Nu som tiogtyveårig


Mettehelena
 Share

Recommended Posts

Tirsdagens program kommer her, hyggeligt at mødes IRL Britone:

Jeg vil holde en lille log pause. Der er en del som kører rigtig skidt i privaten, så der er ikke energi til så meget. Faktisk så overvejer jeg kraftigt at søge nyt job, og når brandmanden kommer til Kbh i efteråret, skal vi nok stadig bo hver for sig. Hvis vi stadig er sammen til den tid... Suk

Øv Mette, det er jeg ked af at høre... det er aldrig rart - og tærer meget på krafterne, når noget i privaten ikke kører. Og hvis det så både er mht forhold og job... så er det skutte sjovt.

Håber det snart løser sig, de bedste tanker herfra

h025.gif

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 756
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hej Mette. Det ærger mig meget at høre, at det kører skidt i privaten. Jeg har selv haft mine bumps to gange på halvanden måned. Det gør nas, men det gode er, at man kommer ovenpå igen. Vi er her stadig, når du igen får lyst til at vende tilbage til din log.

Masser af krams og varme tanker fra Århus

Julie

Link to comment
Share on other sites

Hej alle.

Tusind tak for de søde ord i loggen og PM's :smile:

Jeg er stadig kørende, og forholdet eksisterer stadig, omend på en noget lavere blus.

Jobsituationen bliver også alvorligt evalueret for tiden, og dukker der noget bedre (=mindre travlt) op, så springer jeg til.

Jeg vil stadig kigge forbi jeres logs, og min egen vil blive opdateret engang imellem. Træningsmæssigt er der ikke de store ændringer i vente, det er ikke der energi og fokus er nu. But I'm still standing :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej alle.

Tusind tak for de søde ord i loggen og PM's :smile:

Jeg er stadig kørende, og forholdet eksisterer stadig, omend på en noget lavere blus.

Jobsituationen bliver også alvorligt evalueret for tiden, og dukker der noget bedre (=mindre travlt) op, så springer jeg til.

Jeg vil stadig kigge forbi jeres logs, og min egen vil blive opdateret engang imellem. Træningsmæssigt er der ikke de store ændringer i vente, det er ikke der energi og fokus er nu. But I'm still standing :smile:

Godt at se dig en smule aktiv her :smile: Jeg tror vi ses fredag morgen :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Så fik loggen lige en gang hjertemassage og kunstigt åndedræt, og er nu kørende igen :wub:

Jeg vil starte med at beskrive det fantastiske program jeg kørte i går morges i Boltens, samt i Parken her til morgen:

Opvarmning 10 mins.

1. del og 2. del var på 18 mins. hver, og var indholdsmæssige ens. Men, de blev kørt på hver sin måde. 1. del blev kørt som et udholdenhedsinterval med to angreb, og 2. del blev kørt som et progressivt stigende interval, ligeledes med to angreb.

1. del, hvor intet andet er angivet, var niveauet FS 6½-7:

2 mins siddende enkelttakt

2 mins stående enkelttakt

2 mins siddende mellemtakt

2 mins stående enkelttakt

1 min siddende angreb, FS 8+

3 mins siddende mellemtakt (fokus på lidt lettere modstand de første sekunder)

3 mins stående enkelttakt

2 mins siddende enkelttakt

1 min stående angreb, FS 8+

2. del:

2 mins siddende enkelttakt, FS 6

2 mins stående enkelttakt, FS 6

2 mins siddende mellemtakt, FS 7

2 mins stående enkelttakt, FS 7

1 min siddende angreb, FS 8+

3 mins siddende mellemtakt, FS 7

3 mins stående enkelttakt, FS 8

2 mins siddende enkelttakt, FS 8

1 min stående angreb, FS 9+

ved godt at jeg sandsynligvis ikke har opfundet den dybe tallerken her, men synes nu alligevel at det er et lidt fedt program :innocent:

Btw, er ok kørende igen, hvilket forhåbentligt også har skinnet igennem i mine indlæg :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dyb tallerken eller ej, så er det tit, at det er de mest simple programmer, der fungerer. Jeg afprøver det imorgen i Jylland. :innocent:

Velkommen tilbage igen. Dine indlæg har klart signaleret, at du er ved at komme igen.. Nice to see. :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Keep on roling.

Link to comment
Share on other sites

Så fik loggen lige en gang hjertemassage og kunstigt åndedræt, og er nu kørende igen :wub:

Jeg vil starte med at beskrive det fantastiske program jeg kørte i går morges i Boltens, samt i Parken her til morgen:

Opvarmning 10 mins.

1. del og 2. del var på 18 mins. hver, og var indholdsmæssige ens. Men, de blev kørt på hver sin måde. 1. del blev kørt som et udholdenhedsinterval med to angreb, og 2. del blev kørt som et progressivt stigende interval, ligeledes med to angreb.

1. del, hvor intet andet er angivet, var niveauet FS 6½-7:

2 mins siddende enkelttakt

2 mins stående enkelttakt

2 mins siddende mellemtakt

2 mins stående enkelttakt

1 min siddende angreb, FS 8+

3 mins siddende mellemtakt (fokus på lidt lettere modstand de første sekunder)

3 mins stående enkelttakt

2 mins siddende enkelttakt

1 min stående angreb, FS 8+

2. del:

2 mins siddende enkelttakt, FS 6

2 mins stående enkelttakt, FS 6

2 mins siddende mellemtakt, FS 7

2 mins stående enkelttakt, FS 7

1 min siddende angreb, FS 8+

3 mins siddende mellemtakt, FS 7

3 mins stående enkelttakt, FS 8

2 mins siddende enkelttakt, FS 8

1 min stående angreb, FS 9+

ved godt at jeg sandsynligvis ikke har opfundet den dybe tallerken her, men synes nu alligevel at det er et lidt fedt program :innocent:

Btw, er ok kørende igen, hvilket forhåbentligt også har skinnet igennem i mine indlæg :smile:

Godt at det ruller for dig igen :smile:

Jeg sad på sengekanten 5.30 i morges og tænkte på at tage i Parken - med det program kan det da godt ærger mig at jeg ikke overvandt egen ynk over massiv DOMS, samt "min" kats bedende øjne, og kom ud af døren! :laugh::devil:

Link to comment
Share on other sites

Godt at det ruller for dig igen :smile:

Jeg sad på sengekanten 5.30 i morges og tænkte på at tage i Parken - med det program kan det da godt ærger mig at jeg ikke overvandt egen ynk over massiv DOMS, samt "min" kats bedende øjne, og kom ud af døren! :laugh::devil:

Ja, du gik glip af noget stort :wink:

- men sådan et par bedende katteøjne kan være ret umuligt at modstå

Aftenens træning foregik (hos konkurrenten...) i Fdk Royal til en go gang cykling.

Spock på podiet, Cg til højre og Britone lidt længere til venstre.

Den første time blev brugt på at få bandet over mit pulsur, som gik fuldstændig amok! :nonono:

En puls på 232 har jeg ligegodt aldrig oplevet, og slet ikke på en begyndertime. Måske mit ur stjal nogle pulsslag fra Cg, hvis pulsur viste at hun nærmest kørte under hvilepuls? :laugh:

Ellers go popmusik, og en skøn, skøn varm sal

2. time, en øvet, gik væsentligt bedre, da jeg havde opgivet uret. Lækker, lækker, lækker musik. Der var masser stående tung enkelttakt, præcis som MH foretrækker det. Der var flow... såååå skønt :wub:

3. halveg på en kaffebar, i selskab med ovenstående :blahblah::blahblah::blahblah:

Super hyggeligt, og jeg nåede vasketøjet her til morgen i stedet, så jeg ikke skal rende nøgen rundt på Fanø i weekenden :w00t:

- og nej Lars, jeg skal ikke til Fdk :wink: , bliver i Sats hvor jeg har det som jeg vil have det :wub:

Edited by Mettehelena
Link to comment
Share on other sites

Ja, du gik glip af noget stort :wink:

- men sådan et par bedende katteøjne kan være ret umuligt at modstå

Aftenens træning foregik (hos konkurrenten...) i Fdk Royal til en go gang cykling.

Spock på podiet, Cg til højre og Britone lidt længere til venstre.

Den første time blev brugt på at få bandet over mit pulsur, som gik fuldstændig amok! :nonono:

En puls på 232 har jeg ligegodt aldrig oplevet, og slet ikke på en begyndertime. Måske mit ur stjal nogle pulsslag fra Cg, hvis pulsur viste at hun nærmest kørte under hvilepuls? :laugh:

Ellers go popmusik, og en skøn, skøn varm sal

2. time, en øvet, gik væsentligt bedre, da jeg havde opgivet uret. Lækker, lækker, lækker musik. Der var masser stående tung enkelttakt, præcis som MH foretrækker det. Der var flow... såååå skønt :wub:

3. halveg på en kaffebar, i selskab med ovenstående :blahblah::blahblah::blahblah:

Super hyggeligt, og jeg nåede vasketøjet her til morgen i stedet, så jeg ikke skal rende nøgen rundt på Fanø i weekenden :w00t:

- og nej Lars, jeg skal ikke til Fdk :wink: , bliver i Sats hvor jeg har det som jeg vil have det :wub:

Arva lyder bestemt som om at time to var creme de la creme. Ville så gerne være med....

Hov Mr Sprocket...Ikke hamstre folk til megakonkurrenten :smile:

Link to comment
Share on other sites

Haha - det ville da være fedt at hun kørte for os, men jeg skal søreme ikke lokke nogen som helst. Kan godt selv huske hvordan det var da jeg kørte i SATS - faktisk var det p*sse irriterende hele tiden at få det at vide...

Hvis man befinder sig godt hvor man er, then.. så er allt jo bara bra!!

Det var jo mere så man kunne komme til at køre med på nogle timer engang imellem, og ikke skulle fixe alt muligt bøvlet for at få lov at køre med en time.. :innocent:

MH - overseje cykelsko - de lyste totalt op i mørket, jeg kunne ikke lade være med at glo på dem undervejs :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Haha - det ville da være fedt at hun kørte for os, men jeg skal søreme ikke lokke nogen som helst. Kan godt selv huske hvordan det var da jeg kørte i SATS - faktisk var det p*sse irriterende hele tiden at få det at vide...

Hvis man befinder sig godt hvor man er, then.. så er allt jo bara bra!!

Det var jo mere så man kunne komme til at køre med på nogle timer engang imellem, og ikke skulle fixe alt muligt bøvlet for at få lov at køre med en time.. :innocent:

MH - overseje cykelsko - de lyste totalt op i mørket, jeg kunne ikke lade være med at glo på dem undervejs :laugh:

Derfor kan man godt mobbe.... :laugh:

var det sølv eller guldskoene??

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

MH - overseje cykelsko - de lyste totalt op i mørket, jeg kunne ikke lade være med at glo på dem undervejs :laugh:
var det sølv eller guldskoene??

Jaaaa, de er nice, mine shiny silver sko :wub: , behøver aldrig mere køre med cykellygter (som jeg jo ellers så tit gør inde i en cykelsal :laugh: )

Guldsko må det næste blive næste gang, ja det må så :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Ja, du gik glip af noget stort :wink:

- men sådan et par bedende katteøjne kan være ret umuligt at modstå

Aftenens træning foregik (hos konkurrenten...) i Fdk Royal til en go gang cykling.

Spock på podiet, Cg til højre og Britone lidt længere til venstre.

Den første time blev brugt på at få bandet over mit pulsur, som gik fuldstændig amok! :nonono:

En puls på 232 har jeg ligegodt aldrig oplevet, og slet ikke på en begyndertime. Måske mit ur stjal nogle pulsslag fra Cg, hvis pulsur viste at hun nærmest kørte under hvilepuls? :laugh:

Ellers go popmusik, og en skøn, skøn varm sal

2. time, en øvet, gik væsentligt bedre, da jeg havde opgivet uret. Lækker, lækker, lækker musik. Der var masser stående tung enkelttakt, præcis som MH foretrækker det. Der var flow... såååå skønt :wub:

3. halveg på en kaffebar, i selskab med ovenstående :blahblah::blahblah::blahblah:

Super hyggeligt, og jeg nåede vasketøjet her til morgen i stedet, så jeg ikke skal rende nøgen rundt på Fanø i weekenden :w00t:

- og nej Lars, jeg skal ikke til Fdk :wink: , bliver i Sats hvor jeg har det som jeg vil have det :wub:

Hej Mh :superman:

Super fedt at læse og ikke mindst se du er kommet ovenpå igen :superman: og med hensyn til dit pulsur kan du ikke tillade at brokke dig for jeg havde glemt mit :devil: men vi fik da givet den noget gas :4thumbup: fedt du ventede ved indgangen :smile:

Super aften til dig

Kenn

Link to comment
Share on other sites

behøver aldrig mere køre med cykellygter (som jeg jo ellers så tit gør inde i en cykelsal :laugh: )

:laugh::tease::rofl2:

Glæder mig til at se de sølvsko dér

Godt at se humøret er vendt :smile: - rigtig god weekend!

/ :poking::tongue:

ps mine våde løbesko sender deres varmeste hilsner....

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

Back from Fanø, en tur som var som balsam for sjælen :wub:

Træningen var mest af kæben :blahblah::blahblah::blahblah: og :beerchug: , samt en go gang mental træning :hippy: . Meget, meget, meget tiltrængt.

Dog blev det til 2 x løbetur på stranden ved lavvande, a' hhv. 12 og 10 km, den ene gang i godt selskab af brandmanden (årh skidt da, han får sg en :wub: , han har opført sig bedre på det sidste :blush: )

Tilbage til virkeligheden... Dagen startede fint i Boltens Gaard med en gang morgencykling. Vi kørte 4 x 9 mins, hvor hver omgang blev hårdere. siddende mellemtakt, FS 6, siddende enkelttakt, FS 7, Stående enkelttakt, FS 8, angreb, siddende eller stående, FS 9+

Opvarmning 10 mins, direkte videre til 1. omgang:

3 mins FS 6

3 mins FS 7

2½ mins FS 8

30 sek FS 9+

Pause 1 min

2. og 3. omgang:

3 mins FS 6

2 mins FS 7

3 mins FS 8

1 min FS 9+

2 mins FS 6

3 mins FS 7

2½ mins FS 8

1½ mins FS 9+

Pause 2 velfortjente mins, og da alle på timen var garvede ryttere, kørte vi sidste omgang således:

1 min FS 6

2 mins FS 7

4 mins FS 8

2 mins FS 9+´

Feeeeeeeeeeeeeeeeeee tur :4thumbup:

Nu vil jeg bruge resten af dagen på at besvare de ca. 100000000000000000000 mails og telefonbeskeder jeg har fået siden i torsdags :nonono::crazy::sneaky2::mad:

Får dog besøg af mutti i aften, og holder fri igen i morgen :blush:

Link to comment
Share on other sites

Men nu har han jo stadig over 24 timer, til at få det på plads :bigsmile:

And he needs to work, train and attend some boring meeting tonite.. dammit! :sneaky2:

Åh disse timer giver mig faneme altid kvaler.. desperation, krise, koldsved, panik.

Link to comment
Share on other sites

Lyder som en dejlig forlænget weekend :wub:

Hvad skal du mon få dagen i morgen til at gå med? :wink:

PS. Spock har stadig timer i Royal :innocent:

Det var såååååååååååååå skønt.

I morgen? Hmmm tjae når først vil jeg tjekke om jeg har fået rosinansigt, og om jeg overhovedet kan genkendes. Dernæst hvor meget tyngdekraften har sat ind, så vil jeg tælle mine nye leverpletter, for bagefter at få farvet de sidste grå hårtotter. Så er det tid til en Fernet Branca og en formiddagslur, lidt TV Charlie (måske der er en genudsendelse af Top Charlie?). Alternativt lidt Giro 413. Middagslur. Måske shoppe nye kameluldstøfler og en cardigan, og så slutte dagen af med en indkøbstur i Netto/Fakta/Føtex midt i rushhour, hvor alle de andre travle familier også handler. Slutte dagen af med endnu en Fernet B og falde i søvn til 19 nyhederne.

Sg ingen spøg i morgen, suk :cry:

Link to comment
Share on other sites

Det var såååååååååååååå skønt.

I morgen? Hmmm tjae når først vil jeg tjekke om jeg har fået rosinansigt, og om jeg overhovedet kan genkendes. Dernæst hvor meget tyngdekraften har sat ind, så vil jeg tælle mine nye leverpletter, for bagefter at få farvet de sidste grå hårtotter. Så er det tid til en Fernet Branca og en formiddagslur, lidt TV Charlie (måske der er en genudsendelse af Top Charlie?). Alternativt lidt Giro 413. Middagslur. Måske shoppe nye kameluldstøfler og en cardigan, og så slutte dagen af med en indkøbstur i Netto/Fakta/Føtex midt i rushhour, hvor alle de andre travle familier også handler. Slutte dagen af med endnu en Fernet B og falde i søvn til 19 nyhederne.

Sg ingen spøg i morgen, suk :cry:

FUCK er det det, der venter mig.... :4thumbup: :blink: Hermed et præ tillykke....

Krams Jul

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share