Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Mon ikke bare den skal have lov til at udvide sig lidt, jeg kunne mærke stor forskel fra første gang jeg prøvede min til anden gang.

Tjoo, det skulle man mene. Men for det første så er det jo ikke en spritny trøje, men en ældre trøje jeg har købt af Faber. Så den har nok give sig lidt allerede.

For det andet så virker det stof som Inzer Rage trøjen af lidt anderledes tæt i strukturen. Så er ikke sikker på at den giver sig så meget som Titan trøjerne.

Men jeg giver da trøjen en chance igen. :smile: Om ikke andet kan man jo få noget god boardtræning ud af det. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tjoo, det skulle man mene. Men for det første så er det jo ikke en spritny trøje, men en ældre trøje jeg har købt af Faber. Så den har nok give sig lidt allerede.

For det andet så virker det stof som Inzer Rage trøjen af lidt anderledes tæt i strukturen. Så er ikke sikker på at den giver sig så meget som Titan trøjerne.

Men jeg giver da trøjen en chance igen. :smile: Om ikke andet kan man jo få noget god boardtræning ud af det. :smile:

... ellers giver jeg den gerne et klem om 3-4 uger når jeg er færdig hos min fys :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Dagens runde:

Squat - 6x60kg, 3x100kg, 2x140kg, 2x180kg, 1x200kg(PR :smile: ), 40x100kg ( :cry: Damn, det Bee' og brændte og gjorde ved :crazy: Inspireret af tråden af manden der squatter 98reps med 100kg ville jeg også prøve at se om jeg kunne komme lidt deropad. Men må erkende at jeg slet ikke ejede den mands vilje. Reppene var stadig lette ved rep nummer 40. Men gjorde simpelthen for ondt i hele kroppen til at jeg kunne fortsætte :cry: Bruge Bælte og Ultra Loose wraps på højrepsættet bare for at støtte lidt. )

Læg - 6sæt x 20reps op til hele stakken

Pull Througt - 6sæt x 12reps op til hele stakken

Nede ryg i maskine - 2-3 useriøse sæt da jeg kom til at snakke Arnold og 80er BB'er med en gut

Dumbell Snatch - 2x30kg, 2x35kg, 2x40kg, 1x42,5kg(Pr), 1x45kg(Pr. Missede denne sidst jeg prøve, men fik den med overskud idag :smile: ), 6x30kg (Reppene blev selvfølgeligt udført med begge hænder :smile: )

Væltede ud af sengen kl 12 kraftigt dehydreret og pæne tømmermænd grundet bytur igår. Men trænes skulle der da :bigsmile:

Der var masser af folk i hulen så der blev snakket en masse. Men skulle jo også lave lidt, og squatten kørte ok, så tænkte jeg ville prøve max. reps med 100kg. Det er så sygt hårdt at man ikke fatter det. Så mon ikke der er lidt ømhed i stængerne imorgen :innocent:

Det skal lige siges at min PR med 200kg i squat blev SNEGLET både ned og op. Der skulle ikke have landet en flue på stangen, så var den ikke kommet op :smile:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Kongelig underholdning i dag i squatten :laugh:

Dælme synd vi ikke fik dig på video da du omsider fik rejst dig op bagefter og helt tørt sagde...

"jeg var sgu ikke tough nok..."

:laugh::laugh:

jeg troede ikke i brugte udtrykket "tough" men "Leeeeeee" :superman:

Link to comment
Share on other sites

Træning i Olympia i Fredericia:

Pullups - 7sæt x 8reps (4første sæt med overhåndsgreb, og 3sidste sæt med smalt neutralt greb)

Bænkpres - 10x20kg, 10x60kg, 3x90kg, 2x120kg, 2x130kg, 1x140kg, 1x150kg (På med trøjen.Fury.str.46)

1x160kg (Kom ikke ned. Trøjen skulle lige sidde ordenligt)

1x170kg (Mærkelig bane, og landede langt nede på maven, men pressede den let op :smile: )

1x180kg (Ok løft)

1x185kg (Lidt tung. Ved ikke om den ville være blevet godkendt, men må lade det stå som en træningsPR :smile: )

Bænkpres Lockouts (Lillefinger på ringen. OL stang) - 3x110kg, 3x150kg, 3x170kg, 2x200kg, 1x220kg(PR. Damn, den var hårdt. Min makker og AP herinde fik også ligenøjagtigt presset denne vægt op. Men vi lignede alle nogle der havde ramt MAX perfekt :laugh: Men..) 1x225kg (PR :w00t: Skulle jo se om jeg kunne vinde konkurrencen. Og denne var af en eller anden underlig årsag meget lettere end løftet på 220kg :blink: De andre fik den ikke, så trak mig ud af denne lille dyst som vinde :superman::tongue: Må konstatere at den toptræning jeg har lavet har gavnet. Min makker plejer nemlig altid at owne mig i lockoutøvelser, og det kan jo ikke passe når jeg vejer næsten 15kg mere. :innocent: ) 10x150kg

Og så gik der ellers disko i den...

Peckdeck flyers i maskine - 3sæt op til en 8er med hele stakken. Easy :bigsmile:

Biceps (Kabel ting) - 4sæt

Arnold Curls - 3sæt

Diskoøvelse nummer 1 hvor man står og curler ligesom en dobbelt biceps pose i Kabel Cross stativet - 4sæt med forced på den sidste :w00t: (Sad faktisk helt kanon i armene :4thumbup: )

Mave - 2sæt

Rigtig lækker træning. Var så stiv igår at jeg tror jeg kunne slå Jsc's brændert ude ved Hippo :laugh:

Højdepunkter fra aftenen var bla. da vi mixede drinks i blenderen indholdende stort set alle ting fra et køkken :crazy:

Eller da en makker jeg var til fest med scorede sig en masse drinks ved at vise at han havde en så lang pløk at han kunne tage den i munden på sig selv :crazy:

Tror sgu selv Hesten ville have svært ved at følge med her :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share