Underwear's Log


Underwear
 Share

Recommended Posts

Nok en af de mest inaktive logs på MOL. Men velkommen til...

Som sagt sker der ikke så meget for tiden. Dog er der små opdateringer i ny og næ.

Træningen er som altid for bedre velvære og sjov.

Kort Om Mig

Jeg har i en år-række skiftet trænings center en gang om året i min søgen på det rigtige center.

Kort om det... Så findes der fandeme meget lort i de store kæder. De burde forbydes.

Siden jeg flyttede fra Fredericia og Topform motions center, har jeg ikke rigtig følt mig "hjemme" i et trænings center før nu.

AK Thor var rigtig tæt på, men det var til tider ensomt, om nu bor jeg bare for langt væk.

Men lykken er fundet i The Gym på østerbro. Ejerene, medlemmerne og stemningen er præcis som den skal være sådan et sted.

Jeg bokser stadig, dog ikke hos CIK. Nu er jeg hos Johnny De Lima. Pga. arbejde kunne jeg ikke længere få det til at fungere når der kun var hold kl. 18.

Så målet med at få en eller to amatør kampe er genoplivet, hvilket er super lækkert :4boxing:

Hvorfor boksning spørger du så? Jeg manglede at gå til noget, hvor min krop kunne bruges og jeg kunne drage lidt nytte af min styrke.

Plus konditions træningen er lettere for mig at holde ved lige når jeg rent faktisk skal bruge en god kondi til andet end stejle trapper.

Så boksning 3 gange i ugen er mit minimum, så længe det er med kampe for øje.

Udseende mæssigt brugte jeg Nick Auger som inspiration.

Det gør jeg tildels stadig, men jeg har også nået et punkt hvor jeg kan nøjes med hvad jeg har.

Gamle Billeder

Billeder: Omkring 83kg, ryg

Front, slinger mellem 81-82kg

Front, 83kg ikke den store forandring...

Et hurtigt flex billede. Det fortæller ikke meget om formen. Cirka 88kg

Stats:

84'er

Trænet siden 2001 eller var det 2002?

Højde 186cm (cirka)

Vægt 84kg (morgenvægt - Nov. 2009)

- Jeg har ingen CM mål på mig selv. Wanker gener, giver meget lidt arbejde til et målebånd :dry:

Diæt/Bulk

Jeg er vel på en slags diæt, jeg prøver at holde mig til 2500kcal. Men det er ren vanesag.

Og nu er jeg ufrivilligt på glutenfri diæt. Men det har lært mig at spise meget mere grønt,

så jeg tror faktisk glutenallergi er en god ting for mig. Hvor absurd det end lyder...

Program

Læs loggen... :tongue:

Jeg havde en periode hvor jeg skiftede meget lidt. Nu forsøger jeg alt muligt og skifter relativ jævnligt.

Min Log

I/Du har nok lagt mærke til der ikke sker så meget, med hensyn til logføring.

Jeg begynder forhåbentlig at logføre igen på et tidspunkt, men det vil blive med jævne mellemrum.

Spørgsmål og/eller kritik er velkommen. Eller hvis du bare er log læser, så sig hej :yo:

Edited by Underwear
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 191
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Stats fra 25/10-2005 til 23/1-2006 (stod førhen i boksen før denne, men det blev for rodet)

Tirsdag 25/10-2005 Nørrebro

Stats:

Vægt 79kg (morgen)

Fedt % 12-13

Squat (maskine)

20x90kg

Bænkpres

9x92,5kg

8x95,0kg

Skrå DB

6x36kg

7x36kg

Dødløft

12x60kg

10x70kg

Chin-up (Egenvægt + x kg)

8x10kg

8x10kg + 2 forced

Bent-over Rows

8x36kg

8x36kg

Military Press (stående)

5x50kg

7x45kg

French Press (stangen er IKKE medregnet)

8x30kg

6x35kg

6x35kg

Barbell Curls

4x50kg

7x45kg

Dragon Flags

1x11

1x9

Standing Calf Raises

10x260kg

8x270kg

8x270kg

Jeg var stadig i gang med lidt tilvending, så derfor de lidt roddet kg og reps

Lørdag 21/1-2006 Nørrebro

Stats:

Vægt 84kg (morgen)

Fedt % Ukendt

Jeg kom alt for sent af sted, så måtte tage nogle øvelser ud for at nå "det hele".

Dødløft, shoulder press, chin-ups blev skippet.

Squat

9x120kg

6x130kg

Bænkpres

7x105kg

6x105kg + 1 forced

Flyers (lille stigning på bænken)

7x26kg

7x26kg

Seated Rows

6x100kg

6x100kg

French Press (Jeg ved stadig ikke hvad den møg stang vejer)

8x40kg

6x45kg + 1 forced

Hammer DB (Bliver kørt lige som Dumbbell Preacher Curl, bare som hammer

6x17kg

6x17kg

10x15kg (ville bare have et godt pump)

Standing Calf Raises

10x310kg

9x320kg

Standing Side Bends

14x40kg

13x40kg

Dragon Flags

1x13

1x10

Mandag 23/1-2006 Nørrebro

Jeg kunne allerede se da jeg kom ind at jeg ikke ville komme til at træne som jeg gerne ville. Pga mange mennekser og så lå det bare i luften :nonono:

Så jeg tænkte jeg ville tage onsdagens program, for af en eller anden grund kan jeg altid komme til de ting jeg skal,

når jeg træner onsdagens program uanset om det så er onsdag eller ej.

Men den gik bare ikke idag :sneaky2: :4ranting:

Leg Extension

7x150kg

6x150kg

10x120kg - Følte ikke jeg havde presset mig ordenligt på den forrige, så syred lige til med 10 reps.

Skrå DB

6x38kg - Jeg var lidt for hurtig efter mit opvarmnings sæt, så mistede en rep eller to :4slap:

8x38kg

6x40kg

Det var meningen at jeg skulle have kørt skrå bænk med stang, men som jeg sagde "det lå i luften" :nonono:

Flyers (med lille stigning)

7x26kg

7x26kg

Rear Pullup (egenvægt + x kg)

8x10kg

8x10kg - Jeg supersettede med 7x0kg chin-ups, som gik mildest talt af H til.

Bent Over Rows DB

7x42kg

7x42kg

Dødløft

8x90kg

8x90kg - Som altid ville lænden godt mere, men fingerne var ved at slippe.

Lateral Raise DB

7x16kg

7x16kg

One Arm Triceps Extension DB

8x18kg

8x18kg - Den var rigtig tung for højre

5x20kg - Det kunne godt have været 6, men højre ville ikke være med.

One Arm Preacher curl DB (Hammer)

8x17kg

8x17kg

5x19kg - Lige som triceps, pev højre arm og ville ikke op på 6 :sneaky2:

Standing Calf Raises

10x320kg

8x320kg - Ved ikke hvad der skete i sidste sæt, men det var godt nok irriterende tungt

Cable Crunch

14x55kg

10x55kg - Bagefter tænkte jeg bare WTF?

Skrå Mave

14x20kg

10x20kg - Igen WTF, ville godt have haft bare 2 mere, men nej...

Alt i alt, ret tilfreds med dagens træning.

Aftens maden bestod af 450g hakket oksekød (2xbøf) lidt sovs og lidt poms. God bulke mam... :4mewantfood:

Edited by Underwear
Link to comment
Share on other sites

Efter lidt motiverende fulde snak med Onkel Troels nytårs aften, er det nu på tide jeg får gang i noget log føring.

Tror det kan være et godt spark i rø**n at andre kan følge med, for så kan folk se hvis man dovner den og holde én i ørene

Yeah :4thumbup: Rigtigt godt at se du fik oprettet en logbog. Skal nok holde øje med din træning så du får lavet noget :devil::superman::tongue:

Allround god styrke. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Da jeg trænede mit onsdags program i mandags, valgte jeg at tage mandagens program idag.

Aftens maden var min helt egen tun-burger. :4thumbup:

tunaburger29xr.jpg

Onsdag 25/1-2006 Nørrebro

Squat

10x120kg

8x130kg

5x140kg

Den sidste kunne godt have været en 6'er, men jeg fik den utidige tanke "mon hun kigger?" og begyndte at kigge efter pigen i smith-stativet ved siden af.

Smart fucking move Einstein, så den sidste rep blev en kamp for livet. dumt dumt dumt...

Bænkpres

7x105kg

6x105kg - Da jeg ikke kører forced, failure und zu weiser, måtte jeg droppe den sidste rep. øv...

Skrå Bænk

6x85kg

6x85kg

Manglede en spotter :dry:

Chin-Ups (Egenvægt + x Kg)

8x10kg

8x10kg + 3 uden vægt.

Seated Rows

8x90kg

8x90kg

Shoulder Press DB

7x30kg

7x30kg

French Press (Stang ikke medregnet)

7x40kg - ikke godt

8x40kg superset med 6x40kg smal

Barbell Curls

6x47,5kg

8x45kg

Da jeg kør curls med 20kg stangen, havde jeg været så heldig at finde en der var bøjet. Lorte stang... :sneaky2:

Læg ?

9x70kg

8x70kg

Aner ikke hvad det er for en maskine, men jeg var i humør til noget nyt. Endnu en dum beslutning, ikke særlig effektiv maskine.

Dragon Flags

1x12

1x10

Skrå Mave

10x20kg

10x20kg

Jeg havde stadig lidt doms fra i mandags, så 10 var rigeligt.

En okay træning, bortset fra alle mine dårlige beslutninger. Dog er jeg lidt skuffet over min pat træning :unhappy:

Jeg valgte at undlade dødløft fra dagens program, da min lænd ikke var så glad for at være med, efter mit skvat-squat :blush:

Edited by Underwear
Link to comment
Share on other sites

Da jeg pga af arbejde kom alt for sent ned til trænings centeret, så mangel på tid og søvn gjorde dagens program super kludret :4pooh:

(og på ingen måde effektivt)

Fredag 27/1-2006 Nørrebro - FORCED DAY

Squat

10x130kg

7x140kg

Skrå Bænk

4x100kg + 2 forced - De 2 forced burde slet ikke være med, for jeg var så færdig at spotteren tog det hele. :innocent:

7x90kg

Det første sæt skulle også kun havde været 90kg, en mindre regnefejl fra min side. Jeg havde jo sagt til den flinke spotter, "jeg tager 6 selv NP"

Og jeg ville jo ikke være til grin over for en vildt fremmed, så kæmpede med livet som indsats. :thumb_down:

Så det var først efter de ualmindelig tunge "90kg" og en smadret venstre albue det gik op for mig det var 100kg jeg havde smidt på :4slap:Smart move Einstein

Flyers

8x26kg + 1 forced

7x28kg + 1 forced

6x30kg - Det blev min venstre albue ikke just glad for... auv!

Chin-Ups (egenvægt + x kg)

8x10kg

7x10kg - tog for bredt på den sidste.

One Arm Triceps Extension DB

8x18kg

7x18kg

DB Incline Hammer (kørte begge vægte op og ned samtidig)

7x24kg

6x24kg - venstre albue sagde jeg skulle stoppe.

Alt i alt, en smertefuld og ikke særlige mindeværdig træning. Bortset fra min skråbænk med 100kg, den var jeg godt nok stolt af :4thumbup: :superman:

Edited by Underwear
Link to comment
Share on other sites

Efter 2 dages pause var albuen sig selv igen. Men idag var der andre krops-led der drillede, - jeg var så heldig at falde ned fra ladet af en flytte vogn i weekenden. Jeg har nogle gamle "krigs" skader i venstre skulder og knæ og jeg landte self. på begge ting, men mærkede ikke rigtig noget til det, - før idag. :sneaky2:

Mandag 30/1-2006 Nørrebro

Squat

9x130kg

9x130kg

Jeg kunne fra første rep mærke lidt i knæ'et, men det var først de 2 sidste rep i anden omgang der sagde "vi glemmer lige de 140kg idag"

Bænkpres

7x105kg

4x110kg + 1 Forced, fy!

Her mærkede jeg heller ikke noget til skulderen i første sæt. Men da jeg blev irriteret over at blive ved med at sidde fast på 7x105kg, - satte jeg lidt mere på bare for at gøre et eller andet for at komme videre - og her begyndte skulderen at brokke sig og det blev et dårligt sæt. :sneaky2:

Skrå Bænk DB

6x38kg

6x38kg + 1 forced - jeg troede jeg kunne

Jeg ville egentlig ha' skånet min skulder og bare gået videre i programmet, men jeg var lidt skuffet over mit bænk så jeg tog den alligevel.

Det skulle have være alm. skrå bænk, men den var optaget...

Chin-Ups (egenvægt + x kg)

8x10kg

7x10kg

Bent-Over Rows

7x42kg

7x42kg

Dødløft

10x90kg

6x100kg - lænden ville godt mere, men fingerne sagde nej. Dumme fingre :nonono:

French Press (Stang ikke medregnet -ukendt vægt)

8x40kg

6x45kg + 5x45kg smal

Hammer DB (Bliver kørt ligesom Dumbbell Preacher Curl, bare som hammer)

6x18kg - som altid piver højre arm :sneaky2:

7x18kg

Standing Calf Raises

9x320kg

9x320kg

Standing Side Bends

12x40kg

12x40kg

Straight Cable Crunch (det hedder den ikke¿)

12x55kg

12x55kg

Den er ligesom alm. cable crunch, bare med ret ryg. Så den kunne minde om hip raises bare på jorden og med kabel. Den er go'...

Jeg synes ikke træningen var så god idag, men fredag var helt klart værre. Det fede ved full-body er, der er som regl altid et eller andet det går godt i, så man ikke går helt ned med flaget.

Jeg undlod helt at kører skulder pres, hvilket nok var en god ide.

Jeg stillede mig på vægten (med trænings tøj på) og den sagde 87kg, så tror min morgen vægt er steget med 1kg.

Så det tyder på jeg lige skal skrue lidt ned for mit bulk, for det går godt nok stærkt med at tage på :crazy:

Edited by Underwear
Link to comment
Share on other sites

Spræng-fyldt med energi idag, og der var ikke noget at mærke i knæ'et eller skulderen. Eller det vil sige, lidt i skulderen men ikke noget nævneværdigt... Selvom jeg lige har gjort det :laugh:

Jeg havde på forhånd besluttet mig for at køre "meget" triceps og biceps idag for at give armene et chok og for at få dem til at fatte at de skal vokse.

Jeg har i et stykke tid forsøgt at finde ud af hvad jeg kunne bruge istedet for DB skulder pres om onsdagen.

Fordi, jeg gerne vil ha' noget der går bare lidt i nakken, så har forsøgt med DB Lateral Raise i et stykke tid, de var okay i starten, men synes ikke rigtig de var gode nok.

Så prøvede med BB Upright Row idag og vil gøre det de næste mange onsdage for at finde ud af om den dur på mig.

Hvorfor ikke bare shrugs? Ja, det havde måske været nemmere, men jeg ville gerne have noget der gik i andre ting foruden nakken.

Men det ender sgu nok med at jeg tager shrugs.

Jeg ville også prøve at tage triceps lige efter bryst for at se om det ændred noget... (styrke mæssigt)

Onsdag 1/2-2006 Nørrebro

LegExtension

7x150kg

7x150kg

7x150kg

Skrå Bænkpress

9x90kg - Jeg tror den niende var med hjælp, men jeg kunne ikke helt lure spotteren.

8x90kg

Flyer DB (Med lille stigning på bænken)

8x26kg

8x26kg

Fortrød jeg ikke tog 28kg

French Press (stang ikke medregnet)

6x45kg

6x45kg

Synes stadig det var tungt af helle til, så det ændred ikke noget :sneaky2:

One Arm Triceps Extension DB

8x16kg

7x16kg - Som altid højre der pev

Rear Pullups (egenvægt + x kg)

8x10kg

8x10kg - Den sidste var møg tung

Seated Rows

8x90kg

6x95kg

Dødløft

6x100kg

6x100kg

Der kunne måske have været en rep mere i hvert sæt, men mine salat fingre kan ikke holde på lortet... :mad:

Barbell Curl

7x47,5kg

7x47,5kg - tror jeg svingede en del på den sidste, fy!

One Arm Preacher curl DB (Hammer)

7x17kg

7x17kg

Upright Row BB (stang ikke medregnet)

10x30kg

8x35kg

Tog dem lidt kikset, så dem skal jeg lige vende mig til.

Standig Calf Raises

8x330kg

7x330kg - den sidste rep var så hård at jeg måtte slippe lidt luft ud... Det kom ikke ud af munden :4oops:

Straight Cable Crunch

12x55kg

10x55kg

Jeg glemte at kører skrå mave idag. :4slap:

Ret tilfreds med min træning idag.

Maden står på 2x250g bøf, lidt fryse skive-kartofler og lidt sovs :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Jeg "kom til" at drikke fredag, selvom det kun var meningen at jeg skulle drikke lørdag. Men fik alligevel snøvlet mig afsted til træning lørdag eftermiddag med tømmermænd :sleepy:

Lørdag 4/2-2006 Nørrebro

Squat

10x130kg

6x140kg - ved ikke hvad der skete, fejlede bare for hårdt

8x140kg

5x150kg

Super stolt og mega dunken i hovedet efter sidste sæt.

Bænkpres

6x107,5kg + 1 forced, spotteren sagde han ikke hjalp på nr. 6, men det tror jeg han gjorde

5x107,5kg

5x107,5kg + 1 forced

troede det ville gå bedre end det gjorde, men havde bare ikke energien til det :sneaky2:

Skrå DB

6x38kg + 1 forced, jeg troede jeg kunne tage den sidste selv, men det kunne jeg ikke...

6x38kg

Chin-Ups (egenvægt + x kg)

8x10kg

7x10kg

Bent Over Rows DB

7x42kg

8x42kg

Efter rows begyndte jeg at ryste og fik bræk-fornemelser.

Dødløft

7x100kg

6x100kg fingerne ville ikke mere :dry:

Shoulder Press DB

6x30kg

6x30kg

Cable Pushdowns

10x40kg

9x45kg + 1 forced

7x50kg + 2 forced

Ville bare køre noget "let" triceps

Cable Curl

16x50kg - alt for let

13x60kg - stadig for let

9x70kg - stadig for let, men blev svimmel - så gik videre

Skrå Mave

2x10

2x10

magtede ikke rigtig mere, så valgte at køre nogle alm. old school skrå mavebøjninger

Standig Calf Raises

8x330kg

7x330kg

Sjovt nok forsvandt min ryste syge og bræk-fornemelser efter læg træningen :blink:

Var egentlig godt tilfreds med træningen, selvom jeg godt kunne have været foruden mine massive tømmermænd, og om søndagen kom der de onde butt-doms.

Men man rider jo som man har sadlet hsfrown6pw.gif

Edited by Underwear
Link to comment
Share on other sites

Var ikke super oplagt idag, og det endte også med at dødløft blev det svageste led og stemt ud...

Tirsdag 7/2-2006 Nørrebro

Squat

9x130kg

7x140kg

6x140kg

Der var meningen jeg skulle starte på 140kg, men talte forkert. Men det var alligevel en dårlig squat dag "so it's all the same" :sneaky2:

Bænkpres

6x107,5kg - sidste rep var ualmindelig tung

5x107,5kg - øv

Skrå Bænkpress

6x85kg

6x85kg

Manglede spotter :sneaky2:

Chin-Ups (egenvægt + x kg)

8x10kg

6x15kg

6x15kg + supersæt 4x0kg

Seated Rows

7x95kg

7x95kg

Shoulder Press DB

7x30kg

6x30kg

French Press (stang ikke medregnet)

6x45kg

7x45kg + 1 forced - spotteren sagde han ikke hjalp men det tror jeg nu han gjorde

One Arm Triceps Extension DB

7x17kg

6x17kg - som altid den ynkelige højre der pev.

One Arm Preacher curl DB (Hammer)

7x18kg

6x18kg - hvilken arm var det nu der pev..? Nå ja, højer! :nonono:

DB Curl (? x hver arm)

9x22kg - lidt light, og CAT sad ved siden af så det blev vist lidt ekstra light :tongue:

6x24kg - højer arm bliver snart skiftet ud med en venstre :dry:

Standing Calf Raises

8x330kg

7x330kg

Dragon Flags

1x11

1x9

Havde haft en uge pause fra dem, så de sad godt.

Edited by Underwear
Link to comment
Share on other sites

Jeg havde vist heller ikke skrevet det så smart. :blush:

Men det var jo meget smart at du sad der, for så svingede jeg heller ikke med vægtene, for det er jo snyd :4thumbup:

Sådan kan det jo gå :cheer:

Du curlede skam meget smukt :bigsmile: - modsat de der frenchpress med 2 spottere :blink::tongue: ....

Godnat :sleepy:

Link to comment
Share on other sites

Nu skulle jeg vist kunne sige det officelt var min sidste dag i fitness.dk (hardwork) på nørrebro. Men det skulle ikke undre mig, at pludselig er der en måned mere fordi jeg ikke kan blive enig med migselv om hvor jeg skal "flytte" hen. :4slap:

Kom igen alt for sent afsted, sad og snakkede med venner på messenger og tiden gik. Jeg skal godt nok til at spænde hjelmen med at komme afsted i god tid.

Jeg havde en helt speciel plan for idag. Jeg går og praler med at jeg tager tingene så rigtig så overhovedet muligt, ikke noget med at svinge, svaje, trække halvvejs, stoppe halvt nede eller oppe, osv osv. Men jeg har altid haft en svaghed i bænk, jeg svajer som et i helle i ryggen, blandt andet derfor min trænings makker og jeg blev kaldt "Bue & Pil" da jeg trænede i Jylland. - Og det er ikke engang for sjov... :dry: Så jeg skulle tage lidt mindre vægt i bænk og køre det rigtigt idag... (uden svaj i ryggen, ved godt det er tilladt at have lidt, men jeg vil gerne være foruden...)

Torsdag 9/2-2006 Nørrebro

Leg Extension

7x150kg

7x150kg

Bænkpres

6x100kg + 1 forced

6x100kg

Enten var det bare en rigtig rigtig dårlig bryst dag, eller så er der en verden til forskel når man ikke svajer. Jeg var så skuffet :cry3:

Skrå Bænk DB

6x38kg + 1 forced - troede jeg kunne...

6x38kg + 1 forced - burde næsten ikke tælle som forced, men spotteren rørte mig :blink:

2x46kg + 1 mine forced + 1 mega forced :tongue: Den var røv tung, men jeg var så nederen over mit bænk at noget skulle gøres.

Rear Pull-Ups (egenvægt + x kg)

7x10kg

7x10kg

Seated Rows

7x95kg

7x95kg

Dødløft

7x100kg

7x100kg

Upright Row BB (Stang ikke medregnet)

10x30kg

10x30kg

French Press (Stang ikke medregnet)

7x45kg

7x45kg + 3 forced - den sidste gjorde nalle-far, spotteren sagde jeg skulle skrive 8 selv i min bog, meeeen.... i doubt it.

4x50kg + 1 forced - auv go' daw den sad. cirka 60kg, nice!!

Barbell Curl

6x50kg + 1 forced

6x50kg

Jeg nåede ikke læg, mave og skrå mave idag :nono:

Jeg kan ikke rigtig komme over at jeg kunne tage mere i bænk, men næsten alt andet gik rigtig godt... heldigvis.

Der er dømt doms til triceps imorgen, jeg kan ikke engang klø mig i nakken :eh:

Edited by Underwear
Link to comment
Share on other sites

Lige et forsinket log indlæg... Var på besøg hos forældrene i weekenden, så trænede i topform (fredericia).

Jeg havde stadig de ondste doms fra i torsdags :4crutches:

Desværre går deres bænkpres "kun" til 127,5kg, hvilket er fint nok når man kører bryst. Men man skal kører squat i samme stativ, og det er ikke nok...

Lørdag 11/2-2006 Topform

Squat

8x127,5kg - Ved ikke hvad der gik galt, men den var bare rigtig tung.

10x127,5kg

Jeg tror jeg kom til at gå længere ned end jeg plejer, for det var godt nok nogle tunge 127,5kg :blush:

Skrå DB

6x40kg

6x40kg + 1 forced - jeg havdet fundet mig en spotter til andet sæt, fordi jeg var sikker på jeg kunne tage den 7 gange, men jeg tog fejl :sneaky2:

Pec Deck Flyers

9x80kg

6x90kg

6x90kg

Mærkelig maskine, men den ramte lige hvor den skulle.

Chip Ups

1x10

1x10

Fordi jeg havde så onde doms i armene, valgte jeg at gøre det uden vægt.

Seated Rear Lateral Raise

10x9kg

10x10kg

Skulle bare have noget, hvor jeg ikke skulle bruge armene.

45-degree Hyperextension

1x14

1x12

Lidt for længe siden...

DB curl (? x hver arm)

6x22kg

Jeg blev lige mindet om mine doms... Auv go' daw det gjorde ondt! Valgte at nøjes med et sæt.

Reverse One Arm Pushdown (? x hver arm)

10x25kg

Selv om det var let, gjode det ondt.

Reverse Pushdown

20x50kg

Det var også alt for let, men det gjorde også ondt. Så det hjalp ikke at bruge begge arme...

Læg (benpres maskine)

12x180kg

10x200kg

8x220kg

Dragon Flags

1x16

1x12

Bænken var lidt bredere og længere end normalt, så kunne ikke komme helt ned og de var lidt lettere...

Men så begynder folk at spørge hvad det er man laver når man lige er startet, så mistede koncentrationen på den sidste :sneaky2:

DB Side Bends

12x40kg

12x40kg

Dårlig træning, og er egentlig ikke særlig tilfreds med min indsats her på det sidste. Jeg har haft mere travlt med at drikke og fjolle rundt i stedet for at træne og spise rigtigt :nonono: fyyyyy....

Link to comment
Share on other sites

Jeg glemte min logbog til træning idag :sneaky2:

Jeg måtte selvfølgelig træne på nørrebro, som jeg lidt havde forudset. :4slap:

- For noget tid siden var min plan at starte til boksning, - men så mødte jeg tilfældigvis en bokser på mit (daværende) arbejde, eller rettere sagt en tidligere bokser. Anyway, laaang historie kort, jeg blev overtalt til at prøve wing tsun istedet. Så var nede til en prøve træning idag på vesterbro(efter træning), så nu prøver jeg lige det og ser hvad der sker. :bruce:

Tirsdag 14/2-2006

Leg Extension

8x150kg

7x150kg

Bænkpress

8x100kg - Manglede en spotter, for tror godt jeg kunne tage 2 mere.

6x105kg

Skrå Bænkpress

6x85kg - Manglede igen en spotter

7x85kg - Fandt en spotter og fik lige skubbet en ekstra ud af mig selv :4thumbup:

Chin-Ups (egenvægt + x kg)

6x15kg

6x15kg

Bent-Over Rows DB

7x42kg

7x42kg

Dødløft

7x100kg

4x100kg - Alt for kort pause, fingerne var slet ikke klar

5x100kg - Jeg hader mine fingre :4ranting:

French Press (stang ikke medregnet)

12x30kg - Brugte en større curl stang end normalt og undervurderede mig selv.

8x40kg

One Arm Preacher curl DB (Hammer)

6x18kg - højre arm :flipa:

7x18kg

6x18kg - højre arm :flipa:

Standing Calf Raises

8x330kg

9x330kg

Dragon Flags

1x14

1x10 - der er dømt doms til maven, jeg tog dem lidt langsommere end normalt. Det ku' mærkes.

Side Bend

12x42kg

12x42kg

Jeg sprang skulder pres over, da venstre skulder drillede lidt. Aaaaalt for mange mennesker så kunne ikke komme til at squat'e :sneaky2:

Ret tilfreds med dagens træning.

Link to comment
Share on other sites

Lige en sen logføring af fredagen. Super fésen træning, kom alt for sent af sted og skulle nå et tog lige efter.

Og i alt min hast havde jeg glemt mit bælte :sneaky2: Og så kostede min ærlighed mig lige 158kr :4ranting: stupid stupid stupid :4slap:

Jeg vidste mit kort var udløbet og jeg kunne bare været gået ind, men så kom der tilfældigvis en medarbejder forbi og jeg kom til at sige "jeg vil gerne betale for en enkelt træning" :nonono:dumhed kan være dyrt

Fredag 17/2-2006 Nørrebro

Squat

9x120kg

10x120kg

8x130kg

Manglede mit bælte :sneaky2:

Skrå DB

6x40kg

6x40kg

4x44kg + 1 forced spotteren rørte mig knap nok, men han "rørte" nok til at jeg ikke tog den helt selv... øv.... Men stadig ret tilfreds

Flyer DB (lille stigning på bænken)

6x26kg

7x26kg

6x28kg - jeg tror jeg råbte lidt højt på de sidste :blush:

ChinUps+Rear PullUps (uden vægt)

6xchins + 6xrear

6xchins + 6xrear

Det var et direkte skift, så rigtig nasty superset. Men jeg mærkede dem meget i både vingerne og biceps. dejligt :wub:

French Press

6x45kg

7x45kg - her råbte jeg vidst også lidt højt :blush:

Barbell Curl

6x50kg

5x50kg - øv

5x50kg - øv

Standing Calf Raises (ny maskine)

8x125kg

8x125kg

Synes den var lidt mærkelig, men tilgengæld var den god.

For tusindende gang kommer jeg ikke afsted i ordenlig tid og misser det halve af træningen... Jeg går egentlig og er lidt skuffet over min egen indsats... dumme dreng... :sneaky2::nonono:

Jeg havde oven i købt stillet vækkeuret til morgen træning, fordi der ville komme en gut der skulle måle et eller andet i vores radiatore.

Men jeg trykkede lidt for mange på snooze og til sidst tror jeg vækkeuret gav op, for jeg vågnede først da manden ringede på :nonono:

Og så var der som sagt et tog jeg skulle nå. Lorte dag...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share