Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

:nonono:

Catten er ikke sur - Catten er skuffet :tongue:

Troede squ den sidste var nede :devil:

og du er vel nok bare fornuftig :laugh:

Åhh, nej! Catten er skuffet :cry:

Skal straks gøre det bedre næste gang....Hvilket i og for sig næsten heller ikke er muligt andet :laugh:

Fucking sæk! Hvad fanden laver du?! Én enkelt gang holder jeg ikke øje med dig, og så laver du sådan en omgang bræk!?! :mad::mad:

Sidste gang! Og så får du min vrede at føle! Er det forstået? :sneaky2:

Elsker også dig, Måås :wub:

Kom igen, de kilo var ellers lette nok. Men du har ret squat så dybt er meget farligt.

Jo, tak! Ja, meget farligt :laugh:

:laugh:

Jaja, grin bare. Men Måås er altså ikke sjov når han bliver sur :crybaby:

:laugh:

Kom igen Troels. Hvad ville der være sket hvis du havde sat flere kg på?. Det så faktisk ud til kg var alt for lette :wink:

Ja, overvejede det godt nok, og ærger mig også lidt over at jeg ikke havde øget vægten lidt i det sidste forsøg.

Nok en fejldisponering, da jeg tror jeg havde været nede på det sidste forsøg med lidt flere kg på stangen. Men mest af alt så er det nok et teknikproblem at jeg ikke kan komme ned :smile:

Syndt med squatten igår, men damn dine forsøg var nemme :crazy:

Mange tak. Føltes også nemme både at presse på og have på nakken, men det gør det bare endnu mere ærgeligt at jeg ikke kunne finde ud af at ramme den rigtige dybde. Men der skal bare arbejdes videre teknikken i udstyret :smile:

Det var sgu synd igår :smile: hvad skete der egentlig til festen? mig og henning kunne ikke finde dig da det slutteede?

Hey Jens! Jeg tog med Loonie, Kulskær og Queen of aerobic (Alle Mol'ler, :4thumbup: ), ned på Frank A for at mødes med Vind og Bøffen. Beklager sgu hvis jeg ikke fik sagt til dig og Henning hvor vi gik hen.

Det var ellers hyggeligt igår :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Troels!

Ærgerligt med squatten :mad: - til gengæld var der jo så masser af energi i benene senere....

Fik også trænet lidt:

Bænkpres - 6-8sæt x 2-3reps med 115kg + 3singler med 145kg

Dødløft - 3x100kg, 3x100kg, 1x150kg, 1x190kg, 1x210kg, 1x230kg, 1x250kg, 1x205kg

Powerwalk med 60 kg på ryggen :wink:

:superman: :4thumbup:

S.

Link to comment
Share on other sites

Den kry Troels før stævnestart: "Nu ska' jeg jo ikke ind og lave en ÆNIWOOORN!"

Det gjorde du heller ikke, for det MÅ hedde en OnkelT efterhånden! :laugh:

OP på hesten igen amigo! :bigsmile:

Hehe! Opfinderen af 3 miss i squat pga. dybden må altså være ham det bliver opkaldt efter. :tongue:

Heppe hep onkel - næste gang køre det glat du :wink:

Jo, tak :smile: Det håber jeg da :smile:

Du skal bare starte 10 kilo højere næste gang

Det er jo nemt nok for dig at løfte dem

Ja, der skal nok lidt flere kg på stangen, og så skal jeg være bedre til at undgå knævandring :smile:

Hej Troels!

Ærgerligt med squatten :mad: - til gengæld var der jo så masser af energi i benene senere....

:superman: :4thumbup:

S.

Hehe! Ja, det var sgu klasse :laugh: Erik og jeg kæmpede jo nærmest om at få lov til at bære på dig :w00t:

Folk må have gloet noget da Erik powerwalkede afsted med dig på ryggen helt ind til byen :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Kom igen. :smile:

Anyway, det var jo pis'hyggeligt om aften. :cool: :4thumbup:

Men du forsvandt lige pludselig.... :cry:

Hey Betterøv! Ja, det var sgu en pis'hyglig aften efter stævnet :4thumbup: Som allerede skrevet tidligere så tog jeg på FrankA og senere Rådhuskælderen med Erik, Stine og Charlotte. Beklager at jeg ikke lige fik hevet fat i Jens og dig.

I sad jo dybt begravet i "Isbjørne" Kanderne :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Det var sgu ærgeligt at du røg i ben, havde sgu glædet mig til at se hvad du kunne ha fightet op i dødløft

Ja, var også lidt ærgelig over ikke at komme videre. Dødløft er jo det sjoveste med mest oppsykning og råberi for mit vedkomne :4thumbup:

Hej troels!

Ærgeligt du bommede i squatten - løftene ser jo utrolig lette ud :thumb:

Havde ellers set frem til noget kamikaze dødløft :tongue:

Jo, tak :smile: Jeg må simpelthen bare tage mig sammen i squatten så jeg kan få lov til at løfte mig ud i de sjove løft. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning i OBBC:

Bænkpres - 10x50kg, 4x90kg, 4x90kg, 2x110kg, 1x130kg, 1x140kg (På med trøjen)

3x160kg(8cm board)

3x170kg(8cm board. Meget bedre end de 160kg. Fik albuerne bedre ud til siden)

3x180kg(8cm board. Lidt tung. Men stadig fin. Pause på klodsen ved hver rep :smile: )

3x170kg(4cm board)

1x170kg (Til brystet. Ok, selvom den ramte lidt lavt på brystet)

1x175kg (Til brystet. Fint løft. Pausen på brystet var ikke vildt lang, men Hippo sagde god for den :smile: )

8x160kg (8cm board. Puhaa, det brændte i triceps, men også en slags PR.)

Close grip Bænkpres - 3sæt x 10reps med 80kg (Hehe, de brændte faktisk da 8eren til board havde brændt mine triceps af. Kørte uden opspænd)

Box Squat - 5sæt x 3reps med 120kg (Meget Lav box.)

Squat - 5sæt x 3reps med 120kg (Lidt sløvt af en dynamisk træning at være. )

Pullups - 6sæt x 8reps

T - Bar Rows - 12x50kg, 10x75kg, 8x100kg, 8x110kg, 10x85kg, 10x85kg

Dumbell Laterels - 3sæt x 20reps med 5kgs håndvægte (Lee' :devil::superman::tongue: )

Mave - 3sæt x 12reps

En ganske fin træning idag :smile: Dejligt at få trænet rimeligt seriøst Lat's igen efter jeg har trænet det MEGET let det sidste lange stykke tid pga. min nakke / øvre ryg problemer.

Så valgte jeg at hoppe i trøjen idag, da jeg jo som bekendt bommede i lørdags og ikke fik lov at bænke. Hippo var flink til at hive i trøjen så den sad rigtigt godt, så det kørte faktisk ganske udemærket :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Tror det der trøje til board er vejen frem. Bare hæng i så skal det nok komme. De 180 burde ikke være et problem for dig.

Det vil jeg helt sikkert give dig ret i :smile: Lige netop i trøje er klodserne et super stykke værktøj. Hvis det er for at øge topstyrken uden trøje er Reversed og alm Bands + kæder helt klart at foretrække. :smile:

Så må se om jeg kan tage mig sammen til at komme i trøjen ca. en gang om ugen :smile:

Rigtigt godt løftet, det går jo fremad i trøjen igen. :4thumbup:

Thanx, Mr.Ubergun. Nu må vi se hvad det kan blive til. Har overvejet lidt at prøve en F6'er igen nu når alle jer andre er så glade for den trøjer :smile:

flot bænket

Så regner jeg med at se et forsøg på 260 i squat i løbet af en uges tid

Mange tak :smile: Tror Thomas har ret i at jeg nok burde arbejde med dybden før jeg bare smider alt for mange kg på. Men det er da fristende at hoppe i ustyret igen meget snart, når jeg nu ikke var løftet ud til DM. Og det er da ikke helt umuligt at det bliver noget nær 260kg hvis det er det der skal til for at komme helt ned :w00t:

Han skal lige meldes ud af WPO først :innocent:

Ja, det WPO dybde går jo ikke i IPF. Måske man skulle gå hele vejen og få en monolift, en kevlar trippel layer Demin Suit og begynde at krudte den max. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Fuuuuuck sad lige og så "Den Ultimative Fighter" på Tv2 Zulu idag. Damn, det er god underholdning :w00t:

Så fedt at ham Chis tabte til bryderen. Så kunne han lærer at opfører sig ordentligt :devil:

Det var ellers en pæn lige kamp.

Hvis man har en lille fighter gemt i sig, så bør man helt klart følge med i det program. Det er virkeligt god underholdning :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share