så er vi igang!


britone
 Share

Recommended Posts

TILLYKKE :4thumbup: :superman::w00t::bowdown::4jumpy::cooldance::cheer: :4band: :hehe: :bike: :bike: :bike: :bike: :bike: :bike: :bike: :bike: :bike: :bike: :bike: :bike: :yahoo:

DU skal bare i løbeskoene og afsted, det er et super løbevejr :wub: . Man føler sig mere sej og levende når kulden bider i kinderne.

"måske virker det lidt kyllinge agtigt at jeg ikke bare starter..men ikke 10 vilde jeste kan få mig ud og løbe når det er så forbandet koldt som det er i øjeblikket.." :chicken::chicken::tongue:

Edited by Mettehelena
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 684
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mandags morgen Træning

Thomas Y valgte at køre en let 1er time og det var svært at få pulsen op.. men med et lå den på 175 og lå der det meste af timen..så det endte med at det blev en rigtig god time..har fået så forbandet travlt på arbejdet..og i øjeblikket vælter det bare ind..så der er ikke meget tid til at mol"e den i øjeblikket..men det ebber vel ud igen på et tidspunkt :wink: så man kan dyrket nogle flere ting...

MetteH oG powerBaby :4thumbup:

Takker for jeres støtte :superman::bigsmile:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Torsdag aftens træning

Der mødte kun 12 op til første time idag..og Det var faktisk også ok..havde lidt svært ved at komme igang da jeg har stress på hele dagen fordi jeg ikke kan nå de ting jeg skal nå på arbejdet :blink: en opgave løst og 3 nye kommer til..så det er lidt hårdt i øjeblikket..på den anden time mødte der 5 op og de gav den gas :devil: fedt at se folk giver sig så meget med tanke på de kommer fra arbejde efter 45 minutter kørte vi hjem og jeg var faktisk også selv ved at være kørt ned og drømte om at komme hjem og nyde min sofa..er bare flad nu så nu står den på tv og sofa :smile:

Ha en dejlig aften moler :superman:

Link to comment
Share on other sites

Fredagens Morgen træning :devil:

Ku godt mærke jeg havde kørt 2 timer om aften og det er måske ikke så smart at køre så meget tæt på hinanden :blink: havde ondt i hele kroppen og følte mig bare flad...men det var kun lige til jeg var ved at blive varm så kørte det bare derud af..der var 5 på holdet og så havde jeg taget en med der aldrig har prøvet det før..en dreng der bor i samme opgang som mig selv..tror faktisk han kan blive bidt af det..han synes ihvertfald det havde været sjovt og ville gerne prøve igen :superman: blev ringet op i går eftermiddags og spurgt om ikke jeg kunne tage et par timer i går eftermiddags..men mine ben er bare smaderet og så er vi ved at starte vores sommerhus sæson op.det er faktisk her jeg er nu...så det blev ikke til noget også fordi det faldt samtidigt med mit dans..og da vi har sat en ære i ikke at miste eller rykke vores tider måtte jeg melde fra..håber de spørger Thomas så han kan komme igang igen :wink:

Ha en dejlig weekend MOLer

Kenn

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

:blush::blush::blush: Har bare fået mega travlt hernede i firmaet..så det er derfor :nonono:

er skam igang stadigvæk..men skal lige have påsken overstået og så er det MOL tid igen :superman:

Indtil da må i have det dejligt og ønsker alle der kikker forbi en dejlig påske :superman:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning med mig

Grundet påsken var min torsdags time rykket til kl. 10 og der var 17 på holdet...tror faktisk det var den bedste time jeg har fået fyret af og folk var bare med og kørte helt vildt godt..har fået et mix med status q som bare rykker helt vildt da det går ud på at følge beatet og det er faktisk ret hårdt da det meste foregår i dobbelt takt eller heltakt som Julie ville have skrevet :superman::superman: samtidigt er der ved at være styr på jobbet og overskudet er ved at komme tilbage så jeg kan få tid til at følge alle jeres andres log som jeg finder spændende og meget inspirerende at følge :4thumbup: skal til begravelse på tirsdag da min bestyrelse formands kone døde i lørdags 56 år gammel :unhappy: det er bare så synd og uretfærdigt og så er den bare ikke længere...men det virker som om han er ved at komme til kræfter igen og det er bare rart at se når man tænker på han har passet sin kone i 8 måneder faktisk døgnet rundt det er sku da i medgang og modgang...SEJT :superman: Har fået købt billetter til Gary More i sønder Jylland der finder sted den 17 Juni..det bliver bare så fedt at opleve ham Live

Kørte 55 min idag og forbrændte 1365 Kcal det er nok Rekorden :4thumbup:

Ha Nogle dejlige fridage MOLer :superman:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

og det er faktisk ret hårdt da det meste foregår i dobbelt takt eller heltakt som Julie ville have skrevet :superman::superman:

Hey Kenn dejligt at se dig tilbage. Men jeg må lige korrigere dig. Jeg bruger ikke heltakt om dobbelttakt. Jeg bruger dobbelttakt om dobbelttakt og af og til enkelttakt om heltakt (det samme), selvom jeg bevidst er gået over til solo at bruge følgende udtryk for ikke at forvirre mine medlemmer...:

Enkelttakt

Tempo

Mellemtakt

Dobbelttakt

Angreb

Så er det nemlig det mindre at holde styr på... :4thumbup:

Rigtig god påske til dig også..

Btw GARY MORE hvor blir det bare fedt. Han er suveræn

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Hey Kenn dejligt at se dig tilbage. Men jeg må lige korrigere dig. Jeg bruger ikke heltakt om dobbelttakt. Jeg bruger dobbelttakt om dobbelttakt og af og til enkelttakt om heltakt (det samme), selvom jeg bevidst er gået over til solo at bruge følgende udtryk for ikke at forvirre mine medlemmer...:

Enkelttakt

Tempo

Mellemtakt

Dobbelttakt

Angreb

Så er det nemlig det mindre at holde styr på... :4thumbup:

Rigtig god påske til dig også..

Btw GARY MORE hvor blir det bare fedt. Han er suveræn

Hej Julie

Dejligt at se du er begyndt at bruge et sprog vi andre kan forstå :laugh:..Håber du har haft nogle dejlige fridage for det har jeg :wink: kan mærke at det lige var hvad man trængte til..

Dejligt din vej faldt forbi :superman:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Gårdagens Træning

Havde aftalt med et par stykker at vi skulle køre lidt spinning kl.12 så det fik gjort..har lige opdaget jeg har glemt mit nye polar ur dernede så det er væk :devil::devil::devil: det er bare for åndsvagt og dumt..men hva håber han bliver glad for det...det lille rø...... fik kørt i næsten 2 timer så det var fedt at komme op og ringe igen..det var faktisk ligeså fedt at der er kommet varmt vand i badet igen da det har været i uorden et stykke tid..og det er bare for klamt at stå og danse for at blive vasket når vandet er så forbandet koldt.. jeg kan af ovennævnte grund ikke fortælle om min puls eller kcal forbrændning så jeg må se at komme ud og købe et nyt. :wink: Idag kl. 13 skal jeg så til begravelse af min bestyrelse formand kone..og møder selvfølgelig op da jeg ikke mener man kan være andet bekendt..og så også fordi han blev glad over jeg spurgte om jeg måtte tage med..håber så for dem at de kan komme videre og få samlet de stumper sammen som de tumler med alle sammen :wink:

Ha en dejlig dag MOLer

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Hej Kenn.

Velkommen tilbage.

Mega nedtur over dit pulsur, sikken klaphat. Jeg bliver helt harm... Men ellers håber jeg at du er klar igen ovenpå påsken :4thumbup:

Hej MH

Ja jeg er klar igen sådan da..det er lidt forstyrende at der pludselig bliver så travlt i firmaet :laugh: men sådan er det jo.. ja det er helt vildt humør ødelæggende at mit ur er væk :devil::devil::devil:

Dejligt du kikkede forbi :superman:

Link to comment
Share on other sites

Morgens Træning kl.6

Thomas som skulle have kørt timen kunne ikke komme da han var i jylland..så det blev mig der kørte den..vi kørte i 75 min..så der blev givet gas og det var fedt at se alle de 2 andre var med :laugh: det er endog meget svært at få folk op på den tid af døgnet...de er slet ikke klar over hvad de går glip af :tongue: havde fundet mit gamle ur frem og da der var gået 2 min låste det sig igen..lorteur :devil: godt man ikke havde hele salen fuld af kørere da det er lidt svært at køre med sin ipod på styret ihvertfald er det svært at undgå sveden drypper ned på den og det skulle lige passe man fik den ødelagt :blink: ..fik vejet mig i mandags og nu er min vægt på 66,7 kg og en fedt % på 12 så mine mål er så rigeligt nået :4thumbup: men tænker også meget på hvad jeg spiser i løbet af dagen...desværre har jeg fået mig en sød tand og spiser lidt slik hver aften..saltbomber-kongemandler-pepitokugler.sygt men hold da k... hvor smager det godt :innocent:

Ha en dejlig dag MOLer

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Hvor er det træls med dit ur.... tror du slet ikke personen kunne finde på at tage det med i centret og aflevere det tilbage igen (måske er det mig der er naiv :blink: ) jeg ville også blive rigtig ked og sur hvis det var mit ur... jeg beholder det altid på armen også med i bad osv helt til jeg kommer hjem for ikke at glemme det...

Den der med snolderen om aftenen kender jeg godt... alt for godt :blush: men jeg begrænser det ved at drikke en del kaffe så der ikke er plads til snolder i maven.... eeeeelsker kaffe ! :devil:

Tak fordi du kiggede i min log... kom bare med dine guldkorn du er altid velkommen :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hvor er det træls med dit ur.... tror du slet ikke personen kunne finde på at tage det med i centret og aflevere det tilbage igen (måske er det mig der er naiv :blink: ) jeg ville også blive rigtig ked og sur hvis det var mit ur... jeg beholder det altid på armen også med i bad osv helt til jeg kommer hjem for ikke at glemme det...

Den der med snolderen om aftenen kender jeg godt... alt for godt :blush: men jeg begrænser det ved at drikke en del kaffe så der ikke er plads til snolder i maven.... eeeeelsker kaffe ! :devil:

Tak fordi du kiggede i min log... kom bare med dine guldkorn du er altid velkommen :4thumbup:

Hej PoweBaby

Følger da med i din log flere gange om ugen så jeg ved da hvad du går og tumler med :superman::smile: så tak for velkomsten :smile:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

:blush::blush::blush: Mit Ur :blush::blush::blush:

Har fundet mit ur :superman::laugh::blush: havde pakket det ned da jeg skulle i sommerhuset så det lå i en pose og grinte af mig...lidt skræmende er det sku at jeg ikke kan huske jeg lagde det der men var godt klar over jeg havde tænkt på det :blink: men det er dejligt at have det igen :smile: ..havde en god torsdags time selvom der ikke var mødt mere end 8 op og 1 enkelt på anden time men jeg synes faktisk det det er hyggeligt at køre med en enkelt for så kan man få prøvet lidt forskeligt af..både hvad angår musik og pas da man nemt kan overskue hvordan det virker..desværre er vi nu kommet ind i den periode hvor folk er begyndt at holde sig væk og hellere vil køre udenfor faktisk ser det så slemt ud at der er nogle af af de andre instruktørere der slet ikke har nogle tilmeldte overhovedet :dry: men hvad det kommer vel igen..desværre er centeret også lidt tung i rø...med at få lavet service på de v bikes der er gået i stykker så der står efterhånden en 5 -6 stykker der ikke kan køre af den ene eller anden grund :devil: latterligt og møj ærgeligt..har desværre fået travlt hernede igen men er nød til at slappe lidt af og få lavet noget andet så jeg har sat mig for at passe min log :innocent:

Tak fodi du kikkede forbi og ha en god dag MOLer :superman:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Havde lige fået skrevet en masse og så forsvandt det sku bare sådan lige :devil::devil::devil::devil::devil::smile::smile:

Som min log hedder så er vi igang...og det skal jeg love for at jeg er kommet har aldrig haft så travlt i min virksomhed og dagene er bare blevet alt for korte..står op dagligt kl.4.15 og passer min morgentræning 3 gange om ugen og kører min torsdags time helt fast så hvad min træning angår svigter jeg ikke og faktisk er det ikke uden en smule stolthed at jeg ikke en eneste gang har svigtet min træning ej heller min dans som jeg har 3 gange om ugen :superman:

så pas på piger :laugh: skal til at køre en del i Jylland og håber at møde nogle af jer der ovre fra..gider dog ikke at blive der over i en uge af gangen som jeg gjorde før men regner med at tage nogle dage..da man bliver total dum i knolden af at bo på et hotelværelse og bare sidde at glo i et fjernsyn hele aften..

og ikke mindst er det bare for kedeligt :wink: Desværre kræver alt det arbede at jeg ikke når alt det jeg gerne ville så min log bliver ikke passet som jeg gerne ville..dog er jeg tit herinde og lure i jeres andres log og glæder mig over jeres mål og fremgang :superman: lukker selvfølgelig ikke min log men sætter den bare lidt i stå og skriver herinde når tiden er til det...Mit vægttab er bare gået over alt forventning og idag vejer jeg 64.5 kg så der er røget over 30 kg. siden jeg startede..Har købt mig en ny NXT til mit sommerhus da jeg slet ikke kan undvære mit spinning og ikke gider køre i centeret for at træne når jeg har fri..Håber i kikker forbi og smider en hilsen

Ha en dejlig og varm sommer :superman: MOLer :superman:

Ps.. Julle :superman: kommer snart over..så håber jeg at prøve et par af dine timer :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Hej Kenn

:poking:

Er du stadig i gang? Hvordan går det med job og træning?

MetteH

Hej Mette H :4thumbup:

Som du kan se har jeg virkelig fået travlt hernede :dry: og det bliver faktisk værre endnu. når først alle monteringer er på plads

men det nytter jo ikke at klage :wink: med hensyn til min træning kører det bare der udaf :4thumbup: spinner stadigvæk mine 5

gange om ugen og er så småt begyndt at løbe når jeg altså ikke har ondt men det er vel kun tilvænning :blush: hyggeligt du kikkede forbi

og vender tilbage til MOL når jeg har fået styr på alt det arbejde :superman:

Ha en dejlig sommer alle sammen :4thumbup:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hej alle Molere :4thumbup:

Lige en hilsen fra mig så i ikke tror jeg har glemt jer helt :cool: min trænning kører bare på skinner og jeg er nu begyndt at lave små event på 2 timer af gangen. og det fede ved det er at folk er meget vilde med at køre på mine timer :wub: dog er der nogle der mener min musik er for høj :blink: men det er jo svært at gøre alle tilfredse :wink: kørte min torsdag time og Jimmy dukkede op ham kørte jeg med da jeg begyndte....timen bare fløj afsted og faktisk kørte vi 15 min mere da jeg bare kunne fornemme at folk var med og baagefter var hele salen bare flad og godt brugte.....det er vildt fedt når folk spørger om det er mig der kører fast torsdag og de så meget gerne vil køre med mig igen. som jimmy sagde der er godtnok sket noget siden du startede cool time og jeg kommer igen på torsdag..så hvad angår mit spinning køre det bare som det skal skal...med hensyn til mit vægtab har jeg vist heller ikke noget at brokke mig over 63.5 og en fedt%på 11 og mine spisevaner er nu gået hen og blevet en vane dog kan jeg næsten begå mord for en pose slik om aften og har jeg knoklet som en gal er det vel også ok :superman:...mit nye mål er at starte på at vægtræne til efteråret da jeg godt kan se min krop er blevet en smule splejset af at tabe mig så meget..men fed det bliver jeg bare ALDRIG igen :devil::devil::devil::devil: ville gerne kunne skrive at jeg ikke følger min vægt men det ville være løgn.. med hensyn til mit arbejde er jeg ved at få styr på det..dog er det vildt stressende at bruge en helt masse tid på planlægning og kunden så finder ud af at vi skal vente da der skal ske ændringer og det ikke er sikkert det er de der er der nu der skal blive der :nonono: jeg har ferie nu i 3 uger og min første uge gået og forleden dag var jeg inde og bestille mit jakkesæt som jeg længe har ville købe det er vildt flot og det bliver fedt at have noget tøj der er syet og tilpasset en selv :bigsmile:..mit dans kører også bare derudaf vi har stadigvæk 2 timers privat undervisning om ugen og vi melder os selvfølgelig til hold 2 når det begynder til efteråret igen.. Jeg var i bremen og hente den Bmw 330 ci cab som jeg lige siden den kom frem var sikker på at den måtte jeg bere eje så den står nede på værkstedet og venter på at den skal afgift beregnes til januar det er en vild fed bil..sidst men ikke mindst er det alt sammen bare ikke lutter lagkage mine smøger kan jeg bare ikke få lagt på hylden uanset hvor meget jeg overbeviser mig om at min træning vil have godt af det og jeg ikke mindst må være dybt åndsvag at blive ved når jeg 1 gang har haft en blodprop i hjertet. men det sidste ord er hverken sagt eller skrevet i den sag.. jeg vender tilbage til MOL i efteråret igen når jeg starter mit styrketræning

Ha en dejlig sommer og husk at NYDE det :superman:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Hej Alle :superman: :4thumbup:

Så er det ved at være tid til at passe sin log herinde igen :blush: der har godtnok været meget at se til både hvad angår arbejde og mit projekt :superman: Spinning :superman: har faktisk ikke svigtet min træning en eneste gang :w00t: lidt skræmende :smile: men man er vel

seriøs :laugh: har kørt 5 gange om ugen :laugh: hele tiden og i min ferie kørte jeg på min fede og flotte cykel jeg har købt. havde ellers købtt

en v bike men nænede ikke at slæbe den op i sommerhuset da den er lidt grim. :nonono: i morgen kl.13 har jeg et 2 timers 80er spinnings

program med et fuldt booket hold :wub: aftalen er så vi turer i byen bagefter og hygger lidt :beerchug:. så det skal nok blive godt. har øvet

lidt på at bruge noget forskelligt musik men kan ved gud ikke fordrage techno og alt det bras der ikke har en rytme :devil: får virkelig nogle

dårlige timer når musikken ikke ligger lige for. håber i kikker inden for en gang imellem.

God weekend herfra MOLer :superman:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share