Underwear's Log


Underwear
 Share

Recommended Posts

Havde ikke internet i et par dage, så er lidt bagud med logføringen :blush:

Trænede et sted i ballerup med en ven. Synes vægtene føles lettere end på vesterbrogade.

Men så kan man jo bare bilde sig ind, at det var en overdrevet god dag. :cool:

Fredag 28/4-2006 Ballerup

Squat

16x120kg

Incline DB

9x39/40kg - måtte veje dem, da der ikke stod noget på dem. :dry:

6x42,5kg + 1 forced

Flad Bænk

8x90kg

5x100kg + 1 forced

Fuk! det er længe siden. Man skal aldrig gå tilbage til en fuser. Det rev højre skulder i smader :sneaky2:

Chin-Ups (egenvægt + xkg)

8x10kg

8x10kg + 4/5 forced - :firebounce:

Bent Over Rows DB

8x42,5kg

8x42,5kg

Dødløft (med straps, uden bælte)

7x120kg - :firebounce:

6x120kg - :firebounce:

Dips

7x30kg

8x30kg

Hammer Curls DB

2x6x25kg

2x6x25kg

Shoulder Press DB

7x30kg - jeg var så dum at tage sættet færdigt selvom det gjorde nas fra starten :nonono:

Stoppede heldigvis her...

Dragon Flags

1x12

1x11

Side Bends DB (straps)

2x12x45kg

2x12x45kg

Standig Calf Raises

10x350kg

8x350kg

For "sjov"...

DB curls 2x1x30kg

ved ikke hvor pæne de var udført. Så om det var godkendt løft skal jeg ikke kunne sige noget om :innocent:

Tiden gik super stærkt, og før vi vidste af det, havde vi været der over 3 timer :eh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 191
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ville se hvordan skulderen havde det, og fandt da hurtigt ud af i chin-ups at den ikke var klar igen. Så skippede stort set alt der kunne gå i skulderen.

Mandag 1/5-2006 Vesterbrogade

Leg Extensions

8x50kg

8x50kg

Decline Bænk

7x110kg

7x110kg

Flyers DB (lille stigning på bænken)

9x27kg

6x29kg

Chin-ups (egenvægt + xkg)

8x10kg

1x10 - kun krops vægt. Skulderen pev for hårdt.

Dødløft

7x100kg

6x100kg - dumme dummt hænder!

One Arm Tricep Pulldown (ville jeg nok kalde den??)

2x11x40kg

2x8x45kg

2x5x50kg

CB curls

2x8x21kg

2x9x21kg

2x7x21kg - IIIH!

Standig Calf Raises

7x330kg

7x330kg

Ja, det var lidt lettere i ballerup...

One Leg Calf Raises

2x12 af egenvægt

2x12 af egenvægt

Dragon Flags

1x13 - :firebounce: :4thumbup:

1x11

45º Side Bend

2x12x10kg

2x12x10kg

Onsdag (igår), tog skulderen en syge dag fra træning så den kunne gå amok på fredag (forhåbentlig).

Link to comment
Share on other sites

Ikke ligefrem 1. klasses træning. Men der var nu lidt guf i den alligevel.

Man skal ikke tjekke om en kniv er skarp med fingeren :dry:

Okay så dum er jeg heller ikke. Jeg skulle skærer noget brød med min helt nye kniv. Skarp som et ninja sværd gik den lige igennem brødet... og min finger :sneaky2: Så den første halve time gik med at løbe på toilettet og skifte plaster mellem sæt'ne. (det blødte rimelig meget, men den fik jo heller ikke lov til at hele) så det endte med jeg løb tør for plaster. Centeret havde heller ikke noget, så måtte låne noget tape og så klisterede jeg toilet papir på.

Fingeren blev så lidt af en stop-klods for min træning, for gad ikke gå og tørrer blod af al' udstyret.

Så mistede en masse tid pga. af fingeren og måtte skippe en del fordi jeg ikke kunne holde om det.

billede1948xz.jpg

MacGyver would be proud :laugh:

Fredag 5/5-2006 Vesterbrogade

Squat

15x120kg - Fuck nogle dårlige squats, ikke engang halvt god kendt :sneaky2:

10x100kg - satte en bænk ind, det var ret godt. Jeg kunne godt have taget mere end 10, men hvorfor jeg ikke tog flere ved jeg ikke :dry:

Incline DB

6x42kg

6x42kg - 2 forced

Jeg fatter ikke hvad der sker for pat værket. Først ryger al' styrken, så vender den tilbage bedre end før :blink:

Flyers DB (lav stigning)

6x29kg

7x29kg

The return of the pat-værk... Igen, stykeren er tilbage. Hvordan er det muligt?

Chin-ups (egenvægt + xkg)

8x10kg

7x10kg - fucked greb pga. af den syge finger. Så langt fra 1. klasse chins...

Dips

7x30kg

7x30kg

De var lettere i ballerup :unhappy:

Hammer Curls DB

2x6x24kg - yir, nul sving :4thumbup:

2x6x24kg - SWIIING! men biceps er jo også overvurderet :innocent:

Mave

22x67,5kg

18x67,5kg

Kunne ikke tage dragons, igen på grund af fingeren.

Seated Calf Raises

11x50kg

12x50kg

Nå ja, formen er også ved at være rigtig god... Altså fedt procenten. Er godt nok krympet end del og det kan ses på mine tank tops.

Men det indhenter jeg bare igen efter sommer :superman:

Fangede mig selv i spejlet og blev helt forbavset over hvor godt det så ud. *host gay host*

2-3 kilo mere og så skal jeg ud og flashe kroppen til total fremmed og ligeglade mennesker :4thumbup:

Edited by Underwear
Link to comment
Share on other sites

Faldt i søvn... Så kom for sent afsted. Og så var tempo'et bare lavt og snakkede for meget... Lidt irriterende de lukker kl. 21:30 - en halv time mere, så kan jeg følge med :innocent:

Men der var et heftigt Return Of The Pat-Værk :superman: ...igen...

Mandag 8/5-2006 Vesterbrogade

Squat

16x100kg

Det var så super ynkeligt kørt... Fatter simpelthen ikke hvad der gik galt. Bøsse psyke...

Incline Bænk

8x90kg - WTF!

7x95kg - WTDF!! (What The Double Fuck)

5x100kg - Jeg kan ikke få armene ned :4thumbup:

Flyers DB (lav stigning)

7x29kg

7x29kg

Seated Rows

7x100kg

7x100kg

Længe siden. Men godt nok.

Rear Pull-Ups (egenvægt)

1x10

1x9

Standing Calf Raises

9x330kg - Troede læg'ne havde lavet samme trick som pat-værket...

7x330kg - Men nej... :dry:

One Arm Pulldown - Triceps

2x10x45kg

2x8x50kg

Dragon Flags

1x11

1x10

Der blev snakket og stresset... Så de bliv mindre gode...

Fatter ikke hvad der sker for kroppen for tiden... Men det går da den rigtig vej, og jeg taber mig :4thumbup:

Edited by Underwear
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Det går ikke skide godt med logføringen for tiden... Der er ikke nok timer i døgnet, - og da slet ikke nok til at sove i :sleepy:

Jeg har heldigvis fået trænet. Det er bare ikke blevet skrevet ind, og nøjes bare med at skrive dagen træning ind, så jeg kan komme i seng. Jeg måtte dog skippe mandagens træning, fordi jeg var ude og se på lejlighed.

Min roommate havde lånt min cykel og jeg havde glemt at sige jeg skulle bruge den kl 19 så det tog lidt lang tid at komme til træning...

Så skulder og biceps blev stemt hjem :dry: Men de muskel grupper bliver heldigvis ramt når jeg kør noget af det andet, så helt urørte er de jo ikke.

Jeg startede på colostrum idag.WHY BOVINE (COWS) COLOSTRUM. Synes godt nok liiiige de over-sælger det lidt, med alle de såkaldte virkninger det har. Hvis jeg skulle give fuld pris for det, ville jeg ikke røre det med en ildtang :poking::4pooh: Har ikke rigtig hørt noget positivt eller negativt om det, men jeg fik det til indkøbs pris eller hvad det nu hedder (uden moms osv) så tænkte jeg ville prøve, og hvis det ikke virker så gør det ikke noget og så er det prøvet. Rent timing mæssigt er det også dumt at prøve den slags på en diæt... Men så smart er jeg... :nonono:

Onsdag 17/5-2006 Vesterbrogade

Squat

20x115kg - den sidste rep var ikke for pæn...

Incline DB

6x41/42kg - Nu jeg stået og snakket om de skide håndvægte flere gange og hvad de egentlig vejer, men tænker aldrig på at bare smide den på en vægt. DUMT! :dry:

5x41/42kg - manglede en spotter, men det var dumt jeg ikke prøve at tage den 6.

9x31kg - stille og roligt...

Flyers (høj stigning)

6x29kg

6x29kg

Jeg glemte at tage bænken et hak ned, så den blev høj...

Chin-Ups (egenvægt + x kg)

8x10kg

7x10kg

Seated Rows

6x100kg

6x100kg

Dødløft

7x100kg

6x100kg

Som altid fingerne der pev...

Dips

7x30kg

6x30kg - den 6. rep var rimelig usikker, så tænkte jeg ville stoppe for den 7. ville helt sikkert ikke være godkendt...

Seated Calf Raises

8x60kg

8x60kg

Dragon Flags

1x13

1x11

Side Bends DB

2x12x39kg

2x10x39kg

Fingerne kunne ikke máse en flue på det tidspunkt.... Måske straps er det næste stykke "udstyr" jeg skal have.... :blush:

Træningen var udmærket, var ikke faldet i noget selvom lørdagens druktur var hård og kost-indtaget har været lidt for lavet de sidste par dage (sikkert også derfor jeg er så træt).

Edited by Underwear
Link to comment
Share on other sites

Sindsyg effektiv træning. Spræng fyldt med energi, kørte mange af øvelserne mellem hinanden, så det to cirka en time at træne :crazy::superman:

Men jeg havde også sat mig for at jeg skulle nå at sjippe, - og det nåede jeg så. Mit første cardio i år (hvis man altså ikke tæller den 10-12km tur til arbejde hver morgen på cykel... Og hjem igen...)

Stofskiftet er gået lidt i stå, så skulle måske tage nogle flere kcal ud af dagen. Men jeg venter lige til på fredag i næste uge, for der har været lidt drukture som nok har været skyld i det lave stofskifte selv om søndagene blev på 2000kcal istedet for 2500kcal.

Eller det er nok ikke stofskiftet den er gal med, nok nærmere kroppen der stjeker både på grund af de sidste 2 drukture, men den har nok også vænnet sig til 2500kcal. Men som sagt, vi ser på fredag.

Og så noget helt andet. Jeg synes jeg er blevet mere tørstig efter jeg er begyndt på colostrum. Det er ihvert fald ikke på grund af vejret, og jeg laver det samme.

Meeen, det kunne også bare være tilfældigt (det tror jeg det er).

Og så den lidt mere seriøse... Jeg synes ikke rigtig mine ben kan restituere. Det er ikke doms, - følesen minder om når man lige har løftet røv tungt og benende bare er godt tæsket. Så fornemmelsen lige efter et løft... Ikke doms... Der er forskel.

Nu holder de weekend, så må jeg lige se hvordan de har det på mandag.

Fredag 19/5-2006 Vesterbrogade

Leg Extensions

8x50kg

8x50kg

Decline Bænk

6x110kg - Den sidste rep var mega tung, det var aaalt for lang tid siden. Jeg troede ikke på jeg kunne gøre det igen...

6x110kg - De første 5 var røv tunge, men formåede at få den til at flyve op i 6. Mærkeligt... Men Fedt :4thumbup:

Flyers DB (Lav)

7x29kg

7x29kg

Chin-ups (egenvægt + x kg)

8x10kg

7x10kg - Tog egentlig 8, men den sidste var ikke til hagen så den er ikke godkendt i min verden.

Pull-Ups (egenvægt)

1x10

1x8 - Som altid fingerne der gav op før alt andet :dry:

Dødløft

8x100kg - Var ved at falde forover, men fik reddet den. Men det var nok ikke det sundeste for lænden... :nonono:

6x100kg - Fingerne... Behøver jeg sige mere :sneaky2:

Seated Calf Raises

9x60kg

10x60kg

9x10kg

One Arm Pulldown Triceps

2x8x50kg

2x9x50kg

Skulder DB

8x24kg

7x24kg

Vidste skulderne var lidt slappe idag og tog lidt mindre end normalt... Det var klogt...

Cable Curls

10x30kg

10x30kg

Underligt tower. Tungeste 30kg nogensinde (altså i forhold til fri stang/barbell)

Cable Crunch (Straight)

16x45kg

16x45kg - IT BURNS!!!

Møg irriterende at hvis jeg smider en klods mere på, så bliver det for tungt og jeg løfter mig selv op... Skidt at være light weight og være super stærk i mave :superman::tongue:

45º Side Bends

2x12x15kg

2x12x15kg

Link to comment
Share on other sites

Tempo'et var lav, men styrken var høj... Til cirka midt i programmet :blush: Der sker mærkelige ting i Pat-land for tiden :blink:

Var så forbandet tæt på at få 8 reps i første sæt i incline bænk, hvilket ville have været all-time max med 8 reps. Men det må så være næste gang :superman:

På grund af det lave tempo kunne jeg ikke nå det hele, så valgte at skippe siden af maven, og så skippe læg og sjippe når jeg kom hjem.

Så sagde vægten 84,2kg her til morgen, der skal desværre stadig 2-3kg af før maven er iorden. Men det er jo også federe at være light weight og løfte meget :innocent:

Mit trænings bælte bliver snart for småt hvis der ryger mere brede af taljen :blink: Når et medium bælte er ved at være for stort, så er der godt nok ikke meget tajle tilbage... :eh:

Onsdag 24/5-2006 Vesterbrogade

Leg Extensions

8x50kg

8x50kg

6x55kg

Incline Bænk

7x95kg + 1 forced - jeg var så fucking tæt på at få den 8. selv PIIIIIS!!

7x95kg

Chest Press

14x100kg

13x100kg

Chin-Ups (egenvægt + x kg)

6x15kg

6x15kg

Seated Rows

6x100kg

7x100kg - jeg forstår det ikke. Det er altid 2. sæt at det går godt i rows. Mærkeligt...

Dødløft

7x100kg

6x100kg

You can't lift what you can't hold... Hader min fing're!

Skulder DB

8x27kg

7x27kg

Dips

7x30kg

6x30kg

1x16 (uden vægt)

DB Curls

2x6x24kg

2x5x24kg --> 2x5x21kg --> 2x6x17kg --> 2x10x14kg

Godt nok lang tid siden jeg har kørt syrer træning i de små biceps :firebounce:

Decline Mave

10x10kg

11x10kg

10x10kg

Lorte øvelse, var for smadret i armene til dragon flags, men den her øvelse fik jeg intet ud af :dry:

30mins sjip :firebounce:

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde lidt øm lænd, så valgte at lade den slappe af og ikke straffe den med dødløft.

Jeg tror måske jeg er ved at få noget med mine knæ :unhappy: Jeg har ikke bemærket noget i dem idag, men har haft ømhed lige over knæende de sidste par dage (meget lidt, men lidt er også noget).

Jeg sparer op til knæbind, og må bare være opmærksom indtil (og self efter)

Fredag 26/5-2006 Vesterbrogade

Squat

20x115kg

Jeg skulle have fundet en spotter og sat 5kg mere på. Jovist var det tungt, men der kunne have været mere :dry:

Decline Bænk

7x110kg

7x110kg

Så mangler jeg bare at kunne tage 2x6x115kg så er vi tilbage :superman:

Flyers DB (flad)

8x27kg

8x27kg

Rear Pull-Ups (egenvægt + x kg)

7x10kg

7x10kg - den sidste rep var kun liiige... Heavy sheit!

Seated Rows

6x100kg

6x100kg

Shoulder Press DB

7x27kg

7x27kg

Jeg er så slap i skulder øvelser :crybaby:

Cable Pulldown

8x30kg

9x30kg

10x30kg

Super kikset at jeg kunen tage flest i sidste sæt og ikke omvendt :eh:

Hammer Curl (stang ikke medregnet)

12x30kg

7x40kg

6x40kg

Standig Calf Raises

9x330kg - Troede endnu engang er der var kommet liv i læg...

7x330kg - Men nej...

7x330kg

Dragon Flags

1x13

1x11

1x8 - Tog dem slow... Det brændte godt i maven

45º Side Bend

2x10x15kg

2x10x15kg

Og så lige 10min sjip, var hvad jeg kunne nå. Men det er ski' også svært når man er helt smadret.

Link to comment
Share on other sites

Fordi jeg skulle flytte denne uge har der ikke været meget tid til træning... For at sige ingen :sneaky2:

Og så centerets lukke tider gør heller ikke ligefrem livet lettere for mig. Jeg overvejer (som jeg har gjort før) at melde mig ind i en styrkeløfter klub med nøgle-kort så jeg stadig kan nå at træne selv om jeg ikke er ude (hjemme fra) af døren klokken 19 :dry:

Så må jeg nøjes med at træne wing tsun der og så vægt træne i en hule... Men jeg ser lige på det når jeg er faldet lidt til ro og ikke er så hidsig og irriteret over dagens korte træning.

Fordi jeg måtte tage s-tog til træning idag kom jeg jo overhovedet ikke tids nok til at nå det hele. Offentlig transport er værdiløst jeg, hader det! Hvis man bare kunne få en cykel med tag og som ikke blev berørt af (mod)vind så ville det hele være meget lettere.

Jeg skal være den første der kommer til at bo i sådan en øko-kugle på månen, for der er ingen vind og helt sikkert ikke nær så meget trafik (og forsinket s-toge) :eh::tongue:

Torsdag 1/6-2006 Vesterbrogade

Squat

20x115kg

Hårdt, men ikke hårdt nok. Jeg er sådan en spasser til at presse mig selv når der ingen spotter er. I NEED SQUAT-RACK! 120kg næste gang.

Decline Bænk

8x110kg

8x110kg

Så skulle der være plads til 115kg næste gang

Seated Rows

7x100kg

7x100kg

*Dumbbell Lying Triceps Extension

2x9x17kg

2x6x19kg

2x6x19kg

Milliard år siden jeg har kørt den, men helt godt at prøve noget andet

Dragon Flags

1x13

1x12

*Skrå Mave

2x12x30kg

2x14x30kg

DB Curls

2x6x24kg

Så blev lyset slukket...

Fint nok at få trænet, bare irriteret over deres latterlige lukke tider. Folk som mig har svært ved at nå det hele. Jeg vil have adgang 24/7!!

-Og så er der lige et hjemme klik fra mobilos.

029ne1.jpg

Vægt 83,4kg (morgen 29/5-2006). Der mangler 2-3kg endnu. Kæft jeg er light weight.

Jeg bliver vist aldrig tung BB'er (wannabe) som vejer 90kg cut :dry:

Men det kan jeg jo egentlig være ligeglad med. Let og løfter mange kg lyder bedre end tung og løfter det samme... :4thumbup:

Edited by Underwear
Link to comment
Share on other sites

Det blev lige til en max'er dag i Ballerup. Desværre havde de ikke en Skrå Bænkpress eller håndvægte over 45kg :dry:

170kg er eder ma'me meget at have på ryggen. :crazy: Kæft det var hårdt for krop og sjæl!

Lørdag 3/6-2006 Ballerup

Squat

2x142,5kg

1x152,5kg

0x172,5kg - æv. Faldt sammen, heldigvis var det et ordenligt squat rack :blush:

1x162,5kg

1x172,5kg - Yir!! Men på ingen måde en godkendt løft :dry: Så nok de 160 der skal regnes som max....

Spænde skiverne vejede 1,25kg stykket. Derfor de underlige tal...

Incline DB

3x45kg

7x41,5kg - Troede også det var 45kg håndvægte bare uden gummi på. Blev så glad da jeg lige havde taget dem, men måtte alligevel smide dem på vægten og tjekke :blush:

3x45kg

Ville gerne have prøvet med 50kg håndvægte...

Close Grip Benchpress

4x72,5kg

2x77,5kg

1x82,5kg

1x92,5kg

1x97,5kg - skæv og ikke særlig flot taget, men tog den selv :superman:

Dragon Flags

1x12

1x12

1x11 - :firebounce:

Rear Pullups (egenvægt + x kg)

8x10kg

8x10kg + 5x0kg + 1 forced :firebounce:

Edited by Underwear
Link to comment
Share on other sites

Onsdag 7/6-2006 Vesterbrogade

Leg Extensions

6x55kg

6x55kg

Incline Bænk

7x95kg + 1 forced - øv, troede lige der var 8 :dry:

6x95kg - spildte for meget energi på den sidste rep i det forrige sæt :sneaky2:

Pec Deck Flyers

8x90kg

7x90kg

Chin-Ups (egenvægt + x kg)

6x15kg

6x15kg

DB Bent Over Rows

2x10x41kg

2x9x41kg

Dødløft

8x100kg

8x100kg

Dips

7x30kg

6x30kg

DB Front Raise (Håndenfladen op)

2x11x12kg

2x10x12kg

DB Curls

2x6x23kg

2x6x23kg

Dragon Flags

1x12

1x10 :nonono:

Skrå Mave (maskine)

2x11x40kg

2x12x40kg

One Leg Calf Raises

2x12

2x12

Link to comment
Share on other sites

Du giver den da godt nok gas :devil: Men pas nu på dit knæ. Synes ikke jeg kan se du har skæret på hverken volumen eller intensitet som jeg opfordrede dig til efter du har fået ondt i dine knæ? :wink:

Ellers ser det da massivt ud med træningen. Vi må lige finde en dag med træning nede i Olympen sammen med Hc. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Jo tak

:blush: Det er svært at lade vær nu når det går så godt...

Selvom mine knæ brokker sig lidt... Det er ikke blevet værre, men det er heller ikke blevet bedre.

Fra på mandag slapper jeg af i squat'en :innocent: (eller måske allerede imorgen)

Ja det kunne være super fedt med en trænings dag i olympia. Så må du lige lærer mig nogle styrkeløfter tricks så jeg kan få lidt mulle på lårbasserne :laugh:

Mueller neopren knæbandage Er det nogen du kender til? Kan de bruges til sådan en som mig? Eller er det noget andet jeg burde kigge efter?

Lige en sidebemærkning... Jeg skal til at være lidt wannabe dig. Nu vil jeg også lære at lave én-arms armstrækninger. Så det kommer i programmet på mandag... :superman:

Link to comment
Share on other sites

Fino, så skal jeg lige have invisteret i nogle knækogere...

Fordi jeg er sådan en utålmodig lille satan når det kommer til træning, kunne jeg ikke lade vær med at tage one arm pushups...

Det vil sige, jeg kør dem på en kant (af en art) og som close grip bænk så det er triceps der laver arbejdet.

Først så jeg Troels gjorde det (noget ligende - i loggen) og så var der sjovt nok en i centeret der begyndte at snakke om dem, bare som triceps øvelse (sådan som jeg kør dem). Nu skal de sgu lige afprøves.

mahler57bbig.jpg

Der har været lidt "sjov" i mine knæ, så kør lidt semi light weight squat i en periode (er du så tilfreds troels :tongue: ) eller skal det være mere light??

Fredag 9/6-2006 Vesterbrogade

Squat-Light

8x100kg

8x100kg

Mærkeligt at kunne stå op efter squat :eh:

Decline Bænk

6x115kg

6x115kg

Flyers DB (lav stigning)

6x29kg

6x29kg

Rear Pullups (egenvægt + x kg)

7x10kg

7x10kg

Dødløft

7x100kg

7x100kg

Igen fingerne der gav op. Men til fingernes forsvar, så var det også den tykke stang :dry:

One Arm Pushup "close grip"

2x8

2x7

2x6

Underlig fornemmelse i armene, men jeg synes jeg kunne mærke triceps lave en del. Så det bliver jeg ved med :devil:

Skulder Pres DB

5x29kg

5x29kg

Troede det var 27kg jeg havde fat i. Synes også det var lidt tunge :innocent:

Hammer Curls (stang ikke medregnet)

6x40kg

6x40kg

Cable Crunch

20x35kg

13x40kg

12x45kg

Standing Calf Raises

8x300kg

7x300kg

Det går igen skidt med mine bitte små læg :sneaky2:

45º Side Bend

2x9x15kg

2x10x15kg

Bare for lige at runde fredagen af med lidt god humor

onlydogknows8lu.jpg

Edited by Underwear
Link to comment
Share on other sites

Ser sgu godt ud Nicki :devil:

Og hold du dig på de lidt lettere kg i squat i noget tid og arbejd evt. med teknikken. Den kan næsten altid bliver bedre i et squat.

Dit knæ har godt af at få lidt lettere træning i noget tid. Du skulle jo også gerne kunne træne med vægte når du kommer op i min alder :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal have nogle styrkeløfter fif så jeg kan få mine 180kg i et godkendt løft (uden at ødelægge noget) når vi lige ses i frede igen en gang. :4smartass:

Men ja, nu er det bare teknikken der skal være i fokus. Jeg skal træne til jeg dør (som gammel) så må passe på de små knæ :tongue:

Gik lige i gay-mode og blitzede mig selv da jeg skulle til og i bad (100% alslappet, tog nogle med flex... Det så mega nollert ud :blush: )

billede2146ek.jpg

billede2159mr.jpg

Edited by Underwear
Link to comment
Share on other sites

Havde ikke skide meget energi at tage af, så havde på forhånd taget dødløften ud. Men incline gik godt selvom det var røv tungt :4thumbup:

Og var for langsom til at nå "side bends" - og dragon flags gik ikke vanvittig godt :sneaky2:

Mandag 12/6-2006 Vesterbrogade

Leg Extensions

6x55kg

6x55kg

Incline Bænk

7x95kg

7x95kg

Flyers DB (lav stigning)

7x29kg

7x29kg

Chinups (egenvægt + x kg)

6x15kg

6x15kg

Seated Rows

7x100kg

7x100kg

One Arm Pushups Closegrip

2x8

2x10

Skal finde et fast sted at lave dem, for dyben og hårdheden bliver forskellig :sneaky2:

Lateral Raise

8x14kg

7x14kg

Seated DB Hammer

2x6x23kg

2x6x23kg

Standing Calf Raises

10x250kg

8x290kg

7x290kg

Det går da helt galt for læg for tiden, men de gjorde nas :eh:

Hyper Extensions

1x12

1x14

Dragon Flags

1x10

1x9? - Bænken knirkede og jeg troede den ville brække så mistede lidt koncentrationen og måtte gætte hvor mange jeg tog... :dry:

Edited by Underwear
Link to comment
Share on other sites

Kom for sent... Big surprise :dry: Men overall god træning. Læg er super fucked for tiden. Jeg er også 1-2 reps bagud i dragon flags, men så længe det trækker som det gør, så gør det mig ikke noget... :cool:

Onsdag 14/6-2006 Vesterbrogade

Squat

8x100kg

8x100kg

Light light light...

Decline Bænk

6x115kg - fucking heavy :crazy:

6x115kg

Chest Press

15x100kg - :firebounce:

14x100kg - :firebounce:

Rear Pullups

7x10kg

7x10kg

One Arm Pulldowns

2x9x50kg

2x7x55kg

Hammer Curls (stang ikke medregnet)

8x40kg

6x45kg - med masser af sving på den sidste rep :eh:

Rotary Twist (skrå mave)

2x14x40kg

2x14x40kg

Standing Calf Raises

8x290kg

8x290kg

Dragon Flags

1x11

1x9

bruceabdex9wd.jpg

Sådan en bænk vil jeg da ha' til flags!

Link to comment
Share on other sites

Træning fra igår.

Startede med en 1½ time Wing Tsun :bruce:

Så var super smadret i skulderne da jeg skulle løfte jern :dry: Hvilket også gjorde at styrken ikke var helt med.

Var lidt slap i incline så valgte at tage en "surprise" nr. 2 øvelse som jeg ikke havde kørt i 100år.

Jeg kunne så stramme bæltet til sidste hul, så nu er mit medium bælte snart for stort :blink:

Er godt nok ved at blive træt af mit manglende muskel gen. Så tænker lidt på at droppe at bruge mere tid og cash på protein og den slags og bare fokusere på styrken. Meeen nu æder jeg lige resten af det jeg har og så må jeg tage stilling til det når den tid kommer.

Og om jeg er holdt op med at tude til den tid :blush:

Lørdag 17/6-2006 Vesterbrogade

Squat

8x100kg

8x100kg

8x100kg

Incline Bænk

6x95kg

6x95kg

Flad DB Bænk

5x39kg

6x39kg

6x39kg

Chin-Ups (egenvægt + x kg)

6x15kg

6x15kg

Seated Rows

6x100kg

6x100kg

Dødløft

7x100kg

6x100kg - møg fingrer!

One Arm Pushups

2x14

2x10 - var super smadret efter første sæt :dry:

Pulldowns Triceps

16x75kg

14x80kg

One Arm Cable Biceps

2x10x35kg

2x7x40kg

Barbell Curls

6x42kg

6x42kg

Seated Calf Raises

10x60kg

10x60kg

8x70kg

7x70kg

Cable Crunch

16x40kg

11x45kg

12x45kg - ikke skide flot udført :innocent:

45º Side Bends

2x12x15kg

2x12x15kg

Shoulder Press

7x24kg

7x24kg

Edited by Underwear
Link to comment
Share on other sites

Det her bliver nok lidt mere et blog lignende indlæg end et logførings indlæg :nonono:

Hvis jeg skulle beskrive denne uge med et ord ville det være: Mangelfuld :sneaky2:

Både energi, styrke og motivation har der ikke været meget af :4pooh:

Der er blevet trænet, men det har været nogle lorte trænings dage. Har ikke gidet at notere dem fordi de var så nederen :dry:

Så ingen noteringer fra denne uge... Bortset fra denne :tongue:

Jeg var rigtig tæt på at tage hjem efter en ½ time idag. Men heldigvis var der en fitness pige som jeg ikke havde set før. Så måtte blive og lure lidt :blush::wub:

Tror hun er noget miss fitness eller noget, hun var godt nok stor og smidig :laugh:

Desværre havde hun en kæmpe kæreste/mand med... :eh: Han så ret massiv ud. Men han trænede i en bluse af en art, så det var svært at se hvor massiv han egentlig var. Hvorfor dækker man sig til når man er kæmpe...? I don't get it...

Så er det skidt at stå og være mig med mosquito bite biceps :dry:

Jeg trænger vist til forandring, så går i gang med et nyt fullbody program meget snart... Det er vist lige hvad doktoren anbefaler :1112:

Link to comment
Share on other sites

For en gangs skyld, masser af tid og masser af energi :superman: Næste mandag starter jeg nok hård ben træning igen, synes min knæ er holdt op med at pive :4thumbup:

Mandag 26/6-2006 Vesterbrogade

Squat-light

8x100kg

8x100kg

Savner lidt modstand i squat. Men mine knæ har det meget bedre nu. Så snart skal der pumpes ben for hårdt!

Decline Bench

6x115kg - Urimelig tung, og fik vist hjælp på sidste rep selvom spotteren sagde nix :eh:

7x115kg - 180º og meget bedre. Sidste 2 reps fløj op :superman:

Flyers DB (lav stigning)

7x29kg

7x29kg

Chin-Ups (egenvægt + x kg)

6x15kg

6x15kg

Seated Rows

7x100kg

7x100kg

Dødløft

8x100kg

8x100kg

Seated Calf Raises

8x70kg

7x70kg

8x70kg

One Arm Pushups (close grip)

2x9

2x4 - blev lidt kæk og gik længere ned i vinkel. lidt for langt ned ville nogen sige :blush:

2x8

Lateral Raises

8x9kg

8x9kg

For filan det er lang tid siden. tøse-power :dry: Men det var også med strakte arme, hvis det gør det mindre tøset¿ :blush:

Preacher Curl DB Hammer

2x11x14kg

2x10x14kg

Mave Maskine

20x67,5kg

16x67,5kg - brændte stadig efter første. Men fint nok.

Side Bends DB

2x15x34kg

2x16x34kg

Okay træning, synes dog det hele var lidt tungere end sædvanlig :blush:

Edited by Underwear
Link to comment
Share on other sites

Havde overarbejde så da jeg kom hjem, skulle jeg lige se om dynen stadig lugtede nyvasket. :tongue:

Så efter at have lugtet til den i 40 minutter havde jeg travlt med at komme afsted... igen... :sleeping:

Selvom tiden ikke var helt med mig, så var energien i top og jeg kunne godt have nået at træne et normalt program. Men syntes jeg ville bruge overskudet på de steder hvor jeg manglede den.

Så alt gik egentlig fint, undtaget ben. Jeg havde taget årests først løbetur efter Wing Tsun i tirsdags. For dælen den ødelagde fuldstændig mine ben, ynkelig kondi jeg har for tiden. :blush: Måtte også udskyde onsdagens træning på grund af doms.

Og så er der nyt program under opsejling. Det bliver i fullbody indtil videre og sammensat af mesteren selv. Jeg tror jeg har luret hvordan min krop virker, så det bliver spændende at se om det falder helt på jorden eller what...

Jeg venter stadig på en godkendelse af programmet fra en højere magt :bowdown::chicken:

Torsdag 29/6-2006 Vesterbrogade

Leg Extensions

6x55kg

6x55kg

Incline Bænk

7x95kg

7x95kg

Nu er 8 der snart :superman:

Flyers DB (Lav stigning)

6x29kg

6x29kg

Rear Pullups (egenvægt + x kg)

7x10kg

7x10kg

Dragon Flags

1x10

1x10

1x9 - øv

Hvis man kunne få en præmie for flot udførelse, så burde jeg få den :cool:

45º Side Bends

2x10x15kg

2x12x15kg

Seated Calf

7x75kg

7x75kg

6x75kg

6x75kg

Sidste plads for udførelse :innocent: Hader mine læg

One Arm Pulldown

2x9x50kg

2x9x50kg

One Arm Pushups (på kant)

2x7

2x5 - aaalt for busted efter første omgang

Hammer Curls (stang ikke medregnet)

6x40kg

6x40kg

5x40kg - !"#¤%

Kunne næsten gå under disko-træning :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

SÅ! fik jeg endelig husket at skrive i loggen.

Trænede mere eller mindre regel mæssigt i sidste uge. Bortset fra fredag blev lørdag og søndag var en blanding af syge doms og syge tømmermænd. Der var druk x2 i sidste uge. Ikke ligefrem godt for diæten, - men nu er der lige druk pause for en tid.

Jeg går og ikke rigtig kan finde ud af hvad jeg skal gå i gang med af program, og klaskede derfor selv noget sammen.

Mandag (som så lige blev tirsdag pga af arbejde :dry: ) er bare squat, pat, chins, dødløft, læg og mave. Sæt'ne er 5x5-6.

Onsdag er diskodag, med 2sæt ben og 2sæt pat og så ellers bare biceps, triceps og skulder 5x5-6.

Det er i mangel på bedre jeg kør sådan. Programmet blev heller ikke godkendt 100% da dødløft skulle have kommer før end det, det gør nu. Men jeg er ikke dødløft fan :innocent: Jeg kør den kun fordi jeg ved den er god til alverdens ting.

Jeg har kigget lidt på WSB og Hatfield, men ved ikke helt hvad jeg vil... :dry:

Onkel Troels (hvis du tilfældigvis kom forbi)> Hvis du har snakket træning med Mr. Olympia (hc) i frede, så ved du at han vist kører WSB nu. Og jeg følger jo hvad han gør som halen på en mis, jeg er så wannabe :tongue: Men det PM spammer jeg dig nok om :smile:

Idag skulle der løftes nogenlunde igennem med ben, nu har de slappet af i squat i en periode så nu har de bare at være klar.

Gav den ikke fuld gas... Kun næsten, skulle nødigt få ondt igen.

Tirsdag 11/7-2006 Vesterbrogade

Squat

8x100kg

8x105kg

6x110kg

6x110kg

6x110kg

Incline DB

4x41kg - Jeg bruget aaalt for meget energi bare på at få dem op... Sgu langt i skrå :sneaky2:

5x39kg

5x39kg

5x39kg

5x39kg

Der var ingen til at spotte med stang, og 2kg er åbentbart meget for mig. 39kg gik godt... måske lidt for godt...

Chin-ups

5x20kg

4x20kg - Var sikker på jeg kunne klare 5x5 med 20kg, men næææ :eh:

5x15kg

5x15kg

5x15kg

Dødløft

5x100kg

5x100kg

5x100kg

5x100kg

5x100kg

Seated Calf Raises

6x70kg

6x70kg

6x70kg

6x70kg

6x70kg

Dragon Flags

1x8

1x8

1x8 - Vist lidt for vant til 2 sæt, for de var ikke 10 point værd i udførelse til sidst.

1x6

1x6

Enten så er jeg ved at blive gammel eller så er 2 drukture og diæt bare ikke godt for kroppen. Styrken var ikke optimal, men tror egentlig hurtigt den kommer igen.

Edited by Underwear
Link to comment
Share on other sites

Onkel Troels (hvis du tilfældigvis kom forbi)> Hvis du har snakket træning med Mr. Olympia (hc) i frede, så ved du at han vist kører WSB nu. Og jeg følger jo hvad han gør som halen på en mis, jeg er så wannabe Men det PM spammer jeg dig nok om

Ja, du er sgu en rigtig efterligner er du :laugh:

WSB er da også et både sjovt og givtigt system at træne efter. Man kan langt hen ad vejen tilpasse det efter sine behov (Svagheder, styrker), men husk at det primært er et styrkeløft program, så hvis dit primære mål er masse så kunne det eventuelt være du skulle kigge på WSB-BB-hybriden, som er mere bygge til at opbygge masse.

Omvendt kan man sagtens smide masse på kadaveret med en traditionel WSB opsætning. :smile:

Har tjekket Hc's WSB setup ud, og det ser ganske fornuftigt ud. For optimal udbytte af programme bør du dog læse lidt om programmet. Enten nogle Louis Simmons artikler, eller mere nemt artiklen som Tj har skrevet. Den ligger på Getbig.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share