Return of the Rogue Warrior


Musashi
 Share

Recommended Posts

Ang. beskrivelse så prøv at se her: Bent press eller Modified Two Hans Anyhow !!!

Personligt har jeg fundet frem til en teknik efter Tommy Eli viste mig øvelsen på en af de første workshops jeg var med til. Det er en super øvelse til at få noget seriøs vægt op i strakt arm, mens latisimus aktiveres og fleksibilitet/stabilitet bliver udfordret. Det vigtigste i teknikken er at få spændt rigtigt op i latisimus og lade vægten "ride" på dér indtil armen er helt strakt - Derfra gælder det om at komme rigtigt ind under vægten til en OH squat eller rejse sig som i en windmill.

Jeg tror også det er det mest realistiske at bent presse de 48kg... Har jo egentlig ikke så langt igen. :superman:

Tror der er fejl på linkene. :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 823
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

:laugh:

Hva' syns i om den så? :laugh:

"Just PREPARE FOR GLORY, kid!!!"

Dagens "Træning":

Stævne i militær femkamp:

Svømmeforhindringsbanen: 39 sekunder

Skydning: 186 point ud af 200 mulige... helt klart min stærkeste disciplin

Forhindringsbane (Minus de fire "høje" forhindringer): 2 min 49sek

Håndgranatkast: 66 point ud af 137 mulige :blush::cry:

4 Kilometer crossløb: 17min 5 sek--- Stor plads til forbedring....

That's it

Link to comment
Share on other sites

Var det et godt stævne? :smile:

Jeg brændte jer desværre af på grund af achillessenen og anden dårligdom :chicken::nonono:

Har dog været ude at prøve 1 km runden på Svanemøllen Kaserne.. sød lille bakke dér halvvejs rundt, og så 4 gange.. Jeg synes din tid var pæn :wink:

Hvad skød I med?

Ja, det var et fint stævne, og der er jo ingen grund til at surmule :laugh: , for der kommer stævner igen i juli, august og september, så der bliver jo rig lejlighed til at være med.

Tak for rosen for løbet, men det kunne godt være bedre.. Tiden skulle gerne blive mærkbart bedre i løbet af foråret, hvilket også gerne skulle pille et par sekunder eller 10 af hinderbahn.

Vi skød med biathlongeværer, hvilket var ret nemt sammenlignet med hvad jeg plejer at skude med. Næste gang er det vist en lidt større kaliber.

Håber at MOL stiller lidt mere talsstærkt næste gang... Værre er det jo heller ikke.. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Gu kan det altid blive bedre :wink:

Jeg truede også med at vende frygteligt tilbage til een af de andre dage... Glæder mig til at blive frisk og komme på hinderbahn :bigsmile:

Hinderbahn er altid et hit... Super som man lyder som et brystsvagt polioramt spædbarn med dobbeltside blødende lungebetændelse når man har givet den gas :laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning:

400m interval, 30 sek pause, 12 stk. tider mellem 1m25sek og 1m35sek

Dips/pullups supersæt: 8 reps x 4 sæt

Clean n press: En masse singler med 32, 28, 24kg plus lidt push press med yeilding press med 40kg.

Lidt plyometrisk sjov med 8kg medicinbold, evil wheel, pullups med stretchband resistance osv.

Stille og rolig træning i dejlig solskin...

Link to comment
Share on other sites

Formiddags træning:

Clean n' press: 32kg@ladders: 1,2,3,4,1,2,3,4,1,2,1,2 plus et par med yeilding press... Nice :4thumbup:

Windmills: 32kg@3repsx2sæt... Øv, hvor den øvelse keeeeder mig efterhånden

2 Hands Anyhow: 32kg+16kg... :wub::bigsmile:... Superlækker øvelse til gengæld

Snatch: 32kg@ 5+5,10+10,15+15 , 5+5,6+6,7+7,8+8,10+10

Plus lidt sjov med hulahop ringe, flip n' catch (32kg), evil wheel (elevated feet )...

Alt sammen supersættet med thick bar pullups: 2,4,6,8 reps i en unævnelig mængde sæt...

Lækker forårstræning :4thumbup:

Aftentræning:

Løb: ca. 5km med masser af bakkesprint... Grrrr...

Edited by Musashi
Link to comment
Share on other sites

Så lige at Waits foreslog at en af os skrev et forslag til et træningsprogram med kettlebells til Jæger/Frøaspiranter. Jeg brugte dem en del da jeg forberedte mig på at skulle derop, så er gået i tænkeboks med henblik på at omskrive mine gamle notater så I unge løver kan implementere det, hvis I vil....!!!! :bigsmile:

Jatak! Jeg er godtnok hverken ung eller løve, men kan vel bruge det alligevel med en lettere KB :wink:

Link to comment
Share on other sites

Så lige at Waits foreslog at en af os skrev et forslag til et træningsprogram med kettlebells til Jæger/Frøaspiranter. Jeg brugte dem en del da jeg forberedte mig på at skulle derop, så er gået i tænkeboks med henblik på at omskrive mine gamle notater så I unge løver kan implementere det, hvis I vil....!!!!

Jeg siger også Ja tak da :D

Link to comment
Share on other sites

Apropos... Er det dig der har fået kettlebells til kondirummet? :4thumbup: Så dem lige i dag.. og evil wheel.. Mangler bare lige en gripper.. :innocent:

Yeps, Et fuldt sæt... Kudos til Kenneth J og Tommy E ... Du kan sponsorerer grips, hvis du vil... Because you sure as hell can't have or handle mine :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Morgentræning feat. Sith Lord Guarden, Ph.d. Death n' Destruction

Rebklatring, ringdips, monkeyjump pullups, plethandske fanatisme m.v.

Kort sagt... The boys are back in Town :4thumbup:

Edited by Musashi
Link to comment
Share on other sites

Morgentræning feat. Sith Lord Guarden, Ph.d. Death n' Destruction

Rebklatring, ringdips, monkeyjump pullups, plethandske fanatisme m.v.

Kort sagt... The buys are back in Town :4thumbup:

Hahahahahahah. :laugh: :laugh: :laugh: Tak for træning master warlord Jedi :freaked: :smilejap:

Link to comment
Share on other sites

Den Rigtige Stud :tongue: : Thnx, Ranger... Du ligger skutte på den lade side heller :4thumbup:

Dagens træning:

Bakkeinterval m/ hundehvalpen som "kanin": 10 stk med imellem 50 og 120 sek arbejde, work/rest ratio ca. 1:1... Heromkring gik hundebamsen træt og jeg måtte se må nødsaget til at fortsætte træningen som konditioneringstræning.

Konditioneringstræning: Div, cirkler og kombos inkl. burpee/pullup combo Nasty, nasty, Pistol/pullup combo, hanging leg raise/eksplosive pullup (med klap) combo, HSPU, et par forsøg på bar muscle up Svært...

Til en hardcore afslutning: Reaktionsøvelse/ring pullup combo med 10kg vægtvest: 20 reps - Unilateral farmer walk (40kg) uden pause mellem håndskift (ca. 20m - håndskift osv) ialt ca. 300m...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share