Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

>SNIP

Samt naturligvis lidt rengøring og lidt maling som har taget den værste lugt af abelort :-D

Kunne det nu også betale sig?? :shades::laugh:

Fedest. Hmm selv hvis jeg nedlagde mørkekammeret ville jeg ikke have plads til træning i vores skur. Nå pyt det går fint inde.

Edited by Søren Michael
Link to comment
Share on other sites

Blackice 2timers program -

Squat - (6x80kg), 5sæt x 6reps med 100kg

Supersættet med

High bar Squat med pause i bunden - 6sæt x 4reps med 75kg

Smal bænkpres - (6x80kg), 5sæt x 6reps med 100kg

Dødløft - (6x60kg, 6x90kg, 6x140kg), 5sæt x 6reps med 155kg

Det tog 41min og 35sek.

Dødløften var hård og der skulle ok pauser til imellem sættene. Det andet var ok nemt.

AB wheel - 3sæt x 10reps

Supersættet med

Kb Press - 3sæt x 10/10reps med 20kg

Jojo..

Link to comment
Share on other sites

Mega BB hytte du bor i! Og jeg LOLLEDE grusomt over at det rent faktisk er et abeskur du laver abeting i :laugh: :laugh:

Jeg selv har netop i dag fået smidt sådan en her op, efter at have brugt den i 1 minut kan jeg klart anbefale den :wub: Jeg fandt dog ud af at mine hænders styrke og udholdenhed kan sammenlignes med en 5-årig piges. Men sådan er der så meget.

1000Series_1_large.jpg?v=1354622665

Link to comment
Share on other sites

Mega BB hytte du bor i! Og jeg LOLLEDE grusomt over at det rent faktisk er et abeskur du laver abeting i :laugh: :laugh:

Jeg selv har netop i dag fået smidt sådan en her op, efter at have brugt den i 1 minut kan jeg klart anbefale den :wub: Jeg fandt dog ud af at mine hænders styrke og udholdenhed kan sammenlignes med en 5-årig piges. Men sådan er der så meget.

1000Series_1_large.jpg?v=1354622665

Skønt at kunne få folk til at LOL'le :laugh: (Som min mor plejer at sige...)

Uhh, den ser sgu fin ud. Du bliver den vildeste til at 'trække finger' på det lokale værtshus :4flex:

Derudover kan jeg sige at det har en fin overførsel til grappling med GI. Det giver stærke naller det skidt.

Link to comment
Share on other sites

Fredag..

Pullups - 3sæt x 10reps

Lørdagstræning i abeskuret-

OL squat - (10x70kg), 5sæt x 10reps med 100kg

Bænkpres - 10x70kg, 10x70kg, 5x110kg, 5x120kg, 5x120kg, 5x110kg, 10x70kg, 10x70kg

Frivend - 5sæt x 5reps med 60kg (lort med lort på)

Incline dumbell flyers - 5sæt x 10reps med 20kg+elastik.

OK runde uden at være prangende. Bænken var tungere end jeg havde håbet på. Men må bare være tålmodig så skal kgene nok komme.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share