Nu som tiogtyveårig


Mettehelena
 Share

Recommended Posts

Blå mærker er da obligatorisk efter en god fest :innocent: Men ligefrem dække dem... er det ikke kun sugemærker man gør det med :tongue:

Jeg ville nok bare sige, at jeg måtte en stor ninja, der havde overfaldt mig og som jeg derfor var nødt til at slå ned c050.gif ...det skal nok give lidt street credit b030.gif

Hvornår er det sådan nærmere du er i Kbh? :blush:

Og Mette, kunne da godt være jeg havde lyst til at snuse til sådn en pulscykling time på et tidspunkt :bigsmile:

:innocent: Det vil jeg prøve. Eller måske skulle jeg sige, at jeg har kørt MTB i skovene hele søndagen... :bigsmile: Den kunne jo også virke påfaldende rigtigt, selvom de der deltog i personalefesten nok ville kunne afsløre den hvide løgn. :innocent: :4thumbup:

Jeg har endnu ikke besluttet hvornår i Juli, eller hvem der skal have besøg. :laugh: Jeg vil bare gerne feriere lidt i staden... :smile:

Ork ja, det kender jeg skam. Er ikke en god fest uden :innocent: De mærker skal ikke skjules, men fremhæves.

Tjaaaaa, man kan jo altid mere end man tror, og når det begynder at lysne udenfor så kvikker man jo op og tror at man kan feste hele dagen. Men det kan man ikke :laugh:

Du er altid velkommen til en gang morgentræning :smile:

Jajajaja, lige præcis. Det holder max

Jeg arrangerer en kæmpe stor sportstaske som jeg kan putte jer ned i og tage jer med op til timen :laugh: . Men så må vi også brunche/lunche/dine bagefter :4mewantfood:

I ER SÅÅÅ truckeragtige :laugh:

Morgentræning åhhhhh.... :nonono:

Brunch + lunch lyder som en sikker vinder. :4mewantfood:

Edit: jeg føler mig gammel idag hihi

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 756
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det blev til en gang ikke-træning på sofaen i går, så benene var ret så friske her til morgen. Slås dog stadig med et massivt søvnunderskud fra i lørdags, og med 6 timers søvn natten til i dag er det ikke blevet udbedret. :sleepy: Men gode ben :smile:

Opvarmning 10 mins.

1. serie: 27 mins

4 mins siddende mellemtakt, 4 mins siddende enkelttakt, 4 mins stående enkelttakt, fs 6

3 -------------"----------------, 3 -----------------"-----------, 3 ----------------"----------, fs 7

2 -------------"----------------, 2 -----------------"-----------, 2 ----------------"----------, fs 8

2. serie, 10 mins.

50 sek. siddende rul, fs 5-6, 10 sek. siddende angreb, fs max

40 ------------"---------------, 20 ----------------"-----------------

30 30

20 40

10 50

x 2

Så var der også udsolgt. God respons på det lange pas, hvor jeg lagde stor vægt på det udholdenhedsmæssige.

Er temmelig smadret i dag, men har heldigvis hjemmearbejdsdag i morgen og i overmorgen. Så kan det være at man kan få sovet ud :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det blev til en gang ikke-træning på sofaen i går, så benene var ret så friske her til morgen. Slås dog stadig med et massivt søvnunderskud fra i lørdags, og med 6 timers søvn natten til i dag er det ikke blevet udbedret. :sleepy: Men gode ben :smile:

Opvarmning 10 mins.

1. serie: 27 mins

4 mins siddende mellemtakt, 4 mins siddende enkelttakt, 4 mins stående enkelttakt, fs 6

3 -------------"----------------, 3 -----------------"-----------, 3 ----------------"----------, fs 7

2 -------------"----------------, 2 -----------------"-----------, 2 ----------------"----------, fs 8

2. serie, 10 mins.

50 sek. siddende rul, fs 5-6, 10 sek. siddende angreb, fs max

40 ------------"---------------, 20 ----------------"-----------------

30 30

20 40

10 50

x 2

Så var der også udsolgt. God respons på det lange pas, hvor jeg lagde stor vægt på det udholdenhedsmæssige.

Er temmelig smadret i dag, men har heldigvis hjemmearbejdsdag i morgen og i overmorgen. Så kan det være at man kan få sovet ud :laugh:

Det ser godt nok fint ud dit program her :superman:

ja som så ofte før havde jeg regnet med at kunne køre med dig men desværre. MEN man tror jo næsten det er løgn jeg har mulighed for at køre med Tirsdag den 5 så håber jeg bare du kører der for så vil jeg gerne i kufferten :4thumbup: send mig lige en pm med detaljer.

God fridag

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Tirsdagens træning sluttede ikke ved morgentimen. Jeg havde lovet at vikariere om aftenen i Lyngby, CI og CII, og selvom jeg var godt brugt pga. søvnmangel og travlhed på jobbet, glædede jeg mig til at gense Lyngby, og de to tøser P og S, hhv. GM og TK.

CI fik dog ikke den bedste start, idet anlægget ikke virkede :blink: . En eller anden havde fjernet den ene cd afspiller, og så været så snu ikke at tjekke om anslægget virkede. Ca 15 mins ind i timen kom der så en gut med forstand på sådan noget, som fik strikket anlægget sammen på en måde som jeg aldrig kunne have gennemskuet, heller ikke selvom jeg i øjeblikket ikke er blond :tongue:

Sådan en start på en time, hvor medlemmerne heller ikke kender en i forvejen, er ret svær at få god, og resultatet var da også derefter...

Til gengæld var CII lige i skabet, musik og program spillede max, og medlemmerne var 100% på :devil:

Hjemturen gik på cykel gennem de mondæne forstæder Gentofte, Hellerup og villaerne ved Svanemøllehavnen. Sikke nogle kasser :wub:

Det ser godt nok fint ud dit program her :superman:

ja som så ofte før havde jeg regnet med at kunne køre med dig men desværre. MEN man tror jo næsten det er løgn jeg har mulighed for at køre med Tirsdag den 5 så håber jeg bare du kører der for så vil jeg gerne i kufferten :4thumbup: send mig lige en pm med detaljer.

God fridag

Kenn

Du ska være noget så velkommen, har smidt dig en PM.

Ikke fridag, hjemmearbejdsdag. Indtil videre er det dog som en fridag, har tilbragt hele dagen med at sole i Fælledparken :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Lyder som en rigtig dejlig hjemme-"arbejdsdag" :4thumbup: (igen, vi må håbe at chefen ikke læser med *G*)

Misunder dig jo slet ikke, at du har kunnet være ude hele dagen :crazy:

Og i morgen med :yahoo:

Har så til gengæld knoklet hele aftenen, så jeg er helt skeløjet :blink:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdagens træning sluttede ikke ved morgentimen. Jeg havde lovet at vikariere om aftenen i Lyngby, CI og CII, og selvom jeg var godt brugt pga. søvnmangel og travlhed på jobbet, glædede jeg mig til at gense Lyngby, og de to tøser P og S, hhv. GM og TK.

CI fik dog ikke den bedste start, idet anlægget ikke virkede :blink: . En eller anden havde fjernet den ene cd afspiller, og så været så snu ikke at tjekke om anslægget virkede. Ca 15 mins ind i timen kom der så en gut med forstand på sådan noget, som fik strikket anlægget sammen på en måde som jeg aldrig kunne have gennemskuet, heller ikke selvom jeg i øjeblikket ikke er blond :tongue:

Sådan en start på en time, hvor medlemmerne heller ikke kender en i forvejen, er ret svær at få god, og resultatet var da også derefter...

Til gengæld var CII lige i skabet, musik og program spillede max, og medlemmerne var 100% på :devil:

Hjemturen gik på cykel gennem de mondæne forstæder Gentofte, Hellerup og villaerne ved Svanemøllehavnen. Sikke nogle kasser :wub:

Du ska være noget så velkommen, har smidt dig en PM.

Ikke fridag, hjemmearbejdsdag. Indtil videre er det dog som en fridag, har tilbragt hele dagen med at sole i Fælledparken :innocent:

Posh Mette igen. :4thumbup: Herligt at se at du får ahem arbejdet så meget på din hjemmearbejdsdag. Ja ok aften gik med arbejde, så touché

Link to comment
Share on other sites

Hjemturen gik på cykel gennem de mondæne forstæder Gentofte, Hellerup og villaerne ved Svanemøllehavnen. Sikke nogle kasser :wub:

Ja, vi bor flot herude :tongue:

Og i morgen med :yahoo:

Jow...men øhhh hvor er :sun: lige henne ?? :blink: ???? kom igæææææn, :sun: (måske man så kunne arbejde lidt :laugh: )

God fridag - øh mener arbejdsdag til dig :smile:

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

Startede dagen ud med en frisk løbetur om Søerne, ca. 8.5 km. Kroppen var dog noget tung, så det var ikke det hurtigste tempo i dag. Da jeg var i Århus i weekenden, fandt jeg på mit gamle værelse (mausolæet, som bransmanden kalder det, der er ikke flyttet så meget som en tegnestift siden jeg flyttede hjemmefra :laugh: ) en gammel, gammet Tivoli techno cd, med numre a' la I Like To Move It, som jeg har lagt på ipod'en. Damn det rykkede, feeeeeee løbemusik :4thumbup:

Posh Mette igen. :4thumbup: Herligt at se at du får ahem arbejdet så meget på din hjemmearbejdsdag. Ja ok aften gik med arbejde, så touché

Posh titlen kan jeg ikke løbe fra :blush:

Synes hellere jeg ville nyde :sun: når nu muligheden bød sig :smile:

Ja, vi bor flot herude :tongue:

Jow...men øhhh hvor er :sun: lige henne ?? :blink: ???? kom igæææææn, :sun: (måske man så kunne arbejde lidt :laugh: )

God fridag - øh mener arbejdsdag til dig :smile:

/Vivs

Weeeiiii, har du sådan en hytte? De er bare for nice, drømmer selv om en stor, hvid patriciervilla :wub::wub::wub::wub:

Gør vist ikke så meget at solen er gemt af vejen i dag. Fik riiiigeligt i går, så mit silkesatin sengetøj føltes som en gang ståluld... Og så får jeg også lavet en hel del mere i dag :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Gør vist ikke så meget at solen er gemt af vejen i dag. Fik riiiigeligt i går, så mit silkesatin sengetøj føltes som en gang ståluld... Og så får jeg også lavet en hel del mere i dag :laugh:

:laugh::laugh::laugh::laugh: så fik hun endnu engang på let og elegant vis overbevist os om sin hang til kvali varer og dyrt stof....

Er man blevet lidt forbrændt???

Uhh rønnebæerne er sure :laugh::laugh: Jeg må ty til den kunstige efter spin idag.... :sun::sun::sun:

Link to comment
Share on other sites

Så er det vist på tide med lidt opdateringer på træningsfronten.

Fredag morgen rykkede jeg, som sædvanligt, til Parken. Der var ikke dukket så mange op, men de som var kommet, var helt sikkert motiveret til at give sig 100% Cykling, samme program som i tirsdags.

Lørdag. Skulle besøge en veninde/gl kollega fra Club la Santa tiden i Glumsø, så det blev til en hurtig gang Sats Core aka mave/ryg

Søndag.

Vågnede rigtig fuld af energi og glæde over, at weekenden var forlænget :4thumbup: . Startede med den sædvanlige løbetur om Søerne, 8½ km. Der var mere energi i benene, men de skulle brændes af senere.

Havde nemlig en aftale om at køre mbt i Dyrehaven, hvilket jeg havde glædet mig usigeligt til. 9 km frem og tilbage, samt 1½ times super kørsel i Dyrehaven. Topfart downhill, og helt ned i mindste klinge uphill. Mangler dog lidt teknik, men jeg ved jo hvad jeg skal: Øve mig noget mere :smile:

Mandag.

Jaaaaaaaaaa, friiiiiiiiiiiiiiiiii. Fik en god gang styrketræning, som nok skal give doms i morgen. Især i abs og pecs. Tilbragte resten af dagen med en god bog i solen på Langelinie :bigsmile:

Sagen forleden ser ud til at være gået i orden. Du er heldigvis ikke den eneste i din branche, der ejer en smule menneskelighed. :tongue: Jeg skal bare være hjemme igen 9/7. Og det er jeg også.

Gudskelov for det, godt at det hele faldt på plads

Link to comment
Share on other sites

Hej Mettehelena

nå så er der ikke længe til jeg skal ind og køre med dig :4thumbup: bliver rigtig spændende at prøve så bare lige så der ikke er tvivl

så har vi en aftale :smile:

God weekend

Kenn

Vi har helt sikkert en deal :4thumbup:

Lad os mødes i Boltens Gaard, udenfor centret (du kan ikke undgå at se det) kl. 6.15

Link to comment
Share on other sites

Der har ikke været så meget opdatering i denne uge. Ikke fordi der ikke er blevet trænet, men nok mere fordi humøret ikke har været i top, eller bare været nogenlunde. En kombi af massiv, umenneskelig travlhed på jobbet, samt et distanceforhold hvor vi nu ikke har set hinanden i to uger og going on 3, har tæret en del. Det giver en del spekulationer, og det er ikke sjældent at jeg kun får sovet 5-6 timer om natten. For en syvsover som mig, er dette ca. 3 timer for lidt... Men godt at jeg kan se en ende på det (når brandmanden kommer herover i efteråret), ellers var jeg vist gået amok :tongue:

Opdateringerne kommer her:

Tirsdag morgen, cykling II. Havde fået sovet ud i weekenden, så jeg var frisk og det var medlemmerne også :bigsmile:

Onsdag. Kun transportcykling.

Torsdag.

Vågnede tidligt, og nappede lige en 9 km til morgenmad. Go start på dagen, men en arbejdsdag fra 8 - 18 bagefter var liiiiiige hård nok.

Fredag morgen, cykling II. Var lidt træt, men når man først er kommet i gang...

Lørdag.

Skulle have været i Dyrehaven på mtb, men min buddy blev kaldt på job. Derfor blev turen erstattet med en go løbetur på 12 km. Og en del applaus fra danske og svenske fodboldfans :laugh:

Senere gik der vin og øl i den hos Hot1tot og co...

Dagen er just startet, men mon ikke det bliver til lidt styrke i dag? Den står på morgencardio de næste to dage, og stængerne trænger til lidt pause. Skal først lige ligge lidt på sofaen, uha kan mærke at det er farligt, zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Hej Mh

Tak for en god time her til morgen :superman: det var et godt program og jeg kunne jo se på de andre også at de fik svedt igenem. kan godt se det ikke var så svært at køre på body bikes som jeg troede og faktisk havde den et mere flydende træk, hvor dem vi har med kædetræk er mere konstante i trådet. så alt i alt en rigtig god tur til københavn, selvom jeg nok aldrig havde fundet det hvis ikke havde hjulpet mig :blush:

Hyggeligt at få hilst på dig :smile:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Tirsdagens program kommer her, hyggeligt at mødes IRL Britone:

3 mins siddende mellemtakt, FS 6

2 mins stående enkelttakt, FS 6

3 mins siddende enkelttakt, FS 6

2 mins stående enkelttakt, FS 6

2 mins fri, FS op til 7

Pause

3 mins siddende mellemtakt, FS 7

2 mins stående enkelttakt, FS 7

3 mins siddende enkelttakt, FS 7

2 mins stående enkelttakt, FS 7

2 mins fri, FS op til 8

Pause

3 mins siddende mellemtakt, FS 8

2 mins stående enkelttakt, FS 8

3 mins siddende enkelttakt, FS 8

2 mins stående enkelttakt, FS 8

2 mins fri, FS op til 9-10

Jeg vil holde en lille log pause. Der er en del som kører rigtig skidt i privaten, så der er ikke energi til så meget. Faktisk så overvejer jeg kraftigt at søge nyt job, og når brandmanden kommer til Kbh i efteråret, skal vi nok stadig bo hver for sig. Hvis vi stadig er sammen til den tid... Suk

Link to comment
Share on other sites

Hej Mette

Det lyder ikke godt :nonono: Jeg håber du snart finder ro i det hele igen snart for det er da noget trist noget :wink: og husk vi støtter gerne herinde os alle sammen. og har brug for at høre en mands mening ( da vi nogen gange er som nat og dag ) når det drejer sig om følelser så skriver du bare en pm eller her så er jeg sikker på du vil få nogle brugbare svar :superman:

Nyd solen og sommeren :4thumbup:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share