Nu som tiogtyveårig


Mettehelena
 Share

Recommended Posts

  • Replies 756
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jaaaaa, det er en søøøø historie :smile:

Havde dog en lille krise i juni, lige da jeg havde afleveret min BA, men der var jeg generelt rundforvirret på alle leder og kanter. Men så gjorde han noget (privat) som gjorde mig helt sikker i min sag... (En rigtig MAND er han)

Tjae, i første omgang flytter han over til mig de tre måneder han er på udd. på Svanemøllen, og så ser vi hvad der sker. Selvom jeg føler mig meget hjemme i Kbh, kan han godt lokke mig med til Aa så hooked er jeg :wub:

Og en gammel kost som snart runder, kan jo ikke blive ved med at leve sit liv som en teenager, så der må snart ske et næste skridt :wink:

Btw, så er det ikke ham nederst på side 4, men en som TandFanatiker synes er nice :laugh:

Se deeet lyder interessant.. En rigtig mand...Uh håber vi en dag får afsløringen :4thumbup:

TANDFANATIKER :blink: I er simpelthen ikke født på jorden :w00t:

Hmm han er da lidt hot ikke....

Ja ja, jeg er slet ikke misundelig :tongue:

Men meget praktisk at I kan afprøve det, mens han alligevel skal være herovre. :wink:

Aalborg er nu også en dejlig by, har også været tæt på at blive lokket derop... og har familie der. Der er så hyyyyggeligt (og spas i gaden :tongue:)

Men så vidt jeg kunne høre, stammer du fra det jyske? :tongue:

Jeg kan nu godt give TandFanatikeren ret i at han er nice :blush: Kommer han til det der spinningMaraton TandF?

:wub::wub: Det ville da være fedt, hvis han gjorde :wink: Gir jer ret. Ålborg er en dejlig by. Har selv boet der i 3 år..... uden at tage skade :w00t: (kun lidt)

Hej Mette :)

:blush: så vil en skabslæser lige melde sig på banen :tongue:

Har du været ude og lufte det gule lyn for nyligt ? : )

/Vivs

VIVSE..... det her er en gal log... skynd dig væk hihi :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Men meget praktisk at I kan afprøve det, mens han alligevel skal være herovre. :wink:

Aalborg er nu også en dejlig by, har også været tæt på at blive lokket derop... og har familie der. Der er så hyyyyggeligt (og spas i gaden :tongue:)

Men så vidt jeg kunne høre, stammer du fra det jyske? :tongue:

Aalborg er en skøøøøøøn by, og man får dælme mange m2 for pengene i forhold til Kbh.

Jep, er fra Smilets by, men har boet i hovedstaden i 8 år.

Hej Mette :)

:blush: så vil en skabslæser lige melde sig på banen :tongue:

Har du været ude og lufte det gule lyn for nyligt ? : )

/Vivs

Hej Vivs.

Er skam også skabslæser i din log :smile:

Ak ak, Lynet trænger i den grad til at blive luftet... Den skal dog lige pumpes først, er helt flad. Næste weekend må den blive luftet, det er dyrplageri at den bare står i kælderen :laugh:

Hvaffor??? FLYTTER HAN DEROVER :smile:

JEPS :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

3 måneder på FUT uddannelsen, pr. ultimo august

Se deeet lyder interessant.. En rigtig mand...Uh håber vi en dag får afsløringen :4thumbup:

En rigtig mand kan sætte ord på sine følelser, og erkende sine fejl, samt arbejde på at ændre dem :wink:

Så får I ikke mere info

Link to comment
Share on other sites

Kunne være man også lige skulle smide lidt træning ind i denne overspringshandlingslog :laugh:

Fik vist skrevet at jeg holdt mandag træningsfri, havde så skønne doms i pecs, triceps og abs.

Tirsdag.

Endnu engang herligt besøg af CG, meget tidligt om morgenen (når nu man har fri)

@ CG. Er meget, meget (på aalborgensisk maje, maje) misundelig på at du skal til Tyrkiet. Jeg vil meeeeed.

Link to comment
Share on other sites

Hej Vivs.

Ak ak, Lynet trænger i den grad til at blive luftet... Den skal dog lige pumpes først, er helt flad. Næste weekend må den blive luftet, det er dyrplageri at den bare står i kælderen :laugh:

Jeg har en cykelpumpe du kan låne :tongue: ....og ja- i det her vejr....... :poking: der er ikke noget bedre for liv og sjæl....eller no'wt..

/ :sun:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag.

Endnu engang herligt besøg af CG, meget tidligt om morgenen (når nu man har fri)

@ CG. Er meget, meget (på aalborgensisk maje, maje) misundelig på at du skal til Tyrkiet. Jeg vil meeeeed.

Ihh tak :blush:

Og du må meget gerne komme med - går fluks ud og køber en større kuffert :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag:

Vikar for A.B i Parken, 2 x cykling II

Den 1. time spillede ikke så godt... Kom lidt skævt ind på musikken, og programmet tændte vist ikke lige medlemmerne.

2. time gik til gengæld forrygende. Der var ca. 3 gange så mange, og de var bare parate til at fyre den max af. Sjovt så stor en forskel der kan være på ens præstation...

Torsdag:

SATSCoretræning på stuegulvet fra morgenstunden. Go start på dagen, og lækkert lige at få strammet abs'ene inden turen går til Aa i aften :laugh:

Jeg har en cykelpumpe du kan låne :tongue: ....og ja- i det her vejr....... :poking: der er ikke noget bedre for liv og sjæl....eller no'wt..

/ :sun:

Skal, skal, skal ud i næste weekend. Det er sikkert og vist :innocent:

Ihh tak :blush:

Og du må meget gerne komme med - går fluks ud og køber en større kuffert :tongue:

Jaaaaaaaaaa, pakker gerne mine små, korte stænger ned i en kuffert hvis udsigten er en uge i sydens sol :sun:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag:

Vikar for A.B i Parken, 2 x cykling II

Den 1. time spillede ikke så godt... Kom lidt skævt ind på musikken, og programmet tændte vist ikke lige medlemmerne.

2. time gik til gengæld forrygende. Der var ca. 3 gange så mange, og de var bare parate til at fyre den max af. Sjovt så stor en forskel der kan være på ens præstation...

Ja det kender vi vist alle sammen.... :innocent: Man ender med at pakke det program og musik væk et stykke tid for så at tage det op igen til...succes... :blink: How? Mystisk.

God dag til dig dygtige....

Link to comment
Share on other sites

Fredag.

Ingen træning. Min lillebror blev konfirmeret, så dagen blev brugt på at spille fodbold og gå tur til den nærmeste legeplads med de mindste.

Lørdag.

Kort løbetur i fornemt selskab, rundt i Aalborgs gader og stræder. ca. 6,5 km, 30 mins ligeud.

Søndag.

Så lidt som muligt, dette var vist den mest inaktive dag i lang tid :laugh:

Mandag.

SatsCore 30 mins, nyt (gammelt) program.

Og nu, klar til en herlig uge med masser af arbejde. Ellllllllllllllsker mandag morgen :dry:

Mon ikke det ender med, at hende CG skal bytte sin kuffert til en container fra Mærsk? For det lader da til, at en hel masse MOLboer lige pludselig vil mææææ´. :laugh:

Syns det lyder som en rigtig god idé :4thumbup:

Edited by Mettehelena
Link to comment
Share on other sites

Valgte at vågne denne morgen kl. 5.30, da jeg drømte om et par sager jeg skulle have lavet i dag. Ikke så smart... Men det hjalp ikke at fortælle mig selv at jeg hellere måtte sove noget mere da jeg alligevel ikke kunne lave noget kl. 5.30 om natten. Hmmmmmmmmm, bad sign.

Nå, men jeg var derfor ikke heeeelt frisk da jeg ankom til centret kl. 6.20. Det blev jeg dog, da jeg så hvor mange vi var i dag. De sidste par måneder har vi været 7-8 stk, men i dag var vi 11 :4thumbup: . Og det er ret godt for en morgentime, i Boltens.

Dagens program:

Opvarmning 10 mins

7 mins fri tempå med mere modstand 5 gange, intensitet op til FS 5

Enkelttakt, 3 x stående og 3 x siddende, mere modstand ved stående, og samme modstand siddende, op til FS 6

Direkte til 1. tur:

1. runde

1 min stående enkelttakt, FS 6

1 min siddende enkelttakt, FS 6½

1 min stående enkelttakt, FS 7

1 min siddende enkelttakt FS 7½

30 sek. siddende angreb, FS 8 +

Pause 30 sek (op til næste hele minut)

2. runde

Som første runde, men med 2 mins stående, 45 sek angreb og 15 sek pause

3. Runde

Som de forgående, men med 3 mins stående, 2 mins siddende og 1 min angreb

2 mins pause

2. tur:

2 x 6½ mins:

2 mins siddende mellemtakt, FS 6

2 mins stående enkelttakt, FS 7

1½ mins siddende enkelttakt, FS 8

1 min stående angreb, FS 9-10

Gentagelse, men med 2 mins på FS 6, og 1½ mins på de andre niveauer.

Dejlig, dejlig tung tur, og alle var helt færdige :devil::devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Valgte at vågne denne morgen kl. 5.30, da jeg drømte om et par sager jeg skulle have lavet i dag. Ikke så smart... Men det hjalp ikke at fortælle mig selv at jeg hellere måtte sove noget mere da jeg alligevel ikke kunne lave noget kl. 5.30 om natten. Hmmmmmmmmm, bad sign

Øh Nat klokken 5,30 er ikke nat kunne man dog bare sove så længe til hverdag :tongue: men ikke smart at tage sager med hjem det er dem der stresser. siger jeg :blush: men har i lang tid øvet mig på at lade være for det man når stresser ikke, det er mere det man sidder og kommer i tanke om f... nu fik jeg ikke ringet tilbage og jeg mangler også det og det ja så kører den bare. dårlig vane du :nonono::laugh:

Kenn

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

Øh Nat klokken 5,30 er ikke nat kunne man dog bare sove så længe til hverdag :tongue: men ikke smart at tage sager med hjem det er dem der stresser. siger jeg :blush: men har i lang tid øvet mig på at lade være for det man når stresser ikke, det er mere det man sidder og kommer i tanke om f... nu fik jeg ikke ringet tilbage og jeg mangler også det og det ja så kører den bare. dårlig vane du :nonono::laugh:

Kenn

I know I know. Vi er på jobbet også blevet enige om, at vi ikke skal lade os stresse af bunkerne, da det er pga. dem at vi får løn. Så begyndte vi at regne på hvor mange kr vi fik for hver ordnet sag, men det var sg for deprimerende :laugh:

Kl. 5.30 ER midt om natten :dry:

Link to comment
Share on other sites

Så er det opdateringstid igen, og jeg lægger lige ud med to dages pause :laugh: . Energien onsdag og torsdag var simpelthen forsvundet i overarbejde og div. praktiske gøremål efter arbejde.

Fredag morgen i Parken gentog jeg programmet fra i tirsdags. Fin fin time, og folk var flade. Mission complete :innocent:

Fredag eftermiddag fik jeg uventet besøg fra en veninde, M, fra Århus. Hun har været i sommerhus i Nordsjælland for at skrive speciale hele ugen. Vi havde aftalt en bytur lørdag aften, men hun meldte pludselig sin ankomst fredag. Super hyggelig overraskelse.

Fredag aften, hyggelig pigemiddag med Hot1tot og L, en anden Satscyklinginstruktør, majet sent i seng...

Lørdag.

En dejlig løbetur om Søerne, med det ultimative pop i ørerne, a' la Justin T, Pink og Black eyes Peas. 8½ km, hvor den sidste km med hænderne fulde af morgenbrød og kager (så røg den effekt af løbeturen :laugh: )

Lørdag aften røg vi naturligvis i byen :cooldance::beerchug::blahblah::blahblah::blahblah::beer::cheer: :4drunk: :4drunk: :boobs::partytime2: , smileyerne siger vist alt om det.

Søndag.

Mens min veninde sov rusen ud, fik jeg slæbt mig afsted over i Parken. Her skulle vi nemlig være testkaniner for kædens nye koncent: SatsPulsCykling. Et fremragende koncept, og på trods af massiv træthed og udmattelse kunne jeg slet ikke få mine små arme ned :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: . Jeg vil ikke berette så meget her, men det står fint beskrevet på Sats' hjemmeside (reklame, reklame :innocent: )

Sluttede dagen af med en dejlig og tiltrængt gåtur, direkte hen til McD :laugh:

I dag.

:sleepy: Siger vist alt

Link to comment
Share on other sites

Pga. travlhed i privaten er denne log blevet lidt forsømt, men det bliver der rettet op på nu :blush:

Tirsdag, cykling II meget tidligt i Boltens.

Denne morgen var der mødt rigtig mange op, tror faktisk vi havde en rekord for 2007 :4thumbup:

Dagens program:

Opvarmning 10 mins, og direkte til 1. serie, progressiv træning:

1 min stående enkelttakt, fs 6, 1 min siddende enkelttakt, samme modstand, fs 6½-7, 30 sek siddende angreb, samme modstand, fs 8+

30 sek pause.

Dette blev gentaget2 gange, 2. del med 2 mins stående, og 3. sel med 3 mins stående.

2. serie, udholdenhed (dog en kort en af slagsen...):

2 mins stående enkelttakt, 2 mins siddende mellemtakt, gentaget så der blev kørt 12 mins i alt. Fs. frivilligt dog mellem 6 og 7, men når først fs var valgt, skulle den holdes alle 12 mins.

3. serie, eksplosivt.

Her havde jeg planlagt en 12 mins tur med en masse siddende angreb, men da der var så god en stemning, og stort fremmøde denne morgen, blev turen ændret i sidste øjeblik, til lidt leg:

Udgangsounktet var en stående enkelttakt, fs ca. 6½. Undervejs med siddende angreb, udløst af medlemmerne. Den som satte sig ned og angreb først, bestemte længden af angrebet, og vi andre fulgte trop. Resultatet blev, at vi de 10 mins det varede sad ned måske 3 mins i alt. Det var en killer, men en super en af slagsen :4thumbup: :devil:

Maxpuls 190

Gennemsnitspuls 170 :devil::wub:

Onsdag.

Ingen træning, da der lige skulle pakkes til weekendens arrangmenter i Århus.

Torsdag.

En dejlig løbetur i Risskov med fornemt selskab, ca. 8 km.

Ufrivilling deonditionering fredag, lørdag, søndag :dry:

Det var planen at søndag skulle starte med en løbetur som torsdag, men der kom til at gå druk i den lørdag aften :innocent: . Det som skulle have været en rolig pigeaften, endte med at blive en go gedigen gang :4drunk: til den lyse morgen, da vi blev smidt ud af Kupe. Herefter 4 timers søvn på en halvflad luftmadras hos sviger...

Søndag = :4pizza::sleepy::cola:

Dagen i dag er endnu ikke overstået, så der er en mulighed for at nå en lille træningstur. Efter 4 kopper stærk kaffe, føler jeg mig en lille bitte smule mere frisk

Edited by Mettehelena
Link to comment
Share on other sites

Det lyder da rigtigt, som om du går til den - bare ikke lige med træningen :tongue:

Men godt med lidt opdates alligevel, så vi kan følge lidt med - lyder elles meget spændende med den nye type cyklingtime, selvom jeg jo ikke får meget glæde af det, nu jeg er skiftet :blush:

Link to comment
Share on other sites

Det er også noget jeg gør ret sjældent, man skal jo nødig slide sådan en go "serie" op :superman:

Der bliver bestemt gået til den. Sjovt nok beslutter jeg mig hver weekend for, at det skal være en rolig weekend, men alligevel ender det altid med byture... Måske det er en "præ-30 års" krise? :laugh:

Selvom du er stoppet i Sats, kan du bare sige til, så kan jeg nok godt få dig smuglet med ind

Edited by Mettehelena
Link to comment
Share on other sites

Det er også noget jeg gør ret sjældent, man skal jo nødig slide sådan en go "serie" op :superman:

Der bliver bestemt gået til den. Sjovt nok beslutter jeg mig hver weekend for, at det skal være en rolig weekend, men alligevel ender det altid med byture... Måske det er en "præ-30 års" krise? :laugh:

Selvom du er stoppet i Sats, kan du bare sige til, så kan jeg nok godt få dig smuglet med ind

Du fester bare igennem tøz :4thumbup: Imponerende du kan holde til det. :innocent:

Gad vide om du også kender til det med blå mærker på benene efter en voldsom fest.. :laugh: If so. Hvad gør man? vivs anbefaler dækstift og bruncreme, men når man skal træne øh... :blink::w00t:

Anyway håber tilbuddet om SATS timer (gerne det der pulscykling) gælder en ikke kjøwenhavner, når jeg kommer forbi de kanter i juli måned. :wub:

Link to comment
Share on other sites

Du fester bare igennem tøz :4thumbup: Imponerende du kan holde til det. :innocent:

Gad vide om du også kender til det med blå mærker på benene efter en voldsom fest.. :laugh: If so. Hvad gør man? vivs anbefaler dækstift og bruncreme, men når man skal træne øh... :blink::w00t:

Anyway håber tilbuddet om SATS timer (gerne det der pulscykling) gælder en ikke kjøwenhavner, når jeg kommer forbi de kanter i juli måned. :wub:

Nååååååå det er ACTIVIO... Jamen det har jeg prøvet. DET ER FEDT!!!! :4thumbup: Tillykke med det....

Link to comment
Share on other sites

Du fester bare igennem tøz :4thumbup: Imponerende du kan holde til det. :innocent:

Gad vide om du også kender til det med blå mærker på benene efter en voldsom fest.. :laugh: If so. Hvad gør man? vivs anbefaler dækstift og bruncreme, men når man skal træne øh... :blink::w00t:

Anyway håber tilbuddet om SATS timer (gerne det der pulscykling) gælder en ikke kjøwenhavner, når jeg kommer forbi de kanter i juli måned. :wub:

Blå mærker er da obligatorisk efter en god fest :innocent: Men ligefrem dække dem... er det ikke kun sugemærker man gør det med :tongue:

Jeg ville nok bare sige, at jeg måtte en stor ninja, der havde overfaldt mig og som jeg derfor var nødt til at slå ned c050.gif ...det skal nok give lidt street credit b030.gif

Hvornår er det sådan nærmere du er i Kbh? :blush:

Og Mette, kunne da godt være jeg havde lyst til at snuse til sådn en pulscykling time på et tidspunkt :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Du fester bare igennem tøz :4thumbup: Imponerende du kan holde til det. :innocent:

Gad vide om du også kender til det med blå mærker på benene efter en voldsom fest.. :laugh: If so. Hvad gør man? vivs anbefaler dækstift og bruncreme, men når man skal træne øh... :blink::w00t:

Anyway håber tilbuddet om SATS timer (gerne det der pulscykling) gælder en ikke kjøwenhavner, når jeg kommer forbi de kanter i juli måned. :wub:

Ork ja, det kender jeg skam. Er ikke en god fest uden :innocent: De mærker skal ikke skjules, men fremhæves.

Tjaaaaa, man kan jo altid mere end man tror, og når det begynder at lysne udenfor så kvikker man jo op og tror at man kan feste hele dagen. Men det kan man ikke :laugh:

Du er altid velkommen til en gang morgentræning :smile:

Nååååååå det er ACTIVIO... Jamen det har jeg prøvet. DET ER FEDT!!!! :4thumbup: Tillykke med det....

Jajajaja, lige præcis. Det holder max

Blå mærker er da obligatorisk efter en god fest :innocent: Men ligefrem dække dem... er det ikke kun sugemærker man gør det med :tongue:

Jeg ville nok bare sige, at jeg måtte en stor ninja, der havde overfaldt mig og som jeg derfor var nødt til at slå ned c050.gif ...det skal nok give lidt street credit b030.gif

Hvornår er det sådan nærmere du er i Kbh? :blush:

Og Mette, kunne da godt være jeg havde lyst til at snuse til sådn en pulscykling time på et tidspunkt :bigsmile:

Jeg arrangerer en kæmpe stor sportstaske som jeg kan putte jer ned i og tage jer med op til timen :laugh: . Men så må vi også brunche/lunche/dine bagefter :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share