Tulles tossestreger


tulle
 Share

Recommended Posts

Fantastisk er det helt rette ord :4thumbup: ......

Dejligt at høre :bigsmile::w00t::nissegrin:

:bigsmile::bigsmile::bigsmile: Nemmerlig!!!

I dag havde jeg fri (jo jo den er god nok :tongue: ). Sov temmelig længe, må have trængt til det! Men da jeg endelig fik snøvlet mig i noget tøj over middag gik turen til Hard Work :dumbbell_lift:

Bryst, skuldre, triceps og cardio:

bænk:

10 x 20 kg

10 x 35 kg

3 x 5 x 40 kg

DB shoulder press:

12 x 10 kg

2 x 10 x 11 kg

2 x 6 x 12 kg

flyes, maskine:

12 x 35 kg

4 x 10 x 45 kg

lat. raises:

2 x 10 x 8 kg

8/8/6 x 9 kg

push down:

2 x 12 x 50 kg

3 x 10 x 60 kg

OK den funktion der kan skifte fra light til hevier i det kabeltårn jeg brugte er vist gået i udu :blink:

rotator:

4 x 12 x 2 kg

assisted dips:

4 x 10 x mig - 32 kg

Og så til cardioen...

stepper: 5 min. :sleeping::sleeping::sleeping:

løbebånd: 40 min. random med nogle hidsige stigninger indimellem. De første 30 min. v. 9 km/t, de sidste 10 v. 8 km/t.

Sluttede af med 5 min på kondicykel som xtra cooldown ovenpå løbeturen.

Lækker træning :alright: :4thumbup: :cheer:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 236
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey Tulletøs :cheer:

Jeg sad lige og kiggede i nytårsforsæt-tråden og så at du også synes du har lidt extra fedt der gerne sku væk :wink: .....

Så var det jeg kom til at tænke på hvorfor vi ikke opretter en lille klub hvor vi mødes en gang om ugen (tjae eller hver anden uge), vejer os og træner sammen (Vi er jo begge i HW / FitnessDK)....

Ku' det ikke være lidt hyggeligt - og en extra motivationsfaktor???.... Ved i hvert fald med mig selv at jeg er bedre til at holde en diæt hvis jeg skal stå til regnskab for andre end bare mig selv :innocent: ...

Andre der har lyst sku selvfølgelig også være velkomne :smile: ....

Nå, bare en lille ide :rudolph:

:newyear:

Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Hey Tulletøs :cheer:

Jeg sad lige og kiggede i nytårsforsæt-tråden og så at du også synes du har lidt extra fedt der gerne sku væk :wink: .....

Så var det jeg kom til at tænke på hvorfor vi ikke opretter en lille klub hvor vi mødes en gang om ugen (tjae eller hver anden uge), vejer os og træner sammen (Vi er jo begge i HW / FitnessDK)....

Ku' det ikke være lidt hyggeligt - og en extra motivationsfaktor???.... Ved i hvert fald med mig selv at jeg er bedre til at holde en diæt hvis jeg skal stå til regnskab for andre end bare mig selv :innocent: ...

Andre der har lyst sku selvfølgelig også være velkomne :smile: ....

Nå, bare en lille ide :rudolph:

:newyear:

Car

Hey Catten :nissegrin:

Det er en kanon idé!!! :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: Det synes jeg absolut vi må finde ud af! :firebounce::firebounce::firebounce:

Link to comment
Share on other sites

Hey Tulle!

Ja, mig kan man ikke skjule noget for :w00t:! (...hvem sagde, at loggen er startet for næsten en måned siden :unsure::tongue::rudolph: ).

Velkommen tilbage og tillykke med din nye log - den skal blive spændende at følge! :nissegrin:

:smile:

Stine.

Tittebuh jeg var jo lige her :rudolph::nissegrin:

Tak for det søde Stine :xmas:

Link to comment
Share on other sites

I går havde jeg fri :w00t: Og planen var at jeg skulle træne efter jeg havde købt julegaver og afleveret en nøgle til dyrepasser B_skaal. Men da jeg kom hjem fra de ærinder havde jeg fået den mest modbydelige hovedpine :dry: Så i går blev total hviledag, det var mine ben vist egentlig også svært godt tilfredse med :wink:

I dag står den så, udover lidt mere gaveindkøb, masser af grønt til dyrene-indkøb, pakke kuffert, arbejde i aften etc. også på lidt træning... pyh får vist egentlig lidt småtravlt :blink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg får strrææææææssss :4jumpy: Øj hvor er der meget jeg skal nå endnu i dag, tror ikke jeg kommer i seng i nat. Skal alligevel afsted hjemmefra kl 6 i morgen tidlig :sleeping: Men nu er der blevet trænet :4thumbup:

En blandet landhandel:

Egentlig var det ryg-dag i dag, men følte mere for bare at tage nogle øvelser på må og få...

row, maskine:

2 x 12 x 33 kg

2 x 10 x 40 kg

DB shoulder press:

12 x 10 kg

2 x 10 x 11 kg

lat. raises:

2 x 12 x 7 kg

2 x 10 x 8 kg

squat:

10 x 20 kg

10 x 30 kg

8 x 40 kg

5 x 45 kg

2 x 5 x 50 kg

ass. dips:

3 x 10 x mig - 32 kg

ass. chins:

3 x 10 x mig - -32 kg

Derefter gik jeg til løbebåndet for at tage en 30 min. Men efter 5 min. begyndte det at gøre rigtig ondt under højre knæ så valgte at stoppe... :unhappy: Men det bliver jeg jo nok glad for at jeg gjorde i længden :nissetunge: Tager dog løbetøj med til jydeland, så må jeg se hvordan knæet arter sig de næste dage...

Edited by tulle
Link to comment
Share on other sites

Pyh så er jeg nået temmelig meget længere i mit program :nissegrin:

Arbejde og kuffertpakning er overstået. Så nu sidder jeg egentlig bare og venter... tør ikke sove, er sq bange for jeg ikke kommer op :w00t: Men så vil jeg lige benytte lejligheden til at ønske alle:

EN RIGTIG GLÆDELIG JUL!!!

:newyear::newyear::newyear::newyear::newyear::newyear::newyear::newyear::newyear::newyear::newyear::newyear:

Edited by tulle
Link to comment
Share on other sites

Ahhhh suk, man kan hurtigt vænne sig til at have ferie :yo::sleeping: :4mewantfood: :innocent:

Til trods for alle mine gode intentioner og medbragt løbetøj blev det kun til to små ture på hver ca. 20 min mens jeg var i jydeland :blush: Men jeg NØD det nu. Sov længe hver dag og lavede stort set ingenting :nissecool:

Vendte hjem i går og skulle åbne på arbejde i dag, det var sq hårdt at komme op 03.50! :w00t: Så træning bliver først genoptaget i morgen da jeg faldt i søvn da jeg kom hjem fra job :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Vendte hjem i går og skulle åbne på arbejde i dag, det var sq hårdt at komme op 03.50! :w00t: Så træning bliver først genoptaget i morgen da jeg faldt i søvn da jeg kom hjem fra job :innocent:

Det er godtnok tidligt... så tidligt så nogle af os vil betegne det som sent hvis vi er oppe på det tidspunkt.

Men god lyst med at genoptage træningen efter ferien. Det er vist ok at misse træning en enkelt dag fordi man falder i søvn, er vist sket for mig en gang eller to også :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Det er godtnok tidligt... så tidligt så nogle af os vil betegne det som sent hvis vi er oppe på det tidspunkt.

Men god lyst med at genoptage træningen efter ferien. Det er vist ok at misse træning en enkelt dag fordi man falder i søvn, er vist sket for mig en gang eller to også :innocent:

Haha jeg er også selv oppe til det tidspunkt nogle gange, så synes jeg også det er sent :laugh:

Nå der blev så ikke trænet fredag :sneaky2: Da jeg vågnede lå der besked om at ringe til arbejde. Der var underbemanding på en af de andre stationer her på Amager så jeg lod mig "låne ud" :4signme:

I dag stod den på arbejde fra kl 7-17.30. Og jeg meldte mig for lang tid siden til at åbne i morgen mod at jeg fik fri til at komme til jylland i julen så denne nytårsaften har været virkelig stille og rolig. Også ni år siden jeg har prøvet det sidst :innocent:

Blev godtnok inviteret med til noget tøsekomsammen hos min søde kollega jeg stod sammen med i dag... var under hårdt press, men da jeg er en af de ældste deroppe undskyldte jeg mig med at hjemmehjælperen ville komme kl 21 og hjælpe mig af med støttestrømperne og putte mig i seng, så fik jeg lov at slippe :tongue::tease::blush::wink:

Og på falderebet et par nytårsfortsætter:

- nu vil jeg altså af med de kilo jeg tillagde mig mens jeg boede hos bedsterne for lidt over et år siden :innocent:

-få en anden bolig inden august.

-måske holde med at ryge (men det har jeg vist sagt en gang eller 10 før :dry: ).

Link to comment
Share on other sites

Lettere mislykket første træning i år 2006:

Startede med at sove temmelig længe i dag og havde meget svært ved at vågne :sleepy: Var ikke supermotiveret til at skulle op og træne, som altid svært at komme i gang efter en pause :innocent:

Planen var at køre bryst, skuldre og triceps da jeg kom derop. Men centret var total crowdet som det er obligatorisk her i starten af januar så det blev kun til lidt skulder og tricep hvor der nu lige var plads...

DB shoulder press:

12 x 9 kg

12 x 11 kg m venstre og 10 kg m højre :blink:Ja det var ikke lige planlagt, men i min døs opdagede jeg først da jeg lagde vægtene tilbage at nogen havde fået byttet rundt på en 10 og en 11 kg vægt :blush:

3 x 8 x 12 kg

Lat. raises:

2 x 12 x 7 kg

2 x 10 x 8 kg

Ass. dips:

4 x 10 x mig - 32 kg

Siddecykel:

16 min.

Var i forvejen lidt småirriteret over alle de mennesker og da så jeg kom op for at køre lidt cardio og alle fjernsynene så var gået i sort fordi der stod en tekniker og rodede med lyset ja så gad jeg bare ikke mere for i dag :chicken:

Nu er det så også blevet diættid! Har taget omkring 1½ kg på i julen og der er vist ikke noget af det der er muskler :w00t: Spejlet taler sit tydelige sprog :freaked: Har ikke som sådan nogen specifik plan for kosten, andet end at sørge for at få madpakke med på arbejde hver dag fra nu af i stedet for bare at spise rundstykker med ost, minipizzaer eller lign.

Og så ellers skære slik og snask væk.

På cardiosiden har jeg tænkt ½ time på arbejdsdage og 1 time, måske mere på fridage... Så tror jeg faktisk jeg er meget godt på vej :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 4/1:

Havde fridag og lå som det er en (u)vane på de dage meget længe under dynen... men jeg nød det sq :bigsmile:

Ud på eftermiddagen tog jeg mig så sammen og kom op i tidligere Hard Work, nu fitness.dk :wacko:

Ryg, ben, biceps og cardio:

row, maskine:

15 x 26 kg

12 x 32 kg

3 x 10 x 40 kg

cable curl:15 x 20 kg

2 x 12 x 25 kg

10 x 30 kg

dødløft:

10 x 50 kg

3 x 5 x 60 kg

Havde egentlig ikke planer om at køre den. Tror jeg har et gen som mange andre nok gerne ville have, et veludviklet numsehypertrofigen :blink: synes ikke jeg skal køre DL eller squat ret længe før jeg vokser helt op til 5 cm om hoften... og har efterhånden besvær nok med at finde bukser i forvejen så... ikke for meget baldetræning til mig foreløbig :wink:

curl i maskine:

3 x 10 x 7,5 kg

En maskine jeg fik øje på i går og som lige skulle prøves. Kunne godt mærkes i biceps, men foretrækker nu fri vægt eller kabel!

mave på swissball:

5 x 15 x mig

Løbebånd:

30 min. random mellem 8,5 og 9 km/t. Op til incline 5.

God træning og meget bedre end tirsdag :4thumbup: Overholdt dog ikke helt min plan om en times cardio selvom det var fridag :blush::innocent:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 5/1:

Hvad jeg ikke fik af cardio i går rådede jeg bod på i dag. Har aldrig haft hang til at kaste mig ud i diverse aerobic eller step timer, min koordinations evne kan ligge på spidsen af en lillefingernegl :tongue: Men så så jeg lige tilfældigvis et hold som lød rigtig spændende og skulle prøves i dag!!!

:4boxing: Boksemotion: :4boxing:

1½ time.

Vi startede med at skulle finde et sæt håndvægte til opvarmningen. HA tænkte Tulle kækt, jeg tager da de der små søde 2 kg´s, de vejer jo ingenting. Og det gør jeg så ikke fremover!!! Efter 15 min. opvarmning med hop på stedet, høje knæløft o.l. kombineret med multireps af bicepscurls, alternating og alm skulderpress, lat raises og andet af samme skuffe var jeg total syret til :surrender:

Efter opvarmning dannede vi så par. Der var heldigvis også tre andre som var nye så vi fik den ene ende hvor vi skiftedes til at holde de puder jeg har glemt hvad hedder mens den anden slog. Kørte forskellige serier. Senere fik vi noget spark med.

Samtidig havde vi en hård coach som har nogle faste regler:

-man drikker alle vand på samme tid og kun når han giver lov.

-INGEN taler når han taler.

-de som er veteraner på holdet skal hele tiden sørge for at holde armene oppe i rette position.

-ingen sidder ned medmindre der er givet lov.

Hvis nogle af ovenstående regler blev brudt var der kollektiv afstraffelse i form af armbøjninger... det blev til 4 omgange, utorligt nok var der ingen af os nye der var skyld i det :alright:

Det var en rigtig fed træning! :firebounce: :firebounce: :firebounce: Dog savnede jeg lidt noget mere cardiotræning og maveøvelser som der stod i beskrivelsen at der ville være, men manglen på det kommer ikke til at afholde mig fra at hoppe med på det hold igen :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Halløj i loggen :cool:

Lider på 3. dag af DOMS i læggene efter al den hoppeopvarmning i torsdags :w00t: Fredag var jeg så øm i hele kroppen at jeg intet lavede udover arbejde. I går, lørdag, har jeg ingen undskyldning for ikke at have dyrket cardio :blush: Men håber stadig at kunne komme til at dyrke de hhv. ½ og 1 times cardio jeg har sat mig for :hands: Det ville nok også hjælpe lidt på mit gode sovehjerte som virkelig er fremtrædende i disse dage :innocent:

I dag blev det så til en lille joggetur på 22 min. Ikke helt de 30 min. jeg gerne ville, men det var den tid det tog at komme af omveje til Irma hvor jeg havde et ærinde...

Resten af ugen regner jeg med kommer til at se sådan ud:

Mandag: styrke og cardio.

Tirsdag: bosketræning.

Onsdag: styrke og cardio, forhåbentlig i selskab med Cat :smile:

Torsdag: boksetræning.

Fredag: træningsfri.

Lørdag: styrke og cardio.

Søndag: styrke og cardio.

Så må jeg se om jeg faktisk også får lov at holde fri fra arbejde tirsdag, onsdag, lørdag og søndag som jeg har ifølge vagtplanen. Det er jo glippet før :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jaja så er træningsplanen allerede gået i fisk :nonono::rolleyes: Har fået et par ekstra timer på arbejde i morgen, er jo superglad for at være der så siger sjældent nej når jeg bliver spurgt om lidt xtra hjælp :smile:

Regner så i stedet med at gå til og fra arbejde, det giver ca den ½ times cardio jeg gerne vil nå og så må styrketræningen flyttes til tirsdag :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hej med dig.

Det er efterhånden noget tid siden at jeg har set dig, er du holdt helt op med at spinne?

Hey christian og velkommen i loggen :bigsmile:

Det bliver ikke rigtig til spinning mere... måtte melde mig ud af SATS da jeg ikke kunne finde tiden til at komme derop efter jeg begyndte at arbejde i sommerferien. Går i stedet i Hard work, nu fitness.dk i fields der kun ligger et stenkast fra hvor jeg bor. De har godtnok også spinning der, meeeen... efter hvad jeg har set når jeg har fulgt timerne udefra så lever de slet ikke op til dine og Julie Sanders timer :nonono::wink: Så eneste spinning det er blevet til i meget lang tid var et par timer hos Mette i Holte i november en gang :blush:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 10/1:

Lækkert med en fridag :4thumbup: Blev aften inden jeg fik snøvlet mig op og træne, havde en masse vasketøj og nogle afsnit af den nye omgang Lost fra i går der lige skulle ses og sådan :smile:

Bryst, skuldre, triceps og cardio:

bænk:

10 x 20 kg

10 x 30 kg

8 x 35 kg

5 x 5 x 40 kg

DB shoulder press:

12/10 x 10 kg

7/6/6 x 12 kg

lat raises:

2 x 10 x 7 kg

2 x 8 x 8 kg

lying triceps ext:

12 x 15 kg

12 x 17 kg

3 x 10 x 19 kg

push down:

3 x 10 x etellerandet

crosstrainer:

50 min. incl. 5 min. cooldown. 761 kcal.

Har godtnok ikke den vilde fidus til de kalorietællere på maskinerne, men for at have et eller andet at forholde mig til andet end bare minutter vil jeg bruge dem her den næste tid :rolleyes:

God omgang træning i dag... Håber at kunne få strammet :moon: lidt op og reduceret den lidt... det er drengenes ynglings-gramse-på-ting på arbejde pt så bliver hele tiden mindet om (af mig selv altså) at den godtnok er blevet lidt lasket :blush::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hvis man nu virkelig håber... og virkelig tror på noget, mon det så vil gå i opfyldelse? :unsure: I så fald håber jeg at der snart kommer en uge hvor jeg, selvom jeg er glad for mit job, kan holde fri de dage jeg er sat til at holde fri :hands::wink: I dag har jeg, i stedet for min fridag, arbejdet 10 timer. Først på "min egen station". Vi har haft problemer med bla. svind i cigaretter den sidste tid og efter lidt luren blev synderen fundet... han blev fyret i nat, med politi og det hele til stede :w00t: Trist at man som 21-årig gør sig til tyv og får plettet straffeattest over cigaretter og sodavand :nonono: Men nu er synderen så heldigvis fundet, det har ikke været rart at gå de sidste uger og vide at en eller anden deroppe ikke har rent mel i posen!!!

Efter syv timer der havde jeg lige tre timer fri og så op på amagerbrogade i tre timer hvor jeg igen var blevet "udlånt" pga sygdom deroppe... så pyhhh nu går der vist ikke længe så sover Tullen :sleeping::smile:

Link to comment
Share on other sites

Resten af ugen regner jeg med kommer til at se sådan ud:

Mandag: styrke og cardio.

Tirsdag: bosketræning.

Onsdag: styrke og cardio, forhåbentlig i selskab med Cat :smile:

Torsdag: boksetræning.

Fredag: træningsfri.

Lørdag: styrke og cardio.

Søndag: styrke og cardio.

Så må jeg se om jeg faktisk også får lov at holde fri fra arbejde tirsdag, onsdag, lørdag og søndag som jeg har ifølge vagtplanen. Det er jo glippet før :tongue:

Hmmm tjaaaahhh :rolleyes: so far er der ikke en eneste dag der er kørt efter planen :nonono: Og den eneste dag der vist kommer til at holde er søndag! MEN til gengæld er jeg nu fast fuldtidsansat på tanken :alright: Fik ham den fyredes stilling så nu er jeg sikret en helt fast og stabil indkomst med faste vagter. Hidtil er jeg bare kommet på hvor der har været behov for det, men der var ingen garantier for hvor meget det ville blive i måneden, så det er jo bare SUPER :4thumbup: Til gengæld kan jeg så ikke gå til boksning alligevel her torsdag da jeg skal arbejde hver anden torsdag aften, men så finder jeg nok på noget andet :smile:

Link to comment
Share on other sites

Efter endnu en hektisk arbejdeuge har jeg holdt fri i dag :sleeping: Burde have trænet, men trængte mere til at pleje mig selv og så trængte hjemmet også til en særdeles kærlig hånd :blush:

Men nu hvor jeg har fået fast fuldtid = faste vagter tør jeg så småt begynde at lægge lidt mere langsigtede planer for træningen... og tage ordentlig fat på diæt :4whip: Den har sejlet ligeså meget som træningen her de første to uger af 2006 :nonono:

Jeg har derfor taget nogle mål i dag så jeg kan følge fremgangen. Skriver dem som målene i dag -> planlagt mål:

talje: 80 cm -> under 75 cm

hofte: 103 cm -> 95 cm

lår: 60 cm -> 55 cm

Vægten kan jeg da også lige skrive ned (68,5 kg), men den er nu ikke så vigtig. Har ikke nogen målvægt, målet må være det jeg vejer når jeg når de cm jeg gerne vil :wink:

Og så prøver jeg lige igen at lave en plan for ugen, rent træningsmæssigt :smile:

Mandag: styrke og cardio.

Tirsdag: morgenpowerwalk.

Onsdag: morgenpowerwalk.

Torsdag: styrke og cardio.

Fredag: cardio (muligvis svømning, på tide jeg begynder at benytte mig af poolen i centret!).

Lørdag: styrke + cardio.

Søndag: styrke + cardio.

Link to comment
Share on other sites

Hey Tullen :yo:

:cheer: TILLYKKE med fastansættelsen :bigsmile::superman: ....

Må da være lækkert at få faste tider :4thumbup: ... Gør det lidt nemmere at planlægge tiden - og gør det nemmere at komme ind i en fast rytme :wink: ... Så jeg håber det kommer til at gå bedre fra nu af :4whip: ...

:yahoo: Cat

Link to comment
Share on other sites

Hey Tullen :yo:

:cheer: TILLYKKE med fastansættelsen :bigsmile::superman: ....

Må da være lækkert at få faste tider :4thumbup: ... Gør det lidt nemmere at planlægge tiden - og gør det nemmere at komme ind i en fast rytme :wink: ... Så jeg håber det kommer til at gå bedre fra nu af :4whip: ...

:yahoo: Cat

Tak søde Cat :bigsmile:

Ja det er super, omend det vist stadig er så som så med de faste tider... dagens "træning" blev 2 x 7 ½ time på arbejde :crazy: Skulle egentlig bare åbne i dag og var der fra 4.30-13. Men så er det jo lige at den anden "fuldtider" har fået ondt i ryggen (lyder faktisk som om det kunne være toracal facet syndrom med de symptomer han har :w00t: ) og da der ikke var andre der kunne tog jeg også en vagt fra 17-00.30. Til gengæld fik jeg for en time xtra + fri i morgen :4thumbup: Og så kan jeg jo stadig få både en morgenpowerwalk OG træning i centret alligevel :wink::yo:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share