Return of the Rogue Warrior


Musashi
 Share

Recommended Posts

  • Replies 823
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest DBM

Craaaazyyyyy styrke og udholdenhed, Dennis! Jeg kan ikke helt finde ud af om det giver mig inspiration til at gi' den gas eller lyst til at droppe træningen og lægge mig hjem under dynen!! :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Hej mester

Ond styrketræning du har gang i der!

Står den på Evolution Race for dit vedkomne i år?

Thanx, candidate!

Rimelig sikker på at den står på ER i år... Ellers skal der gå meget galt... 7,9,13 - knock on wood!

Link to comment
Share on other sites

Craaaazyyyyy styrke og udholdenhed, Dennis! Jeg kan ikke helt finde ud af om det giver mig inspiration til at gi' den gas eller lyst til at droppe træningen og lægge mig hjem under dynen!! :crazy:

Bah, underspiller! Bare ud og giv den gas, Mester... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Joint mobility warm-up - Z-health møder freeflow...

Weight ladders m/ singles:

Clean n press: 28kg - 32kg - 36kg: 10 singles med hver

Pistols: 28kg - 32kg - 36kg: 10 singles med hver

Pullups: 16x3rep - 24x2rep - 32kgx1rep x 5 sæt

Og som lidt afsluttende 10min cardio krydderi:

SSST: (30+30)+(20+26)+(20+20)+(15+15)+(10+10)+(16+10)= 222 PR

Nu føles min lænd så til gengæld som om nogen har sat ild i den. Overraskende lidt presset på kredsløbet bagefter, selvom man lyder som et damplokomotiv under selve testen :laugh:

Føj for den lede rødbede et pas.. Imponerende!

Og tillykke med PR

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Lidt blandet gejl:

See Saw Press: 24kg x 10 reps x 3 sæt

Military press: 16kg x 5 reps x 8 sæt

Pullups: 16kg x 5 reps x 8 sæt

Getups: 32kg x 1 rep x 3 sæt

Anyhow getups: 24kg + 24kg x 1 rep x 2 sæt

Rebklatring: 4 ture til tops Kørte på konkurencemåden, hvor man sidder på gulvet med en hånd på rebet og en hånd på gulvet. Til konkurencer starter tiden når man løfter hånden fra gulvet. Havde dog igen til at tage tid idag

Dragonflags: 3sæt x 5 negativer

Stille og roligt pas med fokus på teknik i alle løft. Press og pullups blev også kørt enkelte gange med fokus på hastighed

Link to comment
Share on other sites

Hva' sevan???

Var du på IFI i morges, eller hvor klatrede du i reb???

Nope... Ellers havde jeg da adviceret rettidigt :laugh: .. Vi har reb i gymnastiksalen på arbejdet (øen i søen)... Så tro ikke at jeg sneg mig til træning uden resten af "Da Monkay Crew" :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Nope... Ellers havde jeg da adviceret rettidigt :laugh: .. Vi har reb i gymnastiksalen på arbejdet (øen i søen)... Så tro ikke at jeg sneg mig til træning uden resten af "Da Monkay Crew" :laugh:

Damn.. det lyder fedt med reb på arbejdet - det tror jeg også vi skal have op i herrerummet, når lejligheden bliver udvidet :laugh:

Smider dig forresten lige en PM med mit tlf. nr., hvis vi skal rykke ud en dag - ham guarden er jo blevet svækket efter RKC'en :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning;

Restitutionsløb i Nordskoven med fokus på "flow"... Hehe.. Lækkert bare at give den gas igennem skoven uden at tænke på distance, hastighed osv, men bare koncentrere sig om at få løbet til at flyde og være sjovt.. Rigtig fedt faktisk.. Løb ca. 30 minutter.

Derefter mobility a la be breathed kombineret med an masse sæt a 3 reps ring muscle ups.

Som dessert 90 minutters massage og fysioterapi med nogle gode øvelser hjem i rygsækken. Specielt fokus var på at få rettet op på en uballance i min nedre og øvre ryg. Viser sig at jeg mangler fleksibilitet i ryggens fleksion, hvilket jo harmonere super med at jeg ekstendere i vildskab efter næsten alle træningspas.. :unhappy: .. Just something to think about..

I morgen klar til at give den max gas igen.... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Som dessert 90 minutters massage og fysioterapi med nogle gode øvelser hjem i rygsækken. Specielt fokus var på at få rettet op på en uballance i min nedre og øvre ryg. Viser sig at jeg mangler fleksibilitet i ryggens fleksion, hvilket jo harmonere super med at jeg ekstendere i vildskab efter næsten alle træningspas.. :unhappy: .. Just something to think about..

I morgen klar til at give den max gas igen.... :4thumbup:

Kunne du ikke for den uvidende -men nysgerrige- læser fortælle hvad det fremhævede betyder?

Lyder dog ikke som noget der er særlig hensigtsmæssigt, så håber øvelserne hjælper og du får styr på det :bigsmile:

Og nu jeg er i gang hvad er SSST? :blush:

Link to comment
Share on other sites

Kunne du ikke for den uvidende -men nysgerrige- læser fortælle hvad det fremhævede betyder?

Lyder dog ikke som noget der er særlig hensigtsmæssigt, så håber øvelserne hjælper og du får styr på det :bigsmile:

Og nu jeg er i gang hvad er SSST? :blush:

Det kan du tro jeg kan. Og velkommen i min lille log..

Det betyder at jeg ikke er særlig god til at skyde ryg, men til gengæld rigtig god til at svaje i ryggen, hvilket egentlig er meget naturligt når nu jeg flere gang laver udstrækning med svaj i ryggen. Så nu skaljeg til at have opbygget noget smidighed i min rygsøjles foroverbøjning... Giver det mening?

SSST står får Secret Service Snatch Test, og er en 10 minutters test af hvor mange gentagelser man kan lave af kettlebell snatch med en 24kg kettlebell.

Link to comment
Share on other sites

Det kan du tro jeg kan. Og velkommen i min lille log..

Det betyder at jeg ikke er særlig god til at skyde ryg, men til gengæld rigtig god til at svaje i ryggen, hvilket egentlig er meget naturligt når nu jeg flere gang laver udstrækning med svaj i ryggen. Så nu skaljeg til at have opbygget noget smidighed i min rygsøjles foroverbøjning... Giver det mening?

SSST står får Secret Service Snatch Test, og er en 10 minutters test af hvor mange gentagelser man kan lave af kettlebell snatch med en 24kg kettlebell.

Tak for velkomsten :bigsmile:

Og jo, det svar giver ganske god mening, jeg er vist med igen :wink:

Snatch Test kan jeg forstå.. og har også (prøvet) at lave nogle til snatch, dog ikke med en 24'er :laugh:

Men hvorfor skal der lige tilføjes Secret Service - eller det er måske bare for at forvirre fjenden?! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Tak for velkomsten :bigsmile:

Og jo, det svar giver ganske god mening, jeg er vist med igen :wink:

Snatch Test kan jeg forstå.. og har også (prøvet) at lave nogle til snatch, dog ikke med en 24'er :laugh:

Men hvorfor skal der lige tilføjes Secret Service - eller det er måske bare for at forvirre fjenden?! :tongue:

Hehe.. Det skal jo lyde lidt hardcore og myten går at testen blev indført i Secret Service for at teste ansøgeres udholdenhed, og det var lettere at afholde end en løbe-test... :laugh: .. Som de siger skal bare bare bruge en kettlebell, noget græs og en spand til at kaste op i når man er færdig :laugh: ... Prøv en tur med 12 eller 24kg.. Pavel siger at I først kan kalde jer rigtige kvinder når I kan lave 200 snatches med 12kg på 10 minutter... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hehe.. Det skal jo lyde lidt hardcore og myten går at testen blev indført i Secret Service for at teste ansøgeres udholdenhed, og det var lettere at afholde end en løbe-test... :laugh: .. Som de siger skal bare bare bruge en kettlebell, noget græs og en spand til at kaste op i når man er færdig :laugh: ... Prøv en tur med 12 eller 24kg.. Pavel siger at I først kan kalde jer rigtige kvinder når I kan lave 200 snatches med 12kg på 10 minutter... :4thumbup:

Nå, siger Pavel det... skal de også laves i stiletter eller hvad? :tongue:f020.gif

Og kan godt se, det er ret svært at afholde en løbetest - samme stopur som i SSST'en, samme spand og så ellers bare rundt om den flest gange på 10 minutter :tongue:

De russere er sku nogle røvere, men god historie.

Anyways - god weekend :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Damn.. der bliver gået til den her i loggen - SSST og pistols... :devil:

Altid en kilde til inspiration.

//Hebnes

Thnx, champ :blush: ... Du er da selvfølgelig også frisk på Tactical Strength Challenge... Ikke? (Pleaaaaase).. Det ville være super hvis vi kunne få samlet en god del af MOL's girevik crowd :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Nå, siger Pavel det... skal de også laves i stiletter eller hvad? :tongue:f020.gif

Og kan godt se, det er ret svært at afholde en løbetest - samme stopur som i SSST'en, samme spand og så ellers bare rundt om den flest gange på 10 minutter :tongue:

De russere er sku nogle røvere, men god historie.

Anyways - god weekend :bigsmile:

:laugh::laugh::laugh: ... Ja ja, men det er jo altså SLET ikke lige så SEJT at løbe rundt på en grusbane som det er at kaste med jernkugler... Du må du da kunne forstå... Og når man skal være Secret Service så er det vigtigt at være rigtig sej... :laugh::laugh:

Lige over med weekenden - :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning:

20 minutters Be Breathed træning.

Bent press: 40kg KB x 10 singles (L+R)

Double swings: 2 x 40kg x 5 reps x 3 sæt

Alternating cleans: 2 x 40kg x 5 reps x 2 sæt

Evil wheel: Stående 3 reps x 3 sæt

Smidighedstræning med fokus på ryggen

That's it.

Link to comment
Share on other sites

Når du kører 40 kg kettlebells pr. arm er det så 24+16kg? Det må give et ondt greb når du svinger :blink:

Nix, jeg har to 40kg klokker... De river rigeligt i greb, ryg og baller.. Arbejder på at lave double cleans :crazy:

Guarden:: Heavy training necesary is, if keep up with Sith Master I must.... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share