Tulles tossestreger


tulle
 Share

Recommended Posts

Tirsdag d. 17/1:

:walking: Morgenpowerwalk: :walking:

30 min. Turen blev op til arbejde, havde lavet en af de klassiske fejl da jeg lukkede i går... stukket nøglen til vores bure udenfor i lommen da jeg låste dem og ikke fået den hængt på plads inden jeg gik hjem :4slap: Så klokken blev 11 inden folk kunne købe sprinklervæske, kaburatorvæske o.l. UPS :blush:

Da jeg havde fået morgenmad, eller hvad man skal kalde det kl 13 :unsure: tænkte jeg jeg lige kunne se Lost fra i går inden jeg tog op og trænede. Gik jo hverken værre eller bedre end at jeg faldt i søvn så jeg først kom op at træne kl 18, midt i primetime, totalt overfyldt :dry::w00t: Nå men fik da lavet lidt :smile:

Ryg, biceps, mave og cardio:

squat:

10 x 20 kg

8 x 40 kg

3 x 5 x 50 kg

Egentlig har jeg jo for et tid droppet at køre squat, DL og GM, men manglede noget tidsfordriv mens en gut blev færdig med de ca 1½ milliard set pull down han havde gang i...

pull down, close grip:

15 x 26 kg

2 x 12 x 33 kg

10/8/7 x 40 kg

ezbar curls:

10/10/9/8 x stang + 10 kg

ass. chins:

4 x 10 x -32 kg

Kunne godt være jeg snart skulle tage mig sammen og tage lidt mere vægt af :innocent:

cable wood chops:

4 x 10 x 20 kg (altså 10 for hver side)

hypers:

3 x 12 x mig

swiss ball crunches:

5 x 15 x mig

Cross trainer:

26 min. incl. cool down. 376 kcal.

Ville godt have taget lidt længere, men begyndte at føle mig lidt halvskidt... havde ikke fået noget at spise siden morgenmaden :4slap:

Alt i alt en fin lille omgang, men har altså bare ikke rigitg tålmodighed til at være der når der er så overfyldt :blush:

Edited by tulle
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 236
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hej TulleHøne :smile:

Ville da lige sende dig en kærlig tanke. Skønt at se at træningen kører bedre og bedre som dagene går, og at du hviler mere i dig selv end nogensinde jobmæssigt og personligt. Glæder mig naturligvis til at følge med i dine daglige gøremål på øen. :4thumbup:

Super dag til dig... :superman:

Julie

Link to comment
Share on other sites

Hej TulleHøne :smile:

Ville da lige sende dig en kærlig tanke. Skønt at se at træningen kører bedre og bedre som dagene går, og at du hviler mere i dig selv end nogensinde jobmæssigt og personligt. Glæder mig naturligvis til at følge med i dine daglige gøremål på øen. :4thumbup:

Super dag til dig... :superman:

Julie

Tak søde sveske :4winkkiss:

Ja der er faldet noget mere ro over mig på alle områder... nogle gange lidt for meget endda :sleeping::tongue:

Men nu har jeg noget at lave som jeg er glad for og det er bare så skønt :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 19/1:

Morgencardio og lidt bryst/skuldre og triceps:

powerwalk på løbebånd:

30 min. + 5 min. cool down. 204 kcal.

bænk:

10 x 30 kg

3 x 5 x 40 kg

lat raises:

2 x 12 x 7 kg

10/10/8 x 8 kg

rotator:

4 x 10 x 3 kg

ass. dips:

3 x 8 x mig -25 kg

10 x mig -32 kg

OK slap nok liiiige let nok om ved dagens træning :innocent: Var bare slet ikke sulten da jeg stod op så tog til træning på tom mave. Og det kunne godt mærkes efter pw´en... men lidt træning er bedre end slet ingen :wink:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 21/1:

Christian Valdemar Henri John... vågnede lige da lilleprinsen fik sit navn i dag :smile: Og da jeg efterfølgende havde studeret alle gæsterne og forsøgt at finde ud af hvilken af alle de kvindelige gæster der havde den grimmeste hat på og dette var en ret umulig opgave pakkede jeg tasken og tog op for at træne :tongue:

Ryg, biceps, mave og cardio:

DB bent åge:

4 x 10 x 15 kg

hmmm husker en gang for laaaang tid siden hvor jeg kørte med 23-24 kg :hmmm::chicken:

ass. chins:

10/8/8 x mig -25 kg

2 x 12 x mig -32 kg

ezbar curls:

2 x 8 x stang + 10 kg

7/6 x stang + 12 kg

lidt xtra biceps spas i kabel...

cable wood chops:

4 x 10 x 20 kg

hypers:

4 x 12 x mig

swissball crunches:

4 x 15 x mig

crosstrainer:

30 min. 456 kcal.

sofacykel:

20 min. + 5 min. cooldown. 191 kcal.

En fin omgang træning i dag, eneste minus var at alle åbenbart skulle træne ryg i dag så der var en del ventetid, men ellers tilpas med folk i centret :4thumbup:

Edited by tulle
Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 26/1:

Har været fraværende et par dage. Næsen har løbet og jeg har nyst og nyst ATJU!!! Så derfor har der kun været arbejde på programmet fra søndag til onsdag :unhappy: Men i går følte jeg mig så igen ovenpå til en gang træning :superman:

bryst, skuldre, triceps og cardio:

cable flies:

2 x 15 x 10 kg

3 x 10 x 15 kg

db shoulder press:

2 x 12 x 10 kg

2 x 8 x 12 kg

lat. raises:

15 x 6 kg

2 x 12 x 7 kg

10/8 x 8 kg

bench dips:

10/8/8

push down:

15 x 25 kg

3 x 12 x 30 kg

Løbebånd:

45 min. fordelt på: 30 min. løb, 40 min. PW med god stigning og 5. min. cool down. 448 kcal.

En ganske OK træning, men øv jeg er og bliver svag i DB shoulder press... :blink::nonono::blush:

Edited by tulle
Link to comment
Share on other sites

Host host det går ikke sååå godt med at få trænet ordentlig igennem denne uge :blush: Har ikke været på toppen med helbreddet og ovenpå to fridage var jeg bare alt for magelig til at stå ud af sengen i dag :w00t::nonono: Går altså virkelig ikke :bottom: Men har da fået gået sammenlagt lidt over en time + arbejde i dag så har ikke ligget helt på den lade side :innocent: Håber snart at få gang i lidt løb udenfor også, nu er vejene efterhånden ved at være til det uden fare for liv og lemmer :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 1/2:

Ingen decideret morgencardio, og så dog alligevel. Knap 15 min. gang til arbejdet (kl 04.40 :sleepy: ) og så ellers fare rundt og smøre rundstykker, betjene kunder osv. indtil jeg endelig fik morgenmad kl halv elleve :4mewantfood:

Var helt færdig da jeg kom hjem da jeg ikke kunne sove i nat. Efter en lang morfar tog jeg igen løbetøjet på :firebounce:

49 min. jogging (8,5 km). Benene var overraskende lette ovenpå løb i går og arbejde i dag :wootdance: Følte mig som en anden duracell kanin ( :bunny: ) kunne være blevet ved og ved og ved... Det eneste der ikke rigtig spillede var min mp3 :dry: Eller dvs. der er knas med mine høretelefoner så der var skratten og udfaldende lyd. Så nu må jeg vist investere i nogle nye :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hm hm hm hmmm... bum bum bum :rolleyes: Så gik der næsten en uge med total fravær fra MOL... og træning :bottom:

Ved ikke lige hvad der sker, om det er vinteren eller hvad, men kan intet tage mig sammen til for tiden udover arbejde :hmmm: Men OK min arbejdsplan går også på den måde at jeg arbejder 7 dage i streg, har fri to, arbejder tre, har fri to, arbejder syv, har fri to osv. Og sidste uge var en 7 dages uge så måske ikke underlig at jeg ikke fik lavet noget aktivt i weekenden. Andet end at være ude og handle hvor jeg købet SW 1-3 som manglede i min samling og så lå jeg ellers under dynen i 24 timer og skiftevis så dem og sov :innocent:

Men skulle der sidde nogen og læse her som har et godt råd om et eller andet energigivende tilskud (lovligt altså :wink: ) som man kan tage i når man havner i sådanne energiforladte perioder vil det blive modtaget med :4winkkiss:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 9/2:

Løb, 35 min.

Fantastisk tur!!! :4thumbup: Selvom det regnede og "sludrede" (det sagde jeg om slud da jeg var barn :blink: ) og det var koldt var det total lækkert og opkvikkende :cooldance:

Fredag d. 10/2:

En times :walking: Var også en tur i Fitness.dk... og tage sol :innocent:

Lørdag d. 11/2:

Morgencardio: 20 min. løb.

Ikke så langt som jeg gerne ville, fik ondt i maven så kortede turen betydeligt af :unhappy:

Så begynder der så småt at komme liv igen :w00t::wootdance: Håber at kunne holde det og forhåbentlig også komme i centret, bare to gange om ugen i det mindste!

Men i morgen bliver det nok ikke noget af noget som helst, i aften skal vi holde en forsinket julefrokost med kiu-æit :tongue: Bliver sikkert sjovt, men aner ikke hvad vi skal, det er kun minibossen der ved det :wink: (ja selv som forretningschef må man finde sig i øgenavne når man kun er 1.60 høj :laugh: ).

Link to comment
Share on other sites

Det kan godt være det er omkring ½ år siden jeg sidst var i by, men jeg har ikke glemt hvordan man bæller spiritus fandt jeg ud af i nat :beerchug: :4drunk: Udaf vores selskab på ni personer var der fem af os der virkelig gik til den og vi fik bundet knap 4 flasker sprut og et utal af shots :w00t: Måske ikke så underligt at jeg ikke har haft det så godt i dag :nonono:

Men det var sjovt (det jeg kan huske :tongue: ). Det var så knap så sjovt at skulle på arbejde kl 17!!! Men hva to af de andre tog direkte fra byen og ud for at åbne, de var efter sigende lykkelige da de blev afløst kl 11 :wink: Den eneste der klarede "dagen derpå" uden de store problemer er ham der ordner vores forplads. Han festede total igennem sammen med os til han blev smidt i en taxa. Og han mødte kl 7 i morges og gik syngende rundt som han plejer... og manden er altså 77 år gammel!!! :1356:

Edited by tulle
Link to comment
Share on other sites

Hey Tulle

Hvordan går den energien? Nu har jeg ikke lige styr på om det er en vinterting eller noget som kan ramme hele året (udover når du arbejder syv dage i træk - det tapper jo enerigi fra selv den bedste).

Hvis det er en vinterting kan en dagslyslampe måske hjælpe. Min onkel fik een i efteråret er er blevet et helt nyt menneske, men det er jo selvfølgelig forskelligt fra person til person om det gør noget forskel. De plejer at koste kassen (oftest over 1000) men Netto har en på torsdagsspot i morgen til 299.

Link to comment
Share on other sites

Uhhh arbejde og alkohol :crazy: Ligesom med træning og alkohol.. :tongue: Godt at se Tulle, at du stadig kan levere 'varen' til trods for at det er så længe siden, du har bællet sidst. Minder mig om min nytårsaften :blink::laugh:

Hehe bællet er vist lige det rette ord :laugh: Havde skam også lagt vejen forbi arbejde på vejen hjem hvor to af de andre i deres brandert skulle åbne... pludselig havde de bare kigget ud og der spankulerede jeg rundt på forpladsen... hvad jeg skulle dér var der vist aldrig nogen der fandt ud af :blink::nonono: Havde også en aftale med den ene af dem om at jeg først skulle møde kl 18 i stedet for 16. Det havde han spurgt om vi ikke kunne lave om igen. Jojo svarede fulde-Tulle kækt, det kunne vi sagtens... hvorefter jeg lallede hjem og stillede mit vækkeur til kl 17 :4slap::rofl2: Ak ja, jeg er uforbedrelig når jeg drikker :tongue:

Hey Tulle

Hvordan går den energien? Nu har jeg ikke lige styr på om det er en vinterting eller noget som kan ramme hele året (udover når du arbejder syv dage i træk - det tapper jo enerigi fra selv den bedste).

Hvis det er en vinterting kan en dagslyslampe måske hjælpe. Min onkel fik een i efteråret er er blevet et helt nyt menneske, men det er jo selvfølgelig forskelligt fra person til person om det gør noget forskel. De plejer at koste kassen (oftest over 1000) men Netto har en på torsdagsspot i morgen til 299.

Hey Gregers :bigsmile:

Tak for tippet, fik desværre ikke købt en. Ved heller ikke om det er derfor jeg sover så meget... tænker at det måske bare er blevet en dårlig vane :dry: Men samtidig er det nok også svært at få en regelmæssig døgnrytme når man har vekslende arbejdstider. Nogle dage 5-13, nogle 9-17 og andre 17-00.30 :unsure:

Nu er der dog udsigt til nogle fridage den næste måneds tid. Har haft 20 timer for meget denne måned så den næste måned skal jeg så have 20 timer mindre i forhold til fuldtidsstillingen (altså 40 timer mindre end den netop overståede lønperiode) så mon ikke der bliver lidt mere overskud samtidig med at det bliver lysere :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 18/2

Aftencardio:

50.33 min. joggetur.

Dejlig tur ud i disen. Man kunne ikke se mere end 40-50 meter frem :w00t: Og til trods for jeg ikke har lavet en dyt denne uge foregik hele turen i godt tempo uden pauser :4thumbup:

Edited by tulle
Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 19/2:

Aftencardio:

41.44 min. joggetur.

Endnu en rigtig god tur, kortede den dog lidt af i forhold til i går da jeg følte mig lidt tung i nummeren (sikkert fordi jeg også var afsted i går) :tongue:

De to joggeture har været en dejlig afslutning på noget der ellers har føltes som en uge fra helvede! Først var der eftervirkninger af lørdagens druk der først endelig fortog sig sent tirsdag.

Derudover er en af mine kollegaer blevet bortvist denne uge. Han var ellers en jeg havde et, troede jeg, rigtig godt forhold til... Vi har haft det supersjovt sammen og snakket virkelig godt sammen. Så har været igennem mange føleleser denne uge: vrede, skuffelse, tristhed osv. Og samtidig ikke rigtig kunnet finde ud af om jeg er lidt for naiv, at jeg ikke har kunnet gennemskue ham :unsure: Men så igen, han var vellidt af alle på arbejde. Under alle omstændigheder er det lidt underligt at gå fra at snakke sammen hver dag til slet ikke at tale med ham mere. Men ønsker bare ikke venner jeg ikke kan stole på :dry: Men hvad fa´en sker der egentlig for folk? Der er nummer to der bliver afskediget i år fordi de ikke har kunnet skelne mellem "dit og mit" :blink::nonono: Nå ja, sket er sket, nu starter der heldigvis en ny uge i morgen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 19/2:

Aftencardio:

41.44 min. joggetur.

Endnu en rigtig god tur, kortede den dog lidt af i forhold til i går da jeg følte mig lidt tung i nummeren (sikkert fordi jeg også var afsted i går) :tongue:

De to joggeture har været en dejlig afslutning på noget der ellers har føltes som en uge fra helvede! Først var der eftervirkninger af lørdagens druk der først endelig fortog sig sent tirsdag.

Derudover er en af mine kollegaer blevet bortvist denne uge. Han var ellers en jeg havde et, troede jeg, rigtig godt forhold til... Vi har haft det supersjovt sammen og snakket virkelig godt sammen. Så har været igennem mange føleleser denne uge: vrede, skuffelse, tristhed osv. Og samtidig ikke rigtig kunnet finde ud af om jeg er lidt for naiv, at jeg ikke har kunnet gennemskue ham :unsure: Men så igen, han var vellidt af alle på arbejde. Under alle omstændigheder er det lidt underligt at gå fra at snakke sammen hver dag til slet ikke at tale med ham mere. Men ønsker bare ikke venner jeg ikke kan stole på :dry: Men hvad fa´en sker der egentlig for folk? Der er nummer to der bliver afskediget i år fordi de ikke har kunnet skelne mellem "dit og mit" :blink::nonono: Nå ja, sket er sket, nu starter der heldigvis en ny uge i morgen :smile:

:superman: Flyt Tullemor...Det er da skønt du er begyndt at løbe igen....

Nej jeg forstår heller ikke, hvorfor man bliver fristet til at tage noget, der ikke er ens eget og ovenikøbet, når man ved, at det bliver opdaget....Det gør det jo altid..... (har aldrig stjålet noget, må jeg hellere tilføje...tæller en hoppebold da jeg var fire år fra min barnepige :innocent: )

Link to comment
Share on other sites

:superman: Flyt Tullemor...Det er da skønt du er begyndt at løbe igen....

Nej jeg forstår heller ikke, hvorfor man bliver fristet til at tage noget, der ikke er ens eget og ovenikøbet, når man ved, at det bliver opdaget....Det gør det jo altid..... (har aldrig stjålet noget, må jeg hellere tilføje...tæller en hoppebold da jeg var fire år fra min barnepige :innocent: )

Ahhh flytte er vist lige for drastisk, jeg skal ingen steder :cool:

Nej hoppebolden tæller vist ikke... ligesom de løse tyrkisk peber jeg kom til at tage ekstra når jeg blandede slik hos den købmand min mormor plejede at tage mig med til som barn :innocent: :4whistling:

Ved ikke om jeg har sovet for meget i weekenden eller jeg var på et eller andet endorfintrip i går aftes :unsure: (første mulighed er absolut ikke usandsynlig :sleeping: har sådan et godt forhold til min seng :wub: ), men gik tidligt i seng i går, kl 22. Skulle åbne i dag så vækkeuret var sat til lidt i 4. Faldt i søvn og vågnede så på et tidspunkt... nå nu måtte det også snart være tid til at stå op :sleepy: Men nej! Kl var lige passeret midnat og PLIIING, ikke om jeg kunne sove mere :blink: Så lå jeg ellers og skiftevis så fjernsyn, læste og forsøgte at sove mens jeg ventede på at klokken skulle blive 4. Fik ikke sovet så måske ikke så underligt at jeg bare gik ud som et lys på sengen da jeg kom hjem fra arbejde i eftermiddag :sleeping: Så desværre ingen aktivitet udover arbejde i dag... men benene kan nok også godt bruge en dags pause :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ahhh flytte er vist lige for drastisk, jeg skal ingen steder :cool:

Nej hoppebolden tæller vist ikke... ligesom de løse tyrkisk peber jeg kom til at tage ekstra når jeg blandede slik hos den købmand min mormor plejede at tage mig med til som barn :innocent: :4whistling:

Ved ikke om jeg har sovet for meget i weekenden eller jeg var på et eller andet endorfintrip i går aftes :unsure: (første mulighed er absolut ikke usandsynlig :sleeping: har sådan et godt forhold til min seng :wub: ), men gik tidligt i seng i går, kl 22. Skulle åbne i dag så vækkeuret var sat til lidt i 4. Faldt i søvn og vågnede så på et tidspunkt... nå nu måtte det også snart være tid til at stå op :sleepy: Men nej! Kl var lige passeret midnat og PLIIING, ikke om jeg kunne sove mere :blink: Så lå jeg ellers og skiftevis så fjernsyn, læste og forsøgte at sove mens jeg ventede på at klokken skulle blive 4. Fik ikke sovet så måske ikke så underligt at jeg bare gik ud som et lys på sengen da jeg kom hjem fra arbejde i eftermiddag :sleeping: Så desværre ingen aktivitet udover arbejde i dag... men benene kan nok også godt bruge en dags pause :wink:

Nej nu er jeg flad af grin her. Godtnok er kommunikationen mellem jyder og cph'ere lidt spasseragtig nogle gange, der skulle stå FLOT TULLE og ikke flyt hihi....Hvor sjovt. Det må du da ha undret dig over, at jeg skrev :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Nej nu er jeg flad af grin her. Godtnok er kommunikationen mellem jyder og cph'ere lidt spasseragtig nogle gange, der skulle stå FLOT TULLE og ikke flyt hihi....Hvor sjovt. Det må du da ha undret dig over, at jeg skrev :laugh:

Naaah undrede mig ikke så meget, tænkte at den kunne være ment i forhold til min weekendbrandert og ham klovnen :clown2: fra arbejde :tongue:

Nu er jeg jo heller ikke sådan rigtig tjøffenhauner... hvilket jeg flere gange i ugen bliver gjort opmærksom på af bla. kunderne der kommer på tanken: "do da wist fra jyyland aw".... ja det er du da vist også selv hr. :blink::wink::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share