærke til :innocent::tongue: min anden time var der kun 1 tilbage der synes at have overskud til at køre med så vi kørte i 55 min efter 40 min kunne jeg mærke jeg bare gik kold sad i 5 min og kunne mærke jeg fik noget overskud igen. og så var vi klar igen :smile: tror aldrig jeg har været så sulten af at køre et par timer som jeg var her..

turen gik hjem og så var det bare om at få noget at spise og lige glo lidt tv på sofaen :4thumbup: og så skete det :blink: faldt i søvn og vågnede kl 3 :cry: og kunne bare ikke sove mere :wink: så nu er jeg stået op og vil drikke min kaffe og gøre mig klar til at være i centeret her kl 6 for der har jeg sagt ja til en morgentime hvor der er meldt 5 til og så tror jeg at jeg vil holde fri med spining lige indtil mandag morgen kl. 6 tror min krop vil elske mig for det :bigsmile:

Ha en dejlig fredag MOLer

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

Som jeg før har skrevet så er det vildt at læse den passion i alle har for spinning og ikke mindst jer der tilrettelægge de mange timer på podiet.

Kenn du har ikke undervist mange timer endnu - og jeg synes din joke omkring at have kørt en omvej lyder for sjovt selvom det ikke MÅ ske ifg de kommentar her i loggen.

Hør nu her - som J skriver så klogt - man kan aldrig gør alle tilfreds og jeg er mere end sikker på du gør hvad du kan for at få lavet nogen fede timer.

Det ser ud til der findes en del uskreven regler som instruktør - måske skulle nogen de gl garvede spinnings folk, luk op for gotte posen og komme med dem på skrift så du har nogen gode råd / værktøjer for hvad man bare ikke må til disse timer og hvad der bare gøre en time til noget helt unikt.

Jeg er nemlig ikke itvivl om du har store ambitioner for dine timer.

Du har en hel hær af mennesker indenfor sporten lige her på mol - spørg og du vil uden tvivl få svar.

Kan du nu have en super fredag :superman:

Såååååå hvad må man og hvad må man ikke på podiet? :tongue:

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning

Havde en spinning time kl.6 i morges og kunne godt mærke min timer fra igår :innocent: tror der gik 20 min så var vi igang igen og så gik det bare derud af

5 kunne tage sig sammen og møde op :smile: faktisk gansk fint når man tænker på det er kl.6 om morgen :w00t: de fleste ligge jo og sover her nævner ikke

så mange navne :smile: Julie-Spock-MetteH-JeanetteK og så videre :tongue::smile:

:blink::blink: Og for det ikke skal være løgn er jeg ved at miste stemmen :unhappy: og jeg har sagt ja til at køre timen i morgen kl.930 da der blev ringet fra

Centeret at N var taget på ferie 1 uge :nonono: men nu må vi se ellers må det bare gøre med tegnsprog :wink:

Ha en dejlig Week-end MOLer :superman:

Kenn

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

Har lige købt den nye opsamlings cd med Danser med drenge .... en fed plade og på disc 2 er der et nummer der hedder er der nogen i himlen :wink:

kom til at sidde at studere teksten og kom til at tænke på min bestyrelse formand for mit selskab der i øjeblikket kæmper med en meget syg kone der er ved at blive

ædt op af kraft..fik sidste sommer konstateret en kræfknude i maven og var næsten ved at komme helt ovenpå igen..3 uger før hun skulle være stoppet med at få noget

der hedder depot kemo..og have sin stomi fjernet...finder man en stor kræft knude i hjernen på hende som trykker og får hende til at gøre de underligste ting hun kan

blandt andet gå ud på tolietet for at børste tænder og stå at kikke i spejlet og så spørge Niels hvad er det jeg skal herude..du skal børste tænder så går der et øjeblik så

spørger hun om det samme igen for at tænke sig lidt om og spørge hvordan gør jeg det. på vej i bad bytter hun om på tingene begynder at tørre sig selv om hun står under

bruseren..og masser af andre underlige ting..blev indlagt i onsdags da hun ikke kunne gå mere til trods for at knuden i hjernen var blevet ramt med noget stråle kemo af

en art er den desværre vokset...jeg mødte dem for 5 år siden som kunder i mit firma og meget hurtigt fandt Niels og jeg ud af vi bare svingede helt fint sammen og har de

samme holdninger og meninger om de fleste ting..og så har Niels været selvstændig sammen med sin kone i mange år...og skulle så 1 Januar i år været gået på pension

og så sker dette her...det er bare ikke rimeligt..for i min verden hedder det sig at du skal yde før du kan nyde..og har man gjort det har man krav på at få lov til at nyde

sit liv uden arbejde stress og jag nogle år..så derfor kommer jeg sådan til at tænke på er der nogen i himlen..

Kender ikke alle jer herinde personligt endnu.. men lov mig at lade være med at vente og lade små latterlige ting ødelægge jeres humør og gå jer på..nyd de små ting i livet

selvom skyerne engang imellem ser mørke og sorte ud..så er der nogen der virkelig har noget at slås med og ikke bare kan få en bedre dag sådan lige..

ikke meget at gøre med min træning og dog hvad er en log værd.. hvis ikke man kan læsse sine tanker og små ting der dukker op i hverdagen så håber du også kan få lidt

ud af min beretning her...om ikke andet så nyd at du er rask og sommeren snart kommer med varme og en masse dejlige oplevelser .....for der andre til som måske

ikke når det :hands:

Kenn

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

Har lige købt den nye opsamlings cd med Danser med drenge .... en fed plade og på disc 2 er der et nummer der hedder er der nogen i himlen :wink:

kom til at sidde at studere teksten og kom til at tænke på min bestyrelse formand for mit selskab der i øjeblikket kæmper med en meget syg kone der er ved at blive

ædt op af kraft..fik sidste sommer konstateret en kræfknude i maven og var næsten ved at komme helt ovenpå igen..3 uger før hun skulle være stoppet med at få noget

der hedder depot kemo..og have sin stomi fjernet..........

............og så sker dette her...det er bare ikke rimeligt..for i min verden hedder det sig at du skal yde før du kan nyde..og har man gjort det har man krav på at få lov til at nyde

sit liv uden arbejde stress og jag nogle år..så derfor kommer jeg sådan til at tænke på er der nogen i himlen..

Kender ikke alle jer herinde personligt endnu.. men lov mig at lade være med at vente og lade små latterlige ting ødelægge jeres humør og gå jer på..nyd de små ting i livet

selvom skyerne engang imellem ser mørke og sorte ud..så er der nogen der virkelig har noget at slås med og ikke bare kan få en bedre dag sådan lige..

ikke meget at gøre med min træning og dog hvad er en log værd.. hvis ikke man kan læsse sine tanker og små ting der dukker op i hverdagen så håber du også kan få lidt

ud af min beretning her...om ikke andet så nyd at du er rask og sommeren snart kommer med varme og en masse dejlige oplevelser .....for der andre til som måske

ikke når det :hands:

Kenn

Dejligt indlæg kenn.... det rammer noget i mig nu jeg selv går med min depression og sommetider ikke kan se ½ meter frem foran mig for problemer.... men du sætter tingene i perspektiv og minder mig om at jeg skal nyde hver dag som var det den sidste :blush: det vil jeg huske......

Baby :blush:

Link to comment
Share on other sites

Lørdagens time som vikar.

Havde godt nok ikke meget stemme tilbage da jeg kom op at sidde på cyklen..havde taget gajoler med så jeg kunne få smurt halsen så der kunne komme andet ud af min mund end en rallen der helt klart fortalte mig at jeg burde være blevet hjemme..men fik dog sat gang i timen og af hvilken uvis årsag fandt jeg på at vi skulle have dansk musik til programmet idag..og det gik rent ind folk knoklede som :devil: og alle 8 begyndte at klappe da timen var færdig :blush: FEDT og med et var det bare så rigtig at have kørt timen og så fedt at have oplevet..nede bagerst sad en gut som var rimelig overvægtig og kæmpede en brav kamp selvom jeg under timen flere gange bad dem som blev trætte undervejs om at sætte sig ned og få overskudet tilbage i kroppen og så komme ind i kampen igen..efter timen kom han hen og spurgte om han måtte forstyrre mig..for han havde hørt jeg for ikke så længe siden selv var startet et vægtab og så :blahblah::blahblah::blahblah::blahblah: det endte med jeg tilbød ham at lave nogle timer alene med ham :cool: fedt at have så meget overskud at kunne hjælpe ham for på den måde at hjælpe mig selv for hvem kan lade være med at smile over at have fået en til at synes hans nye vægtab bliver en kamp men der er lys forude og han takkede mange gange fordi jeg gad hjælpe ham :smile: så var det ud og :blahblah: med et par af de andre i centeret..så gik turen hjem og lige inden en tur i solen og få varmem tilbage i kroppen ligner snart en sort. fik vejet mig igår morges og fandt strimlen i min ipod taske. vægt 68.2 altså har jeg tabt over 30 kg. det er sku da for VILDTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

Ha en dejlig lørdag og tak fordi du kikkede forbi :superman::superman:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Morgens Træning ved mig ved roret

Kl.6 var vi så igang igen..vi var 4 der skulle køre en spinning 2er time..Kim var sørme mødt op også og var med næsten hele timen..min stemme var ved at komme lidt igen men desværre blev den sat lidt tilbage af alt det råberi...for første gang oplevede jeg min ipod ikke lige ville som jeg..kunne kun høre dansk musik igen..så det kørte vi så til..en god omgang træning.selv om det ikke var planlagt at musikken skulle være dansk igen.

Fik at vide at der er venteliste på min time på Torsdag.så det er åbenbart noget folk kan li :wub::superman:

Ha en dejlig Dag MOLer :superman:

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

Har lige købt den nye opsamlings cd med Danser med drenge .... en fed plade og på disc 2 er der et nummer der hedder er der nogen i himlen :wink:

kom til at sidde at studere teksten og kom til at tænke på min bestyrelse formand for mit selskab der i øjeblikket kæmper med en meget syg kone der er ved at blive

ædt op af kraft..fik sidste sommer konstateret en kræfknude i maven og var næsten ved at komme helt ovenpå igen..3 uger før hun skulle være stoppet med at få noget

der hedder depot kemo..og have sin stomi fjernet...finder man en stor kræft knude i hjernen på hende som trykker og får hende til at gøre de underligste ting hun kan

blandt andet gå ud på tolietet for at børste tænder og stå at kikke i spejlet og så spørge Niels hvad er det jeg skal herude..du skal børste tænder så går der et øjeblik så

spørger hun om det samme igen for at tænke sig lidt om og spørge hvordan gør jeg det. på vej i bad bytter hun om på tingene begynder at tørre sig selv om hun står under

bruseren..og masser af andre underlige ting..blev indlagt i onsdags da hun ikke kunne gå mere til trods for at knuden i hjernen var blevet ramt med noget stråle kemo af

en art er den desværre vokset...jeg mødte dem for 5 år siden som kunder i mit firma og meget hurtigt fandt Niels og jeg ud af vi bare svingede helt fint sammen og har de

samme holdninger og meninger om de fleste ting..og så har Niels været selvstændig sammen med sin kone i mange år...og skulle så 1 Januar i år været gået på pension

og så sker dette her...det er bare ikke rimeligt..for i min verden hedder det sig at du skal yde før du kan nyde..og har man gjort det har man krav på at få lov til at nyde

sit liv uden arbejde stress og jag nogle år..så derfor kommer jeg sådan til at tænke på er der nogen i himlen..

Kender ikke alle jer herinde personligt endnu.. men lov mig at lade være med at vente og lade små latterlige ting ødelægge jeres humør og gå jer på..nyd de små ting i livet

selvom skyerne engang imellem ser mørke og sorte ud..så er der nogen der virkelig har noget at slås med og ikke bare kan få en bedre dag sådan lige..

ikke meget at gøre med min træning og dog hvad er en log værd.. hvis ikke man kan læsse sine tanker og små ting der dukker op i hverdagen så håber du også kan få lidt

ud af min beretning her...om ikke andet så nyd at du er rask og sommeren snart kommer med varme og en masse dejlige oplevelser .....for der andre til som måske

ikke når det :hands:

Kenn

Smukt skrevet. Sangen er også dedikeret Danser med Drenges forrige sangerinde, der døde af kræft i en meget ung alder.

Link to comment
Share on other sites

Har lige købt den nye opsamlings cd med Danser med drenge .... en fed plade og på disc 2 er der et nummer der hedder er der nogen i himlen :wink:

kom til at sidde at studere teksten og kom til at tænke på min bestyrelse formand for mit selskab der i øjeblikket kæmper med en meget syg kone der er ved at blive

ædt op af kraft..fik sidste sommer konstateret en kræfknude i maven og var næsten ved at komme helt ovenpå igen..3 uger før hun skulle være stoppet med at få noget

der hedder depot kemo..og have sin stomi fjernet...finder man en stor kræft knude i hjernen på hende som trykker og får hende til at gøre de underligste ting hun kan

blandt andet gå ud på tolietet for at børste tænder og stå at kikke i spejlet og så spørge Niels hvad er det jeg skal herude..du skal børste tænder så går der et øjeblik så

spørger hun om det samme igen for at tænke sig lidt om og spørge hvordan gør jeg det. på vej i bad bytter hun om på tingene begynder at tørre sig selv om hun står under

bruseren..og masser af andre underlige ting..blev indlagt i onsdags da hun ikke kunne gå mere til trods for at knuden i hjernen var blevet ramt med noget stråle kemo af

en art er den desværre vokset...jeg mødte dem for 5 år siden som kunder i mit firma og meget hurtigt fandt Niels og jeg ud af vi bare svingede helt fint sammen og har de

samme holdninger og meninger om de fleste ting..og så har Niels været selvstændig sammen med sin kone i mange år...og skulle så 1 Januar i år været gået på pension

og så sker dette her...det er bare ikke rimeligt..for i min verden hedder det sig at du skal yde før du kan nyde..og har man gjort det har man krav på at få lov til at nyde

sit liv uden arbejde stress og jag nogle år..så derfor kommer jeg sådan til at tænke på er der nogen i himlen..

Kender ikke alle jer herinde personligt endnu.. men lov mig at lade være med at vente og lade små latterlige ting ødelægge jeres humør og gå jer på..nyd de små ting i livet

selvom skyerne engang imellem ser mørke og sorte ud..så er der nogen der virkelig har noget at slås med og ikke bare kan få en bedre dag sådan lige..

ikke meget at gøre med min træning og dog hvad er en log værd.. hvis ikke man kan læsse sine tanker og små ting der dukker op i hverdagen så håber du også kan få lidt

ud af min beretning her...om ikke andet så nyd at du er rask og sommeren snart kommer med varme og en masse dejlige oplevelser .....for der andre til som måske

ikke når det :hands:

Kenn

Ja, det er så frygteligt. Jeg havde også et familiemedlem som døde af en hjernetumor. Det værste er næsten at personen ændrer sig så meget, kan ikke huske så meget, bliver forvirret over ingenting og ændrer nærmest hele sin personlighed. Den person man kendte er ikke mere, og kommer heller ikke igen...

Præcist som du siger sætter det alting i perspektiv.

Link to comment
Share on other sites

Hej MH og Julie

Det er underligt man sådan kan blive rystet i sin grundvold over den uretfærdighed der er til og desværre viser sit grimme ansigt med jævne mellemrum..men sådan skal det åbenbart bare være :nonono: ellers må jeg tilstå at jeg er så :devil::devil::devil::devil: træt af det kolde lorte vejr minus 11 graders frost..det er da bare for sygt..ikke så meget træning idag..men i morgen tidlig sker der lidt igen..MH kommer forbi dig en dag du må bare lige skrive til mig hvornår du er på arbejde igen :superman:

Ha en dejlig dag MOLer :superman:

Link to comment
Share on other sites

MH kommer forbi dig en dag du må bare lige skrive til mig hvornår du er på arbejde igen :superman:

Ja, du havde jo chancen i søndags :wink: , selvom jeg nok var ugenkendelig med sorte affaldssække under øjnene ( hmmm, det der med at man ikke er 17 år længere...).

Jeg er i centret i morgen, onsdag, kl, 6-14 og igen mandag kl. 16-22, så du kommer bare forbi

Link to comment
Share on other sites

Britone!

Det er et stykke tid siden jeg har efterladt et par ord herinde, men jeg lurer skam stadig med.

Fantastisk motivation, vilje og lyst du viser med alt det spinning. Det har jeg sgu stor respekt for!

keep it up! :4thumbup:

Min egen 'spinning-sæson' starter også snart. Om 14 dage hedder det igen diæt for mit vedkommende, så cykeltøjet kommer snart frem igen ...jeg glæder mig ikke til diæten, men jeg savner godt nok at spinne efterhånden! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Morgens Træning med Thomas

Idag var det så lige at jeg ikke kunne få gang i kroppen og få pulsen op..tror ikke det var hans program der fejlede noget..nok nærmere at jeg bare har brug for at få slappet lidt af..men siden søndag har der bare været tryk på og hver aften i denne uge er der et eller andet jeg skal til så..det bliver bedre.. svarer jer lidt senere..MH-Huz..men tak for jeres besøg og indlæg:smile: :superman:

Kenn

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

Torsdag aftens Træning..

Havde holdet fyldt helt op..og synes faktisk det gik ok..dog sad der en ældre gut nede bagerst som begyndte at holde sig for ørene..og meget demostrátivt svingede armene rundt imen de var stukket ind i ørene :mad::sneaky2: ..samtidigt sad der en 4-5 stykker og gjorde tegn til at der skulle skrues op..så valgte at skrue op og tog den med Danni efter timen..og de måtte selvfølgelig være flertalet det bestemte hvor høj musikken skulle være :wink: så det bliver spændende at se om han dukker op igen..men gør han ikke det er det ok..for der er jo hold hver dag ugen rundt og så må han jo bare vælge et andet..men tager da et par Bilson ørepropper med til ham :tongue::smile: på 2eren altså timen bagefter var vi 5 og der blev givet gas så da der var gået 45 min synes de vi skulle køre hjem :tongue: så det gjorde vi så :superman: fedt folk takker for en fed time og spørger om man kører fast Torsdag :superman:..skal på kursus i morgen med Jimmy Trolle og så er det bare overstået indtil jeg skal på de andre kursuser jeg har meldt mig til..så man kan blive bedre og mere sikker når man kører sine timer..har desværre stadigvæk meget travlt og de synes jeg godt jeg kan mærke i kroppen..mangler det at få lov til at koble af..når man kommer hjem om aften..og ikke skal fare ud af døren til et eller andet :superman:

Ha en dejlig weekend MOLer :superman:

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

Ja, du havde jo chancen i søndags :wink: , selvom jeg nok var ugenkendelig med sorte affaldssække under øjnene ( hmmm, det der med at man ikke er 17 år længere...).

Jeg er i centret i morgen, onsdag, kl, 6-14 og igen mandag kl. 16-22, så du kommer bare forbi

Hej Mette H

Du kan være sikker på jeg nok skal kikke forbi :4thumbup: men har desværre bare fået meget travlt om dagen g om aften..men fra næste uge af er der ved at komme noget mere luft..og så skal jeg have besøgt jeres center :smile:

Ka du have en dejlig weekend :superman:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Britone!

Det er et stykke tid siden jeg har efterladt et par ord herinde, men jeg lurer skam stadig med.

Fantastisk motivation, vilje og lyst du viser med alt det spinning. Det har jeg sgu stor respekt for!

keep it up! :4thumbup:

Min egen 'spinning-sæson' starter også snart. Om 14 dage hedder det igen diæt for mit vedkommende, så cykeltøjet kommer snart frem igen ...jeg glæder mig ikke til diæten, men jeg savner godt nok at spinne efterhånden! :laugh:

Hej Huz

Dejligt at se din vej faldt forbi igen..og lurer da også i din log..med hensyn til dit spinning kan jeg slet ikke forstå du kan lade vær :tongue::laugh:

God weekend til dig også :superman:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Fredagens morgen træning :4thumbup:

for første gang skulle min søn med op at prøve og træne :4thumbup: tror han holdte ud i 20-25 min og stod så af igen..og gik ud i centeret og trænede vægte igen..men havde selvfølgelig sagt at det ville være hårdt de første par gange..håber han kan finde den samme passion for spinning som jeg..for det er en rigtig fed form for konditions træning..er så ved at miste min stemme igen :devil::devil::devil: kørte ellers med headset i går men havde glemt at tage det med her til morgen..vi skulle prøve at køre uden udblæsning i morges og det kunne man tydeligt se på de andre kørere for du svedte som :devil::devil: og det var måske lige i overkanten..for jeg måtte også tilstå at der blev for varmt..

Min bil er på værksted for at få et facelift og så har jeg lånt en MINI sådan en der ligner en mascot det er en rigtig sød bil..men den er lige ved at bruge mere brændstof end min egen :laugh: smider nogle billeder af min bil på et tidspunkt så man kan se før og efter :wink:

Hygge :superman:

Kenn

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

Hej Mette H

Du kan være sikker på jeg nok skal kikke forbi :4thumbup: men har desværre bare fået meget travlt om dagen g om aften..men fra næste uge af er der ved at komme noget mere luft..og så skal jeg have besøgt jeres center :smile:

Ka du have en dejlig weekend :superman:

Kenn

SATS Nørrebro, mandag kl. 16-22.

Vi ses :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mandagens morgen træning

Kunne godt mærke jeg ikke har fået lov til at koble af i weekenden. var på Spinnings kursus hele lørdagen og har nu fået mit bevis på at jeg er uddannet

spinnings instruktør..kørte alene i 55 min og fik afprøvet nogle forskellige træningspas..så det var faktisk helt rart at køre alene igen :innocent: kunne dog godt mærke at min puls var lidt svær at få op ...men den kørte dog i 175 i 9 minutter og så kørte jeg hjem..nu må der gerne snart komme noget varme så jeg kan få begyndt på at løbe..da det er næste plan i min træning..måske virker det lidt kyllinge agtigt at jeg ikke bare starter..men ikke 10 vilde jeste kan få mig ud og løbe når det er så forbandet koldt som det er i øjeblikket..

Ha en dejlig dag MOLer :superman:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share