Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Det glæder mig at man stadig kan imponere ved at reppe lidt med 100kg i bænken. Jeg undre mig dog over at det var disse der blev fremhævet da jeg lavede kun 10kg under min alltime bedste 5er i dødløft.

Bænkpressen var bare for at tone rødvinspatterne :-)

Med bedste far røst og entusiasme vil jeg da så sige: Neejj et flot dødløft. Hvor ER du dygtig :))

Man får alt for lidt ros, når først man bliver voksen :)

Link to comment
Share on other sites

Overvejer at søge læge. Nu har jeg hostet og snottet i en måned med et energiniveau på nedsat kraft. Sveder og bliver forpustet af ingenting. Det bliver man sgu ikke massiv af...

Kørte på i en 5dage med noget pencilin jeg havde liggende. Uden effekt. Hmmm... Kører på med alle husmandsrådene osv.

Heller igen træning idag som ellers planlagt. Kan godt træne men er bare slet ikke på 100procent.

Tudepoul er mit navn...

Link to comment
Share on other sites

Det glæder mig at man stadig kan imponere ved at reppe lidt med 100kg i bænken. Jeg undre mig dog over at det var disse der blev fremhævet da jeg lavede kun 10kg under min alltime bedste 5er i dødløft.

Bænkpressen var bare for at tone rødvinspatterne :-)

Du har aldrig lavet mere end 5 på 220? Og din All Time beste 1RM er hvad? 280?

Link to comment
Share on other sites

Damn... hvad sker der gamle dreng? Kan det virkelig passe, at granit kan revne??

Ved sgu heller ikke hvad der sker. Talte med en ven der er læge om der idag. Der er åbenbart rekordmange der er ramt af virus infektion med hoste der er svær at komme af med. Så det er nok en virus. Men omvendt mente han også at det ville være ok at søge læge da jeg også hoster slim op. Lækkert, lækkert..

Du har aldrig lavet mere end 5 på 220? Og din All Time beste 1RM er hvad? 280?

275kg er mit alltime Best Raw. Har lavet 290kg i dragt.

Jeps. 220kg er min bedste femmer. Blev godt nok lavet stående på en forhøjning (5-7cm) og uden bælte. Men har ikke lavet noget bedre. Normal.

Husker den som voldsom hård og lidt hitching på sidste rep. Var i rigtig god dødløft form på det tidspunkt og lavede de 290kg i dragt ikke lang tid efter.

Link to comment
Share on other sites

220 på en forhøjning tæller også noget mere end 220 på jorden... damn...

God bedring. Bliv nu rask, så vi kan lege snart :)

Takker. :-)

Tjoo, jeg må lige se hvad jeg kan trække med øget trækretning. Jeg har ihvertfald aldrig lavet noget bedre end en 5er med 220kg når det handler om at reppe. 10RM er 200kg. Jeg er med andre ord ikke særlig god til at reppe i dødløft hvilket nok skyldes min specielle dødløftteknik :-D

Tak, jeg SKAL bare nå at bliver rask til FHK - Challenge. Har lige bestilt tid ved doktormanden men kan først få tid i slutningen af næste uge.

Link to comment
Share on other sites

Den prollede vestfyner har naturligvis en fortid med billig amf til halbal. Amf giver også kinareje.

Jeg er desværre kun semiprol og har aldrig prøvet amf. Men er det rigtigt forstået.? Kinareje=amf virkning=Fuld af energi og speedet=læsning af min log :-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-)

Link to comment
Share on other sites

Jeg er desværre kun semiprol og har aldrig prøvet amf. Men er det rigtigt forstået.? Kinareje=amf virkning=Fuld af energi og speedet=læsning af min log :-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-)

Ja, eller lille tissemand der ikke vil bolle når den skal

Link to comment
Share on other sites

Torsdagstræning i Raw:

Squat -( 6x60kg, 6x60kg, 3x100kg, 1x140kg, 1x160kg), 5sæt x 3reps med 170kg(Det var da lidt hårdt. Bælte og sleeves)

Bænkpres - 10x60kg, 5x100kg, 5x110kg, 5x120kg, 5x130kg, 5x120kg

Dødløft med overhåndsgreb - 5x80kg, 5x120kg, 5x140kg, 5x150kg, 5x120kg (Lod grebet sætte begrænsningen på vægten idag)

Military Press - 5sæt x 5reps med 60kg

Tate Press - 3sæt x 10reps

Supersættet med

Dumbell curls - 3sæt x 10reps

Der var en yderst underholdende fyr i centret idag. Han max'ede i bænkpres. Failure på 60kg med horribel stil. Han ville også squatte. Snakkede ham fra at sætte kg på stangen. Han kørte med stangen i forfærdelig stil. Havde han sat den 20er på hver side han havde gang i, ville det blive meget, meget grimt..

Link to comment
Share on other sites

Du er sgu stærk i alle de led, der kan bøje over 90 grader... fy da føj!

Mange tak. Omstændighederne taget i betragtning var det også nogle fornuftige vægte for mig.

Jeg mangler bare drive i min træning. Hvilket skyldes mit hostehelvede og snottud samt at jeg af samme grund ikke orker at spise kreatin og beta alenine.

Har selv nogle vægte jeg gerne ville kunne flytte som jeg kunne mærke jeg ikke ville kunne idag. Eks, 5x140kg i bænkpres og 5x180kg i Squat. Men det ville jeg ikke kunne løfte idag. Burde dog være overkommelige mål..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share