Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

DOMS Status:

Pattøj - Forkullet

Tricpes og Biceps - stærkt medtaget

Øvre ryg - Brændt helt aw

Erector spinae - stærkt medtaget

Baglår, mave og glutes - lettere Doms'et

:bigsmile:

Havde egentligt overvejet at træne lidt idag, men dropper det vidst bare :crazy:

Nå, men smider lige et typisk mobil cam pic af mig selv, taget midt i julefråseriet :tongue:

Som sagt, super form :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Troels jeg syntes du er blevet for stor, så for nu af så skal du bare træne vedligeholdelse.

Jeg vil anbefale du trimmer fedtet med en stimorolkur og punktslanker siden med nogle twist med et kosteskaft over nakken.

Hvis du skifter fra øl til vodka med stimorol smag (pebermynten øger forbrændingen) så bliver du hakket og din workcapacity stiger helt vildt.

Link to comment
Share on other sites

Nice ide med DOMS status, den tror jeg at jeg vil kopiere :tongue: Har sku også haft nogle MEGET hårdt ramte kropsdele ind imellem siden jeg efter TSK cup gik igang med längere sät :crazy: Så kan da virkelig märke at man existerer :laugh::laugh:

Kanon juleform ellers :4thumbup:

Hehe, ja, den med DOMS status har jeg brugt før når det har været rigtigt slemt :w00t: Og du skal være velkommen til at tage den til dig. :4thumbup:

DOMS er nu meget rart, men kan også blive en tand for grumt :crazy:

Og tak, angående juleformen :blush:

Troels jeg syntes du er blevet for stor, så for nu af så skal du bare træne vedligeholdelse.

Ja, ved det! Prøver også at gå i 67,5kgs klassen, men mangler lige de sidste par kg :mad:

:tongue:

Som sagt, super form :4thumbup:

:blush: Mange tak, Måååsen :wub:

Jeg vil anbefale du trimmer fedtet med en stimorolkur og punktslanker siden med nogle twist med et kosteskaft over nakken.

Hvis du skifter fra øl til vodka med stimorol smag (pebermynten øger forbrændingen) så bliver du hakket og din workcapacity stiger helt vildt.

Det med at skulle undvære øllen bliver godt nok hårdt :crazy: Men hvad gør man ikke for at komme i Crazy Daisy "plukke æbler" form. Duer Breezer så. Hvis jeg så bare lader være med at spise noget fedt overhovdet og så bare kun spiser pasta og drikker sodavand. Så MÅ jeg da blive cut :sneaky2:

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Nå, men smider lige et typisk mobil cam pic af mig selv, taget midt i julefråseriet :tongue:

Jeg tror da jeg får problemer med at koncentrere mig de første uger i OBBC :bigsmile:

Jeg har lidt på fornemmelsen der er meget mere godt at se på, end der hvor jeg træner nu :hehe:

Ellers rigtig flot vinterform du har :tongue4:

Og rigtig flot julepapir du flexer sammen med :shades:

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror da jeg får problemer med at koncentrere mig de første uger i OBBC :bigsmile:

Jeg har lidt på fornemmelsen der er meget mere godt at se på, end der hvor jeg træner nu :hehe:

Ellers rigtig flot vinterform du har :tongue4:

Og rigtig flot julepapir du flexer sammen med :shades:

/Anita

:blush: Jamen, mange tak. Rødmer helt jo, hehe :blush:

...og det med at ligge mærke til gavepapiret må vidst være en kvindeting :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Fredagstræning i OSK:

OL Squat - 6x60kg, 6x60kg, 3x100kg, 3x100kg, 3x120kg, 3x120kg, 3x120kg (Mest lige for at blive varm til dødløften :wink: )

Dødløft (Reverse Band) - 2x100kg, 2x140kg, 2x180kg, 2x200kg, 2x220kg, 2x230kg, 2x240kg, 1x250kg, 1x265kg, 1x280kg (Puha, den sidste var tung. Men glad nok for at jeg fik den, da jeg egentligt først havde bestemt mig at stoppe efter de 240kg da der røg lidt hud af hænderne. Så selvom Jacob havde så stærkere ud på dagen, så fik han alligevel ikke løftet flere kg end mig, hvilket huede ham så meget, at han havde helt 2 forsøg på at løfte mere end de 280 :tongue: )

Pullups - 3sæt x 12reps

Seatede Dumbell Shoulderpress - 10x22,5kgs, 10x25kgs, 10x27,5kgs, 10x30kgs, 10x32,5kgs, 8x35kgs

Dumbell Laterels - 6sæt x 10reps med 10-20kgs håndvægte

Mave - 2sæt x 20reps

Fin og hyggelig træning med rigtig god stemning. Der var god fokus under det tunge dødløft hvor både Bamz'far, Jens, Mååsen, jeg og Hippo kørte hårdt på :superman:

Link to comment
Share on other sites

Det var en klar strategisk fejl fra min side at jeg ikke fik ownet dig :sneaky2::nonono::innocent:

Men godt løftet :superman:

Hehe! Men selvom dine 280kg blev løftet mere overbevisende end mine, så skal man aldrig undervurdere VILJENS KRAFT :devil: Mine 265kg brændte jo også :laugh:

Og tak og lige over :cool:

Så fik du alligevel lavet lidt mere, end jeg troede :innocent::tongue:

Jojo, det var sgu en fino træning, selvom jeg gik og så noget doven ud :laugh: Og så gælder det jo om at falde ind med de lange pauser imellem sættene, så man ikke bliver beskyldt for at være diskopumper og deslige :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hehe! :laugh: Ja, klart! Selvom Lars Rommel er en smuk fyr så synes jeg alligevel at billederne af Bogs med vodka flaske og frækt smil er de bedste :innocent: :4thumbup: :w00t:

...Nu må du ikke blive sur Rommel :blush::cry:

Haha, jeg kan se, at du blev en af de heldige ejere af festens ellers dybt hemmelige billeder :tongue: Henning var lidt for godt i gang med kameraet og MMS'erne :nonono::bottom::laugh: Tænk, at han kunne klare alt det med den ene hånd på telefonen og den anden på Lars' fine bare lår :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Haha, jeg kan se, at du blev en af de heldige ejere af festens ellers dybt hemmelige billeder :tongue: Henning var lidt for godt i gang med kameraet og MMS'erne :nonono::bottom::laugh: Tænk, at han kunne klare alt det med den ene hånd på telefonen og den anden på Lars' fine bare lår :laugh:

Eller rettere sagt, skulle bruge den anden hånd til at afværge alle de fingre der ville klasse min lækre røv. Jeg mindes vist at I tøser også ville røre. :sneaky2::bottom:

Jeg er ikke billig. :nonono:

Mine lår er stadig røde efter den seriøse gang spanking de blev udsat for... :w00t: Shit, det gjorde nas.Rommel

De værste røde mærker er vist SuneJ's fortjeneste. :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Too late! :mad:

Rommel :cool:

:cry::crybaby::tongue:

Haha, jeg kan se, at du blev en af de heldige ejere af festens ellers dybt hemmelige billeder :tongue: Henning var lidt for godt i gang med kameraet og MMS'erne :nonono::bottom::laugh: Tænk, at han kunne klare alt det med den ene hånd på telefonen og den anden på Lars' fine bare lår :laugh:

Hehe! Ja, og så var jeg så uheldig at min telefon ikke var sat op til at kunne modtage MMS'er endnu, men da det lød som en ret sjov fest, måtte jeg jo strakts opdatere telefonen så jeg kunne se dem. :w00t:

Mine lår er stadig røde efter den seriøse gang spanking de blev udsat for... :w00t: Shit, det gjorde nas.

Rommel

LOL :laugh: Håber du gav igen. Henning render stadig rundt og blærer sig med sine mærker på lårene efter hans squatdragt. Tror sgu han ka' li' smerten :laugh:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning i OBBC:

Boldhold - (1time. Første boldtræning gik fint :smile: )

Goodmornings - 10x20kg, 10x50kg, 10x70kg, 10x90kg, 10x110kg, 10x90kg (Uden bælte. Smal stand. Rigtig fin runde. En 10er med 110kg er noget af det bedste jeg har lavet uden bælte. Og det var ikke sindsygt tungt :smile: )

Gluteham Raises - 10xmig, 10xmig, 10xmig

Dumbell Sidebend - 3sæt x 10reps med 50kgs håndvægt

Dips - 10sæt x 10reps (Kørte uden vægt men ok volumen alligevel. Man kan også fokusere på rigtig god form når der ikke er vægt på :smile: )

Kabel Rows - 6sæt x 10reps med 10-15 klodser (15klodser på de første 3-4sæt hvorefter jeg gik død for 10ere så måtte droppe vægten til kun 10 klodser. Kørte med minimal pause sammen med JSC. Det gav nice pump på både ryg og gunz på minimalt tid :bigsmile: )

Udemærket lille runde. Har også fået revet lidt i nogle technogym maskiner på arbejdet, men ikke noget vildt. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hjemmetræning:

Coc1 - 120singels skfitevis med højre og venste hånd. De sidste 20 reps med inverted grip. (Prøvede at få dem til at "klikke" af presse ekstra igennem når den var i bund. :smile: )

Ahhaaaaa - du sidder og CoC'er den af i sofaen derhjemme...

Sad lige og undrede mig over hvorfor der var interesse for mit greb :laugh: Det får mig sku' aldrig til...

Link to comment
Share on other sites

Ahhaaaaa - du sidder og CoC'er den af i sofaen derhjemme...

Sad lige og undrede mig over hvorfor der var interesse for mit greb :laugh: Det får mig sku' aldrig til...

Hehe :tongue: Jeg har nemlig også haft problemer med grebet i kø'løften før, og ved hvor irriterende det er hvis man ikke kan trække max igennem med ryggen fordi grebet failer, derfor må man jo gøre en lille indsats med det greb. Det er desuden også det Fee'ste at være den ingen gider at give hånd til familiefesterne :devil::laugh:

Har du lukket 2'eren ? :smile:

Desværre ikke :nonono: Men har også kun 1eren selv, men de par gange jeg har prøvet på 2eren har jeg failet. Der er virkeligt et kæmpe spring mellem de Coc'ere! Al respekt til en gut som Kenneth Jay der kan lukke 3eren :crazy::superman:

Er dog overbevist om jeg ville kunne lukke den ret hurtigt hvis jeg havde den at træne med :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ja for da jeg lukkede 2'eren, tror jeg næppe jeg kunne lave 120singles med 1'eren.. :tongue:

Har masser af udholdenhed i underarmene selvom jeg ikke er så stærk....Gæt selv hvorfor :laugh:

Naa, tror også at 2'ere vil stå meget hurtigt for fald hvis jeg havde den herhjemme. Men den sidste cm er sgu genstidig så vidt jeg husker :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Hjemmetræning:

Coc1 - 120singels skfitevis med højre og venste hånd. De sidste 20 reps med inverted grip. (Prøvede at få dem til at "klikke" af presse ekstra igennem når den var i bund. :smile: )

Nå det er det de hedde :blush: Jeg købte en for noget tid siden, da min grebsstyrke heller ik er særlig god. Er der en måde det er bedst at træne det på, jeg kan se du har kørt 120 singels. Jeg ville nok være gået i krig med sæt af f.eks. 8-10.

Nu kan jeg se der er forskellig hårdheder, ved ikke hvad min er, vil tro en 2'er, da den ikke er nem, men heller ikke helt umulig. Hvordan holder i på den ? Det virker mest naturligt for mig hvis spiralen er i modsat ende af tommeltotten, da jeg ellers ik kan trykke den sammen :laugh:

Har masser af udholdenhed i underarmene selvom jeg ikke er så stærk....Gæt selv hvorfor :laugh:

Derfor vi er så mange piger der har fået betændelse i underarmen, vi er ik i samme grundtræning som det modsatte køn :laugh::laugh::wink:

Link to comment
Share on other sites

Nå det er det de hedde Jeg købte en for noget tid siden, da min grebsstyrke heller ik er særlig god. Er der en måde det er bedst at træne det på, jeg kan se du har kørt 120 singels. Jeg ville nok være gået i krig med sæt af f.eks. 8-10.

Nu kan jeg se der er forskellig hårdheder, ved ikke hvad min er, vil tro en 2'er, da den ikke er nem, men heller ikke helt umulig. Hvordan holder i på den ? Det virker mest naturligt for mig hvis spiralen er i modsat ende af tommeltotten, da jeg ellers ik kan trykke den sammen

Det er lidt forskelligt hvordan jeg kører dem. Men tror faktisk singels er det bedste for max styrke i den her. Desuden er 10reps også noget nær failure, især hvis jeg skal kører mange sæt :crazy:

Det er altså nogle pænt barske grippere. Har haft min 1er med i OBBC flere gange hvor jeg endnu ikke har mødt nogle der kunne lukke den EN gang. Og her var altså både BB'ere og håndværkere + styrketrænere imellem.

Man siger dog at en alm. trænet mand der er vant til at løfte vægte kan lukke 1eren. 2eren er så en helt anden sag, der kræver et særligt stærkt greb.

Så hvis du har en 2er og kan lukke den sammen, så må jeg godt nok sige du har et jerngreb, kvinde :w00t::crazy::cry: :4thumbup:

Hvis spiralen er i den modsatte ende af tommelen, så kalder man det inverted grip eller bare omvendt greb, hvilket for de fleste er noget sværere.

Så er endnu mere fyldt af imponade hvis du kan lukke COC2ere med inverted grip :blink::w00t:

Derfor vi er så mange piger der har fået betændelse i underarmen, vi er ik i samme grundtræning som det modsatte køn

Men skal da gerne stille udstyr til rådighed hvis du mangler træning :tongue::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share