MarianneB - The Discipline of Steel


MarianneB
 Share

Recommended Posts

Tillykke med dine PRs- synes du skal dedikere hele næste uge til at sætte nye rekorderi tunge løft - især fredag - hvor du så også børkøre en grum gang spinning :4smartass:

Gentager: Valby ligger ikke i Danmark men i et andet land der hedder Sjælland. VETO nedlagt mod Valby!

Nå nå nå - du bliver hurtig sur. Jeg var ikke klar over, at du ikke gad tage til Valby :tongue:

Nygårdsvej er også helt i orden for mig.

Ja ja - jeg tror ikke hele ugen bliver dedikeret til roning, så vent og se, hvad der sker.

God weekend :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Nå nå nå - du bliver hurtig sur. Jeg var ikke klar over, at du ikke gad tage til Valby :tongue:

Nygårdsvej er også helt i orden for mig.

Ja ja - jeg tror ikke hele ugen bliver dedikeret til roning, så vent og se, hvad der sker.

God weekend :cooldance:

Arne er ikke sur - Arnes tidligere indlæg blev bare overset :cry: Lille Arne er nu glad igen :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det skal hendes træner nok sætte en stopper for a045.gif

Pyh ha ... Jeg tror måske endda selv jeg kan mærke, at det ikke vil være smart. Jeg er i dag stadig lidt mærket af den tunge træning i fredags :smile:

Arne er ikke sur - Arnes tidligere indlæg blev bare overset :cry: Lille Arne er nu glad igen :laugh:

Ups :blush:

Ja, det indlæg var lige smuttet, da jeg åbenbart selv postede samtidig :smile: Godt, at du er glad igen :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 10. februar 2008

Wauww - det har været dejligt vejr i dag :sun: Det kan jeg godt li' :smile:

Træningen blev lidt sent på eftermiddagen. Faktisk var jeg tæt på at droppe den, men heldigvis kom jeg afsted. Det er sjovt, hvordan det ofte er sket, at når jeg ikke rigtig er opsat på træning, så bruger jeg lidt energi på at fokusere lidt mere og det ender med at blive en ekstra god træning :bigsmile: I dag var ingen undtagelse.

Opvarming

Concept2, 2 * 500 m, halvfrisk tempo.

Pull down

8 * 40 kg

8 * 45 kg

8 * 50 kg

I dag fik jeg lavet øvelsen først i træningspasset. Det var fint og jeg kunne tage lidt mere vægt på end sidst :smile: Jeg fik også tydeligt at mærke DOMS fra fredagens maveøvelser :w00t:

BB Bend over Row

8 * 41 kg

8 * 41 kg

8 * 41 kg

DB Biceps Curl

8 * 11 kg

8 * 11 kg

8 * 11 kg

WEIIIiii - dagens up tour :cheer: Jeg har en vene ned over min højre biceps, som bliver meget tydelig når jeg curler :laugh::tongue:

DB One arm row

8 * 20 kg

8 * 20 kg

8 * 20 kg

Preacher curl

8 * 18.5 kg

8 * 18.5 kg

9 * 18.5 kg

Her kan vist godt komme lidt mere vægt på næste gang

Død løft

8 * 51 kg

8 * 61 kg

8 * 61 kg

Dæneme tung - det må være eftervirkninger fra fredagens SL dødløft, for jeg plejer da at kunne løfte mere. Jeg kan nu godt mærke DOMS/træthed i lænden, så det var vist passende vægt for i dag :blush:

Push down

8 * 25 kg

8 * 25 kg

8 * 27.5 kg

supersættet med

Push up+

12

12

15

Weighted lying leg hip raise

10 * 7 kg

10 * 7 kg

10 * 7 kg

supersættet med

Skulderøvelse "Arme langs ører" :wink:

15 (h+v)

15 (h+v)

15 (h+v)

Rear lateral raise

15 * 1 kg

15 * 1 kg

15 * 1 kg

15 * 1 kg

supersættet med

Indad rotation

15

15

15

15

supersættet med

Udad rotation

15 * 2 kg

15 * 2 kg

15 * 2 kg

15 * 2 kg

Jeg var ved at have lidt travlt til sidst, så de sidste skulderøvelser blev supersættet. Alt i alt en rigtig god træning. Chemical brothers underholdt mig hele vejen :smile:

God søndag :shades:

Link to comment
Share on other sites

Vi skal også ha sat et tidspunkt på den der ting på lørdag? Iøvrigt er der 7 CII ved siden af hinanden på Gården...

Jeg kan da godt komme med et udspil og så kan vi jo se om der er tilslutning til det :smile:

Nu er det jo ikke særlig ofte jeg har trænet på Nygårdsvej og jeg har vist aldrig været der om lørdagen, men hvordan lyder kl. 11?

Syv C2'ere? Mon der er andre, der er blevet fristet til at deltage? anyone? :unsure::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan da godt komme med et udspil og så kan vi jo se om der er tilslutning til det :smile:

Nu er det jo ikke særlig ofte jeg har trænet på Nygårdsvej og jeg har vist aldrig været der om lørdagen, men hvordan lyder kl. 11?

Syv C2'ere? Mon der er andre, der er blevet fristet til at deltage? anyone? :unsure::bigsmile:

Kan man indlægge ønske om basis-øvelse-teknik bagefter, eventuelt efterfulgt af brunch?! :blush:

Link to comment
Share on other sites

Hehe, kunne godt være vi skulle gemme tekniktræningen så - ellers bliver jeg jo bombet med kritik :blush:

Hehe - det var nu bare sjov, at jeg ikke skulle træne mere end <4 min (ups :tongue:)

Jeg regner da også med noget styrke bagefter :smile: Og noget tekniktræning vil sikkert være mere passende end at maxe :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hehe - det var nu bare sjov, at jeg ikke skulle træne mere end <4 min (ups :tongue: )

Jeg regner da også med noget styrke bagefter :smile: Og noget tekniktræning vil sikkert være mere passende end at maxe :bigsmile:

Shit... Er du under 4 min??? Damn. :unsure:

Jeg er da også klar på at brænde lidt af, når jeg har ligget sammenkrøllet i fosterstiling og gispet i 10-15 minutter.*

*) Hvilket jeg forventer at gøre efter roningen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan da godt komme med et udspil og så kan vi jo se om der er tilslutning til det :smile:

Nu er det jo ikke særlig ofte jeg har trænet på Nygårdsvej og jeg har vist aldrig været der om lørdagen, men hvordan lyder kl. 11?

Syv C2'ere? Mon der er andre, der er blevet fristet til at deltage? anyone? :unsure::bigsmile:

Hov, hvad er nu det for noget - holder I træf uden at indkalde mig??? :crybaby: det er da taaaarveligt, bare fordi man er lettere molinaktiv betyder det da ikke at man ikke gerne vil have invitation til leg! :nonono:

:tongue:

M :elvis:

ps. kender iøvrigt uuuudemærket romaskinerne på Nygårdsvej - puuuuhaa, der har vi startet nogle sjove boksetimer! :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 12. februar 2008

SpinningØvet med Lasse Träff og Candygirl (og en masse andre :smile:).

Dagens program

Opvarmning

1 min siddende, mellemtakt, FYS7

1 min stående, enkelttakt, FYS8

2 min siddende, mellemtakt, FYS7

1 min stående, enkelttakt, FYS8

3 min siddende, mellemtakt, FYS7

1 min stående, enkelttakt, FYS8

4 min siddende, mellemtakt, FYS7

Pause FYS6

1 min stående enkelttakt, FYS8

1 min siddende mellemtakt FYS7

2 min stående enkelttakt, FYS8

1 min siddende mellemtakt FYS7

3 min stående enkelttakt, FYS8

1 min siddende mellemtakt FYS7

4 min stående enkelttakt, FYS8

Pause FYS6

1 min siddende FYS5(6½)

10 sek stående angreb (samme belastning)

50 sek siddende FYS5(6½)

20 sek stående angreb (samme belastning)

40 sek siddende FYS5(6½)

20 sek stående angreb (samme belastning)

30 sek siddende FYS5(6½)

30 sek stående angreb (samme belastning)

1 min siddende FYS6(7½)

10 sek stående angreb (samme belastning)

50 sek siddende FYS6(7½)

20 sek stående angreb (samme belastning)

40 sek siddende FYS6(7½)

20 sek stående angreb (samme belastning)

30 sek siddende FYS6(7½)

30 sek stående angreb (samme belastning)

Jeg var super godt kørende, men jeg har også sidst spinnet i fredags, og det er også der jeg sidste trænede ben, bortset fra lidt dødløft i søndags. Det er altså lækkert når man har den slags spinningoplevelser :bigsmile:

Jeg forstod ikke helt de sidste 8 min, hvor udgangspunktet var hhv. FYS5 og -6. Det er sindsyg lavt og faktisk lidt svært at komme ned på når man har ligget og kørt FYS8 i længere tid :raisebrow: Da jeg samtidig havde benene til det, lagde jeg niveauet en del højere :smile:

Pulsdata :heartpump:

Max 174 (90%)

Gns 164 (83%)

post-10703-1202849021_thumb.jpg

Bagefter var det tid til styrketræning og Arne stødte til :smile:

Stiff legged dead lift

10 * 51 kg

10 * 71 kg

10 * 71 kg

Nu havde jeg jo maxet sidst, så jeg besluttede at køre lidt moderat i dag. Det endte vist med at blive en 3*10-dag i mange af øvelserne :smile:

Så skulle Candygirl spottes i bænkpress og sætte PR, men i hendes pauser kunne jeg lige tage:

Push up+

10

10

10

10

Squat

10 * 51 kg

10 * 61 kg

10 * 61 kg

DB Walking Lunges

20 skridt * 18 kg

20 skridt * 18 kg

20 skridt * 18 kg

Preacher Curl

10 * 18.5 kg

10 * 21 kg

10 * 21 kg

Cable Push down

10 * 25 kg

10 * 25 kg

10 * 25 kg

Så begyndte Arne og Candygirl at skynde på mig, men jeg var da sleeet ikke færdig endnu :tongue:

Weighted Hyper Extension

10 * 20 kg

10 * 20 kg

10 * 20 kg

Leg Curl

10 * 55 kg

8 * 57.5 kg

6 * 60 kg

Weighted Decline Sit up

10 * 10 kg

10 * 10 kg

10 * 10 kg

supersættet med

Ab roll

10

10

10

Så skred de andre. De var vist blevet træt af at vente, men jeg havde jo stadig ikke lavet mine skulderøvelser :innocent:

Lying rear lateral raise

supersættet med

indad rotation

Udad rotatio

supersættet med

"Arme langs ører"

Og til allersidst udstræk for hele kroppen. Denne gang inkl. mave og ryg, så jeg kan blive smidig nok til at gå i bro :rolleyes:

Selv om jeg var hurtig i omklædningsrummet tog det 3½ time fra jeg ankom, til jeg var ude igen :w00t::sleeping:

:alright:

Link to comment
Share on other sites

Hov, hvad er nu det for noget - holder I træf uden at indkalde mig??? :crybaby: det er da taaaarveligt, bare fordi man er lettere molinaktiv betyder det da ikke at man ikke gerne vil have invitation til leg! :nonono:

:tongue:

M :elvis:

ps. kender iøvrigt uuuudemærket romaskinerne på Nygårdsvej - puuuuhaa, der har vi startet nogle sjove boksetimer! :crazy:

Jamen altså :smile: Det er jo ikke sådan rigtig MOL-træf, men du (og andre) er da yderst velkommen :4jumpy: Uanset om du vil ro eller ej, men det kunne være rigtig fedt med endnu en pige i konkurrencen :bigsmile: Og brunchen bagefter :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 12. februar 2008

SpinningØvet med Lasse Träff og Candygirl (og en masse andre :smile:).

Dagens program

Opvarmning

1 min siddende, mellemtakt, FYS7

1 min stående, enkelttakt, FYS8

2 min siddende, mellemtakt, FYS7

1 min stående, enkelttakt, FYS8

3 min siddende, mellemtakt, FYS7

1 min stående, enkelttakt, FYS8

4 min siddende, mellemtakt, FYS7

Pause FYS6

1 min stående enkelttakt, FYS8

1 min siddende mellemtakt FYS7

2 min stående enkelttakt, FYS8

1 min siddende mellemtakt FYS7

3 min stående enkelttakt, FYS8

1 min siddende mellemtakt FYS7

4 min stående enkelttakt, FYS8

Pause FYS6

1 min siddende FYS5(6½)

10 sek stående angreb (samme belastning)

50 sek siddende FYS5(6½)

20 sek stående angreb (samme belastning)

40 sek siddende FYS5(6½)

20 sek stående angreb (samme belastning)

30 sek siddende FYS5(6½)

30 sek stående angreb (samme belastning)

1 min siddende FYS6(7½)

10 sek stående angreb (samme belastning)

50 sek siddende FYS6(7½)

20 sek stående angreb (samme belastning)

40 sek siddende FYS6(7½)

20 sek stående angreb (samme belastning)

30 sek siddende FYS6(7½)

30 sek stående angreb (samme belastning)

Altså nu må jeg stille spørgsmålet der har trængt sig på et stykke tid! Hvordan i alverden bærer du og Candygirl jer ad med at huske et helt spinningprogram udenad?? I skriver vel næppe ned undervejs?? :wub:

Link to comment
Share on other sites

Altså nu må jeg stille spørgsmålet der har trængt sig på et stykke tid! Hvordan i alverden bærer du og Candygirl jer ad med at huske et helt spinningprogram udenad?? I skriver vel næppe ned undervejs?? :wub:

TAK fordi du spørger :smile:

Jeg kan som regel IKKE huske timerne, men specielt Lasse Träff har næsten altid et mønster i programmet og hvis man først fanger det, så synes jeg det er nemt at huske :smile: Faktisk visualiserer jeg programmet :hehe: Lyder det helt tosset? :blush:

Candygirl - og faktisk også Arne - er meget bedre til at huske programmerne.

Link to comment
Share on other sites

Jamen altså :smile: Det er jo ikke sådan rigtig MOL-træf, men du (og andre) er da yderst velkommen :4jumpy: Uanset om du vil ro eller ej, men det kunne være rigtig fedt med endnu en pige i konkurrencen :bigsmile: Og brunchen bagefter :4mewantfood:

Kanon! :bigsmile: men jeg synes ikke rigtig jeg har kunne finde en beskrivelse nogen steder?? :unsure: men det lyder til at det er MaxP der skal have smæk :4whip: og det er jeg ALTID klar på :tease:

Sender lige en pm for mere info :wink:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share