Underwear's Log


Underwear
 Share

Recommended Posts

Aber doch... sike da en schweinhund...

med mine tre gange basistræning er jeg næpe kandidat, men har nok gjort den fejl at jeg ikke bare er starte på de 'rigtige' hold det vil jo passe fint med min nuværende hst + ekstra lir cyklus....

Skulle du til noget graduering eller får man bare første grad sådan i en session??

Ja, ich bin ein ninja... :tongue:

Jeg er stadig en total klovn til det, og jeg fatter ikke at jeg "bestod" :clown2: Jeg skal godt nok også have arbejdet på min teknik

Det er kun om fredagen der er graduering. Man skal lige betale 150kr. ved receptionen.

Jeg troede kun det var 75kr, men prisen er åbenbart steget :eh:

Men så spørg de til at starte med om der er nogen der skal til graduering og så til allersidst bliver man trukket over i et hjørne

af dai-sifu Allan (i mit tilfælde) og så ser han hvad man kan.

Må nok indrømme jeg synes det var lidt dyrt, - men det er åbenbart prisen for at blive ninja :bruce:

Edited by Underwear
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 191
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ja, ich bin ein ninja... :tongue:

Jeg er stadig en total klovn til det, og jeg fatter ikke at jeg "bestod" :clown2: Jeg skal godt nok også have arbejdet på min teknik

Det er kun om fredagen der er graduering. Man skal lige betale 150kr. ved receptionen.

Jeg troede kun det var 75kr, men prisen er åbenbart steget :eh:

Men så spørg de til at starte med om der er nogen der skal til graduering og så til allersidst bliver man trukket over i et hjørne

af dai-sifu Allan (i mit tilfælde) og så ser han hvad man kan.

Må nok indrømme jeg synes det var lidt dyrt, - men det er åbenbart prisen for at blive ninja :bruce:

Lyder sgu ærligt talt mere som et pyramidespil.... :laugh:

Lidt grotesk at man skal betale 150 for det..... :dry:

Regner forøvrigt med at trænke kl 3-4 idag :superman:

ben og mave :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Lyder sgu ærligt talt mere som et pyramidespil.... :laugh:

Lidt grotesk at man skal betale 150 for det..... :dry:

Regner forøvrigt med at trænke kl 3-4 idag :superman:

ben og mave :w00t:

Jamen så ses vi bare der nede :smile:

Står sikkert og squatter når du kommer :wink:

Link to comment
Share on other sites

Havde ikke regnet med der ville være så meget at give af idag. Havde hostet det meste af natten og ikke sovet ordenligt. :sneaky2:

Men det gik nu meget godt, selvom jeg måske havde mere travlt med at snakke end at træne. :blush:

Lørdag 1/4-2006 Vesterbrogade

Squat

17x110kg - der var lidt distraherende hoste mellem nogle af de sidste reps, men og det gjode noget?? Who knows???

Skrå Bænk

7x95kg

7x95kg

1x110kg (112,5kg) - Der var lidt tvivl om den lille 2,5 kilo's skive var taget af i højre side, så den har måske været 2,5kg tungere i højre side :eh:

Total iorden spotning på alt bænk Trooper :4thumbup:

Flyers (flad)

8x27kg

8x27kg

Chin-Ups (egenvægt + x kg)

8x5kg

8x5kg

Seated Rows

7x100kg

7x100kg

Kneeling Triceps Extensions

14x35kg

9x40kg

7x42,5kg

Dragon Flags

1x12

1x9 - øv! var bare helt færdig....

45º Side Bends

2x14x10kg

2x14x10kg

Seated Calf Raises

6x70kg

6x70kg + 10 halve :firebounce:

Selvom om der blev skippet en del er jeg nu ret tilfreds, mangel på søvn og forkølse taget i betragtning.

Edited by Underwear
Link to comment
Share on other sites

Men det gik nu meget godt, selvom jeg måske havde mere travlt med at snakke end at træne.

Ja det var nu også fordi jeg havde et nice- and easy program idag...

men normalt kører jeg nu hårdere på, vi må lige få det kordineret s' vi kan få snakket noet jydsk og køre noget hårdt på, når jeg også skal bænke osv.... rart med lidt selskab fra fastlandet, der er dælme ikk meget af det deroppe :superman:

men mandag v. 4'tiden er jeg klar igen :wink:

Link to comment
Share on other sites

Startede på cut idag. Men der var lidt kaos i køkkenet her til morgen. Min roommates køkkenvægt duede ikke til noget som helst, så måtte bruge øjn-mål på havregryn. Og det er jeg jo super elendig til, så tror jeg fik alt for lidt morgen mad. Og hans badevægt er væk :eh: hvordan fanden det er sket fatter jeg ikke, - men det gjode det så også ret svært at låne den, så måtte vente med at veje mig.

Efter morgenmaden luntede jeg ned i Imerco og købte en køkkenvægt og en badevægt.

1½ time efter morgen maden sagde vægten 89,2kg, så det blev cut-start-vægten... Men vejer mig lige imorgen og ser hvad der står før morgen maden.

Jeg var lidt små-sulten og jeg var helt sikker på træningen ville blive rigtig ynkelig og jeg stod også og pev lidt overforr Trooper, - men det gik faktisk rigtig godt i det meste.

Squat

18x110kg

Skrå Bænk

7x95kg

7x95kg

Decline Bænk

8x110kg + 1 forced - jeg blev lidt overmodig og gik efter 9

7x110kg - hvis jeg ikke havde forsøgt at tage 9 i forrige havde jeg nok haft energi til 8. Afbrændt :dry:

Chin-Ups (egenvægt + x kg)

8x5kg

8x5kg

Seated Rows

7x100kg

7x100kg

Dødløft

8x90kg

8x90kg

Upright Rows BB

8x42kg

8x42kg

Kneeling Triceps Extensions

9x40kg

8x42,5kg - wtf :eh:

Dips

1x18

1x13

Kæft det er lang tid siden, var fuldstændig færdig efter første sæt

Standing DB Curls

2x6x24kg

2x6x24kg - swiiiing! Dur ikke til at tage dem stående, svinger for meget med ryggen :sneaky2:

Standig Calf Raises

8x330kg

7x330kg

6x330kg

Dragon Flags

1x13

1x11

45º Side Bends

2x13x10kg

2x13x10kg

Jeg bliver nok nød til at skifte triceps øvelse igen :dry: Da jeg næsten ikke kan holde mig nede på grund af kontra vægten...

Edited by Underwear
Link to comment
Share on other sites

Lige en forsinket logføring af onsdag...

Jeg havde en padawan med til træning idag. Så det gik rimelig langsomt da der blev snakket og forklaret lidt for meget...

Men da han skulle tideligt hjem, måtte jeg skærer i programmet. Og det er jo aldrig set før hos mig :dry:

Nå men, jeg lod det ske denne ene gang. Da jeg kom hjem var jeg lidt irriteret over mig selv fordi jeg ikke havde kørt programmet færdigt, denne gang kunne jeg nå det. Normalt er det fordi jeg kommer forsent og de lukker at jeg er nød til at stoppe. Men men men, jeg må lige give den ekstra gas på fredag (imorgen) INGEN UNDSKYLDNINGER!!! :mad::innocent:

Onsdag 5/4-2006 Vesterbrogade

Leg Extensions

8x50kg

7x55kg

Decline Bænk

8x110kg

6x115kg

Skrå Bænk

8x90kg

7x90kg - tog et lidt tættere greb... det hjalp jo ikke til noget :dry:

Chin-Ups (egenvægt + x kg)

8x5kg

8x5kg

Seated Rows

7x100kg

7x100kg

Kneeling Triceps Extensions

10x40kg

8x45kg

BB Curls (stang ikke medregnet)

?x30kg - snakkede (men mange) :sneaky2:

7x40kg

Dragon Flags

1x? - man kan ikke svarer på hvad man laver når er i gang med den øvelse...

1x10

45º Side Bends

2x14x10kg

2x14x10kg

:blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah:

Det dur ikke....

Men diæten går godt... :4thumbup:

Har holdt den meget tæt på 2500kcal alle dagene, fik dog kun 2300kcal igår da jeg fejl beregnede en grovbolle :eh:

Har ikke været på vægten, men venter lige med det til mandag eller måske senere...

Jeg går og er lidt små sulten, og da jeg var nede at handle stod jeg og savlede over de mærkeligste ting.

Alting ser så lækkert ud når man er sulten, alting lugter bare som om man ville få mund-orgasme hvis man spiste det. :blush::eh:

Men var nu stolt da jeg kom hjem og vendte posen i vejret og det eneste der kom ud var fedt fattig oksekød, tun og rugbrød.

Edited by Underwear
Link to comment
Share on other sites

Piv piv dit magre spetakel... du får jo aldrig biceps hvis du ikke spiser :laugh:

Hvis du skal træne lørdag er jeg klar.... så skal det være før midag........

He he, det kan du have helt ret i. Men jeg kan ikke flashe kroppen til sommer, med pinde arme og en lille vom :tongue:

Skal desværre ikke træne idag, først mandag.

Link to comment
Share on other sites

Fuckede lidt op i planlægningen af min spisning, så havde ikke spist noget i næsten 2 timer før jeg tog til træning. Så træning på tom mave og et ikke alt for højt energi niviau :sneaky2: Men viljen var der :4thumbup:

Tog ikke mave, da jeg stadig havde doms.

Fredag 7/4 -2006 Vesterbrogade

Squat

16x110kg - jeg er for dårlig til at gøre det uden spotter. Jeg kunne godt have taget 2 mere :dry:

Incline Bænk DB

6x41kg

6x41kg

Flad Bænk DB

4x41kg

6x39kg

Sheit! Dem har jeg ikke kørt siden jeg boede i Fredericia, dem dur jeg ikke til.

Rear Pull-Ups

1x10

1x9

Row BB (på maven - stang ikke medregnet)

10x30kg

10x30kg

Dødløft

10x90kg

9x90kg - baby grip :dry:

Dips

8x20kg

9x20kg

8x20kg

Shoulder Press DB

6x27kg

6x27kg

Når man ikke træner skulderne, bliver man slappere i dem :sneaky2:

Standing Calf Raises

8x320kg

8x320kg

7x320kg

45º Side Bends

2x14x10kg

2x14x10kg

One Arm Cable Hammer???

2x18x30kg - puuuump!

2x11x35kg

Pat træning og læg var det der led mest af min energi mangel. Prøvede dips med vægt, og det bliver nok triceps træning fremover... Så nu må vi se hvor længe det holder denne gang...

Link to comment
Share on other sites

Endnu en forsinket logføring... Mandagens træning med padawan... starwars1ut.gif

Jeg troede jeg snakkede meget... Vi havde masser af tid, men pludselig var klokken 21:30 :dry: På onsdag må jeg frem med pisken, det holder ikke at vi ikke når mere end halvdelen :4whip:

Mandag 10/4-2006 Vesterbrogade

Squat

18x110kg

Incline Bænk

6x95kg

6x95kg

Ved ikke om det er diæten eller om det bare var en dårlig skrå dag, men har da taget 2x7 før :dry:

Decline Bænk

5x115kg

5x115kg

Skulle oprindeligt have taget 110kg, for kan kun kører 115kg hvis det er de første sæt. Tror jeg da :blush: Men ville løfte tungt...

Chin-Ups (egenvægt + xkg)

6x10kg - nææææsten syv :tongue:

6x10kg

Seated Rows

7x100kg

6x100kg

Dips (egenvægt + xkg)

10x25kg

6x30kg - var bustet efter første sæt, jeg er så ringe til dips :sneaky2:

Jeg måtte løbe mellem læg og dragon, først læg så dragon, så læg og så dragon igen... 5min til lukke tid :crazy:

Standing Calf Raises

8x330kg

7x330kg

Dragon Flags

1x11

1x9

Lidt en luder træning, hvis jeg ikke får trænet det hele på onsdag, så er der nich mehr padawan... :nonono:

Vægten sagde 87,2kg eller så var det 87,4kg (mandag morgen) Så der er røget omkring 2kg siden start, det går hurtigt i starten, men jeg kan mærke kroppen er ved at vende sig til det, så nu ryger det nok ned på "normalt" tempo. Ellers må jeg lige smide lidt mere mad ind, for så går det for hurtigt

Link to comment
Share on other sites

Havde lidt avs i højre underarm efter wing tsun i onsdags, men det påvirkede ikke rigtig min træning... Heldigvis...

Torsdag 13/4-2006 Vesterbrogade

Squat

22x110kg - It burns! It burns!! :firebounce:

Incline Bænk

5x95kg + 1 forced - pis :dry:

6x90kg - dobbelt pis :dry:

Decline

10x100kg

9x100kg - øv

Rear Pullups (egenvægt + xkg)

8x5kg

8x5kg

Seated Rows

6x100kg

6x100kg

Jeg har bemærket at når jeg har kørt rear pullups er seated rows dobbelt tung :eh:

Dødløft

10x90kg

10x90kg

Dips

6x30kg

7x30kg

Shoulder Press DB

8x27kg

8x27kg

Hammer Curls DB

7x24kg

6x24kg - øv

Dragon Flags

1x12

1x10

One Leg (standing) Calf Raises (langsomt)

2x14

2x11

For dælen de brænder når man kør dem langsomt :4thumbup:

Min pat værk lider voldsomt af den diæt :cry3: Men har også helt undladt at køre flyers og skrå db det sidste stykke tid... Måske er det derfor? Jeg vil ihvert fald smide det lidt mere i programmet igen og se hvad der sker...

Link to comment
Share on other sites

Dobbelt nice :4thumbup:

Jeg skal med toget kl 16, og det tager 2 timer (plus det løse) at komme til frederica. Jeg skal følges med min søster som kommer på besøg, så jeg kan ikke komme afsted før :dry:

Så hvis i ikke har noget imod at tage en lidt sen trænig er jeg 100% klar, jeg har dog ikke kørt flad bænk længe så det er nok begrænset hvor effektiv jeg er i den :blush:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Det har været lidt problemer med nettet de sidste par dage... Så kommer lige til at mangle et par log-føringer... :dry:

Lørdag 22/4-2006 Vesterbrogade

Squat

22x115kg

Decline Bænk

6x110kg

6x110kg

Diæt gør ikke ligefrem bænk let :dry:

Peck Deck Flyers

10x80kg

7x90kg

Chin-Ups (egenvægt + xkg)

7x10kg

7x10kg

Rear-Pull-Ups (egenvægt)

1x8

1x8

Dødløft

7x100kg

7x100kg

Shoulder Press DB

8x27kg

7/8x27kg - blev i tvivl om det var 7 eller 8 reps :sneaky2:

One Arm PullDowns

2x12x35kg

2x6x45kg - satte splitten for langt ned, så kom til at stige 10kg istedet for 5kg :blink:

2x7x45kg - hvorfor kunne jeg ikke i det forrige sæt :eh:

Hammer Curls DB

2x7x24kg

2x7x24kg - svingede alt for meget på den 7. rep :sneaky2:

Standing Calf Raises

8x330kg

7x330kg

Dragon Flags

1x12

1x11

Side Bends DB

2x10x39kg

2x10x39kg

Hvis jeg ikke havde så slappe fingre ville jeg kunne tage dobbelt så mange... Sådan næsten da...

Så 1½ time wing tsun :bruce:

Diæten går også bare der ud af :4thumbup: Stadig pat-værket og læg der lider mest indtil videre :mad:

Folk er begyndt at ligge mærke til det, mest fordi jeg også har tabt mig i ansigtet og armene er blevet lidt mere markeret...

Edited by Underwear
Link to comment
Share on other sites

Viljen og motivationen var der, og en følse af umenneskelig styrke var i mig da jeg tog mod træning.

Men viljen svigtede, motivation fejlede og styrken var der bare ikke... :dry:

Okay måske var det ikke ligeså slemt som jeg gør det, - for det gik godt i nogle ting. Jeg pev bare for meget...

Så en god omgang nedtur og opturs træning.

Onsdag 26/4-2006 Vesterbrogade

Squat

20x115kg

Det lyder måske lidt overdrevet. Men jeg tror der var omkring 4 mere jeg kunne have presset mig. Men de kom ikke med :sneaky2:

Incline Bænk

7x90kg

6x90kg

Havde stået og sagt til mig selv "10, 10, 10, 10..." (altså inde i hovedet, ellers ville det nok se lidt mærkeligt ud :tongue: )

Inderst inde vidste(troede) jeg godt, at jeg højst sandligt ville få 2x8, men ak nej - ikke engang det fik jeg.

Flyers (Lille stigning på bænken)

9x27kg - her kom der så et lille boost i engergien... Hvor kom det fra? Men endelig lidt optur :4thumbup:

8x27kg

Chin-ups (egenvægt + xkg)

7x10kg

7x10kg

Jeg er helt 100.000% sikker på at jeg kunne have fået 8 i første sæt. Men - jeg pev og pev... :dry:

Bent Over Rows DB

8x41kg

8x41kg

Kæft det er længe siden, men det gik fint.

Dødløft

8x100kg

8x100kg

Jeg har aldrig taget den 2x8 før. Så med mit baby-greb (og lænd) og uden bælte, kunne jeg kun være tilfreds.

Dips

7x30kg

6x30kg - PIK!

1x18 - altså uden vægt :tongue:

Barbell Curl (lige 20kg's stang)

8x45kg

8x45kg

Har ikke kørt den siden nørrebro, så det var helt rart at prøve den igen.

Standing Calf Raises

8x330kg

8x330kg - ENDELIG fik jeg 8 i andet sæt. Men for helle det var tungt.

Dragon Flags

1x12

1x10

Kørte dem rimelig langsomt i første sæt, så det rev som et i helle i maven... Så andet sæt var mindre flot udført, men det gjorde nas :4thumbup:

45º Side Bends

2x20 - en til højre og en til venstre, det var alt hvad jeg kunne nå før jeg blev smidt ud.

Mandag var der nul træning. FY!

Tirsdag (igår) var der wing tsun, fik tæsk af en pige. Men hun har også gået til det længere tid end mig. Det er ihvert fald min undskyldning :tongue:

Diæten bliver overholdt ret godt, jeg har ikke været over 2800kcal (hvis man da ikke lige tæller lørdagens druk med, så søndag kom der kun 2200kcal i sækken for at gøre op for druk)

Og så er det stadig kun pat og læg der lider voldsomt. Og det er jo super gay, når læg er der jeg halter allermest :mad:

Link to comment
Share on other sites

tak tak :smile:

Desværre er det ikke helt ned til godkendt. Men jeg overvejer at begynde at kører med en bænk under røven, for jeg har svært ved at se hvornår den er godkendt, og nogle gange kommer jeg for langt ned og så går det helt galt :blink:

Hvis jeg tog 10kg af kunne jeg kører dem 100% godkendt, jeg er bare så homo at jeg ikke kan tåle at gå ned i vægt :tongue:

Men ligesom jeg sidder og skriver nu får jeg en plan :cool:

Når jeg kommer over 20 reps med 120kg, så tager jeg 10kg af og begynder at koncentrere mig om at kører dem til godkendt. For vil jo gerne flytte 180kg én gang en dag (godkendt)

Hvad ligger hc med i, i breathing? Troede han lå en 1.000.000kg i den (140kg eller sådan noget...)

Edited by Underwear
Link to comment
Share on other sites

tak tak :smile:

Desværre er det ikke helt ned til godkendt. Men jeg overvejer at begynde at kører med en bænk under røven, for jeg har svært ved at se hvornår den er godkendt, og nogle gange kommer jeg for langt ned og så går det helt galt :blink:

Hvis jeg tog 10kg af kunne jeg kører dem 100% godkendt, jeg er bare så homo at jeg ikke kan tåle at gå ned i vægt :tongue:

Men ligesom jeg sidder og skriver nu får jeg en plan :cool:

Når jeg kommer over 20 reps med 120kg, så tager jeg 10kg af og begynder at koncentrere mig om at kører dem til godkendt. For vil jo gerne flytte 180kg én gang en dag (godkendt)

Hvad ligger hc med i, i breathing? Troede han lå en 1.000.000kg i den (140kg eller sådan noget...)

Okay, Tjaa, måske ville box squat være en rigtig god måde for dig at vænne dig til dybden på. Min holdning er dog at hvis man træner for hypertrofi som dig, så er det jo ikke så afgørende om det ligefrem er godkendt dybde hver gang. Bare det ikke er sådan noget partielt skidt, som hverken gavner fra eller til. Men det lyder det jo ikke som om det er. :smile:

Hc har højeste lavet breathers med 120kg eller sådan noget. Så ser da ud til at du owner ham :cool:

Min den bedste Breahter er 21reps med 135kg så du ligger altså ikke lang fra mig heller. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Vi har ikke et andet end ét squat rack der hvor jeg træner. Men jeg må bare prøve en gang imellem at tage vægt af og stille en bænk under.

Nice, så kan jeg måske owne hc til sommer i breathings :4thumbup:

Og så er det 140 til næste år :tongue:

Okay, Tjaa, måske ville box squat være en rigtig god måde for dig at vænne dig til dybden på. Min holdning er dog at hvis man træner for hypertrofi som dig, så er det jo ikke så afgørende om det ligefrem er godkendt dybde hver gang. Bare det ikke er sådan noget partielt skidt, som hverken gavner fra eller til. Men det lyder det jo ikke som om det er. :smile:

Hc har højeste lavet breathers med 120kg eller sådan noget. Så ser da ud til at du owner ham :cool:

Min den bedste Breahter er 21reps med 135kg så du ligger altså ikke lang fra mig heller. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share