Rommel's log år 10386


Rommel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Liga turnering i Rødby 24/2-07:

Vejede ind på katastrofalt skinny 97,9 kg Havde tænkt mig at starte på 220 i squatten, men satte vægten til 215 efterfølgende (hvilket der var lidt besvær med)

1. Løft:

215 kg godkendt 3-0. Nem nok.

2. løft:

235 kg godkendt 3-0. Mega tung og kom ud at hænge for vildt, men jeg får grindet den op.

3. løft:

240 kg godkendt 3-0. Meget bedre en de 235 kg. :smile:

Ikke nogen PR eller noget, men alt taget i betragtning er jog godt tilfreds med resultatet!

Og så hjem og hygge med en masse øl hjemme hos Bogs. :superman: Billeder kan ses i Troels log... :smile:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Så løft dog det kvarte ton!

Det burde jeg også....Men det bliver sikkert først når jeg ikke er på skole mere. :4mewantfood:

Læsere af min log vil vide at jeg i et stykke tid har forsøgt at skade mig selv, bl.a. med tandem hjælp fra Trolle. Det er endelig lykkedes, idet jeg i går vrikkede kraftigt om på højre ankel under en selvforsvars lektion. :tongue: Ikke noget vægt relateret, men en skade er en skade... :innocent:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Det burde jeg også....Men det bliver sikkert først når jeg ikke er på skole mere. :4mewantfood:

Læsere af min log vil vide at jeg i et stykke tid har forsøgt at skade mig selv, bl.a. med tandem hjælp fra Trolle. Det er endelig lykkedes, idet jeg i går vrikkede kraftigt om på højre ankel under en selvforsvars lektion. :tongue: Ikke noget vægt relateret, men en skade er en skade... :innocent:

Rommel

Alle ved at ankelskader af enhver art skal løbes væk.

Så kom bare ind i kampen!

Link to comment
Share on other sites

Ikke vægtrelateret, siger du?? Sikker på, at det ikke har relation til vægten af en brosten??
Ja, jeg har hverken kastet eller grebet nogen sten! Dertil er jeg alt for ung i tjenesten.
Hvad er det for en øvelse?

Håber i øvrigt, at ankelen er i bedring!

Jo, tak! Den er snart så god som ny! :smile:

Jeg har trampet et billede op - godt nok med KB's - men princippet er det samme:

Rommel

post-1744-1172919787.jpg

Edited by Rommel
Link to comment
Share on other sites

Træning 5/3-07:

CG Bænk:

6 x 5 @ 85 kg

Pullups:

4 x 8 @ mig

Enhånds DB stem:

3 x 8 @ 30 kg

Elsker de her enhåndsøvelser! Lidt push i de sidste rep.

Cable Row med trekant:

3 x 8 @ 100 kg

Dødløft fra box (jeg stod på boxen):

3 x 10 @ 102,5 kg

Sådan ca.

Anklen er stadig lidt fucked, så jeg holder mig fra squat indtil videre.

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Hvad gør man hvis man skal uddannes i indsats med køretøjer, men alt med hjul på er indsat til højre og venstre? Man spiller da hockey i kampudrustningen... :laugh: (Noget vores instruktører synes ville være sjovt at se på)

"Do you like pain, swoff?!" :4thumbup:

Rommel

post-1744-1173217210_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Lavede du virkelig ikke mere?!? :unsure: Synes ellers, du var i TSK så længe. :tongue:

Jeg havde planlagt et omfattende program, men så fik jeg at vide af en kvindelig licensløfter at jeg så tynd ud. Derefter fes luften lissom ud af ballonen. :unhappy::tongue:

Træning på PSK 8/3-07:

Dips:

4 x 8 @ mig

Pulldown:

3 x 8 @ 15 klodser (overhånd)

4 x 20 klodser (underhånd)

Bænkpres:

3 x 5 @ 82,5 kg (semibredt)

En hurtig omgang i en af vores talrige og lange pauser... :innocent:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share