så er vi igang!


britone
 Share

Recommended Posts

  • Replies 684
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Der var tilmeldt 20 på holdet til vores 80er spinning :laugh: der kom 9 :nonono: tyndt og faktisk lidt tarveligt for det kræver ikke meget at melde fra

når man finder ud af man er forhinderet eller slet og ret bare ikke gider :wink: men os der var der fik en fed og morsom oplevelse og en et par gode timer sammen :4thumbup: jeg havde fået 4 fribilleter som vi kørte stoleleg på cyklen om. vi er stående og med god hård belastning og musiken slukker

og den der sætter sig ned sidst er ude :cool: meget morsomt :superman: jeg havde taget en kasket med der gik rundt i salen og den der nu havde den var instruktør i 40 sek :bigsmile: det er utroligt så meget folk giver sig når de er på :wub: de 2 timer fløj af sted :smile: så var det i bad og en hurtig tur hjem og få hængt det våde tøj op :cool: og så var det bare om at få gjort sig klar til vi skulle mødes på rødovre station kl 17. vi var 7 der drog ind til byen og skulle spise på en tyrkisk resturant.turen med toget var en oplevelse af de store billeten er i dag er en bon sidst jeg kørte med toget var den af pap :laugh: morsomt da jeg troede billetdamen havde glemt at give mig min billet og kun en kvittering :laugh::laugh::blush: vi kom ind til byen og fik bestilt vores mad 4 skulle have buffet og 3 skulle bare have en 3 retters menu. jeg har ikke drukket noget som helst i et år og bestilte selvfølgelig vand der var ingen der ville have hvidvin kun maria og selvfølgelig skulle hun have det. så jeg bestilte også noget da jeg var hendes bordherre. jeg drak et halvt glas og resten hældte

Forsættes da jeg ikke ka lægge indlægget ind på en gang :devil:

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

jeg på hende :tongue::laugh: så gik turen forbi en bar der havde skærm da 5 meget gerne ville se landskamp :nonono::laugh: søren og jeg var fuldstændig ligeglad med at se det så vi begyndte at læse smser og sad og hoppede af grin dem der så kampen forstyrrede os faktisk fordi de tit spurgte om ikke vi lige kunne fortælle det igen :cool: kampen sluttede og vi gik derfra. så gik turen ind mod strøget fra vesterbrogade. vi var inde og runde et par steder og endte på woodstock julie havde skaffet 7 fribilleter ved at spørge om ikke de bare kunne komme ind :superman: utroligt at det lykkes piger kan altså bare noget som vi mænd ikke kan :wink: ind kom vi og sidde i en sofa der var 2 borde ved. og så var der disk 80er grand prix gamle gode klassikere. var pinlig ædru og hyggede mig fint med det. så kom der nogle drinks kort på bordet :innocent: og man kunne få alverdens drinks på kander

så det måtte vi da bare prøve. 2 timer efter havde vi prøvet alle de 12 der kunne købes og så kørte det bare derud af. der blev danset grint og snakket lige til kl 0230 da maria og julie gav op og ville hjem. kort tid efter drog charlotte.johnny.søren.martin og mig sagde hunden hjem af. charlotte sprang på en bus og vi 4 gutter rendte rundt en time for at få en taxa :mad::laugh: men tiden gik hurtigt vi kunne faktisk klare det hele og mere til :wink: følte mig ikke fuld overhovedet kun en smule varm i hovedet :cool: men da jeg skulle til dans kl.12 idag overbeviste jeg mig selvom at jeg slet ikke kunne mærke noget :tongue: lå i min seng kl. 3 og vågnede kl.8 :w00t: og så kunne jeg bare ikke sove mere :devil: så jeg var træt og kunne mærke det ikke kun var saftevand der havde været i de kander :wink: til dans holdte jeg styr på mine ben i cirka 15 minutter og resten af tiden rendte jeg lidt rundt på må og få bare for at tiden skulle gå så jeg kunne komme hjem og sove :bigsmile: sov fra kl.13 til 17 og nu sidder jeg her og beskriver vores sjove og faktisk ret fede bytur :superman: og undrer mig over at saftevand kan have den virkning på kroppen :cool: jeg drikker aldrig mere saftevand :laugh::laugh:

God aften MOLer :superman:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Mandagens Træning :blink:

Stod op kl. 4,15 for at være til morgen træning kl.6 og kunne mærke en lille smule af weekendens udskejelser :smile: kørte et program kun med dansk musik. Gasolin er inde i øjeblikket :4thumbup: har købt deres film og må desværre sige den ikke er pengene værd :sneaky2: nå det var lige et sidespring :blink: vi var kun 2 til denne morgentræning og det var vidst også meget godt da det var lidt hårdt at komme igang igen. men efter 20 min var pulsen og varmen steget og så var det bare derudaf. endte min time med at have en puls på 185 og havde vildt svært ved at få luft men så var det jo godt vi skulle til at køre hjem. :4thumbup:

God dag MOLer

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

Onsdag morgens træning :blink:

Kom en time senere op end normalt så var oppe kl. 5,15 :blink: kan simpelthen ikke forstå at folk kan spæne ud af døre om morgen.

hader at der ikke er tid til at finde sig selv og lige vågne op :tongue:

der var 2 på holdet i morges kl.6 og de knoklede ganske godt :superman: men i den sidste del af timen kunne man se på dem

de var ved at være presset. jeg har lagt 4 grand prix sange ind til sidst som vi skiftevis står stående spurt i 30 sek og sidder og

henter overskud i 30 sek. :devil: osv. så skifter sangen og vi sidder i siddende spurt 30 og slapper 30 afsted 30 osv. så går der

ikke særligt langt tid før de begynder at se presset ud :cool: og for ligesom at være sikker på at de osse har fået noget ud at timen

slutter vi af med god hård bakkekørsel :4thumbup: så ser de sådan her ud :w00t:

rigtig god time med et glidende flow :superman::superman::superman:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Torsdag aften træning :4thumbup:

der var 15 på holdet idag og rigtig hyggeligt at snakke lidt om byturen i lørdag :bigsmile: kunne godt fornemme at der var nogle der følte sig udenfor

men så kunne de jo bare være mødt op :wink: der var smæk på timen idag fra start Christa som kører om tirsdagen var mødt op og kørte

med :4thumbup: det er vildt fedt at andre instruktører kører med :4thumbup: tror hun blev lidt overrasket over at jeg bruger meget tid på at rose mine

kørere og altid slutter mine timer af med at sige tak fordi i kom det er en fornøjelse at køre med jer. håber at se jer snart igen :wink: samtidigt er det vildt

fedt at have en 5-10 stykker der næsten altid kører med på mit hold for så kan man pace dem lidt og når man gør det sætter de andre også tempoet og

belastningen op :superman:

Rigtig fed og fornøjelig time :superman:

smider lige et smil i loggen

Ha en dejlig aften MOLer :superman:

post-9573-1160674150_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Fredags morgens træning :4thumbup:

det kører helt vildt fedt med træningen i øjeblikket :superman: folk er med og giver sig vildt meget :4thumbup: sejt. der var mødt 3 op

her til morgen. vi var igang kl.6 og efter 10 min var alle godt op at køre og sveden haglede ned af os. et godt og genemført program selvom det lige var smuttet med at have musik til vores pauser :blush: men så er det jo en fornøjelse at køre med en ipod da den er nem at sætte på pause og få igang igen :innocent: fik faktisk ros idag for at der var styr på mit musik og det var fedt at de aldrig var igang med noget uden der var musik til og skete det endelig havde jeg på forhånd sagt at det ville ske. MERE :laugh: mine ben er nu også ved at være godt brændt af.

God weekend herfra :superman:

post-9573-1160721224_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Onsdags morgen træning

var på cyklen kl.6 og der var mødt 4 op. kørte noget tempo kørsel i bund og grund en god omgang træning :4thumbup:

fik brændt 850 kcal af og ramte min max puls 192 3 gange så god hård træning.

God dag til dig der kikkede forbi :superman:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Torsdags aften træning :blink:

det er utroligt så meget en efterårs ferie har at sige med hensyn til booking på vores hold :dry: der mødte 4 op :blush: men det er der jo ikke ret meget at gøre ved. det virker bare underligt :cool:

Fredags morgen træning.

kan efterhånden godt mærke at min travlhed på arbejdet tærer på energien og krafterne :blush: da jeg skulle ud af døren i morges var jeg bare flad og rigtig meget tæt på at melde fra :blink: men kom afsted og havde en rigtig fed og intens time hvor der bare blev kørt og knoklet igenem :superman: et langt mix med safri duo der bare kører derudaf i 48 min :laugh: de var rigtig kæphøje de 5 der var mødt op og der gik ikke mange minutter før de begyndte at falde fra og ligne nogen der var presset :smile: træningspas med 3 min stående og så 30 sekunder stående spurt der lige afsluttes med 30 sekunder siddende og så er vi oppe igen og efter et minut stående gør vi det igen det kan ses og mærkes :wink:

Ha en dejlig weekend Moler :superman::superman:

Link to comment
Share on other sites

Mandags morgen Træning kl.6

der var mødt 4 op i dag til en omgang hård og udholdende træning :devil: det er lidt underligt at når man starter med at sidde på cyklen og skal til at igang er de første 10 minutter lidt ligesom en døs hvor man ikke rigtig kan tage sig sammen men efter det det fløjter tiden bare afsted. og inden vi fik set os om var tiden gået :blink: er begyndt at køre til noget trance og dance musik :blush: Julie er ved at komme efter det :laugh: det er lange mix der sådan set varer over en time. og der går ikke langt tid så er gulvet vådt og sveden hagler af en :superman:

Super dag herfra :superman:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag aftens træning.

der var godt fyldt op idag og der blev arbejdet på sagen og knoklet. vi kørte til et mix der varede 48 min så der var ikke mange pauser. der var også tid til at få :blahblah: i centeret. og så var det hjem på sofaen og kikke lidt på mol. har netop fået en skål havregryn og vil nu pleje mine ømme ben og lade op til min morgentime i morgen tidlig kl.6

Ha en god aften herfra :superman:

Link to comment
Share on other sites

Er vist lidt bagud med min log herinde :blush:

Har fået vildt travlt hernede på arbejdet igen men det skal vel i grunden ikke klage over. :innocent:

Mandag morgen skulle jeg prøve noget nyt musik til dem de mødte op noget trance-dance der kører i et mix af 55 min. bevares der

blev knoklet men det er åbenbart ikke noget der falder i deres smag :dry: de mente det var meget svært at finde rytmen og så synes

flere af dem det faktisk var støj :blink: så det er åbenbart svært at gøre alle tilfreds :wink: dog kunne det bare være meget sjovt at prøve noget andet men åbenbart ikke i mit lille center :wink:

Ha en god Dag MOLer :superman:

Link to comment
Share on other sites

:devil::devil::devil::devil::devil: Onsdagens morgen træning kl.6

Det er altid fedt når der dukker nogle nye op på vores morgen timer :superman: men for fanden da i er kommet ind på en time hvor der

sidder 5 andre og knokler som en gal :cool: hvorfor i hele hule helvede :devil: kan i så ikke holde jeres kæft lukket og køre med :nonono:

var så tæt på at slukke musikken og fortælle at vi andre ville da gerne vente på de fik snakket færdig når nu det var så fandens vigtigt :devil:

fuck sådan en morgen gider jeg bare ikke finde mig i :blush: og får det ikke skulle være løgn havde jeg tabt min ipod så det mix vi kørte til

stoppede bare sådan lige midt i det hele :nonono: LORTEDAG :devil: de andre fortalte mig at de var meget overrasket over jeg lod dem snakke

så længe for på en dårlig dag var jeg gået ned til dem og bedt dem om at holde kæft eller forlade lokalet. Kenn det må paytime fra jeg gik i skole

stakkels lærere :blush:

ellers forsatte dagen bare i samme game lortevejr og pi....koldt :nonono:

når der er en ny dag i morgen heldigvis :superman:

God Aften til boardet herfra

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Torsdag aftens træning og fredag morgens med.

Ved ikke helt hvad der sker i øjeblikket :cry: men efter jeg har 4 faste timer om ugen synes jeg at jeg brænder langsomt men sikkert ud :nonono: bare det at få styr på min musik tager mig længere og længere tid :wink: samtidigt er det svært at komme med noget nyt til programerne hele tiden. håber det kun er en overgang det er sådan :w00t:

Torsdags kl.18

der var mødt 10 op og det kørte faktisk ok et rimeligt program og noget godt musik. har lige så stille prøvet at få lokket noget trance og dance musik ind i mine timer men det virker åbenbart helt forkert i mit center :blink: for efter timen blev jeg spurgt om ikke jeg ville lave et par timer med dansk musik for det er for besværligt at finde og holde rytmen til noget så nymodens musik :wink:

en fin time :wink:

snit puls 165 max 185 Kcal 845

Fredag morgens træning

Stod op kl.4.15 i morgen og må have sovet forkert da jeg havde ondt i nakken og helt oppe i knolden :nonono: jeg begyndte at overbevise mig selv om at jeg hellere måtte blive hjemme idag. men som det plejer kom jeg selvfølgelig afsted. gik ned til bilen kl.520 da jeg var spændt på hvormeget is der var kommet på ruderne :devil: kunne næsten ikke hive mine døre op da de var frosset op. det må have været sjovt at se mig stå og ligne en der var ved at stjæle min egen bil :laugh: kom faktisk 30 minutter for tidlig så imens jeg sad og ventede på at centeret åbnede kom gutten der leverer avisen hen og bankede på min rude og spurgte pm jeg ville have dagens avis :smile: kommer der sku for tit hvad bliver de næste :wink:

der var mødt 5 op faktisk ok når man tænker på det er kl.6.05 om morgen.

kcal.725

Ha en dejlig weekend MOLer :superman:

Link to comment
Share on other sites

:devil::devil::devil::devil::devil: Onsdagens morgen træning kl.6

Det er altid fedt når der dukker nogle nye op på vores morgen timer :superman: men for fanden da i er kommet ind på en time hvor der

sidder 5 andre og knokler som en gal :cool: hvorfor i hele hule helvede :devil: kan i så ikke holde jeres kæft lukket og køre med :nonono:

var så tæt på at slukke musikken og fortælle at vi andre ville da gerne vente på de fik snakket færdig når nu det var så fandens vigtigt :devil:

fuck sådan en morgen gider jeg bare ikke finde mig i :blush: og får det ikke skulle være løgn havde jeg tabt min ipod så det mix vi kørte til

stoppede bare sådan lige midt i det hele :nonono: LORTEDAG :devil: de andre fortalte mig at de var meget overrasket over jeg lod dem snakke

så længe for på en dårlig dag var jeg gået ned til dem og bedt dem om at holde kæft eller forlade lokalet. Kenn det må paytime fra jeg gik i skole

stakkels lærere :blush:

ellers forsatte dagen bare i samme game lortevejr og pi....koldt :nonono:

når der er en ny dag i morgen heldigvis :superman:

God Aften til boardet herfra

Kenn

:laugh::laugh::laugh:

Meget fint sagt, sikke en lortedag.

Bare rolig mht din manglende motivation, det er kun en fase (been there myself)

Link to comment
Share on other sites

:laugh::laugh::laugh:

Meget fint sagt, sikke en lortedag.

Bare rolig mht din manglende motivation, det er kun en fase (been there myself)

Hey Mettehelena :4thumbup:

Dejligt du kikkede forbi :smile: og ja tror også bare det er en periode jeg lige skal igenem :innocent: synes bare jeg bruger meget tid på min musik og programmer. skal bare lige igang igen :blush:

God aften Herfra :superman:

Link to comment
Share on other sites

Mandag morgens træning

Skulle egentlig have haft fri idag men havde glemt at oplyse jeg ikke kom så var nød til at køre ned og træne :blush: men det var faktisk en ok træning vi var kun 3 men det er godtnok sådan en mandag morgen kl.6 bagefter kunne jeg jo ligeså godt tage på arbejde og få lavet noget af det jeg er bagud med :blink: fakturere og få bestilt nogle varer hjem. :innocent: tror jeg er ved at løbe helt flad for energi ellers er det bare årstiden der sætter sine spor.

Ha en dejlig dag MOLer :superman:

Link to comment
Share on other sites

Så blev det onsdag og endnu engang er træningen overstået. det er lidt morsomt at der bliver ved med at dukke nogle nye kørere op som så kører en uges tid og så finder ud af de synes det er hårdt at køre på det tidspunkt kl. 6 om morgen. idag var det 2 fyre der åbenbart har kørt meget på landevej og nu skulle ind at køre. i starten af programet sad den ene og fløjtede til melodien og viste han havde masser af overskud. senere fortalte jeg ham at det var ok at fløjte nu men der var han preset :cool: er begyndt at lægge et tempo skift ind i mine bakker som bliver kørt rigtigt hårdt og så midt i det hele hæver vi tempoet i 40 sek. eller et minut det er noget der trækker tænder ud :devil: blev ringet op i går om ikke jeg kunne tage lørdags timerne fra kl. 930 da hende der plejer at køre dem er stoppet. sagde selvfølgelig ja men fortrød lidt efter da jeg i forvejen har 4 timer om ugen og synes jeg bruger for meget tid på at lave musik og nye programmer. har så måtte tage den beslutning at jeg stopper min torsdags træning fra og med næste torsdag da jeg er totalt smaderet fredag morgen efter at have kørt 2 timers spinning og så været til en times dans torsdag aften desværre er dansen først kl.2045 så det vil sige at jeg har 2 timer man falder fuldstændig sammen i og så er det ud af døren igen for at være hjemme kl.2230 og så op igen kl.4,15 :nonono: jeg har fundet ud af at jeg stresser alt for meget om torsdagen når jeg skal nå at være dernede til kl.17 tror mine ben bliver glade for at få lidt ro ind imellem så jeg ikke som nu kører man-ons-tors-fredag men får en dag imellem. tror selv det bliver godt :superman:

Ha en god dag MOLer :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share